Gewoon, mensenkennis dit dat.quote:
Mooie balletjes.quote:Op maandag 25 juli 2011 04:11 schreef Chloroform het volgende:
[ afbeelding ]
Zo lig ik ook altijd in bed.
Dank je.quote:
Heerlijk nummerquote:
Het went.quote:
Keine ahnung.quote:Op maandag 25 juli 2011 04:15 schreef monkyyy het volgende:
Wat is dat toch met die duitse ads op youtube tegenwoordig.
Sowieso.quote:
Gelukkig ligt mijn narcisme, bevestiging nodig hebben hoe geweldig ik wel niet ben, lichtelijk genot wanneer aandacht, snel emotioneel zijn en koud en afstandelijk doen als schild en graag macht hebben over personen niet openlijk op straat.quote:
Komt omdat je vaderloos bent, vriend.quote:Op maandag 25 juli 2011 04:18 schreef alphabetist_rob het volgende:
[..]
Gelukkig ligt mijn narcisme, bevestiging nodig hebben hoe geweldig ik wel niet ben, lichtelijk genot wanneer aandacht, snel emotioneel zijn en koud en afstandelijk doen als schild en graag macht hebben over personen niet openlijk op straat.
Het klinkt wel tragisch ja...quote:Op maandag 25 juli 2011 04:19 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Komt omdat je vaderloos bent, vriend.
Het niet net zo willen zijn als mijn vader, maar dan toch karaktereigenschappen van hem in mezelf herkennen heeft mij meer dan eens slapeloze nachten weten te bezorgen.quote:Op maandag 25 juli 2011 04:19 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Komt omdat je vaderloos bent, vriend.
quote:
Gelukkig maarquote:Op maandag 25 juli 2011 04:21 schreef Specularium het volgende:
[..]
Diep van binnen weten wij dat allemaal van onszelf.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |