Nee, de hosts zijn Amerikaans.quote:Op maandag 25 juli 2011 02:16 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Amerikanen.Of is de host ook een Canadees?
Inderdaad!quote:Op maandag 25 juli 2011 02:18 schreef sciter het volgende:
Wel stom dat die Amerikanen haten op Mythbusters.
In dat geval: Amerikanen.quote:
Ja, dat vindt Jimmy Norton, dat is een stommerd.quote:Op maandag 25 juli 2011 02:18 schreef sciter het volgende:
Wel stom dat die Amerikanen haten op Mythbusters.
Kijk Friday Night Lights, Texas is ook grappig.quote:Op maandag 25 juli 2011 02:19 schreef napoleonfour het volgende:
Ludo, waarom is dat schotse accent zo verdomd nice?
Waarom doe je dat dan nog niet, niet dat ik je weg wil hebbenquote:Op maandag 25 juli 2011 02:20 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Maar ik hoor wel te slapen, mevrouw Flipsels.
I've got the sun in my pocket and the moon in my hands.quote:
nee texas hate. schots is beter.quote:Op maandag 25 juli 2011 02:20 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Kijk Friday Night Lights, Texas is ook grappig.
Ja, weet niet. MSN dingen ofzo.quote:Op maandag 25 juli 2011 02:20 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Waarom doe je dat dan nog niet, niet dat ik je weg wil hebben
Maar waarom zou ik daar een antwoord op moeten weten?quote:Op maandag 25 juli 2011 02:21 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
nee texas hate. schots is beter.
Omdatappel, Pinokkio maakt veel fouten om te leren mens te worden. Soms moet je verder kijken dan je neus lang is. Hoe lang is jouw neus?quote:
Grote broekzak wel hoor, dan.quote:Op maandag 25 juli 2011 02:20 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
I've got the sun in my pocket and the moon in my hands.
Native Americans zijn wel baas.quote:
Ik heb ook heel wat mee te zeulen.quote:
Ben ik mee eens.quote:Op maandag 25 juli 2011 02:22 schreef sciter het volgende:
Engels accent
En dan niet dat Cockney of dat half Jamaicaans dat die MC's allemaal faken.
Wat de neuk?quote:Op maandag 25 juli 2011 02:22 schreef alphabetist_rob het volgende:
[..]
Omdatappel, Pinokkio maakt veel fouten om te leren mens te worden. Soms moet je verder kijken dan je neus lang is. Hoe lang is jouw neus?
We hoeven niet te weten wat jij allemaal in je handen hebt op het moment.quote:Op maandag 25 juli 2011 02:20 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
I've got the sun in my pocket and the moon in my hands.
Ik moet dit weten omdat redenen.quote:
quote:Op maandag 25 juli 2011 02:22 schreef Chloroform het volgende:
[..]
We hoeven niet te weten wat jij allemaal in je handen hebt op het moment.
East endquote:Op maandag 25 juli 2011 02:22 schreef sciter het volgende:
Engels accent
En dan niet dat Cockney of dat half Jamaicaans dat die MC's allemaal faken.
Thavinca, de bonenstaak leidt tot een magische plek, waar Jaap eindelijk de eer van zijn familie redt. Welke bonenstaak groeit er in jouw organisatie?quote:Op maandag 25 juli 2011 02:22 schreef thavinca het volgende:
Werd wakker en dacht ; laat eens ik even de nb bekijken"
Arme jongen.quote:Op maandag 25 juli 2011 02:22 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik heb ook heel wat mee te zeulen.
Ik ga der ook zo vandoor!quote:Op maandag 25 juli 2011 02:23 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ja, bijna slapennnn. Morgen ook werken alles, oh grutjes.
Nee grapje, eigenlijk wel.quote:
Rijdje.quote:Op maandag 25 juli 2011 02:23 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
East end. Liverpools accent hoort ook bij dat niet rijdje. wat een kut accent zegt.
Sterkte alvast dan maarquote:Op maandag 25 juli 2011 02:23 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ja, bijna slapennnn. Morgen ook werken alles, oh grutjes.
Ik weet niet de naam van het accent maar je kent het wel. Het accent van bijvoorbeeld Rowan Atkinson als ie geen Bean speelt.quote:Op maandag 25 juli 2011 02:23 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
East end. Liverpools accent hoort ook bij dat niet rijdje. wat een kut accent zegt.
superdomquote:
Napoleonfour, Ali Baba wist de 40 rovers te belazeren en de grot te openen. Wat is binnen jullie organisatie het wachtwoord om goud te bemachtigen?quote:Op maandag 25 juli 2011 02:24 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
superdom. Voel mij net een brit die typt.
choda'hafezquote:
50 euro 2 minuten.quote:Op maandag 25 juli 2011 02:24 schreef alphabetist_rob het volgende:
[..]
Napoleonfour, Ali Baba wist de 40 rovers te belazeren en de grot te openen. Wat is binnen jullie organisatie het wachtwoord om goud te bemachtigen?
Kiram too ajdadetquote:Op maandag 25 juli 2011 02:27 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Niet iraans praten, dat versta ik heul niet![]()
![]()
![]()
bebakhshidquote:Op maandag 25 juli 2011 02:27 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Niet iraans praten, dat versta ik heul niet![]()
![]()
![]()
Een van de zeldzame momenten waarin Amerikanen grappig zijn.quote:Op maandag 25 juli 2011 02:28 schreef monkyyy het volgende:
Jim Norton: According to Einstein time travel is possible.
Louis CK: yeah, but he was a jew with messy hair.
Ik verslikte me.![]()
FG, SP, iemand?quote:Op maandag 25 juli 2011 02:28 schreef sciter het volgende:
[..]
Een van de zeldzame momenten waarin Amerikanen grappig zijn.
ajdadiquote:
wat is up met sanders inc.quote:
boro gom sho, deze broeder zit te googlen, wat is dit, nepperd.quote:
gr grquote:
Enige echte wat ik ken is "dooset daram" en "marg bar khamenei". Ik wist ook hoe je kon zeggen dat iemand zand op zijn hoofd heeft ofzo, maar ben ik vergeten.quote:Op maandag 25 juli 2011 02:32 schreef Chloroform het volgende:
[..]
boro gom sho, deze broeder zit te googlen, wat is dit, nepperd.
quote:Op maandag 25 juli 2011 02:28 schreef sciter het volgende:
[..]
Een van de zeldzame momenten waarin Amerikanen grappig zijn.
Dat eerste is eigenlijk ook het enige wat je moet weten.quote:Op maandag 25 juli 2011 02:35 schreef alphabetist_rob het volgende:
[..]
Enige echte wat ik ken is "dooset daram" en "marg bar khamenei". Ik wist ook hoe je kon zeggen dat iemand zand op zijn hoofd heeft ofzo, maar ben ik vergeten.
Wil het nog steeds niet zienquote:Op maandag 25 juli 2011 02:37 schreef alphabetist_rob het volgende:
2girls1cup is niet zo vies als iedereen doet.
Als ik dat daar tegen mannen zeggen hangen ze mij op :S.quote:Op maandag 25 juli 2011 02:37 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dat eerste is eigenlijk ook het enige wat je moet weten.
Moet je one man one jar kijken.quote:
Goede samenvatting inderdaad: "I got nothing to gain by watching that"quote:Op maandag 25 juli 2011 02:36 schreef monkyyy het volgende:
[..]
De enige reden waarom ik die show luister is Loui CK.
Twee dames. Bekertje. Poep. Kots. In een gemiddeld verpleeghuis zie je dingen die viezer zijn.quote:
Ja dat is waar.quote:Op maandag 25 juli 2011 02:38 schreef alphabetist_rob het volgende:
[..]
Als ik dat daar tegen mannen zeggen hangen ze mij op :S.
Mijn voet op je zak?quote:Op maandag 25 juli 2011 02:39 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja dat is waar.Dan moet je pedar sak zeggen. Vinden ze leuk.
Schelden in Farsiquote:Tokmat gereh bokhoran
May your balls get tied in a knot
Je vader is een hond.quote:
quote:
Lekker toch.quote:Op maandag 25 juli 2011 02:42 schreef sciter het volgende:
[..]
Het is daar allemaal wel ouderwets schelden zeg.
Maar in tegenstelling tot de berberse talen is Farsi mooi.quote:
Je hebt gelijk. Die meiden eten poep, maar ze moeten alsnog een vinger in hun keel steken om te kotsen.quote:Op maandag 25 juli 2011 02:37 schreef alphabetist_rob het volgende:
2girls1cup is niet zo vies als iedereen doet.
Mooiste taal.quote:Op maandag 25 juli 2011 02:44 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Maar in tegenstelling tot de berberse talen is Farsi mooi.
h'marquote:Op maandag 25 juli 2011 02:44 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Maar in tegenstelling tot de berberse talen is Farsi mooi.
hai2uquote:Op maandag 25 juli 2011 02:45 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Die meiden eten poep, maar ze moeten alsnog een vinger in hun keel steken om te kotsen.
Wat is trouwens met die fascinatie van jou?quote:
farsi perzie byzantijnenquote:Op maandag 25 juli 2011 02:46 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wat is trouwens met die fascinatie van jou?
Hey LulloSanders, je ligt toch niet al stiekem te slapen eh?quote:
Altijd al gehad.quote:Op maandag 25 juli 2011 02:46 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wat is trouwens met die fascinatie van jou?
beloftes zijn gebrokenquote:
Heb diezelfde fascinatie trouwens ook met Byzantijnen ja. Byzantijnen en Iraniërs zijn zeg maar helemaal mijn ding.quote:
Ja maar. Hoe dan?quote:Op maandag 25 juli 2011 02:47 schreef alphabetist_rob het volgende:
[..]
Altijd al gehad.
Tevens Iraanse meisjes :S.
'mijn ding'quote:Op maandag 25 juli 2011 02:48 schreef alphabetist_rob het volgende:
[..]
Heb diezelfde fascinatie trouwens ook met Byzantijnen ja. Byzantijnen en Iraniërs zijn zeg maar helemaal mijn ding.
haha jij denkt....omg... xdXDXDquote:
Geschiedenisfreak. Dan automatisch terechtkomen bij volkeren met een interessantere geschiedenis dan die van Germaanse barbaren.quote:
Je zei; 'dat is zeg maar echt mijn ding'quote:Op maandag 25 juli 2011 02:49 schreef alphabetist_rob het volgende:
[..]
haha jij denkt....omg... xdXDXD
Nachtbagger na 2 uur is één van die zeldzame momenten dat ik wel serieus kan zijn op FOK!.quote:Op maandag 25 juli 2011 02:50 schreef sciter het volgende:
Dingen serieus nemen die Alphabetist_Rob zegt
Nice. Ik vond zelf altijd de klassieke oudheid heel interessant. Vooral al die mythes.quote:Op maandag 25 juli 2011 02:49 schreef alphabetist_rob het volgende:
[..]
Geschiedenisfreak. Dan automatisch terechtkomen bij volkeren met een interessantere geschiedenis dan die van Germaanse barbaren.
JA MAAR HIJ ZEI "DAT IS ZEG MAAR ECHT MIJN DING"!!!11!1quote:Op maandag 25 juli 2011 02:50 schreef sciter het volgende:
Dingen serieus nemen die Alphabetist_Rob zegt
haha zeiden de kids ook alquote:Op maandag 25 juli 2011 02:49 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Je zei; 'dat is zeg maar echt mijn ding'
Hoi huismoeder met pittig kapsel die lekker gek is.
Sorry, maar je bent gewoon zo vaak aan het trollen of de standaard mocro/pittige huisvrouw imitatie aan het opvoeren dat ik niks serieus neem.quote:Op maandag 25 juli 2011 02:51 schreef alphabetist_rob het volgende:
[..]
Nachtbagger na 2 uur is één van die zeldzame momenten dat ik wel serieus kan zijn op FOK!.
greoten an de kidsquote:
Heb altijd periodes opeens. Opeens interesse voor de oude Grieken, voor 19e eeuws Europa, Azteken, elke keer iets anders, maar Byzantijnen en Iraniërs zijn toch wel de dingen die steeds blijven hangen. Zit wel in een periode waarin ik mij weer wat meer interesseer voor middeleeuws West-Europa en de kruistochten, maar dat is sinds die Noorse gek flink minder geworden.quote:Op maandag 25 juli 2011 02:51 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nice. Ik vond zelf altijd de klassieke oudheid heel interessant. Vooral al die mythes.
Het is vaak onduidelijk wanneer ik troll en wanneer ik serieus ben, aangezien ik dan vaak op dezelfde manier praat. Alleen de echte kenners weten wanneer ik niet troll.quote:Op maandag 25 juli 2011 02:52 schreef sciter het volgende:
[..]
Sorry, maar je bent gewoon zo vaak aan het trollen of de standaard mocro/pittige huisvrouw imitatie aan het opvoeren dat ik niks serieus neem.
Dat zal wel ja.quote:Op maandag 25 juli 2011 02:54 schreef alphabetist_rob het volgende:
[..]
Het is vaak onduidelijk wanneer ik troll en wanneer ik serieus ben, aangezien ik dan vaak op dezelfde manier praat.
Waarom minder geworden dan? Vanwege zo'n debiel?quote:Op maandag 25 juli 2011 02:54 schreef alphabetist_rob het volgende:
[..]
Heb altijd periodes opeens. Opeens interesse voor de oude Grieken, voor 19e eeuws Europa, Azteken, elke keer iets anders, maar Byzantijnen en Iraniërs zijn toch wel de dingen die steeds blijven hangen. Zit wel in een periode waarin ik mij weer wat meer interesseer voor middeleeuws West-Europa en de kruistochten, maar dat is sinds die Noorse gek flink minder geworden.
Ik ook altijd wel. Tevens tsaristisch Rusland en de Mongoolse invallen.quote:Op maandag 25 juli 2011 02:55 schreef sciter het volgende:
Ik vind de Russische revolutie en de koude oorlog altijd leuk.
Had altijd al walging voor de kruistochten en bijbehorende barbaarse daden, maar vond het toch wel interessant. Dat nu zo'n gek zich heeft laten inspireren door de kruistochten heeft er toch wel voor gezorgd dat de walging groter is geworden dan mijn interesse.quote:Op maandag 25 juli 2011 02:56 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Waarom minder geworden dan? Vanwege zo'n debiel?
Dit ben ik met je eensquote:Op maandag 25 juli 2011 02:57 schreef sciter het volgende:
Ik vind overal het algemeen het communistische systeem en geschiedenis leuk.
Oke.quote:Op maandag 25 juli 2011 02:57 schreef alphabetist_rob het volgende:
[..]
Had altijd al walging voor de kruistochten en bijbehorende barbaarse daden, maar vond het toch wel interessant. Dat nu zo'n gek zich heeft laten inspireren door de kruistochten heeft er toch wel voor gezorgd dat de walging groter is geworden dan mijn interesse.
Ik vind het feit dat je walgt van een onderwerp niet in de weg moet staan van je interesse. Stalin deed ook walgelijke dingen maar dan is het nog wel leuk om te weten wat voor dingen.quote:Op maandag 25 juli 2011 02:57 schreef alphabetist_rob het volgende:
[..]
Had altijd al walging voor de kruistochten en bijbehorende barbaarse daden, maar vond het toch wel interessant. Dat nu zo'n gek zich heeft laten inspireren door de kruistochten heeft er toch wel voor gezorgd dat de walging groter is geworden dan mijn interesse.
Ik vond geschiedenis ook altijd interessant, maar dan word je ouder en ga je je met andere dingen bezighouden (taalquote:Op maandag 25 juli 2011 02:57 schreef sciter het volgende:
Ik vind overal het algemeen het communistische systeem en geschiedenis leuk.
Ik ben nu meer bezig met economie, ook erg leuk.quote:Op maandag 25 juli 2011 03:00 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik vond geschiedenis ook altijd interessant, maar dan word je ouder en ga je je met andere dingen bezighouden (taal_!) en dan vervagen dat soort dingen helaas.
gastquote:
Het moet je liggen..quote:Op maandag 25 juli 2011 03:00 schreef sciter het volgende:
[..]
Ik ben nu meer bezig met economie, ook erg leuk.
Dat is waar. Is vast ook tijdelijke walging even. Daarna interesseer ik mij weer voor godsdienstwaanzinnigen, barbaren, kannibalistische moslimeters, joden- en moslimoordenaars, verkrachters en andere pure christelijke dingen uit die tijd.quote:Op maandag 25 juli 2011 03:00 schreef sciter het volgende:
[..]
Ik vind het feit dat je walgt van een onderwerp niet in de weg moet staan van je interesse. Stalin deed ook walgelijke dingen maar dan is het nog wel leuk om te weten wat voor dingen.
Ja. Maar met economie kan je ook wat meer terwijl je met geschiedenis niet veel kan als je naar je toekomst kijkt.quote:
Lekker.quote:
Hoezo niet? Geschiedenis was de toekomst van vroeger.quote:Op maandag 25 juli 2011 03:02 schreef sciter het volgende:
[..]
Ja. Maar met economie kan je ook wat meer terwijl je met geschiedenis niet veel kan als je naar je toekomst kijkt.
Dan moet je toekomst gaan voorspellen. Dat kan trouwens ook als je economie bestudeerd.quote:Op maandag 25 juli 2011 03:03 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hoezo niet? Geschiedenis was de toekomst van vroeger.
Lekker pielen met cijfers.quote:Op maandag 25 juli 2011 03:05 schreef sciter het volgende:
[..]
Dan moet je toekomst gaan voorspellen. Dat kan trouwens ook als je economie bestudeerd.
Kijk, hier zou ik dus nooit aan denken.quote:Op maandag 25 juli 2011 03:12 schreef Flippiee het volgende:
|Doet me denken dat de planten hier in huis water moesten krijgen dit weekend
Dankzij dit topic, jouw bloemengeklets, denk ik er nu aan.quote:Op maandag 25 juli 2011 03:13 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Kijk, hier zou ik dus nooit aan denken.
Trustenquote:
Trusten.quote:
Ze heeft een snor.quote:
Maar wel een brazilian wax.quote:
Lelijk.quote:Op maandag 25 juli 2011 03:17 schreef alphabetist_rob het volgende:
005.3gpllywood dream zaandam 075 freestyle kapsel haircut figuurtjes schuine hanekam
lolquote:
Met 10 miljoen pegels.quote:Op maandag 25 juli 2011 03:24 schreef monkyyy het volgende:
Vraagje: Hoe koopt men een huis van 10 miljoen?
quote:Laten we eens kijken wie mijn status echt leest... jij en ik ontwaken in een politie-auto, we zijn met handboeien aan elkaar vastgeklonken. Je hebt drie woorden tot je beschikking, wat zou je tegen me zeggen? Let op: Als je antwoordt, moet je dit kopiëren en plakken in je status, zodat ik ook op de jouwe kan reageren.Wees een goede facebook-vriend en doe mee ;-))
Leuk huis. Wel erg op het platteland. Ik woon liever in de stad wel.quote:Op maandag 25 juli 2011 03:25 schreef monkyyy het volgende:
[..]
http://www.funda.nl/koop/joppe/huis-47047014-dommerholtsweg-13/
Wat durven ze hier 10 miljoen voor te vragen.quote:Op maandag 25 juli 2011 03:25 schreef monkyyy het volgende:
[..]
http://www.funda.nl/koop/joppe/huis-47047014-dommerholtsweg-13/
Klopt.quote:
twitter:UmmSafiyya twitterde op dinsdag 19-07-2011 om 19:58:12RT als je islamitische bekeerling bent. reageer retweet
Ja inderdaad, en ik ben bang voor riet, brand zo vlug denk ik altijd.quote:Op maandag 25 juli 2011 03:27 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wat durven ze hier 10 miljoen voor te vragen.
En je betaalt hogere premies.quote:Op maandag 25 juli 2011 03:30 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ja inderdaad, en ik ben bang voor riet, brand zo vlug denk ik altijd.
Sowieso riet.quote:Op maandag 25 juli 2011 03:30 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ja inderdaad, en ik ben bang voor riet, brand zo vlug denk ik altijd.
En nu iets wat niet ergens in het moddafukkin' oerwoud ligt,quote:Op maandag 25 juli 2011 03:31 schreef Chloroform het volgende:
http://www.funda.nl/koop/(...)-oosterbeekseweg-28/
Vet toch, tuintje met trappen en alles.
http://www.funda.nl/koop/(...)echtseweg-129/fotos/quote:Op maandag 25 juli 2011 03:32 schreef alphabetist_rob het volgende:
[..]
En nu iets wat niet ergens in het moddafukkin' oerwoud ligt,
Mooi herenhuisquote:Op maandag 25 juli 2011 03:34 schreef Chloroform het volgende:
[..]
http://www.funda.nl/koop/(...)echtseweg-129/fotos/
Of dit, als je in liever in het noorden wilt blijven.quote:Op maandag 25 juli 2011 03:32 schreef alphabetist_rob het volgende:
[..]
En nu iets wat niet ergens in het moddafukkin' oerwoud ligt,
quote:
Houtlaan staan inderdaad keurige woningen, incluis zwembaden en alles.quote:Op maandag 25 juli 2011 03:35 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Of dit, als je in liever in het noorden wilt blijven.
http://www.funda.nl/koop/(...)an-129/fotos/#foto-1
Maakt me altijd zo sad als ik dit soort dingen lees. Volgens mij beschrijft deze persoon wat heel veel mensen voelen.quote:I am 26 years old, I have a full time job and a part time job at weekends. I barely have enough money to pay bills and I dont play poker anymore.
Basically I live to work and I dont have any friends since my ex-gf cut them out of my life then she cheated on me and dumped me. I dont enjoy sex anymore and I dont like to be around people as I can never tell what they are thinking at times they have "fuzzy thinking" using bad reasons to do things. I think all people I meet are stupid or they not inherently good and that their morals is a bad joke. Even when I do understand people I just cant connect with them because deep down I dont care. I be nice to them because if I showed my true colours I would be up for murder a long time ago.
I have high levels of apathy and boredom.
I have no dreams or ambitions because I am not good at anything. I dont have any hobbies. I dont have many family members left well not close family. I dont find any joy in anything, conversations dont mean anything to me.
I dont think I would ever kill myself but I am sick of living. Would anyone miss me if I died right now, maybe the papers at work wouldnt get done and the boss would be unhappy with that but I am sure someone else can do a better job and will fill my shoes.
Everyday is the same with no end in sight.
Paardjesquote:Op maandag 25 juli 2011 03:31 schreef Chloroform het volgende:
http://www.funda.nl/koop/(...)-oosterbeekseweg-28/
Vet toch, tuintje met trappen en alles.
quote:Op maandag 25 juli 2011 03:36 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Maakt me altijd zo sad als ik dit soort dingen lees. Volgens mij beschrijft deze persoon wat heel veel mensen voelen.
[ afbeelding ]
Ik kwijl alleen als ik lekkere mannen met ontbloot bovenlijf zie. En dan hevig.quote:
Hier: steen.quote:Op maandag 25 juli 2011 03:38 schreef monkyyy het volgende:
Waarom zijn huizen toch zo achterlijk duur hier, in Amerika heb je de hier geposte huizen voor 250k ozo. Geen grap.
Niet dat ik daar wil wonen ofzo, maar niet eeeheeeheerlijk.![]()
Terechtquote:Op maandag 25 juli 2011 03:39 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik kwijl alleen als ik lekkere mannen met ontbloot bovenlijf zie. En dan hevig.
quote:Op maandag 25 juli 2011 03:39 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik kwijl alleen als ik lekkere mannen met ontbloot bovenlijf zie. En dan hevig.
Ik vraag me altijd af of er wel geleefd wordt in die huizenquote:Op maandag 25 juli 2011 03:40 schreef Chloroform het volgende:
http://www.funda.nl/koop/(...)enlandlaan-30/fotos/
Die inrichting.De zwarte vloeren.
De buitenkant.quote:Op maandag 25 juli 2011 03:40 schreef Chloroform het volgende:
Brad Pitt vind ik echt de grootste turn-off ever.quote:
De omgeving.quote:
Echt waar....? Why?quote:Op maandag 25 juli 2011 03:42 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Brad Pitt vind ik echt de grootste turn-off ever.
Natuursteen, kun je niet met blote voetjes over lopen want koud.quote:Op maandag 25 juli 2011 03:40 schreef Chloroform het volgende:
Geen fan van blond en hij staat me gewoon niet aan.quote:
Lol, que? Hoezo huis? Bunker?quote:Op maandag 25 juli 2011 03:45 schreef alphabetist_rob het volgende:
[ afbeelding ]
Ondergrondse huizen.
Ik ook ja. Lekker over de stad uitkijken dit dat hier daar.quote:
Goede Youtubefilmpjes.quote:Op maandag 25 juli 2011 03:53 schreef Chloroform het volgende:
Dooie bedoening hier, slechte YouTubefilmpjes alles.
And who put that fucking goat in here?quote:Op maandag 25 juli 2011 03:53 schreef Chloroform het volgende:
Dooie bedoening hier, slechte YouTubefilmpjes alles.
Ik refereerde naar de kleine lettertjes van die aap...quote:Op maandag 25 juli 2011 03:54 schreef alphabetist_rob het volgende:
ConstanteVerandering zeg het in je moedertaal, dat verstaan we dan toch allemaal.
Aap? Pardon? Netjes houden alhier.quote:Op maandag 25 juli 2011 03:55 schreef ConstanteVerandering het volgende:
[..]
Ik refereerde naar de kleine lettertjes van die aap...
Ik denk een zwembad met een glazen overkapping zodat het tevens als dansvloer te gebruiken is. Kijk maar naar die paal.quote:Op maandag 25 juli 2011 03:54 schreef monkyyy het volgende:
[ afbeelding ]
Kan iemand me dit uitleggen, wat zie ik hier? Een zwembad? Een doorzichtige vloer? Een foto van M. C. Escher ofzo, dit zet je toch niet op funda?
Aap? Aap?! Awh.quote:Op maandag 25 juli 2011 03:55 schreef ConstanteVerandering het volgende:
[..]
Ik refereerde naar de kleine lettertjes van die aap...
Lol..oops!quote:
Goed plan.quote:
De ultieme verleidster. Dat klinkt me als muziek in de oren.quote:Op maandag 25 juli 2011 03:57 schreef ConstanteVerandering het volgende:
[..]
Lol..oops!
Bedoelde jou dus inderdaad Chloroform...de ultieme verleidster
Soms streel ik de juiste snarenquote:Op maandag 25 juli 2011 03:59 schreef Chloroform het volgende:
[..]
De ultieme verleidster. Dat klinkt me als muziek in de oren.
Ik ook. Soms.quote:Op maandag 25 juli 2011 04:00 schreef ConstanteVerandering het volgende:
[..]
Soms streel ik de juiste snaren
quote:
Gekke kat.quote:
Je kat is gay...quote:Op maandag 25 juli 2011 04:04 schreef alphabetist_rob het volgende:
Mijn kat jaagt niet. Vandaag keek hij 10 minuten lang doodsbang naar een kever.
quote:Op maandag 25 juli 2011 04:04 schreef alphabetist_rob het volgende:
Mijn kat jaagt niet. Vandaag keek hij 10 minuten lang doodsbang naar een kever.
FIJN, Mijn kat is dik en roodharig.quote:
Qua karakter.quote:
Je bent dus dik en roodharig van karakter...quote:
Wel voor wespen. Doodsangsten.quote:Op maandag 25 juli 2011 04:05 schreef Chloroform het volgende:
[..]Katten lijken op hun baasjes. Ben je bang voor kevers?
quote:
Bijna 2 meter lang maar toch zo'n klein ventje.quote:Op maandag 25 juli 2011 04:07 schreef alphabetist_rob het volgende:
[..]
Wel voor wespen. Doodsangsten.
ZO ZACHT HARIG ALLESquote:Op maandag 25 juli 2011 04:09 schreef monkyyy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Links 8 maanden, rechts 3 jaar.
Klein hartje enzo ookquote:Op maandag 25 juli 2011 04:09 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Bijna 2 meter lang maar toch zo'n klein ventje.
Check die manen. Leuk beest.quote:Op maandag 25 juli 2011 04:09 schreef monkyyy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Links 8 maanden, rechts 3 jaar.
Ouchquote:Op maandag 25 juli 2011 04:09 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Bijna 2 meter lang maar toch zo'n klein ventje.
Dat wisten we al heel lang hoor.quote:
Gewoon, mensenkennis dit dat.quote:
Mooie balletjes.quote:Op maandag 25 juli 2011 04:11 schreef Chloroform het volgende:
[ afbeelding ]
Zo lig ik ook altijd in bed.
Dank je.quote:
Heerlijk nummerquote:
Het went.quote:
Keine ahnung.quote:Op maandag 25 juli 2011 04:15 schreef monkyyy het volgende:
Wat is dat toch met die duitse ads op youtube tegenwoordig.
Sowieso.quote:
Gelukkig ligt mijn narcisme, bevestiging nodig hebben hoe geweldig ik wel niet ben, lichtelijk genot wanneer aandacht, snel emotioneel zijn en koud en afstandelijk doen als schild en graag macht hebben over personen niet openlijk op straat.quote:
Komt omdat je vaderloos bent, vriend.quote:Op maandag 25 juli 2011 04:18 schreef alphabetist_rob het volgende:
[..]
Gelukkig ligt mijn narcisme, bevestiging nodig hebben hoe geweldig ik wel niet ben, lichtelijk genot wanneer aandacht, snel emotioneel zijn en koud en afstandelijk doen als schild en graag macht hebben over personen niet openlijk op straat.
Het klinkt wel tragisch ja...quote:Op maandag 25 juli 2011 04:19 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Komt omdat je vaderloos bent, vriend.
Het niet net zo willen zijn als mijn vader, maar dan toch karaktereigenschappen van hem in mezelf herkennen heeft mij meer dan eens slapeloze nachten weten te bezorgen.quote:Op maandag 25 juli 2011 04:19 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Komt omdat je vaderloos bent, vriend.
quote:
Gelukkig maarquote:Op maandag 25 juli 2011 04:21 schreef Specularium het volgende:
[..]
Diep van binnen weten wij dat allemaal van onszelf.
KNUFFEL VOOR JOU MIJN VADERLOZE MEDESTANDER! KNUFFELquote:Op maandag 25 juli 2011 04:21 schreef alphabetist_rob het volgende:
[..]
Het niet net zo willen zijn als mijn vader, maar dan toch karaktereigenschappen van hem in mezelf herkennen heeft mij meer dan eens slapeloze nachten weten te bezorgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |