Nee, de hosts zijn Amerikaans.quote:Op maandag 25 juli 2011 02:16 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Amerikanen.Of is de host ook een Canadees?
Inderdaad!quote:Op maandag 25 juli 2011 02:18 schreef sciter het volgende:
Wel stom dat die Amerikanen haten op Mythbusters.
In dat geval: Amerikanen.quote:
Ja, dat vindt Jimmy Norton, dat is een stommerd.quote:Op maandag 25 juli 2011 02:18 schreef sciter het volgende:
Wel stom dat die Amerikanen haten op Mythbusters.
Kijk Friday Night Lights, Texas is ook grappig.quote:Op maandag 25 juli 2011 02:19 schreef napoleonfour het volgende:
Ludo, waarom is dat schotse accent zo verdomd nice?
Waarom doe je dat dan nog niet, niet dat ik je weg wil hebbenquote:Op maandag 25 juli 2011 02:20 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Maar ik hoor wel te slapen, mevrouw Flipsels.
I've got the sun in my pocket and the moon in my hands.quote:
nee texas hate. schots is beter.quote:Op maandag 25 juli 2011 02:20 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Kijk Friday Night Lights, Texas is ook grappig.
Ja, weet niet. MSN dingen ofzo.quote:Op maandag 25 juli 2011 02:20 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Waarom doe je dat dan nog niet, niet dat ik je weg wil hebben
Maar waarom zou ik daar een antwoord op moeten weten?quote:Op maandag 25 juli 2011 02:21 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
nee texas hate. schots is beter.
Omdatappel, Pinokkio maakt veel fouten om te leren mens te worden. Soms moet je verder kijken dan je neus lang is. Hoe lang is jouw neus?quote:
Grote broekzak wel hoor, dan.quote:Op maandag 25 juli 2011 02:20 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
I've got the sun in my pocket and the moon in my hands.
Native Americans zijn wel baas.quote:
Ik heb ook heel wat mee te zeulen.quote:
Ben ik mee eens.quote:Op maandag 25 juli 2011 02:22 schreef sciter het volgende:
Engels accent
En dan niet dat Cockney of dat half Jamaicaans dat die MC's allemaal faken.
Wat de neuk?quote:Op maandag 25 juli 2011 02:22 schreef alphabetist_rob het volgende:
[..]
Omdatappel, Pinokkio maakt veel fouten om te leren mens te worden. Soms moet je verder kijken dan je neus lang is. Hoe lang is jouw neus?
We hoeven niet te weten wat jij allemaal in je handen hebt op het moment.quote:Op maandag 25 juli 2011 02:20 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
I've got the sun in my pocket and the moon in my hands.
Ik moet dit weten omdat redenen.quote:
quote:Op maandag 25 juli 2011 02:22 schreef Chloroform het volgende:
[..]
We hoeven niet te weten wat jij allemaal in je handen hebt op het moment.
East endquote:Op maandag 25 juli 2011 02:22 schreef sciter het volgende:
Engels accent
En dan niet dat Cockney of dat half Jamaicaans dat die MC's allemaal faken.
Thavinca, de bonenstaak leidt tot een magische plek, waar Jaap eindelijk de eer van zijn familie redt. Welke bonenstaak groeit er in jouw organisatie?quote:Op maandag 25 juli 2011 02:22 schreef thavinca het volgende:
Werd wakker en dacht ; laat eens ik even de nb bekijken"
Arme jongen.quote:Op maandag 25 juli 2011 02:22 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik heb ook heel wat mee te zeulen.
Ik ga der ook zo vandoor!quote:Op maandag 25 juli 2011 02:23 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ja, bijna slapennnn. Morgen ook werken alles, oh grutjes.
Nee grapje, eigenlijk wel.quote:
Rijdje.quote:Op maandag 25 juli 2011 02:23 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
East end. Liverpools accent hoort ook bij dat niet rijdje. wat een kut accent zegt.
Sterkte alvast dan maarquote:Op maandag 25 juli 2011 02:23 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ja, bijna slapennnn. Morgen ook werken alles, oh grutjes.
Ik weet niet de naam van het accent maar je kent het wel. Het accent van bijvoorbeeld Rowan Atkinson als ie geen Bean speelt.quote:Op maandag 25 juli 2011 02:23 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
East end. Liverpools accent hoort ook bij dat niet rijdje. wat een kut accent zegt.
superdomquote:
Napoleonfour, Ali Baba wist de 40 rovers te belazeren en de grot te openen. Wat is binnen jullie organisatie het wachtwoord om goud te bemachtigen?quote:Op maandag 25 juli 2011 02:24 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
superdom. Voel mij net een brit die typt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |