Betere verdeling van de mensen op het station?quote:Op zondag 31 juli 2011 23:11 schreef greavy het volgende:
Maar dan nog. WAAROM een TBP ergens ter hoogte van Arnhem Berg Opstel?
Omdat er lange treinen langs dat perron kunnen komen en mensen die van die nieuwe loopbrug komen ook nog kunnen zien waar dat deel van de trein heen gaat.quote:Op zondag 31 juli 2011 23:11 schreef greavy het volgende:
Maar dan nog. WAAROM een TBP ergens ter hoogte van Arnhem Berg Opstel?
Dat is toch anders, bij de merwedelingelijn daar kan je helemaal niet op saldo reizen.quote:Op zondag 31 juli 2011 22:43 schreef greavy het volgende:
Ik heb op Dordrecht regelmatig een omroep gehoord dat je, indien je op saldo reist, bij Arriva niet met korting kan reizen met inchecken. (Niet op de MLL).
Spannend ritje naar huis straks!!quote:Op maandag 1 augustus 2011 09:17 schreef Duvel het volgende:
Mijn JTK ligt nog thuis... Ontdekt na aankomst in Utrecht.
Pics!quote:Op maandag 1 augustus 2011 11:24 schreef Sandrvich het volgende:
Vorige week naar Roemenië geweest per trein, die hebben echt toffe treinen daar! Ex-Franse, ex-Duitse, ex-Italiaanse, ex-Deense treinen en getrokken treinen met de meest bonte combinaties.
E-ticket gekocht.quote:Op maandag 1 augustus 2011 12:46 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Spannend ritje naar huis straks!!
Ja..quote:Op maandag 1 augustus 2011 14:07 schreef Snoepje5 het volgende:
Alsof 2e klas slechter zit dan 1e klas
Daar pas ik daadwerkelijk in de stoelen in de eerste klasquote:Op maandag 1 augustus 2011 14:30 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
De SLT is het niet met je eens.
Ook daar zit de 1ste klas beter omdat je simpelweg niet tussen het plebs zit.quote:Op maandag 1 augustus 2011 14:30 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
De SLT is het niet met je eens.
In plaats van het gewoon in één keer goed te doen...quote:Op maandag 1 augustus 2011 15:39 schreef James1988 het volgende:
De nieuwe NS-abonnementen zijn per 1 januari ook geldig bij de andere vervoerders, aldus http://www.voorbeterov.nl/page5.php
Je bent zelf ook een plebejer.quote:Op maandag 1 augustus 2011 15:54 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Ook daar zit de 1ste klas beter omdat je simpelweg niet tussen het plebs zit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |