Zo van "probeer het later nogeens"quote:Op zaterdag 30 juli 2011 09:51 schreef RubenK het volgende:
Kreeg net een gratis fyra toeslagkaartje in de hand gedrukt door de trainmanager omdat we 10 minuten vertraging hadden
Dat is vast tussen Olst en Deventer.. en dat wordt bevestigd door de bestandsnaamquote:Op zaterdag 30 juli 2011 13:09 schreef kebabkever het volgende:
[..]
Hoe noem je ze dan?:P
[ afbeelding ]
Zonder bestandsnaam zie je het aan de portalen in combinatie met een enkelsporig baanvak.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 13:16 schreef Peter het volgende:
[..]
Dat is vast tussen Olst en Deventer.. en dat wordt bevestigd door de bestandsnaam
Salland
http://www.rtvoost.nl/nieuws/default.aspx?nid=128143quote:Een stille goederentrein rijdt zaterdag door Overijssel om een nieuw geluidsarm remsysteem te testen.
de route van de 'stille' trein
De stille trein is een uitkomst voor de omwonenden van station Deventer Colmschate. Zij ondervinden al jaren geluidshinder van voorbijrazende goederentreinen. De 'Europetrain' is uitgerust met kunststofremblokken in plaats van ijzeren blokken. Hierdoor moet de trein ongeveer vijftig procent minder geluid produceren dan een gewone goederentrein. De testtrein rijdt een jaar door Europa om de kunststofremblokken te testen. Daarbij wordt meer dan 200.000 kilometer afgelegd en worden de wielen aan alle weers- en terreinomstandigheden blootgesteld. Mocht de testrit slagen dan kan het remsysteem op Europese schaal worden ingevoerd.
En de mooie omgevingquote:Op zaterdag 30 juli 2011 14:08 schreef Duvel het volgende:
[..]
Zonder bestandsnaam zie je het aan de portalen in combinatie met een enkelsporig baanvak.
Met ICRm kun je niet makkelijk kort keren zoals met VIRM en ICMm wel kan. Het korte keren met ICRm is lastiger omdat het ombouwen veel langer duurt dan met ander materieel.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 14:35 schreef kebabkever het volgende:
Maar niemand die weet waarom ze niet rijden?
Zijn er daar even uitgehaald vanwege de knip bij Arnhem, en het korte keren in Zwolle (beide vanwege de verbouwingen).quote:Op zaterdag 30 juli 2011 14:35 schreef kebabkever het volgende:
Maar niemand die weet waarom ze niet rijden?
Met een stuurstand keer je toch net zo snel als met een virm?quote:Op zaterdag 30 juli 2011 17:37 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Met ICRm kun je niet makkelijk kort keren zoals met VIRM en ICMm wel kan. Het korte keren met ICRm is lastiger omdat het ombouwen veel langer duurt dan met ander materieel.
Remproef zou wel eens wat langer kunnen duren.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 20:19 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Met een stuurstand keer je toch net zo snel als met een virm?
En niet alleen dat. Is er ook niet iets van een 'sleutel' die van de loc naar de stuurstand gebracht moet worden en andersom?quote:Op zaterdag 30 juli 2011 20:21 schreef Duvel het volgende:
[..]
Remproef zou wel eens wat langer kunnen duren.
Dennis jij iets gezien van de stille trein?quote:Op zaterdag 30 juli 2011 20:23 schreef dennistd het volgende:
Heb je bij ICRm geen bepaalde sleutel uit de loc nodig voor de stuurstand? In dat geval moet de mcn de hele stam aflopen, en kun je niet snel keren met een wisselmachinist.
edit: wat psm zegt dus
Nee sorry, zo'n goede verrekijker heb ik nietquote:Op zaterdag 30 juli 2011 20:25 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Dennis jij iets gezien van de stille trein?
Kwam wel aantal foto's tegen:quote:Op zaterdag 30 juli 2011 20:25 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Dennis jij iets gezien van de stille trein?
Hebben de machinisten dan niet zulke sleutel bij zich? Is toch veel makkelijker werken, meen ik dan..quote:Op zaterdag 30 juli 2011 20:22 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
En niet alleen dat. Is er ook niet iets van een 'sleutel' die van de loc naar de stuurstand gebracht moet worden en andersom?
Keert daarom de 1900 niet op zichzelf maar op de volgende trein?quote:Op zaterdag 30 juli 2011 20:22 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
En niet alleen dat. Is er ook niet iets van een 'sleutel' die van de loc naar de stuurstand gebracht moet worden en andersom?
ze gaan duwen?quote:Op zondag 31 juli 2011 03:29 schreef James1988 het volgende:
• Ondersteuning door perronpersoneel bij het vertrekproces
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |