Dan mag je niet oordelen. Hovercraft over een goed systeem is echt een van de ergste tracks ooit.quote:Op maandag 1 augustus 2011 01:21 schreef Gezicht het volgende:
Ik beschik op dit tijdstip helaas alleen over mijn koptelefoon. Ouders slapen in de kamer hiernaast.
Inderdaad, ik zat vannacht te janken op m'n stoel, zo hard ging hijquote:Op maandag 1 augustus 2011 08:09 schreef TC_Artemis het volgende:
[..]
Dan mag je niet oordelen. Hovercraft over een goed systeem is echt een van de ergste tracks ooit.
Nouja de nieuwe, de hele EP is vandaag uitgekomenquote:Op maandag 1 augustus 2011 14:52 schreef mr.flame het volgende:
Deze mag ik jullie niet onthouden, de nieuwe track van Phaeleh![]()
Goed punt, heerlijke EP trouwensquote:Op maandag 1 augustus 2011 15:01 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nouja de nieuwe, de hele EP is vandaag uitgekomen
Jaquote:
Dit vind ik dus helemaal geweldigquote:Op maandag 1 augustus 2011 01:18 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Hier vind ik nou dus echt helemaal niks aan.
De andere kantquote:Op woensdag 3 augustus 2011 04:19 schreef julian6 het volgende:
[..]
Dit vind ik dus helemaal geweldig
meer aub
Je hebt PMquote:Op woensdag 3 augustus 2011 03:43 schreef nosleep het volgende:
sextune!
Die vanilla imitate is zo een relaxte track! Luister al vet lang naar een kort clippie op zn soundcloud. Binnenkort het vinyltje maar aanschaffen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voorproefje met verkoop-adressen in de description:
Lekker grimen in Denemarken, jatoch!quote:Op donderdag 4 augustus 2011 15:58 schreef TripleP het volgende:
Denemarken represennnnnnnnnnnnnnnnnt! Ziekelijk. Aanraders.
ja meneerquote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:17 schreef iRemco het volgende:
Is wel van topic van Drum & Bass : 170 Intalex Drum n Bass #46 Enjoy the music! beter zoeken de volgende keer
twitter:Caspadubstep twitterde op donderdag 04-08-2011 om 21:21:20Free CASPA mix for those who missed late last night:http://t.co/KNBnCyj reageer retweet
7 oktober caspa in het paard van trojequote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:06 schreef Moos. het volgende:
Caspa heeft net even een mooi setje online gezet, vind 'm zelf erg fijntwitter:Caspadubstep twitterde op donderdag 04-08-2011 om 21:21:20Free CASPA mix for those who missed late last night:http://t.co/KNBnCyj reageer retweet
je bent wel fan van die plaat hequote:
Ik dump em overalquote:
Je hebt m nog op de vorige pagina in deze topic gepost .quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 09:04 schreef nosleep het volgende:
[..]
Ik dump em overalWaar heb je em nog meer gezien dan?
Jammer dattie out of stock is overal
Dat was ik.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 12:54 schreef TripleP het volgende:
[..]
Je hebt m nog op de vorige pagina in deze topic gepost .
Wanneer/waar treedt ie op dan? (misschien handig om hier te posten voor de liefhebbersquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 10:42 schreef donroyco het volgende:
Kaarten voor Skrillex in de pocket!
Dat wordt een mooi feestje.
Ik dacht dat dat hier wel al gemeld zou zijnquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 11:07 schreef mr.flame het volgende:
[..]
Wanneer/waar treedt ie op dan? (misschien handig om hier te posten voor de liefhebbers)
quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 13:29 schreef TripleP het volgende:
http://girlsthatlooklikeskrillex.tumblr.com/
170 Intalex Drum n Bass #46 Enjoy the music!quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 17:22 schreef Gesmoltenkaas het volgende:
Drumstep, maar toch een hele zieke drop @ 1:39!
Remix van Stolen Dog al gecheckt op het kanaal van Zelfmoordschaap?quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 11:07 schreef mr.flame het volgende:
[..]
Wanneer/waar treedt ie op dan? (misschien handig om hier te posten voor de liefhebbers)
Ontopic:
Serieus, deze track gaat te verZit zo'n beetje tussen dnb en dubstep in
(Erg lang intro, op 2:40 begint het lekkere gedeelte)
Zeker, epische track is datquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 19:18 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Remix van Stolen Dog al gecheckt op het kanaal van Zelfmoordschaap?
Zeker weten, ^ één van m'n favorieten van Nit Gritquote:
Wouw. die remix is heel mooiquote:Op zondag 7 augustus 2011 11:04 schreef mr.flame het volgende:
[..]
Zeker, epische track is dat![]()
Voor de geïnteresseerden:
... Zo anders dan het origineel. Prachtig![]()
P.S. Is die beat typisch 'future-garage' of hoe je 't ook noemt? (Heb d'r niet echt veel verstand van overigens)
In ieder geval klinkt 't heerlijk![]()
Edit: Oh ja, deze is natuurlijk ook heerlijk van Ollie Macfarlane
Die bassline![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |