Ooh dat was een mattie.. maar wie er bier over heen heeft gegooid is een raadsel, dit gaat me minstens weer een hele dag kostenquote:Op maandag 1 augustus 2011 01:02 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja man, ik was fucking scherp![]()
Wanneer is dat gebeurd?Ik zag wel een wappie er wat stond rond te hangen en wat in je map zat te kutten, maar niet dat er bier overheen ging...
Ik wilde gooien, vanaf boven, maar ik vreesde voor kortsluiting, dus ik heb het maar gelatenquote:Op maandag 1 augustus 2011 01:14 schreef TC_Artemis het volgende:
[..]
Ooh dat was een mattie.. maar wie er bier over heen heeft gegooid is een raadsel, dit gaat me minstens weer een hele dag kosten
Dan mag je niet oordelen. Hovercraft over een goed systeem is echt een van de ergste tracks ooit.quote:Op maandag 1 augustus 2011 01:21 schreef Gezicht het volgende:
Ik beschik op dit tijdstip helaas alleen over mijn koptelefoon. Ouders slapen in de kamer hiernaast.
Inderdaad, ik zat vannacht te janken op m'n stoel, zo hard ging hijquote:Op maandag 1 augustus 2011 08:09 schreef TC_Artemis het volgende:
[..]
Dan mag je niet oordelen. Hovercraft over een goed systeem is echt een van de ergste tracks ooit.
Nouja de nieuwe, de hele EP is vandaag uitgekomenquote:Op maandag 1 augustus 2011 14:52 schreef mr.flame het volgende:
Deze mag ik jullie niet onthouden, de nieuwe track van Phaeleh![]()
Goed punt, heerlijke EP trouwensquote:Op maandag 1 augustus 2011 15:01 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nouja de nieuwe, de hele EP is vandaag uitgekomen
Jaquote:
Dit vind ik dus helemaal geweldigquote:Op maandag 1 augustus 2011 01:18 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Hier vind ik nou dus echt helemaal niks aan.
De andere kantquote:Op woensdag 3 augustus 2011 04:19 schreef julian6 het volgende:
[..]
Dit vind ik dus helemaal geweldig
meer aub
Je hebt PMquote:Op woensdag 3 augustus 2011 03:43 schreef nosleep het volgende:
sextune!
Die vanilla imitate is zo een relaxte track! Luister al vet lang naar een kort clippie op zn soundcloud. Binnenkort het vinyltje maar aanschaffen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voorproefje met verkoop-adressen in de description:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |