quote:Op zondag 24 juli 2011 22:15 schreef golfer het volgende:
Daar was de hond van de Buren uit Tilburg weer.
moet een mod doen, ik zal het wel ff melden...quote:Op zondag 24 juli 2011 22:15 schreef Culthit. het volgende:
Kan dit verreekst worden of gaat dat niet zomaar?
de cirkel is weer bijna rondquote:Op zondag 24 juli 2011 22:15 schreef golfer het volgende:
Daar was de hond van de Buren uit Tilburg weer.
Ok.quote:Op zondag 24 juli 2011 22:15 schreef alors het volgende:
[..]
moet een mod doen, ik zal het wel ff melden...
quote:Op zondag 24 juli 2011 22:16 schreef Culthit. het volgende:
Ik snap werkelijk niet wat iemand er toe drijft BDSM te doen.
wel dus als ie niet gereekst is...quote:Op zondag 24 juli 2011 22:17 schreef Godtje het volgende:
Als je nieuw deel klikt kan er toch geen andere meer komen?
Is alleen bij reeksenquote:Op zondag 24 juli 2011 22:17 schreef Godtje het volgende:
Als je nieuw deel klikt kan er toch geen andere meer komen?
Ja, vind ik erg goed van em.quote:Op zondag 24 juli 2011 22:17 schreef Cee het volgende:
"Daar gaan we weer, Jelle." Pak 'm, Marc-Marie.
dat vroeg ik mij ook afquote:Op zondag 24 juli 2011 22:20 schreef DrDentz het volgende:
Karim.. is dat een homoseksuele (ex)moslim?
In een theatershow vertelde MM eens, dat zijn schoonouders dachten dat hij een vrouw isquote:Op zondag 24 juli 2011 22:20 schreef DrDentz het volgende:
Want? Ik vind het nogal een conclusie.quote:
correct en hij speelde in Sesamstraat als Hakimquote:Op zondag 24 juli 2011 22:20 schreef DrDentz het volgende:
dacht dat zijn vriend een Algerijn isquote:Op zondag 24 juli 2011 22:20 schreef DrDentz het volgende:
Die met al dat haar?quote:Op zondag 24 juli 2011 22:21 schreef Tem het volgende:
[..]
correct en hij speelde in Sesamstraat als Hakim
quote:Op zondag 24 juli 2011 22:21 schreef Tem het volgende:
[..]
correct en hij speelde in Sesamstraat als Hakim
vind SM niks en een vent verkleed als hond snap ik ook nietquote:
Dacht ik ook, hij had het daar in een van zijn shows over.quote:Op zondag 24 juli 2011 22:22 schreef Toverheks het volgende:
[..]
dacht dat zijn vriend een Algerijn is
Hakim is wel algerijns toch? hebben zij echt wat?quote:Op zondag 24 juli 2011 22:22 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Irakees was het toch?quote:Op zondag 24 juli 2011 22:22 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ah, dus dan is het dom... Neigt naar bekrompenheid...quote:Op zondag 24 juli 2011 22:22 schreef Toverheks het volgende:
[..]
vind SM niks en een vent verkleed als hond snap ik ook niet
Nee joh, is een totaal ander iemand.quote:Op zondag 24 juli 2011 22:23 schreef alors het volgende:
[..]
Hakim is wel algerijns toch? hebben zij echt wat?
ja en ik dacht nog, Hakim heet ook gewoon Hakimquote:Op zondag 24 juli 2011 22:24 schreef Toverheks het volgende:
nee Hakim is getrouwd en heeft kinderen, nee MM heeft gewoon een leuke vriend dacht al heel lang
quote:Op zondag 24 juli 2011 22:24 schreef Mylene het volgende:
Ik heb er een reeks van gemaakt.
Topicreeks: Zomergasten 2011
thanks!quote:Op zondag 24 juli 2011 22:24 schreef Mylene het volgende:
Ik heb er een reeks van gemaakt.
Topicreeks: Zomergasten 2011
Hoiquote:Op zondag 24 juli 2011 22:23 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Ah, dus dan is het dom... Neigt naar bekrompenheid...
quote:Op zondag 24 juli 2011 22:23 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Ah, dus dan is het dom... Neigt naar bekrompenheid...
Tegenstrijdige post.quote:Op zondag 24 juli 2011 22:25 schreef Toverheks het volgende:
[..]
jij bent gek als er eentje niet bekrompen is ben ik dat wel, maar hou niet van dat soort films laat staan van die fratsen verkleed als hond
MM is het vrouwtje, maar dat zie je al van 10 km.quote:Op zondag 24 juli 2011 22:25 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Zijn partner lijkt me ook wel meer het dominante type in de relatie.
http://www.telegraaf.nl/p(...)_hij_vrouw_is__.htmlquote:Op zondag 24 juli 2011 22:25 schreef golfer het volgende:
Hij vertelde erover in een show:
Zijn echtgenoot heet Karim Talbi. Zo blijkt dat Karim zijn ouders helemaal niet weten dat hij homoseksueel is en denken dat (Marc-)Marie, door zijn hoge stem, een vrouw is. ‘Nu hoop ik niet dat ik ze ooit in het echt zal zien, dat zal een erg lang verhaal gaan worden.’
Dat doet me denken aan de nieuwe film van Mel Gibson.quote:Op zondag 24 juli 2011 22:26 schreef Specularium het volgende:
[..]
Tommy heeft een hand in zijn anus.
Dat is best eigenaardig.quote:Op zondag 24 juli 2011 22:26 schreef roos85 het volgende:
[..]
http://www.telegraaf.nl/p(...)_hij_vrouw_is__.html
ja ja is al goed pppfffttttt moet je goed lezen wat ik schreef hou niet van zulke films heeft niks met bekrompenheid te maken of verkleed jij je misschien ook als hond en heb ik je beledigdquote:
Kalm maar hoor...quote:Op zondag 24 juli 2011 22:29 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja ja is al goed pppfffttttt moet je goed lezen wat ik schreef hou niet van zulke films heeft niks met bekrompenheid te maken of verkleed jij je misschien ook als hond en heb ik je beledigd
Bekrompen als een hond ben je dus.quote:Op zondag 24 juli 2011 22:25 schreef Toverheks het volgende:
[..]
jij bent gek als er eentje niet bekrompen is ben ik dat wel, maar hou niet van dat soort films laat staan van die fratsen verkleed als hond
quote:
Ja klopt. Vind het wel leuk om te zien.quote:Op zondag 24 juli 2011 22:31 schreef roos85 het volgende:
[..]
Kan me zijn reacties wel voorstellen, JCB lokt het ook wel uit
Je kan het ook positief bekijken dat de nieuwe generatie er meer open voor staat en er wel voor uitkomt.quote:Op zondag 24 juli 2011 22:32 schreef Specularium het volgende:
Jammer dat hij moet liegen tegen zijn schoonfamilie omdat tolerantie nog steeds geen gangbaar woord is bij die mensen.
Inderdaad. Zo'n kleine stap is het helaas niet. Dat geldt ook nog voor veel Nederlanders.quote:Op zondag 24 juli 2011 22:32 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je kan het ook positief bekijken dat de nieuwe generatie er meer open voor staat en er wel voor uitkomt.
dat is heel erg, als ik dan dit lees.. jeetje...quote:Op zondag 24 juli 2011 22:32 schreef Specularium het volgende:
Jammer dat hij moet liegen tegen zijn schoonfamilie omdat tolerantie nog steeds geen gangbaar woord is bij die mensen.
quote:De cabaretier verklaart zijn keuze: "Mijn schoonouders zijn zo oud dat ze geen tijd zullen hebben om aan mij of aan de situatie te wennen. Mijn grootste verdriet zou zijn als Karim eerder komt te overlijden dan ik. Ik zal dan afscheid moeten nemen van zijn kist als ik die op het vliegtuig zet omdat ik niet naar Algerije kan."
Ja, misschien goed anders was Marc niet zo diep gegaan.quote:Op zondag 24 juli 2011 22:31 schreef roos85 het volgende:
[..]
Kan me zijn reacties wel voorstellen, JCB lokt het ook wel uit
komt uit zijn theatersjow.quote:Op zondag 24 juli 2011 22:33 schreef DrDentz het volgende:
Is dat een serieus verhaal dan over die schoonfamilie of is dat alleen een grappig fictief stuk uit een show van hem? ... lijkt me vrij bizar.
Serieus, ergens in het topic staat een link maar een krantenartikel over dit.quote:Op zondag 24 juli 2011 22:33 schreef DrDentz het volgende:
Is dat een serieus verhaal dan over die schoonfamilie of is dat alleen een grappig fictief stuk uit een show van hem? ... lijkt me vrij bizar.
Ik denk dat mening opa en oma van ons daar ook niet open over was.quote:Op zondag 24 juli 2011 22:33 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Inderdaad. Zo'n kleine stap is het helaas niet. Dat geldt ook nog voor veel Nederlanders.
Bij Nederlanders kun je het relatief makkelijker mededelen.quote:Op zondag 24 juli 2011 22:33 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Inderdaad. Zo'n kleine stap is het helaas niet. Dat geldt ook nog voor veel Nederlanders.
Over een x aantal jaar wordt er wellicht een hoop van ons verwacht. Dan zijn wij conservatief en oud.quote:Op zondag 24 juli 2011 22:34 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik denk dat mening opa en oma van ons daar ook niet open over was.
Zeker het niet als normaal zag. We verwachten in 1 keer heel veel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |