Ook als thuisgebruiker? Dat is wel heel weinig, met gepanneerde produkten ververs ik 't vet wel vrij snel, maar met alleen frietjes pas na een keer of 10 hoor.quote:Op zondag 24 juli 2011 22:09 schreef superkokje het volgende:
[..]
wordt beweerd dat je maar 5 keer in vat mag bakken
Dat zag ik ja..... je vaardigheden aan het verleren hè, gaat niet meer zo snelquote:Op zondag 24 juli 2011 22:13 schreef superkokje het volgende:
weet niet wat er gebeurde maar was best lastig
ik ook hoorquote:Op zondag 24 juli 2011 22:14 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ook als thuisgebruiker? Dat is wel heel weinig, met gepanneerde produkten ververs ik 't vet wel vrij snel, maar met alleen frietjes pas na een keer of 10 hoor.
Ik was ook blij niet de lapo te hebben hoor.... had al zo'n vermoeden dat kokje die wel weer wilde hebbenquote:Op zondag 24 juli 2011 22:14 schreef kaatje50 het volgende:
was blij dat ik niet de laatste post had![]()
duurde lang hoor Kokje
weet het niet, maar pakte de invoer nietquote:Op zondag 24 juli 2011 22:14 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dat zag ik ja..... je vaardigheden aan het verleren hè, gaat niet meer zo snel
quote:Op zondag 24 juli 2011 22:16 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik was ook blij niet de lapo te hebben hoor.... had al zo'n vermoeden dat kokje die wel weer wilde hebben
quote:
dagelijks niet, maar twee tot drie keer per week wel. 10 ltr per putquote:Op zondag 24 juli 2011 22:18 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
zijn we daarom af en toe wat minder gezond
![]()
Maar met de hoeveelheden bitterballen die jij er op je werk doorheen gooit zal je denk ik wel minimaal dagelijks moeten verversen?
quote:Op zondag 24 juli 2011 22:19 schreef Drassss het volgende:
Of het gaat morgen gewoon weer regenen zeg
ik ben vrij netjes in huis. Zeker in de keuken, maar vind soms al die wetjes en regeltjes ook wel overdreven hoor. Fritesvet houd ik wel in de gaten, maar ga niet precies bijhouden hoeveel keer ik het gebruikt heb. Je ziet en ruikt het vanzelf als het nodig is...quote:Op zondag 24 juli 2011 22:18 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
zijn we daarom af en toe wat minder gezond
![]()
Maar met de hoeveelheden bitterballen die jij er op je werk doorheen gooit zal je denk ik wel minimaal dagelijks moeten verversen?
quote:Op zondag 24 juli 2011 22:19 schreef Drassss het volgende:
Of het gaat morgen gewoon weer regenen zeg
quote:Op zondag 24 juli 2011 22:22 schreef Drassss het volgende:
[..]
Volle zon boven je restaurant 12 uur lang
Wilde eigenlijk savonds wielrennen gaan kijken, maar nu twijfel ik. Alhoewel er wel meer kans is op valpartijenquote:
ramptoeristquote:Op zondag 24 juli 2011 22:22 schreef Drassss het volgende:
[..]
Wilde eigenlijk savonds wielrennen gaan kijken, maar nu twijfel ik. Alhoewel er wel meer kans is op valpartijen![]()
Oh maar mijn pa heeft mij geleerd dat als je 't gaat zien en zeker als je 't gaat ruiken dat het vet dan al te ver heen is, dus ik let daar wel op.quote:Op zondag 24 juli 2011 22:20 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
ik ben vrij netjes in huis. Zeker in de keuken, maar vind soms al die wetjes en regeltjes ook wel overdreven hoor. Fritesvet houd ik wel in de gaten, maar ga niet precies bijhouden hoeveel keer ik het gebruikt heb. Je ziet en ruikt het vanzelf als het nodig is...
Jaloersquote:
quote:
gaat met neme om ruiken. Producten geven kleur af (caramelliseren) dus wordt het vet donkerquote:Op zondag 24 juli 2011 22:23 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Oh maar mijn pa heeft mij geleerd dat als je 't gaat zien en zeker als je 't gaat ruiken dat het vet dan al te ver heen is, dus ik let daar wel op.
ik let er ook wel op, maar ik vind het soms wat te overdreven. Alhoewel het deze keer erg snel gaat met het vet in onze fritespan. Ben bang dat ik toch een nieuwe moet kopen, dat de thermostaat niet helemaal goed meer werkt.quote:Op zondag 24 juli 2011 22:23 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Oh maar mijn pa heeft mij geleerd dat als je 't gaat zien en zeker als je 't gaat ruiken dat het vet dan al te ver heen is, dus ik let daar wel op.
Ja, dan klopt 't toch wat mijn pa al zei, en als je het gaat ruiken dan is het vet al te ver heen en had al vervangen moeten worden. Hij lette vooral op de helderheid van het vet.quote:Op zondag 24 juli 2011 22:25 schreef superkokje het volgende:
[..]
gaat met neme om ruiken. Producten geven kleur af (caramelliseren) dus wordt het vet donker
brand losquote:Op zondag 24 juli 2011 22:29 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ja, dan klopt 't toch wat mijn pa al zei, en als je het gaat ruiken dan is het vet al te ver heen en had al vervangen moeten worden. Hij lette vooral op de helderheid van het vet.
Maar, nu we 't er toch over hebben, mag ik je nog een vet vraagje stellen?
@Kaatje néé ik heb het niet over zijn sixpack
een man met een sixpackquote:Op zondag 24 juli 2011 22:29 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ja, dan klopt 't toch wat mijn pa al zei, en als je het gaat ruiken dan is het vet al te ver heen en had al vervangen moeten worden. Hij lette vooral op de helderheid van het vet.
Maar, nu we 't er toch over hebben, mag ik je nog een vet vraagje stellen?
@Kaatje néé ik heb het niet over zijn sixpack
is het privé??? dan niet hier aub.quote:
mijn man en ik zijn ook wel een beetje ramptoeristen hoor. Wij hebben altijd de 112 meldingen aanstaan op de pc. Bijhouden wat er zoal gebeurt hier en daar. Mijn man pakt ook gerust de auto en gaat kijkenquote:
Nooit iets van gemerktquote:
Kijken doe ik niet, maar ik heb ook altijd 112 aanstaanquote:Op zondag 24 juli 2011 22:32 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
mijn man en ik zijn ook wel een beetje ramptoeristen hoor. Wij hebben altijd de 112 meldingen aanstaan op de pc. Bijhouden wat er zoal gebeurt hier en daar. Mijn man pakt ook gerust de auto en gaat kijken
quote:
oh, het is gewoon een technische vraag. Ik dacht dat er een pittige privévraag kwamquote:Op zondag 24 juli 2011 22:32 schreef MaryMouse het volgende:
Mijn pa frituurde zaken als bitterballen, of oliebollen altijd in zonnebloemolie, maar voor de patatten hadden we een aparte pan met ossewit (dierlijk vet dus). Ossewit kan je (als particulier) niet meer kopen omdat het te slecht zou zijn voor je cholesterol, toch lukt het de patatboer wél om de patatten te laten smaken alsof ze in ossewit gebakken zijn, gebruiken ze een ander soort olie?
quote:Op zondag 24 juli 2011 22:35 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
oh, het is gewoon een technische vraag. Ik dacht dat er een pittige privévraag kwam
ik heb geen idee. ik gebruik emmers met vloeibaar vet. Neem aan dat patat zaken vast plantaardig vet gebruiken. is goedkoper en zij hebben vaak apparatuur waar dat vet direct in gesmolten kan worden. Ik zou het eerst in een pan moeten smelten en dan over gieten. Er zit wel kwaliteitverschil in vetten, net als bij oliequote:Op zondag 24 juli 2011 22:32 schreef MaryMouse het volgende:
Mijn pa frituurde zaken als bitterballen, of oliebollen altijd in zonnebloemolie, maar voor de patatten hadden we een aparte pan met ossewit (dierlijk vet dus). Ossewit kan je (als particulier) niet meer kopen omdat het te slecht zou zijn voor je cholesterol, toch lukt het de patatboer wél om de patatten te laten smaken alsof ze in ossewit gebakken zijn, gebruiken ze een ander soort olie?
wat is een dm??quote:
dat heb ik een paar keer geprobeerd, maar vind dat helemaal niets. Duurt erg lang voor ze klaar zijn.quote:
25 minuten. Ik vind het wel lekker, amper vet en hapt lekker wegquote:Op zondag 24 juli 2011 22:38 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
dat heb ik een paar keer geprobeerd, maar vind dat helemaal niets. Duurt erg lang voor ze klaar zijn.
OK, dank je voor 't antwoord.... Ga ik deze vraag toch maar eens bij Vlaminckx stellen (de beste frieten van Amsterdam)quote:Op zondag 24 juli 2011 22:36 schreef superkokje het volgende:
[..]
ik heb geen idee. ik gebruik emmers met vloeibaar vet. Neem aan dat patat zaken vast plantaardig vet gebruiken. is goedkoper en zij hebben vaak apparatuur waar dat vet direct in gesmolten kan worden. Ik zou het eerst in een pan moeten smelten en dan over gieten. Er zit wel kwaliteitverschil in vetten, net als bij olie
vind jou ook lief hoorquote:
Moet ik misschien ook maar eens gaan proberen... Nu piepers schillen en door de frietensnijder halen, voorbakken en later afbakken, ben ik vaak langer mee bezig dan 25 minutenquote:Op zondag 24 juli 2011 22:39 schreef Drassss het volgende:
[..]
25 minuten. Ik vind het wel lekker, amper vet en hapt lekker weg
Tja nooit een frietpan gehad.. maar om nu te zeggen dat ik vaak friet eet.. Mhaw. 1x per maand vind ik al veel.quote:Op zondag 24 juli 2011 22:43 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Moet ik misschien ook maar eens gaan proberen... Nu piepers schillen en door de frietensnijder halen, voorbakken en later afbakken, ben ik vaak langer mee bezig dan 25 minuten
maar wel de lekkerste frites, zeker met een gebakken eitje eropquote:Op zondag 24 juli 2011 22:43 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Moet ik misschien ook maar eens gaan proberen... Nu piepers schillen en door de frietensnijder halen, voorbakken en later afbakken, ben ik vaak langer mee bezig dan 25 minuten
ik ben een echte fritesboer. Lekkurrrrrquote:Op zondag 24 juli 2011 22:44 schreef Drassss het volgende:
[..]
.. maar om nu te zeggen dat ik vaak friet eet.. Mhaw. 1x per maand vind ik al veel.
ik zit nog vol van de frites van vanavondquote:
Ik heb er zelfs twee.... de zeker 35 jaar oude oliebollenpan waar mijn pa de oliebollen altijd in bakte, en ik dus nu, en een gewone. Friet eet ik ook niet zo vaak hoor, zoveel werk om die te maken.quote:Op zondag 24 juli 2011 22:44 schreef Drassss het volgende:
[..]
Tja nooit een frietpan gehad.. maar om nu te zeggen dat ik vaak friet eet.. Mhaw. 1x per maand vind ik al veel.
Ja, heb ik gezien vanaf NZ-SD-NE-KS-OK tot aan de East Coast. Neem aan dat jij WDT in OK aan 't bekijken bentquote:Psst allemaal losse buien in de USA
Neu joh, gewoon met zelfgemaakte mayoquote:Op zondag 24 juli 2011 22:46 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
maar wel de lekkerste frites, zeker met een gebakken eitje erop![]()
deze zin is voor een leek toch niet te volgen, met al die afkortingenquote:Op zondag 24 juli 2011 22:49 schreef MaryMouse het volgende:
Ja, heb ik gezien vanaf NZ-SD-NE-KS-OK tot aan de East Coast. Neem aan dat jij WDT in OK aan 't bekijken bent
die moet er ook bijquote:Op zondag 24 juli 2011 22:49 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Neu joh, gewoon met zelfgemaakte mayo
Ik heb wel eens een weekend dat je 3x friet eet, maar dan ben je er ook echt 1 maand klaar meequote:Op zondag 24 juli 2011 22:49 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik heb er zelfs twee.... de zeker 35 jaar oude oliebollenpan waar mijn pa de oliebollen altijd in bakte, en ik dus nu, en een gewone. Friet eet ik ook niet zo vaak hoor, zoveel werk om die te maken.
[..]
Ja, heb ik gezien vanaf NZ-SD-NE-KS-OK tot aan de East Coast. Neem aan dat jij WDT in OK aan 't bekijken bent
Ik kan hem perfect volgenquote:Op zondag 24 juli 2011 22:50 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
deze zin is voor een leek toch niet te volgen, met al die afkortingen![]()
NZ moet ook ND zijnquote:Op zondag 24 juli 2011 22:50 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
deze zin is voor een leek toch niet te volgen, met al die afkortingen![]()
zo'n zwarte met inhang zeefquote:Op zondag 24 juli 2011 22:49 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik heb er zelfs twee.... de zeker 35 jaar oude oliebollenpan waar mijn pa de oliebollen altijd in bakte, en ik dus nu, en een gewone. Friet eet ik ook niet zo vaak hoor, zoveel werk om die te maken.
[..]
Weet inmiddels waar WDT staat hoor, maar kan mij voorstellen dat je de buien in OK iets meer in de gaten houd dan die ten oosten ervanquote:Op zondag 24 juli 2011 22:51 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ik heb wel eens een weekend dat je 3x friet eet, maar dan ben je er ook echt 1 maand klaar mee![]()
WDT Stream is een webcam op het Universiteit gebouw van Oklahoma. Daar valt weinig te zien
jij bent ook geen leekquote:
quote:
Haha okequote:Op zondag 24 juli 2011 22:54 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Weet inmiddels waar WDT staat hoor, maar kan mij voorstellen dat je de buien in OK iets meer in de gaten houd dan die ten oosten ervan
Denk dat er niet veel gaat gebeuren, seizoen is nu wel een beetje aan het opraken hè. Slechts 2% in ND en zelfs met de 5% van de afgelopen dagen niet meer dan flinke storm en hagelbuienquote:Op zondag 24 juli 2011 22:56 schreef Drassss het volgende:
[..]
Haha okeHet stelt niet zoveel voor daar vrees ik.
Als er iets gaat gebeuren is het weer in ND gok ik
Moeten weer een aantal maanden wachten ja..quote:Op zondag 24 juli 2011 22:58 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Denk dat er niet veel gaat gebeuren, seizoen is nu wel een beetje aan het opraken hè. Slechts 2% in ND en zelfs met de 5% van de afgelopen dagen niet meer dan flinke storm en hagelbuien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 24 juli 2011 23:01 schreef Drassss het volgende:
[..]
Moeten weer een aantal maanden wachten ja..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik wacht nu op de orkanen, maar willen (gelukkig) nog niet echt los gaan richting de USA
You better lose yourself in the music
The moment, you own it, you better never let it go
Trusten Kaatje slaapquote:Op zondag 24 juli 2011 23:02 schreef kaatje50 het volgende:
ga de boel weer afsluiten voor vandaag. Lekker op tijd m'n bedje in![]()
MaryMouse, fijne werkdag morgen. voor je het weet, ben je er alweer helemaal
aan gewend![]()
voor jou ook weltrusten danquote:Op zondag 24 juli 2011 23:04 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Trusten Kaatje slaap![]()
Verhip ik moet morgen weer werken dus ook zo mijn holletje in om te
Sorry hoor, vakantie is over, wil morgen de bus van half 8 weer eens gaan halen. (Zal wel die van half 9 worden denk ik)quote:
veel plezier morgenquote:Op zondag 24 juli 2011 23:04 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Trusten Kaatje slaap![]()
Verhip ik moet morgen weer werken dus ook zo mijn holletje in om te
Ben nog niet weg hoor.... moet toch altijd eerst drie keerquote:
High risk gebied in ND!quote:Op zondag 24 juli 2011 23:09 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ben nog niet weg hoor.... moet toch altijd eerst drie keerter vervanging van de drie laatste peukjes
Naar welk jaar en maand en dag kijk jij?quote:
Ik maakte je wakkerquote:Op zondag 24 juli 2011 23:15 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Naar welk jaar en maand en dag kijk jij?
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op zondag 24 juli 2011 23:18 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
ik sliep nog niet eens..... maar kokkie is wél erg stil vanavond. Denk dat hij toch bang is dat 't morgen mooier weer wordt dan hij had verwacht en dus heel hard moet gaan werken.
Die is nu al piepers aan het snijdenquote:Op zondag 24 juli 2011 23:18 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
ik sliep nog niet eens..... maar kokkie is wél erg stil vanavond. Denk dat hij toch bang is dat 't morgen mooier weer wordt dan hij had verwacht en dus heel hard moet gaan werken.
quote:
Heeft de snert vast uit de vriezer gehaald zodat hij die morgen alleen maar hoeft op te warmenquote:
Ik had je om half negen ook al kunnen vertellen dat dat zou gaan gebeuren hoorquote:Op zondag 24 juli 2011 23:34 schreef superkokje het volgende:
Amerika is bevrijd van de britten, dus ik kan naar bed
Houdoequote:Op zondag 24 juli 2011 23:38 schreef MaryMouse het volgende:
ik ga 't einde van reportage ook niet meer zien dus
Wie en wie?quote:Op maandag 25 juli 2011 00:18 schreef Jian het volgende:
Wat een gewauwel allemaal, ik wil Teun en WJ terug
Mogen zij ook niet genoemd worden dan ??quote:
Als ik het zou weten, zou ik het jou in elk geval niet vertellenquote:Op maandag 25 juli 2011 01:01 schreef De_Kardinaal het volgende:
En Jian wat wil je hier nou mee bereiken eigenlijk?
Trusten Jian.quote:Op maandag 25 juli 2011 01:06 schreef Jian het volgende:
[..]
Als ik het zou weten, zou ik het jou in elk geval niet vertellen
Volgens mij is Jansen's ban alweer afgelopen dus die kun je binnenkort wel weer verwachtenquote:Op maandag 25 juli 2011 00:46 schreef Jian het volgende:
Goh, wat een weer hè, tis weer bedroevend voor de tijd van jaar. nou, nou, nou, zeg poeh!
by the way, nog wat gehoord over Jansen & Jansen?
Dat is goed nieuwsquote:Op maandag 25 juli 2011 08:47 schreef Marrije het volgende:
[..]
Volgens mij is Jansen's ban alweer afgelopen dus die kun je binnenkort wel weer verwachten
Jansen zelf is daar niet zo zeker van, maar ik blijf er voorlopig nog even van uitgaanquote:Op maandag 25 juli 2011 10:55 schreef hondjes het volgende:
Dan hebben we nog een Jansen.
Zal het ooit weer Jansen & Jansen worden.
quote:Op maandag 25 juli 2011 11:39 schreef Disana het volgende:
[ afbeelding ]
Zie hem een beetje onschuldig kijken, die Jansen.
quote:Op maandag 25 juli 2011 15:08 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ja, alleen die andere Jansen daar kunnen we denk ik nog lang op wachten. Tot je een ons weegt
Avond, Muis.quote:
zeker wel, een hele foute oude filmquote:Op maandag 25 juli 2011 20:37 schreef MaryMouse het volgende:
Hallo D_K en SK
Dit is weer zo'n avond dat er niets bijzonders op tv is
Indy bedoel je zekerquote:Op maandag 25 juli 2011 20:37 schreef superkokje het volgende:
[..]
zeker wel, een hele foute oude film
ola Muisjequote:Op maandag 25 juli 2011 20:37 schreef MaryMouse het volgende:
Hallo D_K en SK
Dit is weer zo'n avond dat er niets bijzonders op tv is
Hoi Deisyy,quote:Op maandag 25 juli 2011 20:38 schreef Deisyy het volgende:
Hoi![]()
Wat een onverwacht lekker weertje was het toch nog vandaag.
Ceetje vind het weer daar zo lekker dat ze besloten hebben een paar dagen te verlengenquote:Op maandag 25 juli 2011 20:38 schreef superkokje het volgende:
[..]
ola Muisje
Is ceetje alweer in het land, of heeft ze nog een week
Hier is geen drup gevallen.quote:Op maandag 25 juli 2011 20:39 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Hoi Deisyy,
toen ik wakker werd vanochtend scheen de zon zelfs, maar was net op tijd voor de regen thuis gelukkig
Ik had al zo'n vermoeden. En gelijk hebben zequote:Op maandag 25 juli 2011 20:40 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ceetje vind het weer daar zo lekker dat ze besloten hebben een paar dagen te verlengen
Dat laatste deelquote:
Yep, en de de jouwe ook dusquote:Op maandag 25 juli 2011 20:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hier is geen drup gevallen.
Je eerste werkdag weer achter de rug?
Nope, ik werd vanmorgen gebeld of ik vanwege deze bezetting tijdens de vakantie de komende 3 weken op mijn vrije donderdag wil weken i.p.v. op maandag. Ik had dus onverwacht 1 dag langer vakantie, maar moet er donderdag wel voor werkenquote:
Zal je zien dat het donderdag zonnig en 25 graden isquote:Op maandag 25 juli 2011 20:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nope, ik werd vanmorgen gebeld of ik vanwege deze bezetting tijdens de vakantie de komende 3 weken op mijn vrije donderdag wil weken i.p.v. op maandag. Ik had dus onverwacht 1 dag langer vakantie, maar moet er donderdag wel voor werken
Ik geef zo ook géén ongelijk, die reden hier weg toen het net begon te regenen, en zijn zo slim pas terug te komen als de nazomer begintquote:Op maandag 25 juli 2011 20:40 schreef superkokje het volgende:
[..]
Ik had al zo'n vermoeden. En gelijk hebben ze
quote:Op maandag 25 juli 2011 20:43 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dat laatste deelBuitenaardse wezens! Archeologisch verantwoord.
heb het nooit leuke films gevondenquote:Op maandag 25 juli 2011 20:43 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik daarbij zelfs in slaap gevallen. Indy was zo'n ouwe vent gewordenquote:Op maandag 25 juli 2011 20:43 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Zal je zien! Nou ja, ik ga altijd nog liever met zon naar mijn werk dan met regen.quote:Op maandag 25 juli 2011 20:51 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Zal je zien dat het donderdag zonnig en 25 graden is
Ik ben meer als een monument. Hoe ouder de ruïne, hoe romantischer de locatie.quote:Op maandag 25 juli 2011 20:54 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik daarbij zelfs in slaap gevallen. Indy was zo'n ouwe vent geworden
ah die zal toch ook wel amnestie krijgen?quote:Op maandag 25 juli 2011 15:08 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ja, alleen die andere Jansen daar kunnen we denk ik nog lang op wachten. Tot je een ons weegt
Dat doet mij vermoeden dat je veel buiten bent met je werkquote:Op maandag 25 juli 2011 20:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zal je zien! Nou ja, ik ga altijd nog liever met zon naar mijn werk dan met regen.
Neh, ik zit binnen, maar mijn kantoor ligt wel aan het water en dat is met zon stukken leuker dan met regenquote:Op maandag 25 juli 2011 21:01 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dat doet mij vermoeden dat je veel buiten bent met je werk
Hoi Kaatjequote:
Ah, dat is dan wel weer waar.quote:Op maandag 25 juli 2011 21:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Neh, ik zit binnen, maar mijn kantoor ligt wel aan het water en dat is met zon stukken leuker dan met regen
heb er al weer een week opzitten hoorquote:Op maandag 25 juli 2011 21:11 schreef kaatje50 het volgende:
Hoe was jullie werkdag, de 1e, zo na de vakantie??
hoop dat het meegevallen is
welke vakantiequote:Op maandag 25 juli 2011 21:11 schreef kaatje50 het volgende:
quote:Op maandag 25 juli 2011 21:13 schreef superkokje het volgende:
[..]
heb er al weer een week opzitten hoor
quote:
quote:
quote:
Morgen is mijn eerste dagquote:Op maandag 25 juli 2011 21:11 schreef kaatje50 het volgende:
quote:
als ik deze vraag dan morgen aan jou stel, wil jij dan aub ietsjes vriendelijker reageren dan die andere 2?quote:
vooral dat zitten hèquote:Op maandag 25 juli 2011 21:13 schreef superkokje het volgende:
[..]
heb er al weer een week opzitten hoor
Natuurlijk Kaatje, ik ben toch altijd de vriendelijkheid zelvequote:Op maandag 25 juli 2011 21:20 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
als ik deze vraag dan morgen aan jou stel, wil jij dan aub ietsjes vriendelijker reageren dan die andere 2?![]()
![]()
quote:Op maandag 25 juli 2011 21:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Natuurlijk Kaatje, ik ben toch altijd de vriendelijkheid zelve
Aliens! Drugs!quote:Op maandag 25 juli 2011 21:23 schreef kaatje50 het volgende:
ik had een uurtje geleden toch een enge ervaring.
Zit een fotootje te uploaden hier, en ineens voel ik één oog naar binnen trekken en zie ik alles dubbel. Heel eng, was na een aantal minuten wel weer over..raakte toch wel een beetje in paniek![]()
Raar, misschien komt het omdat je vermoeid bent?quote:Op maandag 25 juli 2011 21:23 schreef kaatje50 het volgende:
Zit een fotootje te uploaden hier, en ineens voel ik één oog naar binnen trekken en zie ik alles dubbel. Heel eng, was na een aantal minuten wel weer over..raakte toch wel een beetje in paniek![]()
Sorry Kaatje.... heb het werk gewoon op kunnen pakken waar ik het drie weken geleden neergelegd heb. Kreeg te horen dat ik de 13e moet werken, en dat mijn september vakantie waarschijnlijk niet door kan gaan.quote:Op maandag 25 juli 2011 21:20 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
als ik deze vraag dan morgen aan jou stel, wil jij dan aub ietsjes vriendelijker reageren dan die andere 2?![]()
![]()
helaas, geen drugs voor mij, never nooit nietquote:
Pffffff, misschien toch maar even naar een (oog)arts ermee?quote:Op maandag 25 juli 2011 21:23 schreef kaatje50 het volgende:
dat zou kunnen, want dat ben ik wel. Hoop dat het dat wasquote:Op maandag 25 juli 2011 21:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Raar, misschien komt het omdat je vermoeid bent?
Het verschil tussen drugs en medicijnen is degene die het levert.quote:Op maandag 25 juli 2011 21:25 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
helaas, geen drugs voor mij, never nooit niet![]()
jij voelde je dus al meteen weer thuis daar, net of je nooit weggeweest wasquote:Op maandag 25 juli 2011 21:25 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Sorry Kaatje.... heb het werk gewoon op kunnen pakken waar ik het drie weken geleden neergelegd heb. Kreeg te horen dat ik de 13e moet werken, en dat mijn september vakantie waarschijnlijk niet door kan gaan.
Kortom 'just another day at the office'
Jammer joh, verwachten ze drukte of zijn er dan meer op vakantie?quote:Op maandag 25 juli 2011 21:25 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Sorry Kaatje.... heb het werk gewoon op kunnen pakken waar ik het drie weken geleden neergelegd heb. Kreeg te horen dat ik de 13e moet werken, en dat mijn september vakantie waarschijnlijk niet door kan gaan.
Kortom 'just another day at the office'
dat klopt helemaal. Maar geef mij dan maar die legale dingenquote:Op maandag 25 juli 2011 21:27 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Het verschil tussen drugs en medicijnen is degene die het levert.
Da's waar, daarom haal je in de USA ook je medicijnen bij de drugstorequote:Op maandag 25 juli 2011 21:27 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Het verschil tussen drugs en medicijnen is degene die het levert.
sorry Kaatje. hoe kan ik het goed maken? drankje, hapjequote:Op maandag 25 juli 2011 21:20 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
![]()
daarom welke vakantiequote:Op maandag 25 juli 2011 21:28 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
jij voelde je dus al meteen weer thuis daar, net of je nooit weggeweest was![]()
Heeft niets met vakantie te maken, gewoon wat projecten die zoals altijd te krap gepland zijn, en waarbij de deadlines toch gehaald moeten worden. Ben er aan gewendquote:Op maandag 25 juli 2011 21:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jammer joh, verwachten ze drukte of zijn er dan meer op vakantie?
mijn man, de nuchterheid zelve, wilde al naar een dokter gaan. Hij was bang dat het iets ernstigs was, maar ik heb nergens pijn en het is alweer over, dus kijk het liever nog even aan. Heb wel een geschrokken gevoel in mijn lijf nu ddwwquote:Op maandag 25 juli 2011 21:26 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Pffffff, misschien toch maar even naar een (oog)arts ermee?
och, zo vervelend ben ik nu ook weer niet. Ben al tevreden met een vriendelijk woordquote:Op maandag 25 juli 2011 21:29 schreef superkokje het volgende:
[..]
sorry Kaatje. hoe kan ik het goed maken? drankje, hapje
Behaalde medicatie haal je hier bij de drogist.quote:Op maandag 25 juli 2011 21:29 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Da's waar, daarom haal je in de USA ook je medicijnen bij de drugstore
Geen moeitequote:Op maandag 25 juli 2011 21:32 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
och, zo vervelend ben ik nu ook weer niet. Ben al tevreden met een vriendelijk woord
Verhuizenquote:Op maandag 25 juli 2011 21:33 schreef superkokje het volgende:
Als je nieuw voorzetramen hebt en je kan er niet helemaal helder door zien, moet je ze dan wassen, of terug naar de voorzetramenspecialist![]()
ik zou eerst naar die specialist gaan, wassen kan altijd nogquote:Op maandag 25 juli 2011 21:33 schreef superkokje het volgende:
Als je nieuw voorzetramen hebt en je kan er niet helemaal helder door zien, moet je ze dan wassen, of terug naar de voorzetramenspecialist![]()
en koffie haal je daarentegen overalquote:Op maandag 25 juli 2011 21:29 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Da's waar, daarom haal je in de USA ook je medicijnen bij de drugstore
Vandaar dat je wazig ziet..... je moet ze ook niet dragen maar voor je ramen zettenquote:
vermoeidheid?quote:Op maandag 25 juli 2011 21:23 schreef kaatje50 het volgende:
quote:"A level-one threat has been issued across NW Italy and NE Spain mainly for large hail."
bron: Estofex
hoi Marrije,quote:
komt er een storm in spanje en italië???quote:Op maandag 25 juli 2011 22:21 schreef MaryMouse het volgende:
Zie net dat Kahaarin serieus weer kan verwachten
[..]
quote:Op maandag 25 juli 2011 22:23 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
komt er een storm in spanje en italië???
op welke hoogte van Spanje komt die storm?, weet je dat??quote:Op maandag 25 juli 2011 22:24 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
wordt wel voor gewaarschuwd, maar ik waarschuw haar pas als het een level 2 wordt hoor
NO, dus Benidorm heeft er geen last van. Lokaal is er in Spanje nog géén weerswaarschuwing uitgebracht. NW Italie wél.quote:Op maandag 25 juli 2011 22:26 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
op welke hoogte van Spanje komt die storm?, weet je dat??
mijn zus zit in Benidorm en vliegt woensdag terug
oké. Tot wanneer blijft Kahaarin in Italië, weet je dat?? zou toch sneu zijn om een flinke storm in je vakantie te hebbenquote:Op maandag 25 juli 2011 22:29 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
NO, dus Benidorm heeft er geen last van. Lokaal is er in Spanje nog géén weerswaarschuwing uitgebracht. NW Italie wél.
30e komt ze terug, tenzij natuurlijk ook zij besluit dat het weer daar beter is dan hier en een paar dagen langer blijft.quote:Op maandag 25 juli 2011 22:31 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
oké. Tot wanneer blijft Kahaarin in Italië, weet je dat?? zou toch sneu zijn om een flinke storm in je vakantie te hebben
och ja, natuurlijk, onze stormspecialiste,quote:Op maandag 25 juli 2011 22:32 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
30e komt ze terug, tenzij natuurlijk ook zij besluit dat het weer daar beter is dan hier en een paar dagen langer blijft.
En Kahaarin vind een flinke storm alleen maar leuk hoor, die gaat dan foto's maken en zo
Die gaat wel balen als het blijkt dat in haar vakantie een vulkaan op IJsland uitbarstquote:Op maandag 25 juli 2011 22:33 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
och ja, natuurlijk, onze stormspecialiste,was ik even vergeten
na een drukke werkdag, is liggend op de bank een film kijken natuurlijk wel de gelegenheid in slaap te vallen. Hij zal het nodig hebben gehad, als hij echt in slaap gevallen isquote:Op maandag 25 juli 2011 22:35 schreef MaryMouse het volgende:
Kokje is denk ik vast in slaap gevallen bij het film kijken....
Natuurlijk begrijpelijk met die hectische drukke dagen op zijn werk. Hoop dat hij morgen weekend heeft
quote:Op maandag 25 juli 2011 22:36 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Die gaat wel balen als het blijkt dat in haar vakantie een vulkaan op IJsland uitbarst
quote:
quote:Op maandag 25 juli 2011 22:39 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
man oh man, die kerels van tegenwoordig zijn ook niets meer gewend hè. Halve dagen werken en dan uitgeput op de bank neerstorten
TLCquote:Op maandag 25 juli 2011 22:39 schreef superkokje het volgende:
[..]
Schrok er zelf van, TV is ook zo lekker boeiend. 96 zender en geen ruk op TV
halve dagen hangen bedoel je. Kan beter hard werken, krijg ik meer energie vanquote:Op maandag 25 juli 2011 22:39 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
man oh man, die kerels van tegenwoordig zijn ook niets meer gewend hè. Halve dagen werken en dan uitgeput op de bank neerstorten
hoef je toch niet van te schrikken. Je zult het nodig hebben gehadquote:Op maandag 25 juli 2011 22:39 schreef superkokje het volgende:
[..]
Schrok er zelf van, TV is ook zo lekker boeiend. 96 zender en geen ruk op TV
Vanaf woensdag ziet het weer er weer beter uit hoor. En je heb nog een zalig vooruitzicht naar een druk weekend in augustus tochquote:Op maandag 25 juli 2011 22:41 schreef superkokje het volgende:
[..]
halve dagen hangen bedoel je. Kan beter hard werken, krijg ik meer energie van
Zal best, maar wil vannacht ook nog slapen, en gebeurd me eigenlijk nooit dat ik 's avonds op de bank in slaap val. Op vrije dagen gebeurt het wel dat ik spontane siesta hebquote:Op maandag 25 juli 2011 22:41 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
hoef je toch niet van te schrikken. Je zult het nodig hebben gehad
quote:Op maandag 25 juli 2011 22:42 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Vanaf woensdag ziet het weer er weer beter uit hoor. En je heb nog een zalig vooruitzicht naar een druk weekend in augustus toch
Die je volgend jaar misschien niet eens nodig hebtquote:
Was het maar zo simpelquote:Op maandag 25 juli 2011 22:47 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Die je volgend jaar misschien niet eens nodig hebt![]()
Je moet gewoon de sales lui een beetje achter hun kont aanzitten; Die moeten toch zorgen dat de boel vol zit
Good nightquote:Op maandag 25 juli 2011 22:48 schreef kaatje50 het volgende:
ik ga op tijd naar mijn bedje vandaag,truste voor straks
Truste Kaatjequote:Op maandag 25 juli 2011 22:48 schreef kaatje50 het volgende:
ik ga op tijd naar mijn bedje vandaag,truste voor straks
Is het niet zo simpel? Die moeten toch zorgen dat er mensen naar de baan toekomen?quote:
Dat wel, maar weet dat ze heel hard aan werken samen met directeurquote:Op maandag 25 juli 2011 22:49 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Is het niet zo simpel? Die moeten toch zorgen dat er mensen naar de baan toekomen?
Sjips, dus de baan volkrijgen is net zo lastig als een kokkie erbij in de keuken dusquote:Op maandag 25 juli 2011 22:50 schreef superkokje het volgende:
[..]
Dat wel, maar weet dat ze heel hard aan werken samen met directeur
zeker. Toen ik bij een golfbaan ging werken, waren er iets van 90 golfbanen in NL, op dit moment zijn het er 150, Niet allemaal goed, maar zeker wel concurrenten. Het wordt dus steeds lastiger om partijen binnen te krijgen. Gelukkig onderscheidt onze organisatie, alle banen dus, zich op kwaliteit van baan en faciliteiten waardoor we altijd wel voorop ;open in de markt. Nunspeet sttat ook bekend als een vajn de mooiste banen van NL, en onze andere banen staan in de top 25quote:Op maandag 25 juli 2011 22:51 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Sjips, dus de baan volkrijgen is net zo lastig als een kokkie erbij in de keuken dus
Heb 2 dagen de tijd, dus niet te hard werken.quote:Op maandag 25 juli 2011 22:56 schreef MaryMouse het volgende:
Hoop dat je een druk dagje morgen hebt zodat je lekker kan poetsen en te lijstjes kan afhandelenik ga mijn nestje opzoeken.
Hmmm, dan hoop ik dat door de huidige recessie wat van de mindere banen weer verdwijnenquote:Op maandag 25 juli 2011 22:57 schreef superkokje het volgende:
[..]
zeker. Toen ik bij een golfbaan ging werken, waren er iets van 90 golfbanen in NL, op dit moment zijn het er 150, Niet allemaal goed, maar zeker wel concurrenten. Het wordt dus steeds lastiger om partijen binnen te krijgen. Gelukkig onderscheidt onze organisatie, alle banen dus, zich op kwaliteit van baan en faciliteiten waardoor we altijd wel voorop ;open in de markt. Nunspeet sttat ook bekend als een vajn de mooiste banen van NL, en onze andere banen staan in de top 25
Maar als je niet hard werkt wordt je moe en val je in slaap op de bankquote:Op maandag 25 juli 2011 22:58 schreef superkokje het volgende:
[..]
Heb 2 dagen de tijd, dus niet te hard werken.![]()
Werkze morgen en slaap lekker
dat zal kokkie probleem niet oplossen.quote:Op maandag 25 juli 2011 23:00 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Hmmm, dan hoop ik dat door de huidige recessie wat van de mindere banen weer verdwijnen![]()
Alhoewel dat misschien niet je kokkie probleem oplost;
quote:Op maandag 25 juli 2011 23:03 schreef superkokje het volgende:
[..]
dat zal kokkie probleem niet oplossen.
Denk niet dat er banen omvallen,weet wel dat er verschillende zijnn die niet hebben geinvesteerd de laatste jaren, wij gelukkig wel, dus als het weer aantrekt, lopen we voor
Gaat goed komenquote:Op maandag 25 juli 2011 23:07 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
jammer dat het waarschijnlijk nog wel even duurt voordat de markt weer aantrekt
quote:
quote:Op maandag 25 juli 2011 23:13 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
waarschijnlijk zeker vóórdat jij roze sokjes gaat dragen
![]()
en nu echt weg
Die zitten in andere draadjes.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 00:51 schreef Noelle06 het volgende:
SC en Rehab nu samen maar het is nog stiller geworden![]()
Waar is me Toverheks en al die andere?
Ik wacht al 12 uur langquote:Op dinsdag 26 juli 2011 20:27 schreef MaryMouse het volgende:
Er is verder toch niets op tv vanavond dus ik zit er klaar voor hoor
quote:
Tja je moet natuurlijk wel de temperaturen hebben dus de zon die het zaakje moet opwarmen. Een paar uur geleden was het bijvoorbeeld nog maar 70F, ze zitten nu al in de 80+ dus dat begint erop te lijken. Ik vermoed dat de cellen straks al gaan ontstaan in het slight gebied omgeving Rapid City. Toepasselijkquote:Op dinsdag 26 juli 2011 20:30 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
dat is wel erg fanatiek hoor.
Valt mij nu pas op dat die jongens eigenlijk altijd laat in de middag of in de avond activeren. Ik kan mijzelf er géén herinneren die al 's ochtends voor mayhem zorgde.
Nog niet Kaat, je kan eerst nog naar de kroeg en rond 23.00 gaan we los gok ik.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 20:33 schreef kaatje50 het volgende:
is het weer spannend in de USA?? dan zal ik de stream ook maar eens even open zetten
Dom dat ik dat zelf niet heb kunnen verzinnenquote:Op dinsdag 26 juli 2011 20:33 schreef Drassss het volgende:
[..]
Tja je moet natuurlijk wel de temperaturen hebben dus de zon die het zaakje moet opwarmen. Een paar uur geleden was het bijvoorbeeld nog maar 70F, ze zitten nu al in de 80+ dus dat begint erop te lijken. Ik vermoed dat de cellen straks al gaan ontstaan in het slight gebied omgeving Rapid City. Toepasselijk
Maar er streamt er nog niet eenquote:Op dinsdag 26 juli 2011 20:36 schreef Drassss het volgende:
Er zitten al 3 streamers in het "moderate risk" gebied
daar kwam ik ook al achterquote:Op dinsdag 26 juli 2011 20:37 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dom dat ik dat zelf niet heb kunnen verzinnen
[..]
Maar er streamt er nog niet een
quote:Op dinsdag 26 juli 2011 20:41 schreef kaatje50 het volgende:
waren de frietjes lekker Mouse? zal wel hé, heb niets gekregen,dus neem aan dat alles op is gegaan
quote:
lust ik elke dag wel. i.p.v. gekookte aardappelenquote:
quote:Op dinsdag 26 juli 2011 20:45 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
lust ik elke dag wel. i.p.v. gekookte aardappelen![]()
![]()
quote:Op dinsdag 26 juli 2011 20:45 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
lust ik elke dag wel. i.p.v. gekookte aardappelen![]()
![]()
ik neem er ook nog eentjequote:Op dinsdag 26 juli 2011 20:47 schreef Drassss het volgende:
[..]
, dat zou me echt na 3 dagen niet meer lukken.
Nu wel lekker
doe ik nog even met jullie meequote:
Laat? Het is pas 9 uurquote:Op dinsdag 26 juli 2011 20:53 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
doe ik nog even met jullie meeal is het eigenlijk wel laat voor un bekske
als je slaapproblemen hebt is dat laat ja,quote:
Het is nog niet eens 9 uurquote:
Verrassend, ik dacht dat tong met vrijwel alles weg kwamquote:Op dinsdag 26 juli 2011 20:45 schreef MaryMouse het volgende:
Ik lees nooit iets in ONZ maar deze OP is wel leuk
tong80 is geband, onderzoek waarom
Dat dacht ik ook, maar er staat toch echt een streepje door zijn naam.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 20:56 schreef Disana het volgende:
[..]
Verrassend, ik dacht dat tong met vrijwel alles weg kwam
Ja ik zag het. Nu nog uitvogelen waarvoor, maar dat mag natuurlijk niemand zeggenquote:Op dinsdag 26 juli 2011 20:57 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook, maar er staat toch echt een streepje door zijn naam.
Hmm ja. Dan is het wel lastig.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 20:56 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
als je slaapproblemen hebt is dat laat ja,![]()
vroeger kon ik in de nacht nog weldrinken, zonder ergens last van te hebben
dacht dat jij daarom 's avonds decaf dronkquote:Op dinsdag 26 juli 2011 20:56 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
als je slaapproblemen hebt is dat laat ja,![]()
vroeger kon ik in de nacht nog weldrinken, zonder ergens last van te hebben
klopt, maar dat is voor later op de avondquote:Op dinsdag 26 juli 2011 21:01 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
dacht dat jij daarom 's avonds decaf dronk
Denk dat hij vooral last heeft van zware ontwenningsverschijnselen, en dat zodra hij weer mag posten we dat in elk subforum wel merken krijgenquote:Op dinsdag 26 juli 2011 20:57 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja ik zag het. Nu nog uitvogelen waarvoor, maar dat mag natuurlijk niemand zeggen
als ik iets nooit zal gaan doen, is het skiënquote:Op dinsdag 26 juli 2011 21:05 schreef Drassss het volgende:
Iemand zin om te skiën? Kom we gaan naar Zuid-Afrika!
http://www.nu.nl/buitenla(...)-in-zuid-afrika.html
Het is toch wat... maar het is toch ook winter in Zuid-Afrika nuquote:Op dinsdag 26 juli 2011 21:05 schreef Drassss het volgende:
Iemand zin om te skiën? Kom we gaan naar Zuid-Afrika!
http://www.nu.nl/buitenla(...)-in-zuid-afrika.html
quote:Op dinsdag 26 juli 2011 21:08 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
als ik iets nooit zal gaan doen, is het skiën
voor sommige de hemel op aarde, voor anderen een helquote:Op dinsdag 26 juli 2011 21:09 schreef Drassss het volgende:
[..]
, lekker op 2 latten zo vrij als een vogeltje van de berg af!
quote:Op dinsdag 26 juli 2011 21:11 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
voor sommige de hemel op aarde, voor anderen een hel![]()
nee, grapje, ik heb zowieso een hekel aan winter en sneeuw,
maar kan bovendien door een slechte knie echt niet skiën)
thanksquote:
heb je d'r ook een rugleuning bij, voor me. Anders durf ik niet hoorquote:Op dinsdag 26 juli 2011 21:12 schreef Drassss het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Ik haat de zomer, behalve als er tornado's zijn
quote:Op dinsdag 26 juli 2011 21:17 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
heb je d'r ook een rugleuning bij, voor me. Anders durf ik niet hoor
zo durf ik wel meequote:
quote:Op dinsdag 26 juli 2011 21:27 schreef kaatje50 het volgende:
zijn jullie al op reis gegaan, zonder mij??![]()
Ik ga niet eens op vakantiequote:Op dinsdag 26 juli 2011 21:27 schreef kaatje50 het volgende:
zijn jullie al op reis gegaan, zonder mij??![]()
Je weet niet wat je mistquote:Op dinsdag 26 juli 2011 21:08 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
als ik iets nooit zal gaan doen, is het skiën
quote:
ik heb hem ook net klaargezet, wilde dit weekend van de Posbank af sleeen, maar gaat het warmer wordenquote:Op dinsdag 26 juli 2011 21:12 schreef Drassss het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Ik haat de zomer, behalve als er tornado's zijn
die graden zijn toch wel in fahrenheit, neem ik aanquote:Op dinsdag 26 juli 2011 21:27 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
zou niet durven hoor
Mooi plaatje van de temperaturen op dit moment in ND
[ afbeelding ]
Ja, zuur het gaat gewoon richting 20+. Nu moet je zeker weer die 20 Liter snert invriezen he?quote:Op dinsdag 26 juli 2011 21:30 schreef superkokje het volgende:
[..]
ik heb hem ook net klaargezet, wilde dit weekend van de Posbank af sleeen, maar gaat het warmer worden#zomer2011
goede avond alleenquote:
Gewoon belachelijkquote:Op dinsdag 26 juli 2011 21:31 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ja, zuur het gaat gewoon richting 20+. Nu moet je zeker weer die 20 Liter snert invriezen he?
quote:Op dinsdag 26 juli 2011 21:30 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
die graden zijn toch wel in fahrenheit, neem ik aan
Wat nu.... 't is ook nooit goed met dat weer voor je hè. Klagen dat 't koud is en de terassen leeg zijn, nu wordt 't mooi weer wil je de Posbank af sleeenquote:
quote:Op dinsdag 26 juli 2011 21:32 schreef Drassss het volgende:
Jacob komt ook gierende banden richting Dakota
had me er al bij neergelegd en van de nood een deugd gemaaktquote:Op dinsdag 26 juli 2011 21:33 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Wat nu.... 't is ook nooit goed met dat weer voor je hè. Klagen dat 't koud is en de terassen leeg zijn, nu wordt 't mooi weer wil je de Posbank af sleeen
mannenquote:Op dinsdag 26 juli 2011 21:33 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Wat nu.... 't is ook nooit goed met dat weer voor je hè. Klagen dat 't koud is en de terassen leeg zijn, nu wordt 't mooi weer wil je de Posbank af sleeen
quote:Op dinsdag 26 juli 2011 21:35 schreef Drassss het volgende:
[..]
Je kan zeker niet Kahaarin zieken om te zeggen dat ze een "legendarische" dag gaat missen he?
ik weet niet waar Kahaarin zit in Italië, maat in de buurt van Venetië is vorst voorspelt en in de Dolomieten tot 20 cm sneeuwquote:Op dinsdag 26 juli 2011 21:35 schreef Drassss het volgende:
[..]
Je kan zeker niet Kahaarin zieken om te zeggen dat ze een "legendarische" dag gaat missen he?
wat ben jij ergquote:Op dinsdag 26 juli 2011 21:35 schreef Drassss het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 26 juli 2011 21:37 schreef superkokje het volgende:
[..]
ik weet niet waar Kahaarin zit in Italië, maat in de buurt van Venetië is vorst voorspelt en in de Dolomieten tot 20 cm sneeuw
dat zeg ikquote:Op dinsdag 26 juli 2011 21:37 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
daar zit ze niet. Was gister wel een estofex level 1 waar ze zit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |