Die draag ik alleen als ik naar mijn werk ga.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 23:31 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
wel hoor.... maar had je meer voor zo iets aangezien
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 22 juli 2011 23:35 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Die draag ik alleen als ik naar mijn werk ga.![]()
Ik geef 'm drie dagenquote:Pietje heeft eindelijk een kruis! Het is nu nog wachten tot de ballen indalen.
Ik heb niets in de pap te brokkelen.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 23:38 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
en de jurk thuis.... 't is wel duidelijk wie de broek bij jullie aanheeft thuis
[..]
Ik geef 'm drie dagen
quote:Op vrijdag 22 juli 2011 23:39 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik heb niets in de pap te brokkelen.
PIETJE MOET HIER HEEL SNEL ZIJN STERKE VERHALEN KOMEN VERTELLEN!
Night Night kokkiequote:
yep, t/m maandagquote:Op zaterdag 23 juli 2011 00:06 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Night Night kokkie#VGZW morgen werkdagje voor je?
quote:
quote:Op zaterdag 23 juli 2011 00:07 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
dus drie daagjes werken en dan weer weekend
dank je, niks van meegekregen. Ik dacht eerst dat het om een deelnemer ging.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 23:58 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ow..... had je dat niet meegekregen?
Lijk gevonden langs Vierdaagse-route
Aan wie?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 23:39 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
I
PIETJE MOET HIER HEEL SNEL ZIJN STERKE VERHALEN KOMEN VERTELLEN!
De mensen die hierboven hebben gepost?quote:
Triest en zo zondequote:
banwaardig zelfsquote:Op zaterdag 23 juli 2011 19:41 schreef Jian het volgende:
[..]
De humor van WJ kan niet iedereen verdragen schijnbaar
Eva is een pro en Bram heeft nog genoeg over!quote:Op zaterdag 23 juli 2011 19:49 schreef Dementor het volgende:
Zou Eva Jinek zo'n nieuwsitem presenteren?
http://www.nu.nl/binnenla(...)ljoen-belasting.html
nee, de posting die hier is verwijderdquote:Op zaterdag 23 juli 2011 19:55 schreef mootie het volgende:
[..]
De post in het pietjetopic is banwaardig????
Oh ik dacht al @@quote:Op zaterdag 23 juli 2011 19:59 schreef Marrije het volgende:
[..]
nee, de posting die hier is verwijderd
Dat zou me ook niet verbazen.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 20:07 schreef Marrije het volgende:
[..]
dat dacht je anders misschien ook wel
quote:Op zaterdag 23 juli 2011 12:45 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
De mensen die hierboven hebben gepost?
Ik denk niet dat Pietje die nog komt posten.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 20:44 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Kom maar op met de vierdaagse ontberingen hoor Pietje
quote:Op zaterdag 23 juli 2011 20:53 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Pietje die nog komt posten.
Tja, aan zo'n oproep van bommie moest ik wel gehoor geven hèquote:
quote:Op zaterdag 23 juli 2011 21:24 schreef MaryMouse het volgende:
Rustig hier vanavond. Iedereen nog zeker druk met de barbecue
ben ff aan de foonquote:Op zaterdag 23 juli 2011 21:24 schreef MaryMouse het volgende:
Rustig hier vanavond. Iedereen nog zeker druk met de barbecue
Hele dag hier bewolkt geweest en rond 4 uur kwam het weer met bakken uit de hemel.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 21:29 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ik heb vanmiddag heerlijk de post bezorgd in het zonnetje
dan zal ik heel stil zijnquote:
quote:
ik kijk wel uit. Al is het wel bijna bedtijdquote:Op zaterdag 23 juli 2011 21:36 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
dacht al zo iets.... of dat je uit verveling met je onverwachte vrije avond maar aan de poets of zo gegaan was
Tijdens mijn wijkje wil ik dat niet meemaken neequote:Op zaterdag 23 juli 2011 21:33 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Hele dag hier bewolkt geweest en rond 4 uur kwam het weer met bakken uit de hemel.
Maar kan altijd erger.... 23 juli 2010 storm in South Dakota... Mooie wolken
quote:Op zaterdag 23 juli 2011 21:37 schreef superkokje het volgende:
[..]
ik kijk wel uit. Al is het wel bijna bedtijd
Hou me hart vast v oor morgen. Heb er twee vrij gegeven morgenquote:Op zaterdag 23 juli 2011 21:38 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
zodat je goed uitgerust morgen weer een zware werkdag tegemoed kan zien.... heel slim van je
Regen, regen, regenquote:Op zaterdag 23 juli 2011 21:39 schreef superkokje het volgende:
[..]
Hou me hart vast v oor morgen. Heb er twee vrij gegeven morgen
met twee,. Vandaag een om11.00 begonnen 14.00 naar huis ik en ander om 13.00 ander om 15.30 naar huis, afwas afgebeld, en ik om 18.15 naar huis. Mooi zomerseizoenquote:Op zaterdag 23 juli 2011 21:39 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Regen, regen, regen
Je staat dan toch niet alleen hè?
Zo te zien trekt het 'buitje' idd naar het ZO, dus ik geef 't nog een uurtje of zo en dan worden de pannetjes ook bij jou nat.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 21:38 schreef Drassss het volgende:
[..]
Tijdens mijn wijkje wil ik dat niet meemaken nee
Mooie foto's, hier is het nog droog, maar de lucht begint er dreigend uit te zien.
Wel een contrast met vorige maand idd. Maar je weet niet wat komende maand nog gaat komenquote:Op zaterdag 23 juli 2011 21:42 schreef superkokje het volgende:
[..]
met twee,. Vandaag een om11.00 begonnen 14.00 naar huis ik en ander om 13.00 ander om 15.30 naar huis, afwas afgebeld, en ik om 18.15 naar huis. Mooi zomerseizoen
vers producten bestel ik 2 tot 4 keer p week, dus kan er op anticiperenquote:Op zaterdag 23 juli 2011 21:44 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Wel een contrast met vorige maand idd. Maar je weet niet wat komende maand nog gaat komen
Zit je nu trouwens niet met teveel voorraad/restanten? Ik neem tenminste aan dat je niet op dit weer je inkopen hebt kunnen aanpassen.
Ik denk binnen een half uur al. Ik woont behoorlijk NO-Brabant hequote:Op zaterdag 23 juli 2011 21:42 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Zo te zien trekt het 'buitje' idd naar het ZO, dus ik geef 't nog een uurtje of zo en dan worden de pannetjes ook bij jou nat.
Ze zijn wél aan het rijden trouwens in MN ook Reed Timmer is op weg daarheen.
quote:Op zaterdag 23 juli 2011 21:45 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ik denk binnen een half uur al. Ik woont behoorlijk NO-Brabant he
Ik zag het.. maar ik verwacht er vandaag weinig van. Was het gister nog iets?
Ik zag wel 6 tornado reports, maar niks heel ernstigs. Wel wat hagel van 2,75 inch...quote:Op zaterdag 23 juli 2011 21:48 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Gister zaten de chasers niet in de buurt van de cellen, en heb ook geen verontrustende tweetjes voorbij zien komen
gaat volgende week niet,collega vakantie. daarna hopelijk nog een paar weken een dag extrtaquote:Op zaterdag 23 juli 2011 21:49 schreef MaryMouse het volgende:
He kok, is het niet een idee om zelf dan deze dagen wat meer verlof op te nemen?
Was voor wat ik zo zag ook voornamelijk landelijk gebied. En ach 2,75" is niets vergeleken bij de baseball sized onesquote:Op zaterdag 23 juli 2011 21:49 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ik zag wel 6 tornado reports, maar niks heel ernstigs. Wel wat hagel van 2,75 inch...
Maar je zal zien dat 't na maandag schitterend weer gaat wordenquote:Op zaterdag 23 juli 2011 21:51 schreef superkokje het volgende:
[..]
gaat volgende week niet,collega vakantie. daarna hopelijk nog een paar weken een dag extrta
zou ik niet erg vinden eigenlijk. moet wel salaris verdienen, en helaas moet goed weer daar bij helpenquote:Op zaterdag 23 juli 2011 21:52 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Maar je zal zien dat 't na maandag schitterend weer gaat worden
Is je salaris dan op omzet/winst gebasseerd?quote:Op zaterdag 23 juli 2011 21:54 schreef superkokje het volgende:
[..]
zou ik niet erg vinden eigenlijk. moet wel salaris verdienen, en helaas moet goed weer daar bij helpen
gewoon vast salaris uiteraard, maar er moeten wel centjes binnenkomenquote:Op zaterdag 23 juli 2011 21:57 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Is je salaris dan op omzet/winst gebasseerd?
Ja duidelijk dat bij goed weer er meer mensen op de baan zullen zijn, maar ik had die liever de afgelopen drie weken gezien. Maandag mag ik ook weer bij het baasje aan de slag
quote:
moeten de salesmensen toch wat harder hun best doen om mensen te laten eten bij jequote:Op zaterdag 23 juli 2011 21:59 schreef superkokje het volgende:
[..]
gewoon vast salaris uiteraard, maar er moeten wel centjes binnenkomen
ook dat ja, Maar dit blijft een lastige periode, zeer afhankelijk van het weer nuquote:Op zaterdag 23 juli 2011 22:01 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
moeten de salesmensen toch wat harder hun best doen om mensen te laten eten bij je
Ik vind Aladdin anders best een leuke filmquote:Op zaterdag 23 juli 2011 22:02 schreef superkokje het volgende:
wat een draak van een TV avond weer zeg
Moet ik een topic openen in CUL "Help kokkie de zomer door...."quote:Op zaterdag 23 juli 2011 22:03 schreef superkokje het volgende:
[..]
ook dat ja, Maar dit blijft een lastige periode, zeer afhankelijk van het weer nu
kijk wel naar floortje op RTL loungequote:Op zaterdag 23 juli 2011 22:04 schreef De_Kardinaal het volgende:
Comedy Central bij gebrek aan beter.
Ach joh, Mart gaat lekker freelancen die zien we nog heel wat keertjes terug hoorquote:
quote:Op zaterdag 23 juli 2011 22:06 schreef superkokje het volgende:
[..]
kijk wel naar floortje op RTL lounge
Ja maar maar maar, De avondetappe. 50 minuten zelf verheerlijking.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 22:07 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ach joh, Mart gaat lekker freelancen die zien we nog heel wat keertjes terug hoor
quote:Op zaterdag 23 juli 2011 22:07 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ja maar maar maar, De avondetappe. 50 minuten zelf verheerlijking.
Kreeg al de indruk dat Amy niet echt jouw typetje wasquote:
Ik vrees dat hij zich vooral gaat bezighouden met de USA. Schrijven van boeken en wat suffe interviews. Waren geruchten dat hij een sportkanaal wilde opzetten... zie ik niet gebeuren en dat moet hij echt niet doen/willen.quote:
Maar dan ook totaal helemaal nietquote:Op zaterdag 23 juli 2011 22:10 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Kreeg al de indruk dat Amy niet echt jouw typetje was
volgend jaar nog OSquote:Op zaterdag 23 juli 2011 22:12 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ik vrees dat hij zich vooral gaat bezighouden met de USA. Schrijven van boeken en wat suffe interviews. Waren geruchten dat hij een sportkanaal wilde opzetten... zie ik niet gebeuren en dat moet hij echt niet doen/willen.
Ik vind hem geen geld als top verslaggever/presentator, maar meer om zijn faalheid daarin
Ach, Mart is gewoon een begrip die drijft nog wel even op zijn 'bekendheid'quote:Op zaterdag 23 juli 2011 22:12 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ik vrees dat hij zich vooral gaat bezighouden met de USA. Schrijven van boeken en wat suffe interviews. Waren geruchten dat hij een sportkanaal wilde opzetten... zie ik niet gebeuren en dat moet hij echt niet doen/willen.
Ik vind hem geen geld als top verslaggever/presentator, maar meer om zijn faalheid daarin
Zeker, gaat weer mooi worden.quote:
Ik lees graag zijn boekies, hij schrijft wel lekkerquote:Op zaterdag 23 juli 2011 22:14 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ach, Mart is gewoon een begrip die drijft nog wel even op zijn 'bekendheid'
Moet eerlijk bekennen, heb er nog geen een gelezen, weet dat hij leuke geschreven heeft, maar heb zo'n hekel aan lezenquote:Op zaterdag 23 juli 2011 22:15 schreef Drassss het volgende:
[..]
Zeker, gaat weer mooi worden.
[..]
Ik lees graag zijn boekies, hij schrijft wel lekker
quote:Op zaterdag 23 juli 2011 22:17 schreef superkokje het volgende:
[..]
Moet eerlijk bekennen, heb er nog geen een gelezen, weet dat hij leuke geschreven heeft, maar heb zo'n hekel aan lezen
quote:Op zaterdag 23 juli 2011 22:19 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Moet Mart eerst beginnen met strips te schrijven hè
Hehequote:Op zaterdag 23 juli 2011 22:17 schreef superkokje het volgende:
[..]
Moet eerlijk bekennen, heb er nog geen een gelezen, weet dat hij leuke geschreven heeft, maar heb zo'n hekel aan lezen
Och arm, jij ookquote:
wij hebben op sbs naar de disneyfilm Aladdin liggen kijken. Manlief en ik waren allebei te lam om te zappen, dus bleven we maar kijken. Heb er nog van genoten ookquote:Op zaterdag 23 juli 2011 22:02 schreef superkokje het volgende:
wat een draak van een TV avond weer zeg
quote:Op zaterdag 23 juli 2011 23:12 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
wij hebben op sbs naar de disneyfilm Aladdin liggen kijken. Manlief en ik waren allebei te lam om te zappen, dus bleven we maar kijken. Heb er nog van genoten ook![]()
weet nog van toen de jongens klein waren dat ik Lady en de Vagebond zo mooi vondtquote:Op zaterdag 23 juli 2011 23:13 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Aladdin
twee na beste Disney film uit de jaren 90
Bambiquote:Op zaterdag 23 juli 2011 23:20 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
weet nog van toen de jongens klein waren dat ik Lady en de Vagebond zo mooi vondt
zou bijna al die films weer aan gaan schaffen, is toch alleen maar tvkijkweer, i.p.v. zonligweerquote:Op zaterdag 23 juli 2011 23:22 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Bambi![]()
Maar Lady & the Tramp![]()
Beste zijn m.i. nog steeds op 2. Beauty & the Beast en op 1. The Lion King
Ik heb ze allemaalquote:Op zaterdag 23 juli 2011 23:26 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
zou bijna al die films weer aan gaan schaffen, is toch alleen maar tvkijkweer, i.p.v. zonligweer
ik vind dat daar geenquote:
Dequote:Op zaterdag 23 juli 2011 23:33 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
ik vind dat daar geenvoor nodig is. Die films zijn en blijven mooi, welke leeftijd we ook hebben
die is mooi, en apart zegquote:Op zaterdag 23 juli 2011 23:36 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Deis omdat ik hier een hele mooi lumicel van Lady & the Tramp heb
[ afbeelding ]
Als je je hand over 't schilderij beweegt hoor je scenes uit de film
quote:
ik haat geen films, maar heb niet altijd het geduld een film echt te volgen. Wij hebben bij Ziggo dat abo op films, maar gebruiken het nooitquote:
is nog niet zeker dat Mart het gaat doenquote:Op zaterdag 23 juli 2011 23:39 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
had ik toch gezegd
zie zichzelf te graag terug op TV
quote:
quote:
Ik heb er ook 0,0 geduld voor. Kan 20 uur naar sport kijken, maar films... nee niks voor mijquote:Op zaterdag 23 juli 2011 23:40 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
ik haat geen films, maar heb niet altijd het geduld een film echt te volgen. Wij hebben bij Ziggo dat abo op films, maar gebruiken het nooit
quote:
kijk wel altijd naar de woensdagavondfilmsquote:Op zaterdag 23 juli 2011 23:45 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ik heb er ook 0,0 geduld voor. Kan 20 uur naar sport kijken, maar films... nee niks voor mij
Ik vind Curling gewoon een leuke sport om naar te kijkenquote:Op zaterdag 23 juli 2011 23:46 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
kijk wel altijd naar de woensdagavondfilmsal doe ik ondertussen wel een beetje fok volgen
quote:Op zaterdag 23 juli 2011 23:46 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
kijk wel altijd naar de woensdagavondfilmsal doe ik ondertussen wel een beetje fok volgen
trusten kokkiequote:
quote:Op zaterdag 23 juli 2011 23:48 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Die woensdagavondfilms zijn toch die 'het is echt gebeurt' drama films
quote:Op zaterdag 23 juli 2011 23:47 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ik vind Curling gewoon een leuke sport om naar te kijken
hey unne Brabanderquote:
wij kijken ook best vaak naar curling. Leuk hoe fanatiek die mensen de baan schoonvegen, ietsje meer, ietsje minderquote:Op zaterdag 23 juli 2011 23:47 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ik vind Curling gewoon een leuke sport om naar te kijken
Nee, stukkie meer naar rechtsquote:Op zaterdag 23 juli 2011 23:51 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
hey unne BrabanderOisterwijk was het toch?
Pff ik kijk bijna alles qua sporten. Alleen paardrijden en kunstschaatsen kan ik niet waarderenquote:Op zaterdag 23 juli 2011 23:51 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dat hoor je niet vaak.... Ik kijk graag NFL, maar hun seizoen begint pas weer in september
quote:
Ik zeg het overal, puur omdat ik het mooi vind. Ook in Friesland of Amsterdamquote:Op zaterdag 23 juli 2011 23:54 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dat is 't enige wat ik af en toe mis sinds ik niet meer in Den Bosch werk.... 't houdoe
dan zal ik voortaan houdoe tikken als ik af ga sluitenquote:Op zaterdag 23 juli 2011 23:54 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dat is 't enige wat ik af en toe mis sinds ik niet meer in Den Bosch werk.... 't houdoe
quote:Op zaterdag 23 juli 2011 23:55 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
dan zal ik voortaan houdoe tikken als ik af ga sluiten
ik ook meestal wel hoor. Wist tot aan mijn puberteit niet anders dan dat het gewoon Nederlands was om houdoe te zeggen. Dacht dat iedereen dat zeiquote:Op zaterdag 23 juli 2011 23:54 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ik zeg het overal, puur omdat ik het mooi vind. Ook in Friesland of Amsterdam
Ikke als Amsterdamse was er nieuw mee..... we zeggen alleen 'de mazzel' als iemand weggaat.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 23:54 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ik zeg het overal, puur omdat ik het mooi vind. Ook in Friesland of Amsterdam
quote:Op zaterdag 23 juli 2011 23:57 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
ik ook meestal wel hoor. Wist tot aan mijn puberteit niet anders dan dat het gewoon Nederlands was om houdoe te zeggen. Dacht dat iedereen dat zei![]()
" Ej, gy doar! "quote:Op zondag 24 juli 2011 00:03 schreef kaatje50 het volgende:
hier in Den Bosch zeggen we ook UWES i.p.v. U. Ook daarvan wist ik niet dat dat echt Bossch was.Mijn ex-man komt uit Helmond en als ik dan dan daar was en netjes uwes zei, lachten de mensen daar me uit.
Ik begreep er niets van, totdat ze uitlegden dat het woord uwes daar niet gebuikt werd
wij zijn vriendelijkquote:Op zondag 24 juli 2011 00:01 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
En ik hoorde 't voor 't eerst toen ik in Den Bosch ging werken, maar 't klinkt gewoon zo vriendelijk
quote:Op zondag 24 juli 2011 00:05 schreef Drassss het volgende:
[..]
Vriendelijk en heel gemoedelijk, da witte toch wel?
zal ik nog eens een mooie tikken, wel een beetje ordinair, maar jullie kennen me toch niet irl.quote:
quote:
quote:Op zondag 24 juli 2011 00:06 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
zal ik nog eens een mooie tikken, wel een beetje ordinair, maar jullie kennen me toch niet irl.![]()
Hey gekske, zal ik us unne winkellhoak in oewen nek kitsen, of oe tendjes uit oewen bek sloan![]()
![]()
doe maar wel, dan val ik niet meer zo op met die niet zo nette uitsprakenquote:Op zondag 24 juli 2011 00:08 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Zal ik maar niet naar het Mokums vertalen....
ikquote:Op zondag 24 juli 2011 00:07 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
![]()
want dan heb ik veel te veel kalk nodig
![]()
![]()
![]()
goed onthouden van je![]()
![]()
quote:Op zondag 24 juli 2011 00:08 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
doe maar wel, dan val ik niet meer zo op met die niet zo nette uitspraken
doe dat maar niet, kun je die ziektes niet omzeilen met de vertaling??quote:Op zondag 24 juli 2011 00:10 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
beter niet, moet ik met vervelende ziektes gaan smijten
de probleemwijken hier zijn bijna allemaal opgeruimd. Gewoon de huizen platgooien, de bewoners verspreiden over andere wijken in de stad. en dan nieuwbouw plaatsen, de oude bewoners komen dan meestal niet meer terugquote:Op zondag 24 juli 2011 00:11 schreef Drassss het volgende:
Doet me denken aan " Probleemwijken " in Woensel
Het taalgebruikquote:Op zondag 24 juli 2011 00:11 schreef Drassss het volgende:
Doet me denken aan " Probleemwijken " in Woensel
hmmmm...... beetje lastig is al snel typhusleier, mot ik je nek breeke of je smoel verbouwenquote:Op zondag 24 juli 2011 00:15 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
doe dat maar niet, kun je die ziektes niet omzeilen met de vertaling??
wat is een vogelaarwijk?? wij hebben hier wel een vogelwijk. Dat is toevallig wel een volksbuurt.quote:Op zondag 24 juli 2011 00:16 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Het taalgebruikKokkie woont in een vogelaarwijk
ken niet precies het hele verhaal, maar vaag hangt me daar wel iets van bij, met die caravanquote:Op zondag 24 juli 2011 00:19 schreef Drassss het volgende:
Ik ben een aantal keren die gasten op hun brommen tegen gekomen, die hoer die haar vriend/man? ging opzoeken in Vught zag ik ook nog wonen en uiteraard staat die caravan nog steeds in de straat
Een achterstandsbuurt die met steun van de wet die Ella Vogelaar 'verbeterd' zou moeten worden. Resultaten vallen tegenquote:Op zondag 24 juli 2011 00:19 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
wat is een vogelaarwijk?? wij hebben hier wel een vogelwijk. Dat is toevallig wel een volksbuurt.
typhus bestaat niet meer toch? dan kun je er ook niet meteen iemand mee beledigen en dat laatste stukje begrijp ik heel goedquote:Op zondag 24 juli 2011 00:19 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
hmmmm...... beetje lastig is al snel typhusleier, mot ik je nek breeke of je smoel verbouwen
oké, die naam zegt me wel wat. Dan is de naam Vogelwijk hier toevallig, denk ik. Als ik het goed heb, zijn de straatnamen daar allemaal vogelnamen...weet het niet eensquote:Op zondag 24 juli 2011 00:21 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Een achterstandsbuurt die met steun van de wet die Ella Vogelaar 'verbeterd' zou moeten worden. Resultaten vallen tegen
Nee maar 't eerste stukje is in Amsterdam eigenlijk altijd kanker-teering-typhus en de eerste en tweede bestaan nog welquote:Op zondag 24 juli 2011 00:22 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
typhus bestaat niet meer toch? dan kun je er ook niet meteen iemand mee beledigen en dat laatste stukje begrijp ik heel goed
Nooit eerder gezien.... maar bij ons zie je die 'dames' gewoon op de wallen hoor en dat is géén Vogelaarwijkquote:Op zondag 24 juli 2011 00:22 schreef Drassss het volgende:
http://video.google.com/videoplay?docid=-7641325221732436117
Legendarische tv
In een top 5 Vogelaarwijk wil je snachts niet dood gevonden wordenquote:Op zondag 24 juli 2011 00:25 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Nooit eerder gezien.... maar bij ons zie je die 'dames' gewoon op de wallen hoor en dat is géén Vogelaarwijk
quote:
geeft niet, voor hetzelfde geld was het me weer helemaal niet gelukt. heb de mijne weggehaald. anders hebben we twee keer zo'n lange lap tekst.quote:
lekker kort zijn wij héquote:Op zondag 24 juli 2011 00:32 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
![]()
Ge wittet nooit
die heb ik heel wat keertjes te horen gehad
Ge ment nogal!quote:Op zondag 24 juli 2011 00:38 schreef kaatje50 het volgende:
houdoe, ik goi noar munne nest (nou blijf ik de hele week weer netjes, dit wordt te gek![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 24 juli 2011 00:38 schreef kaatje50 het volgende:
houdoe, ik goi noar munne nest (nou blijf ik de hele week weer netjes, dit wordt te gek![]()
![]()
![]()
Oh zit 't hem in z'n haar?quote:Op zondag 24 juli 2011 17:45 schreef Leandra het volgende:
Sinds MMH caviavrij is kan ik hem een stuk beter hebben, dus wellicht vanavond toch even meekijken.
Het kan ook andersom zijn natuurlijk. Bij gebrek aan in- en output stort je je maar op je haren.quote:Op zondag 24 juli 2011 17:59 schreef Leandra het volgende:
Laten we eerlijk zijn, zelfs Amanda zou minder oppervlakkig overkomen als ze niet de helft van de tijd met die cavia bezig was geweest, dus het zou zomaar kunnen dat het meespeelt
Viespeuk, ik had het over haar lege hoofd.quote:Op zondag 24 juli 2011 18:07 schreef Leandra het volgende:
Ik had het idee dat het met de in- en output bij Amanda iig geen tekort betrof...
Ja inderdaad, dat is alweer een paar maanden geleden, mijn nichtje heeft er trouwens meteen ontslag genomen.quote:Op zondag 24 juli 2011 18:10 schreef Disana het volgende:
[..]
Viespeuk, ik had het over haar lege hoofd.
Hoe zou het met haar zijn. Het laatste wat ik las was dat ze met familie winkelpersoneel belaagde, toen was ze dus nog geen spat veranderd.
Misschien heeft ze ook haar kapsel veranderd, zodat je haar niet meer herkent? En heeft je nichtje vanwege dat voorval ontslag genomen? Dan moet het wel heel intimiderend zijn geweest.quote:Op zondag 24 juli 2011 18:12 schreef Deisyy het volgende:
Ja inderdaad, dat is alweer een paar maanden geleden, mijn nichtje heeft er trouwens meteen ontslag genomen.
Amanda schijnt hier nog steeds in de wijk te wonen, in het begin kwam ik haar nog wel eens tegen, maar de laatste tijd gelukkig niet meer.
Nou ja dat laatste is dus de vraag, gezien het winkelincident. Natasia is ook zo'n geval. Ik kom ze liever niet tegen.quote:Op zondag 24 juli 2011 18:14 schreef Leandra het volgende:
Geen idee hoe het met haar is, zelfs het onbehoorlijke gedrag in een winkel had ik niet meegekregen...
Het kind is simpelweg een product van haar opvoeding (of beter: van het gebrek daaraan) en zolang ze zich aan de wet houdt ben ik allang blij dat de wereld verder weinig last van haar lijkt te hebben.
quote:Op zondag 24 juli 2011 18:14 schreef Leandra het volgende:
Geen idee hoe het met haar is, zelfs het onbehoorlijke gedrag in een winkel had ik niet meegekregen...
Het kind is simpelweg een product van haar opvoeding (of beter: van het gebrek daaraan) en zolang ze zich aan de wet houdt ben ik allang blij dat de wereld verder weinig last van haar lijkt te hebben.
quote:Op zondag 20 februari 2011 14:36 schreef Deisyy het volgende:
Amanda was vorige week met haar zus en haar vriendin+kindje bij mijn nichtje in de winkel en omdat het kind zich nogal misdroeg vroeg mijn nichtje vriendelijk of ze het kindje in de gaten wilde houden, waarop de 3 aso-wijven mijn nichtje in elkaar wilden slaan.
Mijn nichtje voelde zich toen zelfs dermate bedreigd dat ze op de alarmknop heeft gedrukt, waarop de politie kwam en de vriendin van Amanda heeft meegenomen naar het bureau.quote:Op zondag 24 juli 2011 18:30 schreef Leandra het volgende:
Sjezus, dat is idd way beyond onbehoorlijk.
En terecht, je gaat niet lopen dreigen.quote:Op zondag 24 juli 2011 19:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mijn nichtje voelde zich toen zelfs dermate bedreigd dat ze op de alarmknop heeft gedrukt, waarop de politie kwam en de vriendin van Amanda heeft meegenomen naar het bureau.
dat denk ik ook ja. Het erge is, dat ze zelf totaal niet door hebben hoe aso ze zich gedragen,quote:Op zondag 24 juli 2011 19:06 schreef Deisyy het volgende:
Tuig is het, waar je maar beter zo weinig mogelijk mee te maken kan hebben.
True, en dan vraag ik me af of ze denkt dat ze meer kan flikken omdat ze "bekend" is, of dat ze zich juist wegens die "bekendheid" en herkenning nog inhoudt...quote:Op zondag 24 juli 2011 19:06 schreef Deisyy het volgende:
Tuig is het, waar je maar beter zo weinig mogelijk mee te maken kan hebben.
Eén van de agenten die erbij aanwezig was vertelde tegen de vader van mijn nichtje dat hij normaal gesproken zulke types wel kon laten dimmen door ze een grote mond terug te geven, want ze liepen zelfs hem uit te schelden en te bedreigen, maar dat dit bij deze dames alleen maar averechts zou werken en voor nog meer problemen zou zorgen.quote:Op zondag 24 juli 2011 19:21 schreef Leandra het volgende:
[..]
True, en dan vraag ik me af of ze denkt dat ze meer kan flikken omdat ze "bekend" is, of dat ze zich juist wegens die "bekendheid" en herkenning nog inhoudt...
dat is toch eigenlijk ook wel belachelijk. Ik snap wel wat die agent bedoelt, maar het is toch te gek voor woorden....Een harde schop onder d'r kont moet die griet hebbenquote:Op zondag 24 juli 2011 19:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Eén van de agenten die erbij aanwezig was vertelde tegen de vader van mijn nichtje dat hij normaal gesproken zulke types wel kon laten dimmen door ze een grote mond terug te geven, want ze liepen zelfs hem uit te schelden en te bedreigen, maar dat dit bij deze dames alleen maar averechts zou werken en voor nog meer problemen zou zorgen.
Zulke types denken dat ze boven de wet staan. Dom wijf.quote:Op zondag 24 juli 2011 19:28 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
dat is toch eigenlijk ook wel belachelijk. Ik snap wel wat die agent bedoelt, maar het is toch te gek voor woorden....Een harde schop onder d'r kont moet die griet hebben
Ik snap dat wel, zo'n agent wil natuurlijk ook niet dat de hele winkel overhoop gegooid wordt.quote:Op zondag 24 juli 2011 19:26 schreef Deisyy het volgende:
Eén van de agenten die erbij aanwezig was vertelde tegen de vader van mijn nichtje dat hij normaal gesproken zulke types wel kon laten dimmen door ze een grote mond terug te geven, want ze liepen zelfs hem uit te schelden en te bedreigen, maar dat dit bij deze dames alleen maar averechts zou werken en voor nog meer problemen zou zorgen.
Klopt niet te bevatten. Alhoewel je hier al mensen tegenkomt die al helemaal zoef zijn. Ik noem maar gekke op de weg, idioten tijdens het uitgaan etc.. Uiteraard is deze randdebiel weer 10 stappen verder.quote:Op zondag 24 juli 2011 19:37 schreef kaatje50 het volgende:
nou op het nieuws meer uitleg over die gek in Noorwegen. Het is gewoon niet normaal, zoveel gestoorden er rond lopen
Ik begrijp dat ook wel, hij wil toch de orde handhaven en is er niet om de boel op de spits te drijven. De vriendin is nog meegenomen naar het bureau omdat ze de agent ook had bedreigd.quote:Op zondag 24 juli 2011 19:34 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik snap dat wel, zo'n agent wil natuurlijk ook niet dat de hele winkel overhoop gegooid wordt.
Uit de gouden kooiquote:
Och Jezus, toch die stoephoer..quote:Op zondag 24 juli 2011 19:41 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Uit de gouden kooi
[ afbeelding ]
Wat een verhaal weer over haar![]()
Avond allemaal
hij is er al negen jaar mee bezig geweest. In een manifest laat hij zijn denk- en werkwijze stap voor stap lezenquote:Op zondag 24 juli 2011 19:39 schreef Drassss het volgende:
[..]
Klopt niet te bevatten. Alhoewel je hier al mensen tegenkomt die al helemaal zoef zijn. Ik noem maar gekke op de weg, idioten tijdens het uitgaan etc.. Uiteraard is deze randdebiel weer 10 stappen verder.
Gelukkig lopen er nog heel veel gewone mensen rond hoor.quote:Op zondag 24 juli 2011 19:37 schreef kaatje50 het volgende:
nou op het nieuws meer uitleg over die gek in Noorwegen. Het is gewoon niet normaal, zoveel gestoorden er rond lopen
Hoop ik dat ze tenminste ook nog aangeklaagd is voor ordeverstoring en bedreiging van politieagentquote:Op zondag 24 juli 2011 19:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik begrijp dat ook wel, hij wil toch de orde handhaven en is er niet om de boel op de spits te drijven. De vriendin is nog meegenomen naar het bureau omdat ze de agent ook had bedreigd.
Afschuwelijk hè, het is zo triest. Ik krijg er kippenvel van als ik bedenk hoe het geweest moet zijn op dat eiland. De overlevenden en de nabestaanden zijn getekend voor het levenquote:Op zondag 24 juli 2011 19:37 schreef kaatje50 het volgende:
Gelukkigquote:Op zondag 24 juli 2011 19:42 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Gelukkig lopen er nog heel veel gewone mensen rond hoor.
De vriendin kreeg een boete mee van 250 euroquote:Op zondag 24 juli 2011 19:43 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Hoop ik dat ze tenminste ook nog aangeklaagd is voor ordeverstoring en bedreiging van politieagent
hoi Mouse, zeker, wat een verhaal. Dat meisje is voor haar leven be- en verdorvenquote:Op zondag 24 juli 2011 19:41 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Uit de gouden kooi
[ afbeelding ]
Wat een verhaal weer over haar![]()
Avond allemaal
En zoveel jongerenquote:Op zondag 24 juli 2011 19:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Afschuwelijk hè, het is zo triest. Ik krijg er kippenvel van als ik bedenk hoe het geweest moet zijn op dat eiland. De overlevenden en de nabestaanden zijn getekend voor het leven
Wow. Dat zet tenminste zoden aan de dijk.quote:Op zondag 24 juli 2011 19:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De vriendin kreeg een boete mee van 250 euro
Jammer dat ze geen taakstraf heeft gehadquote:Op zondag 24 juli 2011 19:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De vriendin kreeg een boete mee van 250 euro
quote:Op zondag 24 juli 2011 19:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Afschuwelijk hè, het is zo triest. Ik krijg er kippenvel van als ik bedenk hoe het geweest moet zijn op dat eiland. De overlevenden en de nabestaanden zijn getekend voor het leven
Wat ik een beetje onbegrijpelijk vind is dat hij blijkbaar 9 jaar dit heeft kunnen plannen, en dat het niemand is opgevallen dat hij zulke extremistische gedachten heeftquote:Op zondag 24 juli 2011 19:46 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
vond het zo al erg, wat er gebeurd is daar, maar als je al die uitleg over zijn denkwijze hoort. rrrr, dan lopen ook bij mij de rillingen over m'n rug
Ghe ghe, dat zal ze inderdaad lerenquote:Op zondag 24 juli 2011 19:45 schreef Disana het volgende:
[..]
Wow. Dat zet tenminste zoden aan de dijk.
mischien heeft hij zijn werkelijke gedachten nooit hardop uitgesprokenquote:Op zondag 24 juli 2011 19:48 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Wat ik een beetje onbegrijpelijk vind is dat hij blijkbaar 9 jaar dit heeft kunnen plannen, en dat het niemand is opgevallen dat hij zulke extremistische gedachten heeft
quote:Op zondag 24 juli 2011 19:51 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
mischien heeft hij zijn werkelijke gedachten nooit hardop uitgesproken
O.a. dat ja, en daarom kan ik mij ook bijna niet voorstellen dat hij dit 9 jaar heeft kunnen plannen zonder dat ook maar iemand in zijn omgeving hier iets vanaf wist.quote:Op zondag 24 juli 2011 19:56 schreef Drassss het volgende:
Ik zou het wel een interessant vraag vinden hoe hij die 1.5 uur op het eiland heeft beleefd.. Hij praat namelijk heel openhartig over zijn daad dusja...
Iemand die denkt dat hij met een welhaast goddelijke opdracht bezig is, kan volgens mij wel goed zwijgen. Die heeft geen bevestiging of steun nodig.quote:Op zondag 24 juli 2011 20:02 schreef MaryMouse het volgende:
O.a. dat ja, en daarom kan ik mij ook bijna niet voorstellen dat hij dit 9 jaar heeft kunnen plannen zonder dat ook maar iemand in zijn omgeving hier iets vanaf wist.
al sleep je haar aan dr haren de douche door, helpt niks , hardleers typjequote:Op zondag 24 juli 2011 19:28 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
dat is toch eigenlijk ook wel belachelijk. Ik snap wel wat die agent bedoelt, maar het is toch te gek voor woorden....Een harde schop onder d'r kont moet die griet hebben
laat dat dinsdag dan maar beginnen, heb er vandaag weer twee vrij gegeven morgenquote:Op zondag 24 juli 2011 21:15 schreef MaryMouse het volgende:
Eindelijk droog hier. Zal vanaf morgen wel weer mooi weer gaan worden denk ik
Jouw vakantie is morgen zeker ook voorbij?quote:Op zondag 24 juli 2011 21:15 schreef MaryMouse het volgende:
Eindelijk droog hier. Zal vanaf morgen wel weer mooi weer gaan worden denk ik
Hoi, heb je je kerstoutfit alvast aangetrokken?quote:
Het geloof rechtvaardigt geen aanslagen, ze (daders en sympathisanten) gebruiken het als excuus om hun eigen gedrag te rechtvaardigen.quote:Op zondag 24 juli 2011 19:47 schreef kaatje50 het volgende:
wat ik niet begrijp is dat veel aanslagen gedaan worden uit "naam"van het geloof.
Hoe kan een of ander geloof zoiets rechtvaardigen???????
Mag ook nog hoor, dinsdag zeker weekend voor jequote:Op zondag 24 juli 2011 21:17 schreef superkokje het volgende:
[..]
laat dat dinsdag dan maar beginnen, heb er vandaag weer twee vrij gegeven morgen
Ja, helaas wel, drie weken slecht weer gehad, dus daarom zal de zomer nu wel gaan beginnenquote:Op zondag 24 juli 2011 21:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jouw vakantie is morgen zeker ook voorbij?![]()
De mijne ook, kom maar op met die zomer
zeker alles voor de #kerstmutsquote:Op zondag 24 juli 2011 21:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hoi, heb je je kerstoutfit alvast aangetrokken?
ook dat, maar weer is dan niet belangrijkquote:Op zondag 24 juli 2011 21:19 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Mag ook nog hoor, dinsdag zeker weekend voor je
Hoi kokkie, lekker in de sneeuw gespeeld vandaagquote:
Jij ook al! Waarom nu al een kerstmuts?quote:Op zondag 24 juli 2011 21:20 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ja, helaas wel, drie weken slecht weer gehad, dus daarom zal de zomer nu wel gaan beginnen
quote:Op zondag 24 juli 2011 21:21 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Hoi kokkie, lekker in de sneeuw gespeeld vandaag
Daarom vind ik het ook zo'n dom excuus. Ze spreken zichzelf tegen door over het geloof te beginnen, want er is geen geloof wat moorden goedvindt.quote:Op zondag 24 juli 2011 21:18 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het geloof rechtvaardigt geen aanslagen, ze (daders en sympathisanten) gebruiken het als excuus om hun eigen gedrag te rechtvaardigen.
Maar het feit dat iemand zegt iets uit naam van iets of iemand te doen wil niet zeggen dat dat ook zo is.
De eerste week viel wel mee toch?quote:Op zondag 24 juli 2011 21:20 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ja, helaas wel, drie weken slecht weer gehad, dus daarom zal de zomer nu wel gaan beginnen
Versabommie wil trending met #kerstmuts op twitter wordenquote:Op zondag 24 juli 2011 21:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jij ook al! Waarom nu al een kerstmuts?
en #zomer2011quote:Op zondag 24 juli 2011 21:22 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Versabommie wil trending met #kerstmuts op twitter worden
Weet ik eigenlijk niet zo meer, was toen vooral ziekquote:
Yep, en hij spamt nog dagelijks mijn timeline vol met onzin, maar af en toe zit er wel wat leuks tussen.quote:Op zondag 24 juli 2011 21:24 schreef Deisyy het volgende:
Omg, Bommie weer, ik had het kunnen weten![]()
Een tijdje geleden deed hij toch ook al aan 1 of andere verkiezing mee en liep hij die hier te spammen?
Lekker dan, jouw vakantie was dan nog korter.quote:Op zondag 24 juli 2011 21:24 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Weet ik eigenlijk niet zo meer, was toen vooral ziek
quote:
En als Amy niet RIP was gegaan was het hem waarschijnlijk nog gelukt ookquote:
Ach, 't is niet anders, nu weer even 7 of 8 weekjes werken en dan maar weer een weekje vrij nemenquote:Op zondag 24 juli 2011 21:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Lekker dan, jouw vakantie was dan nog korter.
Ik was net aan die dooie fazant gewend, maar gelukkig heb je nu ook weer Bossche bollenquote:Op zondag 24 juli 2011 21:30 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
ik dacht, met al die vakantiegroeten overal vandaan, moet ik toch wel meedoen
Groetjes uit!!!
Heb ik ook hoor, groetjes van de Noordpoolquote:Op zondag 24 juli 2011 21:30 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
ik dacht, met al die vakantiegroeten overal vandaan, moet ik toch wel meedoen
Groetjes uit!!!
dooie fazantquote:Op zondag 24 juli 2011 21:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik was net aan die dooie fazant gewend, maar gelukkig heb je nu ook weer Bossche bollen
je verhuist morgen toch weer terug naar de zonquote:Op zondag 24 juli 2011 21:33 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Heb ik ook hoor, groetjes van de Noordpool
Dat is ook een lekker vooruitzicht om morgen weer mee te beginnen.quote:Op zondag 24 juli 2011 21:32 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ach, 't is niet anders, nu weer even 7 of 8 weekjes werken en dan maar weer een weekje vrij nemen
Zelfs toen ik wist dat het een bol was zag ik er nog steeds een dooie fazant inquote:Op zondag 24 juli 2011 21:34 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
dooie fazant![]()
ik heb veel fantasie, maar dat had ik er niet in gezien
als dat eenmaal in je hoofd zit, blijft dat zoquote:Op zondag 24 juli 2011 21:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zelfs toen ik wist dat het een bol was zag ik er nog steeds een dooie fazant in
Ik hoor van Piet net dat het vanaf dinsdag zomers weer gaat worden, dus kokkie heeft gelukquote:Op zondag 24 juli 2011 21:35 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
je verhuist morgen toch weer terug naar de zon![]()
Als het morgen dan maar blijft regenen, anders wordt het een spannende dag zo in mijn eentjequote:Op zondag 24 juli 2011 21:43 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik hoor van Piet net dat het vanaf dinsdag zomers weer gaat worden, dus kokkie heeft geluk
Verwacht dat het wel iets drukker zou kunnen zijn dan vandaag, buienfront bereikt pas aan het einde van de middag je werk.quote:Op zondag 24 juli 2011 21:45 schreef superkokje het volgende:
[..]
Als het morgen dan maar blijft regenen, anders wordt het een spannende dag zo in mijn eentje![]()
Iets drukker dan vandaag mag wel
niet de hele dag, maar wel 's avonds. oepsquote:Op zondag 24 juli 2011 21:46 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Verwacht dat het wel iets drukker zou kunnen zijn dan vandaag, buienfront bereikt pas aan het einde van de middag je werk.
Morgen sta je de hele dag alleen![]()
Een op fazanten jagende Bossche Bolquote:Op zondag 24 juli 2011 21:43 schreef Deisyy het volgende:
Maar wie neemt in hemelsnaam een dooie fazant als ava?
Oepsquote:Op zondag 24 juli 2011 21:47 schreef superkokje het volgende:
[..]
niet de hele dag, maar wel 's avonds. oeps
zakelijk gezien hoop ik echt van niet. Kost zwaar geld zoquote:Op zondag 24 juli 2011 21:51 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Oeps![]()
Vanaf een uur of 11 minder dan 0,5mm vanaf een uur of 5 's middags tussen 2 en 4 mm, dus verwacht dat er wel wat gasten daarna een stevige en vooral warme maaltijd willen.
Maar ik ben nog niet zo goed in het voorspellen als Kahaarin hoor, dus ik hoop voor je dat 't vanaf 11 uur al flink begint te regenen zodat je de keuken weer om 6 uur savonds kunt sluiten
als 't dan echt nog druk wordt morgenavond kom ik wel helpen afwassen OKquote:Op zondag 24 juli 2011 21:53 schreef superkokje het volgende:
[..]
zakelijk gezien hoop ik echt van niet. Kost zwaar geld zo
Lief van je. Maar was wel zo slim om die geen vrij te gevenquote:Op zondag 24 juli 2011 21:54 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
als 't dan echt nog druk wordt morgenavond kom ik wel helpen afwassen OK
quote:Op zondag 24 juli 2011 21:55 schreef superkokje het volgende:
[..]
Lief van je. Maar was wel zo slim om die geen vrij te geven
Op een beetje dag gaan daar een paar dozen van doorheenquote:Op zondag 24 juli 2011 21:56 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
tja verder heb je niet veel aan me vrees ik, kan hooguit wat bitterballetjes in 't vet gooien
ikke niequote:Op zondag 24 juli 2011 21:43 schreef Deisyy het volgende:
Maar wie neemt in hemelsnaam een dooie fazant als ava?
Morgenavond willen je gasten erwtensoep, of zuurkool met worst, of hutspot met klapstuk denk ik zo maar evenquote:Op zondag 24 juli 2011 21:57 schreef superkokje het volgende:
[..]
Op een beetje dag gaan daar een paar dozen van doorheen
quote:
we zullen zien, heb nog 20 liter in de vriezer liggenquote:Op zondag 24 juli 2011 21:59 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Morgenavond willen je gasten erwtensoep, of zuurkool met worst, of hutspot met klapstuk denk ik zo maar even
dagspecial dusquote:Op zondag 24 juli 2011 22:00 schreef superkokje het volgende:
[..]
we zullen zien, heb nog 20 liter in de vriezer liggen![]()
helemaal never nooit nietquote:Op zondag 24 juli 2011 21:59 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
maar heb ik op dvd, dus ik kijk maar naar 't mislukte kokje
quote:Op zondag 24 juli 2011 22:00 schreef superkokje het volgende:
[..]
helemaal never nooit niet![]()
Ik ook dvd, en nog 250 andere
mousequote:Op zondag 24 juli 2011 22:03 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
codeer jij dan wél alles netjes, en zijn je rubbertjes wel in orde
![]()
heb je meer dvd's dan ik
Google ff op Bossche Bol en vond deze:quote:
quote:Op zondag 24 juli 2011 22:04 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
mouseje kunt een man toch niet zomaar vragen of zijn rubbertjes wel in orde zijn
ontstaat bij het verhitten (op hoge temp) van producten. heeft te maken met verbindingen van suiker en eiwitten. daarom frituurvet ook niet te heet zetten. Gebeurd ook bij braden van vlees bv.quote:Op zondag 24 juli 2011 22:02 schreef MaryMouse het volgende:
mislukt kokje waarschuwt nu voor acrylamide (of zo iets) wat in frietjes zit en gevaarlijk is voor de gezondheid. Zit dat ook in frietjes die jezelf maakt van verse aardappelen?
die had ik ook gezien, maar dan krijg ik steeds de vraag of ik datzelf benquote:Op zondag 24 juli 2011 22:04 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Google ff op Bossche Bol en vond deze:
[ afbeelding ]
Licht eraan waarom tochquote:Op zondag 24 juli 2011 22:04 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
mouseje kunt een man toch niet zomaar vragen of zijn rubbertjes wel in orde zijn
Dank je, ik frituur in zonnebloem olie op 170-175 graden, en ververs het vet regelmatig, en eet niet zo heel vaak frietjes omdat 't zo'n werk is om die zelf te maken. Denk dat ik mij dus geen zorgen hoef te makenquote:Op zondag 24 juli 2011 22:07 schreef superkokje het volgende:
[..]
ontstaat bij het verhitten (op hoge temp) van producten. heeft te maken met verbindingen van suiker en eiwitten. daarom frituurvet ook niet te heet zetten. Gebeurd ook bij braden van vlees bv.
Kan het zien als verbranden, en het is de stof die kankerverwekkend zou zijn. Vandaar ook altijd dat gezeur over schoon vet. Restdeeltjes blijven achter in het vet, en blijven verhit worden
quote:
wordt beweerd dat je maar 5 keer in vat mag bakkenquote:Op zondag 24 juli 2011 22:09 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dank je, ik frituur in zonnebloem olie op 170-175 graden, en ververs het vet regelmatig, en eet niet zo heel vaak frietjes omdat 't zo'n werk is om die zelf te maken. Denk dat ik mij dus geen zorgen hoef te maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |