Ook als thuisgebruiker? Dat is wel heel weinig, met gepanneerde produkten ververs ik 't vet wel vrij snel, maar met alleen frietjes pas na een keer of 10 hoor.quote:Op zondag 24 juli 2011 22:09 schreef superkokje het volgende:
[..]
wordt beweerd dat je maar 5 keer in vat mag bakken
Dat zag ik ja..... je vaardigheden aan het verleren hè, gaat niet meer zo snelquote:Op zondag 24 juli 2011 22:13 schreef superkokje het volgende:
weet niet wat er gebeurde maar was best lastig
ik ook hoorquote:Op zondag 24 juli 2011 22:14 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ook als thuisgebruiker? Dat is wel heel weinig, met gepanneerde produkten ververs ik 't vet wel vrij snel, maar met alleen frietjes pas na een keer of 10 hoor.
Ik was ook blij niet de lapo te hebben hoor.... had al zo'n vermoeden dat kokje die wel weer wilde hebbenquote:Op zondag 24 juli 2011 22:14 schreef kaatje50 het volgende:
was blij dat ik niet de laatste post had![]()
duurde lang hoor Kokje
weet het niet, maar pakte de invoer nietquote:Op zondag 24 juli 2011 22:14 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dat zag ik ja..... je vaardigheden aan het verleren hè, gaat niet meer zo snel
quote:Op zondag 24 juli 2011 22:16 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik was ook blij niet de lapo te hebben hoor.... had al zo'n vermoeden dat kokje die wel weer wilde hebben
quote:
dagelijks niet, maar twee tot drie keer per week wel. 10 ltr per putquote:Op zondag 24 juli 2011 22:18 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
zijn we daarom af en toe wat minder gezond
![]()
Maar met de hoeveelheden bitterballen die jij er op je werk doorheen gooit zal je denk ik wel minimaal dagelijks moeten verversen?
quote:Op zondag 24 juli 2011 22:19 schreef Drassss het volgende:
Of het gaat morgen gewoon weer regenen zeg
ik ben vrij netjes in huis. Zeker in de keuken, maar vind soms al die wetjes en regeltjes ook wel overdreven hoor. Fritesvet houd ik wel in de gaten, maar ga niet precies bijhouden hoeveel keer ik het gebruikt heb. Je ziet en ruikt het vanzelf als het nodig is...quote:Op zondag 24 juli 2011 22:18 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
zijn we daarom af en toe wat minder gezond
![]()
Maar met de hoeveelheden bitterballen die jij er op je werk doorheen gooit zal je denk ik wel minimaal dagelijks moeten verversen?
quote:Op zondag 24 juli 2011 22:19 schreef Drassss het volgende:
Of het gaat morgen gewoon weer regenen zeg
quote:Op zondag 24 juli 2011 22:22 schreef Drassss het volgende:
[..]
Volle zon boven je restaurant 12 uur lang
Wilde eigenlijk savonds wielrennen gaan kijken, maar nu twijfel ik. Alhoewel er wel meer kans is op valpartijenquote:
ramptoeristquote:Op zondag 24 juli 2011 22:22 schreef Drassss het volgende:
[..]
Wilde eigenlijk savonds wielrennen gaan kijken, maar nu twijfel ik. Alhoewel er wel meer kans is op valpartijen![]()
Oh maar mijn pa heeft mij geleerd dat als je 't gaat zien en zeker als je 't gaat ruiken dat het vet dan al te ver heen is, dus ik let daar wel op.quote:Op zondag 24 juli 2011 22:20 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
ik ben vrij netjes in huis. Zeker in de keuken, maar vind soms al die wetjes en regeltjes ook wel overdreven hoor. Fritesvet houd ik wel in de gaten, maar ga niet precies bijhouden hoeveel keer ik het gebruikt heb. Je ziet en ruikt het vanzelf als het nodig is...
Jaloersquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |