Beter weer enzquote:Op zondag 24 juli 2011 22:17 schreef RemcoW23 het volgende:
VI Oranje #44 Waar we afscheid moeten nemen..
Qua topics harder gegaan dan VI Oranje. Al scheelt het niets
.
VI Oranje liep een week langer.quote:Op zondag 24 juli 2011 22:17 schreef RemcoW23 het volgende:
VI Oranje #44 Waar we afscheid moeten nemen..
Qua topics harder gegaan dan VI Oranje. Al scheelt het niets
.
quote:Op zondag 24 juli 2011 22:20 schreef j0rdiiii het volgende:
Wat waren de kijkcijfers van VI Oranje op het eind ook alweer?
Van 300.000 naar 900.000.. Tour du Jour had een max. van 700.000 en ik denk een gemiddelde van zo`n 550.000.quote:Op zondag 24 juli 2011 22:20 schreef j0rdiiii het volgende:
Wat waren de kijkcijfers van VI Oranje op het eind ook alweer?
Dat was de halve finale van Nederland. Na de finale is iedereen de hort op gegaan om zich klem te gaan zuipen denk ik.quote:Op zondag 24 juli 2011 22:22 schreef RemcoW23 het volgende:
*EDIT*
Oh, grafiek hierboven geeft daling aan, 900.000 was dus de piek.
Kan niet missen idd.quote:Op zondag 24 juli 2011 22:26 schreef Sautor het volgende:
[..]
Die piek bij de Avondetappe was vast en zeker die etappe van Hoogerland?
kan je niet echt vergelijken. toen was er ook voetbal op tv en tijdens NL elftal waren er zoveel fokkers aan het zuipen, dan kom je hier niet zo snel.quote:
Dat betwijfel ikquote:Op zondag 24 juli 2011 22:30 schreef Droopie het volgende:
[..]
kan je niet echt vergelijken. toen was er ook voetbal op tv en tijdens NL elftal waren er zoveel fokkers aan het zuipen, dan kom je hier niet zo snel.
Maar ik vind Tour du Jour een succes, bedankt jongens -Danny Nelisse,
btw. wanneer gaat Danny Vera doorbreken en zijn vriendin in de Playboy
En jouw Tweets van de dag bekijkenquote:Op zondag 24 juli 2011 22:33 schreef Symer het volgende:
[..]
Als ik al een kroeg inkom ga ik alsnog met m'n HTC in een hoekje zitten fokken.
Ik ben alle wedstrijden dronken geweest, als je me na de finale had gezegd dat ik naar de toppers was geweest had ik het ook geloofd.quote:
Nee hoor, VI Oranje starte op 20 juni en het eerste VI Oranje-topic dateert van april. Tijdens de zomer is er verder maar 1 regulier VI-topic volgekomen.quote:Op zondag 24 juli 2011 22:37 schreef Type-R het volgende:
Vi oranje heeft hier op FOK tijdje in het normale VI topic gelopen, dus niet echt te vergelijken.
quote:Op zondag 24 juli 2011 22:41 schreef Symer het volgende:
[..]
Nee hoor, VI Oranje starte op 20 juni en het eerste VI Oranje-topic dateert van april. Tijdens de zomer is er verder maar 1 regulier VI-topic volgekomen.
Tour du Jour heeft gewoon keihard VI Oranje's aars geschopt
Juist wel, kan die er een nieuwsbericht over schrijven en het linkje hier of in het VI topic droppen.quote:
Ik vond het wel een leuke aflevering.quote:Op maandag 25 juli 2011 02:16 schreef Quyxz_ het volgende:
Voor de vaste kijkers:
Is het het waard om de aflevering met Peter R. de Vries terug te kijken? Peter is een baas, maar was die aflevering ook leuk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |