verneukt door doler zodat hij kon pimpen in de statsquote:
moeten het lerenquote:
dit klinkt toffer, jwzquote:Op zondag 24 juli 2011 21:22 schreef gers het volgende:
vroegah heette dat doorrijden na een aanrijding
daar heeft tong alle tijd voor als ie niet foktquote:
quote:Op zondag 24 juli 2011 21:26 schreef tralalala het volgende:
Rob is te druk met Alberto en pannenkoekenhuis
quote:
Aai over je bol en kusje er opquote:Op zondag 24 juli 2011 21:26 schreef donald_dick het volgende:
nou wat hebben we gezien,
fietsers krijgen boetes
auto's krijgen boetes
illegaal vuilnis krijgen boetes
vechtersbaasjes mogen zonder waarschuwing weg
ik ben in de war
in de hoop op reincarnatiequote:Op zondag 24 juli 2011 21:31 schreef Doler12 het volgende:
Hindoes dumpen gewoon half afgebrande lijken in rivieren trouwens
En wassen er ook inquote:Op zondag 24 juli 2011 21:31 schreef Doler12 het volgende:
en jij denkt dat je dode oma niet lekt in de slootquote:Op zondag 24 juli 2011 21:31 schreef Doler12 het volgende:
Inclusief verrotte rubbbers.quote:Op zondag 24 juli 2011 21:31 schreef Doler12 het volgende:
Mijn dode oma is niks meer van over behalve wat botten.quote:Op zondag 24 juli 2011 21:31 schreef donald_dick het volgende:
[..]
en jij denkt dat je dode oma niet lekt in de sloot
en waar blijven de lichaamsappen en vetten dan, die blijven niet mooi in de kist liggenquote:Op zondag 24 juli 2011 21:32 schreef Doler12 het volgende:
[..]
Mijn dode oma is niks meer van over behalve wat botten.
Die komen vast niet in het riool hoorquote:Op zondag 24 juli 2011 21:33 schreef donald_dick het volgende:
[..]
en waar blijven de lichaamsappen en vetten dan, die blijven niet mooi in de kist liggen
nee, in de sloot daarnaast, daar groeien de groentes op en nemen deze voedingsstoffen op, dus de kans je iemands oma opeet is zeer aanwezigquote:
In je doos?quote:Op zondag 24 juli 2011 21:36 schreef donald_dick het volgende:
jammie, maandverband in je doos laten zitten,
waar gebruik je anders maandverband? achter je oor?quote:
Stiekem ik welquote:Op zondag 24 juli 2011 21:37 schreef donald_dick het volgende:
[..]
waar gebruik je anders maandverband? achter je oor?
In je onderbroek, tampons zijn voor IN je doosquote:Op zondag 24 juli 2011 21:37 schreef donald_dick het volgende:
[..]
waar gebruik je anders maandverband? achter je oor?
F1 was juist erg leuk vandaag man!quote:Op zondag 24 juli 2011 21:38 schreef tralalala het volgende:
Hopelijk wat spectaculairder dan F1 vandaag
en dan raak het verband niet de binnekant van je flappen?quote:Op zondag 24 juli 2011 21:38 schreef missU het volgende:
[..]
In je onderbroek, tampons zijn voor IN je doos
Niet als je het goed doet en de tussen de lipjes is nog steeds niet er inquote:Op zondag 24 juli 2011 21:40 schreef donald_dick het volgende:
[..]
en dan raak het verband niet de binnekant van je flappen?
je doos begint bij de flappen van een vrouw, samen met de vulva en heuvelquote:Op zondag 24 juli 2011 21:40 schreef missU het volgende:
[..]
Niet als je het goed doet en de tussen de lipjes is nog steeds niet er in
nah, ik heb sinds kort blue hustlerquote:
Hahaquote:Op zondag 24 juli 2011 21:42 schreef donald_dick het volgende:
[..]
nah, ik heb sinds kort blue hustler
Dan zou het ertussen zijn? Ik hoop voor je vriendin dat je het verschil wel weetquote:Op zondag 24 juli 2011 21:41 schreef donald_dick het volgende:
[..]
je doos begint bij de flappen van een vrouw, samen met de vulva en heuvel
Geen vakantie?quote:Op zondag 24 juli 2011 21:42 schreef tralalala het volgende:
MotoGP, Top Gear, Klusjesmannen, Tour de Jour.
Dat wordt laat vannacht
Geilquote:Op zondag 24 juli 2011 21:42 schreef donald_dick het volgende:
[..]
nah, ik heb sinds kort blue hustler
haar probleem, niet de mijnequote:Op zondag 24 juli 2011 21:42 schreef missU het volgende:
[..]
Dan zou het ertussen zijn? Ik hoop voor je vriendin dat je het verschil wel weet
ik heb Fans! zelfs gedownload toen ik in China was, zo goed vond ik hetquote:Op zondag 24 juli 2011 21:43 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
2e serie was al minder sterk dan de eerste
seks met afgezaagd hoofdquote:Op zondag 24 juli 2011 21:43 schreef donald_dick het volgende:
owja, seks met lijken, ohohohohohoohohho
Fan van Fansquote:Op zondag 24 juli 2011 21:44 schreef donald_dick het volgende:
[..]
ik heb Fans! zelfs gedownload toen ik in China was, zo goed vond ik het
naise!quote:
cameraploeg in chinaquote:
moet je voorstellen dat je sex met hem hebt, dan gaat ie 1st zijn condoom bestuderenquote:Op zondag 24 juli 2011 21:47 schreef Kissofarose het volgende:
Rob is niet vaak vrolijk, raar met al die rubbertjes thuis ?
Leuk hoor!quote:Op zondag 24 juli 2011 21:48 schreef tralalala het volgende:
Hier hebben 3 restaurants een Rob sticker.
How do you know?quote:Op zondag 24 juli 2011 21:48 schreef tralalala het volgende:
Hier hebben 3 restaurants een Rob sticker.
Ben jij nieuw hier? Welkomquote:Op zondag 24 juli 2011 21:47 schreef Kissofarose het volgende:
Rob is niet vaak vrolijk, raar met al die rubbertjes thuis ?
quote:Op zondag 24 juli 2011 21:48 schreef donald_dick het volgende:
[..]
moet je voorstellen dat je sex met hem hebt, dan gaat ie 1st zijn condoom bestuderen
ben je een beetje verliefd op hemquote:
jawel lekker gek en vrolijkquote:Op zondag 24 juli 2011 21:50 schreef missU het volgende:
Met z'n brazil tshirt zou ik m niet eens serieus nemen
quote:Op zondag 24 juli 2011 21:48 schreef donald_dick het volgende:
[..]
moet je voorstellen dat je sex met hem hebt, dan gaat ie 1st zijn condoom bestuderen
Ja, heb volgens mij meteen het leukste topic te pakken of niet?quote:
1 grote geinboel hieroquote:Op zondag 24 juli 2011 21:51 schreef Kissofarose het volgende:
[..]
[..]
Ja, heb volgens mij meteen het leukste topic te pakken of niet?
heeft ze een scooter?quote:
In ieder geval met de leukste mensenquote:Op zondag 24 juli 2011 21:51 schreef Kissofarose het volgende:
[..]
[..]
Ja, heb volgens mij meteen het leukste topic te pakken of niet?
de tering, dat je je dat kan herinnerenquote:
ja, daarmee mol je je tefal pannetjequote:
Dat komt omdat het een epische aflevering was.quote:Op zondag 24 juli 2011 21:52 schreef donald_dick het volgende:
[..]
de tering, dat je je dat kan herinneren
ah, staat ie nog ergens online, dan rip ik hem wel voor mijn nageslachtquote:Op zondag 24 juli 2011 21:53 schreef tralalala het volgende:
[..]
Dat komt omdat het een epische aflevering was.
Net als Miracle of Love
Buttfuck!!quote:Op zondag 24 juli 2011 21:53 schreef tralalala het volgende:
[..]
Dat komt omdat het een epische aflevering was.
Net als Miracle of Love
quote:Op zondag 24 juli 2011 21:54 schreef donald_dick het volgende:
[..]
ah, staat ie nog ergens online, dan rip ik hem wel voor mijn nageslacht
ik rip hem straks!quote:
I've got a dirty mindquote:Op zondag 24 juli 2011 21:55 schreef Jor_Dii het volgende:
Wel érg veel brandblussers de laatste tijd
ik zeg butt, jij zegt fuck!!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |