quote:
en de volgende avond zit ie weer aan het bierquote:Op zondag 24 juli 2011 20:47 schreef tralalala het volgende:
[..]
Dat denkt hij de volgende ochtend ja
Waarschijnlijkquote:Op zondag 24 juli 2011 20:48 schreef donald_dick het volgende:
[..]
en de volgende avond zit ie weer aan het bier
quote:Op zondag 24 juli 2011 20:48 schreef gers het volgende:
hopelijk krijgen die wouten ook eens wat klappen , mischien worden ze dan wat minder stoer
bij het mbo leer je in 2 jaar nog meerquote:Op zondag 24 juli 2011 20:48 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik blijf me maar irriteren aan de crappy agenten![]()
![]()
Die gast die de mocro's net wegjoeg mag van mij wel wat hoeken krijgenquote:Op zondag 24 juli 2011 20:48 schreef gers het volgende:
hopelijk krijgen die wouten ook eens wat klappen , mischien worden ze dan wat minder stoer
dat hangt af van je studiequote:
Die paupers moeten zich gewoon gedragenquote:Op zondag 24 juli 2011 20:48 schreef gers het volgende:
Hoezo?quote:Op zondag 24 juli 2011 20:49 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Die gast die de mocro's net wegjoeg mag van mij wel wat hoeken krijgen
Binnenkort Johnny met Derksenquote:Op zondag 24 juli 2011 20:50 schreef donald_dick het volgende:
kan johnnie de mol niet begraven worden
drie weken terug alquote:
levend?quote:Op zondag 24 juli 2011 20:50 schreef donald_dick het volgende:
kan johnnie de mol niet begraven worden
Hoezo?quote:Op zondag 24 juli 2011 20:49 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Die gast die de mocro's net wegjoeg mag van mij wel wat hoeken krijgen
mooi, kan er dan een bomaanslag worden gepleegdquote:
de VI-Knokploeg komt met Hansie, Wilfred, Renequote:Op zondag 24 juli 2011 20:51 schreef donald_dick het volgende:
[..]
mooi, kan er dan een bomaanslag worden gepleegd
boh, de politie trilde, dus hij is een vibo!quote:
CONFRONTATIE, Blauw blauw aan!quote:Op zondag 24 juli 2011 20:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
de VI-Knokploeg komt met Hansie, Wilfred, Rene
Ik heb ooit eens stage gelopen en later nog een tijdje gewerkt bij een electronica zaak dat heel veel LG schermen verkocht maar heel veel kwam terug omdat er dode pixels in zatenquote:
Je weet waar de afkorting LG voor staatquote:
Leipe grasmongolenquote:Op zondag 24 juli 2011 20:53 schreef donald_dick het volgende:
[..]
Je weet waar de afkorting LG voor staat
Ooit een mobiel van gehad, maar de klok erop liep steeds meer voor.quote:
Lekker goedkoopquote:Op zondag 24 juli 2011 20:53 schreef donald_dick het volgende:
[..]
Lucky Goldstarquote:Op zondag 24 juli 2011 20:53 schreef donald_dick het volgende:
[..]
Nee, bijna.quote:
Die voice over is toch ook side kick bij 538 tochquote:
weet ik veelquote:Op zondag 24 juli 2011 20:54 schreef WcPot het volgende:
[..]
Die voice over is toch ook side kick bij 538 toch
herhalingquote:
beter dan een film over pratenden babiesquote:Op zondag 24 juli 2011 20:55 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
waarom worden er nog steeds films gemaakt waarin dieren praten
ja, ook van feutenquote:
dit winkelcentrum zijn niet eens mensenquote:Op zondag 24 juli 2011 20:57 schreef tralalala het volgende:
Dit vind ik dan weer wel heeeeeeeeeeel erg triest
Boetes met korting, ohohoohohohohohquote:
En de zware criminelen lopen gewoon vrij rond en je fietst over een parkeerplaats en je bent de lulquote:
is weer wat anders dan doorgesmeerd worden om je schulden af te betalenquote:
Belachelijk natuurlijk. Dan tikken die ouders af of zo.quote:Op zondag 24 juli 2011 21:00 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
onder de 12 kan je geen boete krijgen
en hebben jullie wel licht op jullie fietsquote:Op zondag 24 juli 2011 21:00 schreef WcPot het volgende:
[..]
En de zware criminelen lopen gewoon vrij rond en je fietst over een parkeerplaats en je bent de lul
ze krijgen hoogstens een korte cursus. Maar sigeunerkindjes kunnen eindeloos hun gang gaanquote:Op zondag 24 juli 2011 21:01 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Belachelijk natuurlijk. Dan tikken die ouders af of zo.
waar is albert!@@@@@@@@@@@@@@quote:
Let maar op, mocro's zometeenquote:Op zondag 24 juli 2011 21:02 schreef Morrigan het volgende:
Wat een sukkels. Laten ze gewoon hun adreskaartjes inzitten.
Kooos is met pensioenquote:Op zondag 24 juli 2011 21:03 schreef Nuchterheid het volgende:
Ik zag Andre en Koos staan in de achtergrond
terwijl jouw adressen erin zittenquote:
Hier nietquote:Op zondag 24 juli 2011 21:06 schreef gers het volgende:
te vroeg aanbieden
iedereen zet zijn bak toch eerder buiten
daar is ook geen wet voorquote:Op zondag 24 juli 2011 21:06 schreef gers het volgende:
te vroeg aanbieden
iedereen zet zijn bak toch eerder buiten
ik gooi mijn brieven bij het oud papier waarschijnlijk heeft iemand mijn oud papier gestolenquote:
Welquote:Op zondag 24 juli 2011 21:06 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
daar is ook geen wet voor
heeft geert er al kamervragen over gesteld?quote:
apv waarschijnlijkquote:Op zondag 24 juli 2011 21:07 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
welk wetsartikel staat dat je je afval niet te vroeg mag neerzetten
en dat mag dus blijkbaar nietquote:Op zondag 24 juli 2011 21:07 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik zet m'n bak altijd de avond ervoor buiten net zoals heel de buurt.
Avond ervoor is normaal, maar niet als je hem al 3 dagen van te voren aan de weg zet.quote:
hier kan ik er een boete voor krijgenquote:Op zondag 24 juli 2011 21:09 schreef tralalala het volgende:
[..]
Avond ervoor is normaal, maar niet als je hem al 3 dagen van te voren aan de weg zet.
Ook nergens voor nodig.
dan zou ik ook meteen de agent onderpissen, dan krijg je nog korting ookquote:
wij mogen plastic zakken kopen a 50 cent per stukquote:Op zondag 24 juli 2011 21:10 schreef donald_dick het volgende:
gelukkig hebben wij afvalcontainers in de straat
Lang leve Amsterdam!quote:Op zondag 24 juli 2011 21:10 schreef donald_dick het volgende:
gelukkig hebben wij afvalcontainers in de straat
en ook nog eens afvalstoffenbelasting betalenquote:Op zondag 24 juli 2011 21:11 schreef gers het volgende:
[..]
wij mogen plastic zakken kopen a 50 cent per stuk
als ik kijk naar de ambtenaren in dat programma zie ik het nog wel gebeurenquote:Op zondag 24 juli 2011 21:11 schreef tralalala het volgende:
[..]
Als je nsb'ers als buren hebt wel.
Of zouden ze er ook echt voor op patrouille gaan?
je zou maar met je klikko 3 hoog achter wonenquote:
Uhuhquote:Op zondag 24 juli 2011 21:11 schreef donald_dick het volgende:
[..]
je zou maar met je klikko 3 hoog achter wonen
Dat ik dat bijzonder slecht Nederlands vind. Ik praat beter Engelsquote:
please let the boel the boel jah!quote:Op zondag 24 juli 2011 21:15 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Dat ik dat bijzonder slecht Nederlands vind. Ik praat beter Engels
tuurlijkk, ff binnen kijkequote:Op zondag 24 juli 2011 21:17 schreef gers het volgende:
waarom pakken ze precies dat soort autos ?jaloezie ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |