zo heyquote:Op zondag 24 juli 2011 23:19 schreef SecretStoryWous het volgende:
[ afbeelding ]
ja ik heb veel zusjes :3
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
Zo is het maar netquote:Op zondag 24 juli 2011 21:48 schreef Angel-Joy het volgende:
Nee, maar ik kwam achter dat hij toch geen pedo is
Ik wacht er nog steeds opquote:Op maandag 25 juli 2011 00:13 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
Volgens mij wil TS graag dat ik hier een pic post
zie reactie foboquote:
Er komen geen echte zusjes meer hoorquote:
Eckte zusjes komen juist wel.quote:Op maandag 25 juli 2011 12:33 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Er komen geen echte zusjes meer hoor
Wat een schatje! Gelukkig zitten er geen pedo's op Fok!quote:
quote:Op maandag 25 juli 2011 12:35 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Eckte zusjes komen juist wel.
Zonder vragen en keihard.
Nee, das wel een opluchtingquote:Op maandag 25 juli 2011 12:50 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
[..]
Wat een schatje! Gelukkig zitten er geen pedo's op Fok!
Die hebben wel een vrij grof gezicht allemaal.quote:Op maandag 25 juli 2011 14:11 schreef vieze_freddie het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik ben al druk met fappen, daarna ga ik in een hoekje zitten huilen wetend dat he bij fappen zal blijvenquote:
daar krijg ik een slappe van.quote:
Ik ook. Een slappe lach.quote:Op maandag 25 juli 2011 14:29 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
daar krijg ik een slappe van.
Zolang je je blote tepels, vagina of anus niet laat zien is het volgens mij gewoon legaal.quote:Op zondag 24 juli 2011 20:41 schreef Angel-Joy het volgende:
Volgens mij mag ik geen foto's plaatsen van mezelf, ben 16, dan is het eigenlijk toch illegaal?
Nee, jij neemt mij niet serieus. Dat is het probleem.quote:Op zondag 24 juli 2011 23:46 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
ik krijg het gevoel dat je me erg serieus neemt
Hee dat is m'n buurmeisjequote:
Hoi buurmanquote:
maar die hosselaars kunnen ieder supermodel krijgen met e-penis van 27 centimeter....quote:
Geen probleem. Dan schroeven we hem HOPPPAAAAAAA naar 30 centimeter.quote:Op maandag 25 juli 2011 22:42 schreef Angel-Joy het volgende:
Jaloers?een hosselaar met een pik van 27cm is ook niet perfect...
PERFECTquote:Op maandag 25 juli 2011 22:42 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
[..]
Geen probleem. Dan schroeven we hem HOPPPAAAAAAA naar 30 centimeter.
HIERRRRR!!!!!!
Mijn leugens, ja.quote:
Die zou ik zo hard geven he. Alleen jammer dat Rinus dan waarschijnlijk jaloers wordtquote:
Wat zoekt een meisje dan in een jongen?quote:Op maandag 25 juli 2011 22:42 schreef Angel-Joy het volgende:
Jaloers?een hosselaar met een pik van 27cm is ook niet perfect...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |