Wat is het precies? ik begrijp het niet helemaal.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 16:35 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
Stickers die je kunt gebruiken als fotolijstje, 1 euro per vel.

Zoiets als dit:quote:Op woensdag 10 augustus 2011 16:36 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Wat is het precies? ik begrijp het niet helemaal.

quote:Op woensdag 10 augustus 2011 18:12 schreef NouMooiNiet het volgende:
Ik heb een sla centrifuge gekocht

Handig joh!quote:

Ik zie je al gaan.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 18:22 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
Handig joh!
Hoef ik niet meer steeds met de vergiet tegen de gootsteen aan te slaan.
Mijn onderburen zullen me dankbaar zijn!~Win-win!
 Met 1600 toeren over het aanrecht sjezen.
 Met 1600 toeren over het aanrecht sjezen.  

theedoek pakken, naar buiten lopen en rond slingeren. werkt nog steeds het bestequote:Op woensdag 10 augustus 2011 18:22 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
Handig joh!
Hoef ik niet meer steeds met de vergiet tegen de gootsteen aan te slaan.
Mijn onderburen zullen me dankbaar zijn!~Win-win!

En dan kan je weer een theedoek bij de was gooien.......quote:Op woensdag 10 augustus 2011 19:23 schreef loecje het volgende:
[..]
theedoek pakken, naar buiten lopen en rond slingeren. werkt nog steeds het beste

slingeren werkt nog steeds het bestequote:Op woensdag 10 augustus 2011 19:23 schreef loecje het volgende:
[..]
theedoek pakken, naar buiten lopen en rond slingeren. werkt nog steeds het beste

Niks erg want dan mag je weer wasmiddel bij de Action kopen!quote:

Tis maar water. Of was jij je sla ergens anders mee?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 19:26 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
En dan kan je weer een theedoek bij de was gooien.......

quote:Op woensdag 10 augustus 2011 20:06 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Tis maar water. Of was jij je sla ergens anders mee?
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 19:56 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Niks erg want dan mag je weer wasmiddel bij de Action kopen!

Als ik dat ga doen op mijn balkonnetje dan slinger ik mijn (onder)buren nat........quote:Op woensdag 10 augustus 2011 19:23 schreef loecje het volgende:
[..]

, dat geklungel met zo'n theedoek....moet je doen als het buiten giet....dan krijg je je sla nooit droog.
 , dat geklungel met zo'n theedoek....moet je doen als het buiten giet....dan krijg je je sla nooit droog.  

Tis toch een slacentrifuge?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 20:33 schreef trovey het volgende:
Slawaseer is ideaal, dat geklungel met zo'n theedoek....moet je doen als het buiten giet....dan krijg je je sla nooit droog.
 Maar, je kan er in principe ook mee wassen.
 Maar, je kan er in principe ook mee wassen.  

quote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:11 schreef trovey het volgende:
Ik was de sla ermee en droog het ermee....altijd volledig gebruik maken van de mogelijkheden.

Jij wilt te veel water in de dressing?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:40 schreef Life2.0 het volgende:
Sla droogmaken? Het is toch eten, geen servies

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |