Nee geloof het niet, best wel jammer op zich. Rede was geloof ik dat de 80% van alle fokkers niet naar de vuelta kijkt :Squote:Op zondag 24 juli 2011 18:54 schreef sausagin het volgende:
Komt er eigenlijk een forumonderdeel voor de vuelta ?
90% van de fokkers komt nooit buiten en toch is er een 'Uitgaan' subforum.quote:Op zondag 24 juli 2011 18:55 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Nee geloof het niet, best wel jammer op zich. Rede was geloof ik dat de 80% van alle fokkers niet naar de vuelta kijkt :S
Heb liever gewoon een apart 'wielrennen'-subforum.quote:Op zondag 24 juli 2011 18:54 schreef sausagin het volgende:
quote:Op zondag 24 juli 2011 18:58 schreef Halcon het volgende:
[..]
Heb liever gewoon een apart 'wielrennen'-subforum.
Kunnen toch best dit forum vervangen voor de Vuelta.. Zoveel extra ruimte is dat ook nietquote:Op zondag 24 juli 2011 18:59 schreef Maver24 het volgende:
Ik vind alles best als er maar iets komt waar je de vuelta makkelijk kan volgen op dit forum
Neuh. Alleen een topicreeks in SPT/Wielrennenquote:Op zondag 24 juli 2011 18:54 schreef sausagin het volgende:
[POLL] Moeten er ook subforums komen bij de andere grote rondes?quote:Op zondag 24 juli 2011 18:54 schreef sausagin het volgende:
Top ideequote:Op zondag 24 juli 2011 18:58 schreef Halcon het volgende:
[..]
Heb liever gewoon een apart 'wielrennen'-subforum.
Gewoon een apart subforum voor wielrennen.quote:Op zondag 24 juli 2011 21:16 schreef BlaZ het volgende:
Met subforums voor de tour/giro/vuelta opgelost. Voetbal heeft ook een eigen subforum.
Ja dat bedoel maar daarbinnen kan je weer onderverdelen .quote:Op zondag 24 juli 2011 21:20 schreef Halcon het volgende:
[..]
Gewoon een apart subforum voor wielrennen.
Stel dit is voor aan de fok basenquote:Op zondag 24 juli 2011 21:21 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Ja dat bedoel maar daarbinnen kan je weer onderverdelen .
Geen Evans?quote:Op maandag 25 juli 2011 00:09 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
1: Contador![]()
2: A. Schleck
3: F. Schleck
4: S. Sanchez
5: J VDB
quote:Op zondag 24 juli 2011 23:10 schreef sausagin het volgende:
Trouwens volgend jaar een epic sport zomer :
Wimbledon-EK - Tour de France - Olympische spelen. Geweldig
Hoe denk je dat een Andy Schleck van Contador dan gaat winnen?quote:Op zondag 24 juli 2011 18:19 schreef SportmanNR1 het volgende:
1. A. Schleck
2. Evans
3. F. Schleck/VDB
NB. Contador wordt schuldig bevonden. Anders Contador naar twee en Evans naar drie.
Hoe? Door harder te fietsen dan Contador.quote:Op maandag 25 juli 2011 10:12 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Hoe denk je dat een Andy Schleck van Contador dan gaat winnen?
Dat Contador schuldig wordt bevonden, ik kan je alvast verklappen dat die kans klein is.
600 pagina's is het dossier van de beste man. Ach, dat zegt niet zoveel, maar toch ook wel weer wat.quote:Op maandag 25 juli 2011 10:19 schreef SportmanNR1 het volgende:
[..]
Hoe? Door harder te fietsen dan Contador.
En de kans dat Contador schuldig wordt bevonden is nog altijd aanwezig. Er mag dan wel een Franse arts zijn die zegt dat het allemaal wel goed komt, maar dat moet ik nog maar eens eerst zien.
Zonder het 'kettingincident' had Andy in 2010 de Tour gewonnen. Dus ja, harder fietsen kan hij wel. En dit jaar wordt hij ook tweede en Contador vijfde. Ja, Contador had de Giro in de benen.quote:Op maandag 25 juli 2011 10:33 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
600 pagina's is het dossier van de beste man. Ach, dat zegt niet zoveel, maar toch ook wel weer wat.
Ik zie Andy Schleck nooit echt harder fietsen dan Contador, een goede tweede, dat is Andy Schleck dan weer wel. Geen schande om allround de iets mindere dan Contador te zijn. Alhoewel, met de tijdrit loopt Andy Schleck gewoon een stuk achter.
Nah ja, stel dat hij Contador ( een fitte Contador heb ik het dan over, Contador heeft al gezegd volgend jaar volledig voor de Tour te gaan en dus geen Giro te fietsen ) op de bergen kan bijbenen, hoe gaat Schleck het dan bolwerken in de tijdritten?quote:Op maandag 25 juli 2011 10:59 schreef SportmanNR1 het volgende:
[..]
Zonder het 'kettingincident' had Andy in 2010 de Tour gewonnen. Dus ja, harder fietsen kan hij wel. En dit jaar wordt hij ook tweede en Contador vijfde. Ja, Contador had de Giro in de benen.
Ja, Contador was gevallen. Maar ook op de fiets blijven zitten hoort erbij.
Dan heeft Schleck natuurlijk een probleem. Maar mijn verwachting is dus dat Schleck Contador eraf gaat rijden. Plus het verschil in de tijdrit van 2010 was niet zo groot als de huidige jaargang. Schijnbaar is Contador vrij wisselvallig in de tijdritten.quote:Op maandag 25 juli 2011 11:06 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Nah ja, stel dat hij Contador ( een fitte Contador heb ik het dan over, Contador heeft al gezegd volgend jaar volledig voor de Tour te gaan en dus geen Giro te fietsen ) op de bergen kan bijbenen, hoe gaat Schleck het dan bolwerken in de tijdritten?
Ik ben het met je eens dat op de fiets blijven zitten erbij hoor, alleen was het allemaal wel ongelukkig. Plus het feit dat het niet één keer gebeurde, maar een paar keer.
De vorm speelt ook mee, Contador is normaal een stuk beter dan A.Schleck in tijdrit, het niveauverschil van zaterdag komt wel overeen.quote:Op maandag 25 juli 2011 11:07 schreef SportmanNR1 het volgende:
[..]
Dan heeft Schleck natuurlijk een probleem. Maar mijn verwachting is dus dat Schleck Contador eraf gaat rijden. Plus het verschil in de tijdrit van 2010 was niet zo groot als de huidige jaargang. Schijnbaar is Contador vrij wisselvallig in de tijdritten.
quote:Op zondag 24 juli 2011 18:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
90% van de fokkers komt nooit buiten en toch is er een 'Uitgaan' subforum.
Dan is Schleck dus minder t.o.v. 2010. Geen goed teken als het verval al op deze leeftijd begint.quote:Op maandag 25 juli 2011 10:59 schreef SportmanNR1 het volgende:
[..]
Zonder het 'kettingincident' had Andy in 2010 de Tour gewonnen. Dus ja, harder fietsen kan hij wel. En dit jaar wordt hij ook tweede en Contador vijfde. Ja, Contador had de Giro in de benen.
Contador is ook minder dan in 2007-2009, dat verval zie je de laatste jaren bij de meeste toppers wel. Duidelijk was dat Andy Schleck dit jaar een stuk minder was dan de vorige twee jaren, of dat permanent is moeten we even afwachten.quote:Op maandag 25 juli 2011 19:40 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dan is Schleck dus minder t.o.v. 2010. Geen goed teken als het verval al op deze leeftijd begint.
Zonder dat Frank Schleck valt stond Andy Schleck veel verder achter. Zonder die lekke band van Contador in de rit over de keien was het kettingincident (hij moet gewoon leren schakelen) niet beslissend geweest.quote:Op maandag 25 juli 2011 10:59 schreef SportmanNR1 het volgende:
[..]
We zullen zien, maar over het algemeen presteert Contador in een tijdrit goed. Voorlopig nog altijd zo'n anderhalve minuut sneller dan Andy Schleck.quote:Op maandag 25 juli 2011 11:07 schreef SportmanNR1 het volgende:
[..]
Dan heeft Schleck natuurlijk een probleem. Maar mijn verwachting is dus dat Schleck Contador eraf gaat rijden. Plus het verschil in de tijdrit van 2010 was niet zo groot als de huidige jaargang. Schijnbaar is Contador vrij wisselvallig in de tijdritten.
Afwachten wat voor tijdritten er in het schema worden opgenomen.quote:Op maandag 25 juli 2011 21:07 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
We zullen zien, maar over het algemeen presteert Contador in een tijdrit goed. Voorlopig nog altijd zo'n anderhalve minuut sneller dan Andy Schleck.
Ik vind het niet zo gek dat Contador een stuk minder was dan anders. De Giro was lood- en loodzwaar. Daarbij komt nog, dat als hij geen hongerklop had gekregen in de bergrit waar Andy Schleck er van door ging, hij zowiezo nog mee zou doen om het podium en wellicht zelfs nog in de buurt had kunnen komen van de eindoverwinning.quote:Op maandag 25 juli 2011 19:48 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Contador is ook minder dan in 2007-2009, dat verval zie je de laatste jaren bij de meeste toppers wel. Duidelijk was dat Andy Schleck dit jaar een stuk minder was dan de vorige twee jaren, of dat permanent is moeten we even afwachten.
Jeps, is zo. Over tijdritten gesproken. Ik blijf het vreemd vinden dat een Andy Schleck op een vlakke tijdrit in 2010 niet zo veel tijd verloor op Contador en dat op een heuvelachtig parcours als de laatste tijdrit van afgelopen Tour hij véél meer verliest. Dat terwijl Contador juist dit jaar niet zo sterk was als afgelopen jaar. Zou hij de druk niet aan hebben gekund of wat zou dat verschil kunnen zijn geweest?quote:Op maandag 25 juli 2011 21:09 schreef Halcon het volgende:
[..]
Afwachten wat voor tijdritten er in het schema worden opgenomen.
A. Schleck was volgens mij gewoon een stuk minder dan in 2010. Contador was ook minder, maar dat komt omdat hij volle bak heeft gereden in de Giro. Die was dit jaar loodzwaar en de combinatie Giro - Tour is een lastige. Kan Evans ook over meepraten.quote:Op maandag 25 juli 2011 21:12 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Jeps, is zo. Over tijdritten gesproken. Ik blijf het vreemd vinden dat een Andy Schleck op een vlakke tijdrit in 2010 niet zo veel tijd verloor op Contador en dat op een heuvelachtig parcours als de laatste tijdrit van afgelopen Tour hij véél meer verliest. Dat terwijl Contador juist dit jaar niet zo sterk was als afgelopen jaar. Zou hij de druk niet aan hebben gekund of wat zou dat verschil kunnen zijn geweest?
Dat zou ook kunnen ja. Zou de rek er bij Andy Schleck een beetje uit zijn? Het leek wel of hij helemaal niet baalt dat hij zijn kans ( bij een mindere Contador ) om de Tour te pakken vergooid heeft. Tsja, gewoon niet goed idd.quote:Op maandag 25 juli 2011 21:15 schreef Halcon het volgende:
[..]
A. Schleck was volgens mij gewoon een stuk minder dan in 2010. Contador was ook minder, maar dat komt omdat hij volle bak heeft gereden in de Giro. Die was dit jaar loodzwaar en de combinatie Giro - Tour is een lastige. Kan Evans ook over meepraten.
Hij heeft een beetje de uitstraling van een flierefluiter. Natuurlijk is elke keer 2e worden ook een uitstekende prestatie, maar hij mist de klasse van een Contador/Indurain en de bezetenheid van een Armstrong/Evans. Wat je zegt, hij lijkt het allemaal wel best te vinden. Je ziet hem nooit eens 'n keer alles of niets spelen in een bergrit. Nee, hij blijft rustig in het wiel zitten en hoopt dan op een wonder in de tijdrit.quote:Op maandag 25 juli 2011 21:21 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Dat zou ook kunnen ja. Zou de rek er bij Andy Schleck een beetje uit zijn? Het leek wel of hij helemaal niet baalt dat hij zijn kans ( bij een mindere Contador ) om de Tour te pakken vergooid heeft. Tsja, gewoon niet goed idd.
Ik denk zelf dat Andy Schleck nooit een Tour gaat winnen. Dit jaar had hij het kunnen doen, maar volgend jaar zie ik het ook gewoon niet gebeuren.
Klimtijdrit Alpe d'huez schijnt...quote:Op maandag 25 juli 2011 21:09 schreef Halcon het volgende:
[..]
Afwachten wat voor tijdritten er in het schema worden opgenomen.
Ik kan me een rit naar Luik herinneren... http://autobus.cyclingnew(...)tour/stage7news.html Als ik het goed heb, reed hij daar, op een onverwachte etappe alles en iedereen naar huis, op Bruyneel na.quote:Op maandag 25 juli 2011 21:23 schreef Halcon het volgende:
Indurain was volgens mij de laatste die dat succesvol deed.
Pantani in 1998.quote:Op maandag 25 juli 2011 21:21 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Dat zou ook kunnen ja. Zou de rek er bij Andy Schleck een beetje uit zijn? Het leek wel of hij helemaal niet baalt dat hij zijn kans ( bij een mindere Contador ) om de Tour te pakken vergooid heeft. Tsja, gewoon niet goed idd.
Ik denk zelf dat Andy Schleck nooit een Tour gaat winnen. Dit jaar had hij het kunnen doen, maar volgend jaar zie ik het ook gewoon niet gebeuren.
De combinatie Tour-Giro is idd niet te doen. Zelden fietst een renner dan beide keren goed. Wie was eigenlijk de laatste die dat succesvol deed?
Goed gezien.quote:
Indurain deed het idd, maar zoals bovenstaande poster al zegt, Pantani ook.quote:Op maandag 25 juli 2011 21:23 schreef Halcon het volgende:
Indurain was volgens mij de laatste die dat succesvol deed.
Is een heel andere inspanning dan een slotklim aan het einde van een rit van 200 kilometer.quote:Op maandag 25 juli 2011 23:36 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Als er écht een klimtijdrit komt naar Alpe d'Huez, kan er écht gezien worden wie er nou de sterkste is.
Dat is wel waar, maar zo'n klim geeft natuurlijk wel een indicatie over de klassementsrenners.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 00:26 schreef wimderon het volgende:
[..]
Is een heel andere inspanning dan een slotklim aan het einde van een rit van 200 kilometer.
En 6 etappeoverwinningen, waarvan 3 in de massasprint.quote:Op maandag 25 juli 2011 10:13 schreef Borizzz het volgende:
Volgend jaar 3 nederlanders in de top 20.
De rit naar de Galibier was inderdaad een voorzichtige poging.quote:Op maandag 25 juli 2011 21:23 schreef Halcon het volgende:
[..]
Hij heeft een beetje de uitstraling van een flierefluiter. Natuurlijk is elke keer 2e worden ook een uitstekende prestatie, maar hij mist de klasse van een Contador/Indurain en de bezetenheid van een Armstrong/Evans. Wat je zegt, hij lijkt het allemaal wel best te vinden. Je ziet hem nooit eens 'n keer alles of niets spelen in een bergrit. Nee, hij blijft rustig in het wiel zitten en hoopt dan op een wonder in de tijdrit.
Gelekt door organisatie. Er werd verwezen naar de 2004 tijdrit.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 09:39 schreef JohnDDD het volgende:
Klimtijdrit Alpe d'Huez wás en ís een slecht idee. Waar lezen jullie dat?
Omdat er in 2012 weer een klimtijdrit op het programma staat. Dat het weer Alpe d'Huez wordt maken de media er maar van.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 09:45 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Gelekt door organisatie. Er werd verwezen naar de 2004 tijdrit.
Bron?quote:Op dinsdag 26 juli 2011 11:01 schreef jpjedi het volgende:
Nee het is specifiek genoemd als Alpe d'huez klimtijdrit!
Dat is jammer ja. In de eerste etappe had men het parcours van LBL moeten rijden!quote:Op dinsdag 26 juli 2011 09:45 schreef Gitank2 het volgende:
Zal wel een gerucht zijn, pas in oktober wordt het parcours bekend gemaakt.
Alleen de proloog en de eerste (een vrij vlakke etappe) zijn bekend.
Als je mij een bron kan geven, geloof ik je.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 11:01 schreef jpjedi het volgende:
Nee het is specifiek genoemd als Alpe d'huez klimtijdrit!
Zit dacht ik nog wel een weekje tussen het einde van de tour en de olympische spelen. Dus in principe is het gewoon mogelijk om aan beiden mee te doen.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 22:11 schreef roos85 het volgende:
Zijn er renners de TDF in 2012 vanwege de OS laten schieten?
Eens. Waarom moet dit gejank zo lang duren WADA?quote:Op dinsdag 26 juli 2011 18:45 schreef Iannn het volgende:
Wat een gezeik zeg, ik mag hopen dat ie volgend jaar mag starten, zou een verlies voor de Tour zijn als het niet het geval was.
Geraint Thomas. Van Wiggins is het nog niet duidelijk welke keuze hij maakt. Van Thomas kan ik het wel begrijpen in ieder geval. Knechten in een TDF of opgaan voor een olympische medaille, geen al te lastige keuze.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 22:11 schreef roos85 het volgende:
Zijn er renners de TDF in 2012 vanwege de OS laten schieten?
Astana is heel wat van plan.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 23:35 schreef jpjedi het volgende:
Geruchten koken de pan uit op het moment. Hier mooi overzicht:
http://www.velo-club.net/article?sid=63615
Die keus is inderdaad niet moeilijk, ben toch wel benieuwd hoeveel renners de TDF vanwege de OS laten schietenquote:Op dinsdag 26 juli 2011 23:31 schreef Ericr het volgende:
[..]
Geraint Thomas. Van Wiggins is het nog niet duidelijk welke keuze hij maakt. Van Thomas kan ik het wel begrijpen in ieder geval. Knechten in een TDF of opgaan voor een olympische medaille, geen al te lastige keuze.
Ligt aan het parcours denk ik.quote:Op woensdag 27 juli 2011 22:51 schreef roos85 het volgende:
[..]
Die keus is inderdaad niet moeilijk, ben toch wel benieuwd hoeveel renners de TDF vanwege de OS laten schieten
Inderdaad, maar kan me goed voorstellen dat er renners zijn die zich liever op de OS focussenquote:Op woensdag 27 juli 2011 22:52 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Ligt aan het parcours denk ik.
Dat zal wel loslopen denk ik. Is voor veel renners best te combineren met de TDF.quote:Op woensdag 27 juli 2011 22:57 schreef roos85 het volgende:
[..]
Inderdaad, maar kan me goed voorstellen dat er renners zijn die zich liever op de OS focussen
Eigenlijk voor dit jaar de tour intensief gevolgd, en vond het nog leuk ook
Kan ik me ook goed voorstellen.quote:Op woensdag 27 juli 2011 22:57 schreef roos85 het volgende:
[..]
Inderdaad, maar kan me goed voorstellen dat er renners zijn die zich liever op de OS focussen
Eigenlijk voor dit jaar de tour intensief gevolgd, en vond het nog leuk ook
Tenminste voor mij was het intensiefquote:Op woensdag 27 juli 2011 22:58 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Kan ik me ook goed voorstellen.
Kijk, dat is écht héél mooi om te horen. Vrouwen die de Tour intensief gaan volgen en het leuk gaan vinden. Ga zo door.
Nou wie weetquote:
Nou, écht fantastisch om te horen. Zaterdag Clásica San Sebastián.quote:Op woensdag 27 juli 2011 23:11 schreef roos85 het volgende:
[..]
Tenminste voor mij was het intensiefaantal etappes gekeken, artikelen op internet gelezen e.d.
Ik heb toch minder met de najaarsklassiekers, alleen de Ronde van Lombardije is echt een koers waar ik voor ga zitten. San Sebastian is ook wel aardig, maar Parijs-Tours en vooral de Vattenfall cyclassic hoef ik niet per se te zien.quote:Op woensdag 27 juli 2011 23:46 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Nou, écht fantastisch om te horen. Zaterdag Clásica San Sebastián.
Aankomst op de Col du Pierre-Saint Martin is ook niet mis met 9 zeer steile kilometers (hij vlakt alleen wat uit naar het einde toe)quote:Op donderdag 28 juli 2011 14:31 schreef Ericr het volgende:
Jammer genoeg de oostelijke kant van de Marie Blanque, de westelijke kant is veel bruter naar het einde toe.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |