Ik doe het niet, ik ga voor 0:00 slapen. Morgen om half 8 al draaien. En mijn huwelijk is morgenavondquote:
Nou, het was mij wel duidelijk dat 't om het nummer ging.quote:Op zondag 24 juli 2011 17:41 schreef Viro het volgende:
[..]
Dat mag, maar als er gepost word het is poep dan vraag ik mij af wat is er poep? de show, muziek of nummer. vandaar dat ik vraag dat men of duidelijk wil zijn
huh serieus?quote:Op zondag 24 juli 2011 17:42 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik doe het niet, ik ga voor 0:00 slapen. Morgen om half 8 al draaien. En mijn huwelijk is morgenavond
De meters in SAM slaan uit als de andere kant van Skype praat en de mic staat aanquote:Op zondag 24 juli 2011 17:37 schreef Viro het volgende:
[..]
Het werkt? Dan ben ik het niet vergeten ondanks het een lange tijd geleden was voor mij
quote:Op zondag 24 juli 2011 17:43 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja internethuwelijkMet watertornado
Ik dus niet, voor mensen die lurken zal het anders overkomen dan degene die actiever zijn.quote:Op zondag 24 juli 2011 17:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou, het was mij wel duidelijk dat 't om het nummer ging.
Niet om het een of ander hoor, maar dit gezeur heeft helemaal geen zin. Iedereen vind dit een leuke show.
Je mag op de planning mij dat half uurtje wel extra geven. Dan is dat alvast opgelost.quote:
Nee, dat was een foute van mij. Anderhalf uur moet nog gevuld worden.quote:Op zondag 24 juli 2011 17:45 schreef Melting het volgende:
[..]
Je mag op de planning mij dat half uurtje wel extra geven. Dan is dat alvast opgelost.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |