Ik doe het niet, ik ga voor 0:00 slapen. Morgen om half 8 al draaien. En mijn huwelijk is morgenavondquote:
Nou, het was mij wel duidelijk dat 't om het nummer ging.quote:Op zondag 24 juli 2011 17:41 schreef Viro het volgende:
[..]
Dat mag, maar als er gepost word het is poep dan vraag ik mij af wat is er poep? de show, muziek of nummer. vandaar dat ik vraag dat men of duidelijk wil zijn
huh serieus?quote:Op zondag 24 juli 2011 17:42 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik doe het niet, ik ga voor 0:00 slapen. Morgen om half 8 al draaien. En mijn huwelijk is morgenavond
De meters in SAM slaan uit als de andere kant van Skype praat en de mic staat aanquote:Op zondag 24 juli 2011 17:37 schreef Viro het volgende:
[..]
Het werkt? Dan ben ik het niet vergeten ondanks het een lange tijd geleden was voor mij
quote:Op zondag 24 juli 2011 17:43 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja internethuwelijkMet watertornado
Ik dus niet, voor mensen die lurken zal het anders overkomen dan degene die actiever zijn.quote:Op zondag 24 juli 2011 17:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou, het was mij wel duidelijk dat 't om het nummer ging.
Niet om het een of ander hoor, maar dit gezeur heeft helemaal geen zin. Iedereen vind dit een leuke show.
Je mag op de planning mij dat half uurtje wel extra geven. Dan is dat alvast opgelost.quote:
Nee, dat was een foute van mij. Anderhalf uur moet nog gevuld worden.quote:Op zondag 24 juli 2011 17:45 schreef Melting het volgende:
[..]
Je mag op de planning mij dat half uurtje wel extra geven. Dan is dat alvast opgelost.
Ow.... die tijd kan ik niet. Moet vroeg op en met de auto weg...quote:Op zondag 24 juli 2011 17:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, dat was een foute van mij. Anderhalf uur moet nog gevuld worden.
Nou, dat is dan jouw probleemquote:Op zondag 24 juli 2011 17:45 schreef Viro het volgende:
[..]
Ik dus niet, voor mensen die lurken zal het anders overkomen dan degene die actiever zijn.
Gek he!quote:Op zondag 24 juli 2011 17:46 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik was bijna in slaap gevallen
nog steeds niet gedoucht though
For those about to rockquote:Op zondag 24 juli 2011 17:44 schreef Outpost76 het volgende:
Tip :
even in de houding voor de rockers!
Laters man!quote:Op zondag 24 juli 2011 17:46 schreef Viro het volgende:
Maar ik ben ervandoor de rest wacht nu op mij.Have fun met de komende uren. Hoop dat we de 49 uur halen
Wanneer heb je dan geslapenquote:Op zondag 24 juli 2011 17:46 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ik lig al een kwartier in badquote:Op zondag 24 juli 2011 17:46 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
poosje gewoon lekker gelegen, beetje dagdromen enzo.. voel me alweer een heul anders mensquote:
je wilt mij gewoon uit de kast lokkenquote:Op zondag 24 juli 2011 17:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou, dat is dan jouw probleem. Ik snapte het wel en verder kan niemand het aan hun reet roesten.
Ik hoop AC/DC. Maar Iron Maiden mag ook.quote:
van vrijdag op zaterdagquote:Op zondag 24 juli 2011 17:47 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Wanneer heb je dan geslapen
Nee, je bent gewoon aan het zeuren terwijl je van je weekendje moet genietenquote:
Das toch lang genoegquote:Op zondag 24 juli 2011 17:47 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
van vrijdag op zaterdagen net bijna.. maar niet helemaal
Nog even lekker door halen dus!quote:Op zondag 24 juli 2011 17:47 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
poosje gewoon lekker gelegen, beetje dagdromen enzo.. voel me alweer een heul anders mens
quote:Op zondag 24 juli 2011 17:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik hoop AC/DC. Maar Iron Maiden mag ook.
heulemaal niet, ik vraag alleen of men duidelijker wil zijn, meer nietquote:Op zondag 24 juli 2011 17:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, je bent gewoon aan het zeuren terwijl je van je weekendje moet genieten.
quote:Op zondag 24 juli 2011 17:47 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
van vrijdag op zaterdagen net bijna.. maar niet helemaal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |