wat zondequote:Op zondag 24 juli 2011 16:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb er heel veel weggetieft ooit. Wel jammer, bedenk ik me nu.
Mja ik kan er niet tegen als ik zelf geen controle heb en heb al hoogte vrees als ik op een velletje papier sta.quote:Op zondag 24 juli 2011 16:21 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Je ziet echt alles, ik was ook vet misselijk die keer. Een Boeing is echt VEEL rustiger.Desondanks wel een gave ervaring omdat je veel lager vliegt dus je kunt nog wel vanalles zien en je hebt echt het idee dat je "vliegt".
Ik heb nog wel een stapeltje LP's. Waaronder Heintjequote:Op zondag 24 juli 2011 16:21 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
wat zonde
Nee ik heb ze allemaal bewaard
Ik had een stuur en pedalen voor me.quote:Op zondag 24 juli 2011 16:22 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Mja ik kan er niet tegen als ik zelf geen controle heb en heb al hoogte vrees als ik op een velletje papier sta.
Fijn voor je!quote:Op zondag 24 juli 2011 16:22 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
I juuuusssssssttt haaaaaaaaaaad seeeeeeeeeex
ow die heb ik nietquote:Op zondag 24 juli 2011 16:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een stapeltje LP's. Waaronder Heintje.
Ja ok maar je zat naast de piloot en vloog dus niet zelf!quote:Op zondag 24 juli 2011 16:22 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik had een stuur en pedalen voor me.
Maak er een liedje over.quote:Op zondag 24 juli 2011 16:23 schreef heloef het volgende:
I neveeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerrrrrrr haaaaaaaaaadddd seeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeex
quote:Op zondag 24 juli 2011 16:23 schreef heloef het volgende:
I neveeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerrrrrrr haaaaaaaaaadddd seeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeex
Staat op mijn nieuwe album.quote:
Waar kan ik die niet bestellenquote:Op zondag 24 juli 2011 16:24 schreef heloef het volgende:
[..]
Staat op mijn nieuwe album.
Tales from a virgin.
Ik zit er ook serieus aan te denken de verwarming aan te doenquote:Op zondag 24 juli 2011 16:25 schreef ToT het volgende:
[..]Ik heb hier de straalkachel aan en zit er over te denken de houtkachel aan te doen.
Free Record Shop.quote:
quote:Op zondag 24 juli 2011 16:28 schreef WickedTunes het volgende:
blijf es van die flanger af man hahahahahaaa
Creative Soundblaster Audigy.. de enige die nog PCI compliant wasquote:
LOL Okee!quote:Op zondag 24 juli 2011 16:28 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Creative Soundblaster Audigy.. de enige die nog PCI compliant was
PCI? Geeneens ISA, ouwe dino van me?quote:Op zondag 24 juli 2011 16:28 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Creative Soundblaster Audigy.. de enige die nog PCI compliant was
Meh, moet toch minimaal Vesa Local Bus zijn he!quote:Op zondag 24 juli 2011 16:29 schreef Watertornado het volgende:
[..]
PCI? Geeneens ISA, ouwe dino van me?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |