Ja ik ga komende week maar even gezond doen enzoquote:Op zondag 24 juli 2011 16:08 schreef Bellatrix het volgende:
Ik ga een broodje gezond maken, compensatie voor al die aids die ik in het weekend gegeten heb.
Oja jij was datquote:Op zondag 24 juli 2011 16:08 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
De hele dag al!
Ok van af 10.00 vanochtend.
Whehehehequote:Op zondag 24 juli 2011 16:08 schreef ToT het volgende:
[..]
Doet me aan een ex-vriendin van me denken: "Wat zeg je??? Je voelt je brak??? Brak is halfzout water! Hoe kun je je dan brak voelen???"_______________!
Oh en overigens hoi allen!
Kip op een pizza?quote:Op zondag 24 juli 2011 16:10 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Iets met kip
Waar ga je bestellen?
quote:Op zondag 24 juli 2011 16:10 schreef WickedTunes het volgende:
Jaaaaa Pendulum - Blood Sugar...
F*ck it, it is DnB, what you gonna do!!!!
BAM!!
Ja ik ga meequote:Op zondag 24 juli 2011 16:10 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
bho koud.. straks ff lekker heet douchen ofzo
jaa met ananas erbij en kaas enzoquote:
Zij was een beetje dom?quote:Op zondag 24 juli 2011 16:08 schreef ToT het volgende:
[..]
Doet me aan een ex-vriendin van me denken: "Wat zeg je??? Je voelt je brak??? Brak is halfzout water! Hoe kun je je dan brak voelen???"_______________!
Oh en overigens hoi allen!
quote:Op zondag 24 juli 2011 16:10 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Whehehehe
Geen idee waar t vandaan komt.
Hoi hoi
Hoestie daar dan?quote:
broertje staat er nou onderquote:
ananasquote:Op zondag 24 juli 2011 16:11 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
jaa met ananas erbij en kaas enzo
Geen fruit op de pizza! Nooitquote:Op zondag 24 juli 2011 16:11 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
jaa met ananas erbij en kaas enzo
Misschien moet je het zout dan even filterenquote:
een beetje moe,en koudquote:
Ik ga na het eten de hond uitlaten en daarna ga ik direct douchen, want half 7 moet ik al weerquote:Op zondag 24 juli 2011 16:11 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
broertje staat er nou onderik kan nog niet
Nou ja, ze weet wel wat brak water is... Kunnen ook niet veel mensen zeggenquote:Op zondag 24 juli 2011 16:12 schreef ToT het volgende:
[..]
Haar intelligentie was 1 van de hoofdredenen waarom ik het heb uitgemaakt!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |