Beetje laat gemaakt, beetje gedronken en direct toen ik opstond kreeg ik een telefoontje en moest ik weg!quote:Op zondag 24 juli 2011 16:12 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
een beetje moe,en koud
hoe komt t dat je brak bent
Is wel een stukje trein dat ik nog niet heb gedaan.quote:Op zondag 24 juli 2011 16:08 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
Ik kom er praktisch vandaan... haha
Mja ze woonde aan de zee, dus zal ze er wel wat van af weten!quote:Op zondag 24 juli 2011 16:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou ja, ze weet wel wat brak water is... Kunnen ook niet veel mensen zeggen.
Ja ik heb net van moeders een fles whisky gekregen. Die ga ik ook zo soldaat maken!quote:Op zondag 24 juli 2011 16:12 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ook brak dus maar ik heb net een biertje open gemaakt. Nu nog de 1e slok nemen.
oei geen succesvolle combi neequote:Op zondag 24 juli 2011 16:12 schreef ToT het volgende:
[..]
Beetje laat gemaakt, beetje gedronken en direct toen ik opstond kreeg ik een telefoontje en moest ik weg!
behalve ananas, dat maakt de pizza niet zo vochtigquote:
Whehehehehe leuke kado's zijn dat altijd!quote:Op zondag 24 juli 2011 16:13 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ik heb net van moeders een fles whisky gekregen. Die ga ik ook zo soldaat maken!
Geen fruit is geen fruit dus ook geen ananas!!quote:Op zondag 24 juli 2011 16:13 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
behalve ananas, dat maakt de pizza niet zo vochtig
Gewoon je winnie de poeh-babydoll aanhoudenquote:Op zondag 24 juli 2011 16:15 schreef Samzz het volgende:
Zal ik me aankleden... Of zal ik het niet doen... Dilemma's,
Bel zequote:Op zondag 24 juli 2011 16:15 schreef charmed_angel het volgende:
Na 20 minuten nog steeds geen bevestiging binnen van de shoarmatent
Grrrr ik wil om 17:00 uur mijn eten
Aandachtshoer.quote:
Thx man!quote:Op zondag 24 juli 2011 16:14 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Whehehehehe leuke kado's zijn dat altijd!
Ik zeg proost!
Als ik die zou hebben, had ik het gedaanquote:Op zondag 24 juli 2011 16:15 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Gewoon je winnie de poeh-babydoll aanhouden
Nou... Zo'n onsympathiek kutwijf. Maar ze heeft wel goede muziek gemaakt.quote:
Ik heb ook nog nooit gevlogen..quote:Op zondag 24 juli 2011 16:16 schreef ToT het volgende:
[..]
Thx man!Ja moeders was met mijn broer naar Praag gegaan. Voor het eerst in haar leven dat ze in een vliegtuig geweest is en voor het eerst dat ze in het buitenland is geweest!
In het verleden, nu is het gewoon bout.quote:Op zondag 24 juli 2011 16:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou... Zo'n onsympathiek kutwijf. Maar ze heeft wel goede muziek gemaakt.
Dat wel vond Down and Dirty haar laatste goede plaat.quote:Op zondag 24 juli 2011 16:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou... Zo'n onsympathiek kutwijf. Maar ze heeft wel goede muziek gemaakt.
Ik zei daarom ook gemaakt. Nu vind ik het ook niks meer.quote:Op zondag 24 juli 2011 16:17 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
In het verleden, nu is het gewoon bout.
Dat lijkt me helemaal niets!quote:Op zondag 24 juli 2011 16:17 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Mijn eerste vliegervaring was naast de piloot in een Cessna.
Ik vond net nog twee singles van Captain Jackquote:Op zondag 24 juli 2011 16:18 schreef charmed_angel het volgende:
wat heb ik veel bagger singles van vroeger
Dan hou ik t al 10 jaar langer vol!quote:Op zondag 24 juli 2011 16:18 schreef ToT het volgende:
[..]
Ach voor mij was het ergens na m'n 25e ook voor het eerst hoor!
Die heb ik ookquote:Op zondag 24 juli 2011 16:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vond net nog twee singles van Captain Jack.
Ik heb er heel veel weggetieft ooit. Wel jammer, bedenk ik me nuquote:Op zondag 24 juli 2011 16:19 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Die heb ik ook
OMG en ik heb er zoveel, ik dacht dat doe ik wel eventjes
Je ziet echt alles, ik was ook vet misselijk die keer. Een Boeing is echt VEEL rustiger.quote:
Ik heb er echt teveelquote:Op zondag 24 juli 2011 16:20 schreef WickedTunes het volgende:
Nooit singles gekocht... Ja lp-singles...
LP-singles? WHUT?quote:Op zondag 24 juli 2011 16:20 schreef WickedTunes het volgende:
Nooit singles gekocht... Ja lp-singles...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |