Arch Linux is ook aan te raden, zeker voor een nieuwsgierige IT-autistquote:Op woensdag 3 augustus 2011 17:57 schreef ScarFace- het volgende:
Heb wel Ubuntu 11.04 op bootable usb stick besteld nu we het er toch over hebbencd speler is stuk, voor de laptop.
Weer eens wat nieuwsen ik ben al zeker langer bekend met Ubuntu voordat je het vraagt
Wat gaat sneller ssd of een raptor hdd?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:52 schreef Ceased2Be het volgende:
Mijn pc is net een paar maanden oud, maar daar heb ik niets best-of-the-best in zitten... Gewoon meer dan snel genoeg voor alles wat ik de komende jaren wil spelen en daarna zien we wel weer verder.(AMD Phenom(tm) II X6 1100T, 3300Mhz, 4Gb RAM, GeForce GTX 570 en een 60GB SSD voor het OS)
Verder teveel gadgets en nu boeken aan het verkopen om een Samsung Galaxy Tab mee te bekostigen
Het is in ieder geval niet te hopen dat ze tot hun 67e dat werk gaan doenquote:Op woensdag 3 augustus 2011 13:39 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Bij ons reageren ze zo extreem zakelijk, kan nog geen vriendelijke grijns vanaf. En ze laten je erg lang wachten, zo van 'wees maar blij dat je bij ons terecht kan '
Wow, dat klinkt goed. Voordeel is dat geheugen niet zo duur meer is. SSD is ideaal, een stuk sneller dan een vaste schijf.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 13:15 schreef Auti het volgende:
[..]
Ik denk een i7 2600K. En anders wordt het een i5 2500K. En dan 16GB geheugen + 120GB SSD Sata600 schijf of 2 x 60 in RAID0. Dat draait dan eerst nog op een oude videokaart maar later wil ik er een GTX580 in hebben.
Leuk dat je ook een Mac hebt!quote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:35 schreef Captain_Maximum het volgende:
Dat doet de webcamera op mijn iMac ook, maar er is een optie om dat aan te passen.Ik heb zelf nog een iBook, alleen doe ik er op dit moment niet zoveel mee. Net als mijn eerste iMac die een beetje staat te verstoffen.
Tja, grafische opleiding, dus kom je al snel met Mac's in aanraking. Mijn eerste is inmiddels al weer 10 jaar oud.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:55 schreef schaal_9 het volgende:
[..]
Leuk dat je ook een Mac hebt!
Gelukkig kun je het aanpassen, maar vind het wat eigenwijs. Ik kwam er meteen achter toen ik een foto maakte en zag dat de knoopjes van mijn poloshirtje gewoon rechts zaten. Terwijl ik er juist een had gekocht waarbij de knoopjes aan de linkerkant zitten
Zes jaar oud. Speelt geen HD afquote:Op woensdag 3 augustus 2011 23:41 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Wat versta jij onder oud? 5 jaar? 10 jaar? 20 jaar?
Ach, daar zou ik mee kunnen leven. Mijn huidige desktop is inmiddels ook al 4,5 jaar oud.quote:
Boeiend, ook P4's kunnen snel zijn, al zul jij mij niet betrappen op een P4.quote:
SSDquote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:57 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Wat gaat sneller ssd of een raptor hdd?
SSD, kan geen HDD tegenop.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:57 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Wat gaat sneller ssd of een raptor hdd?
Geheugen hoeft inderdaad niet duur meer te zijn, dus dan meteen maar goed. Met 4GB trek het niet altijd meer.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:15 schreef schaal_9 het volgende:
Wow, dat klinkt goed. Voordeel is dat geheugen niet zo duur meer is. SSD is ideaal, een stuk sneller dan een vaste schijf.
Ik werk nog met een Core 2 Duo 2,13 GHz. Die pc is inmiddels ruim 4 jaar oud, de systeemkast zelfs een kleine 9 jaar! Wel Windows 7 geïnstalleerd.
Verder heb ik een MacBook wit (2,26 GHz), die reageert soms nogal langzaam. Ik weet niet wat er precies mis mee is. En de webcamera maakt fotos standaard in spiegelbeeld
Tja, ik kan er ook wel mee leven maar het wordt toch eens tijd voor wat betersquote:Op donderdag 4 augustus 2011 00:03 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Ach, daar zou ik mee kunnen leven. Mijn huidige desktop is inmiddels ook al 4,5 jaar oud.
P4 is ook best snel, maar HD afspelen gaat bij mij nietquote:Op donderdag 4 augustus 2011 00:04 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Boeiend, ook P4's kunnen snel zijn, al zul jij mij niet betrappen op een P4.
Btw, dat boek van Wessel Broekhuis heb ik bijna uit, zitten kleine herkenbare puntjes in. Maar ik vind hem soms wel erg dweperig overkomen.
Ik hoor vanavond wel of het gelukt isquote:Op donderdag 4 augustus 2011 07:32 schreef von_Preussen het volgende:
Hihi, deze autist gaat vandaag proberen wat financiele dienstverlening aan de man te brengen, wie zei daat autisten niet kunnen verkopen?
Afhankelijk van wat voor overige hardware je hebt (harde schijf en voeding) kan je vrij goedkoop een upgrade kitje kopen, zijn diverse mogelijkheden in.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 11:48 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Tja, ik kan er ook wel mee leven maar het wordt toch eens tijd voor wat beters
Dat is een goed idee, Autiquote:Op donderdag 4 augustus 2011 11:52 schreef Auti het volgende:
[..]
Afhankelijk van wat voor overige hardware je hebt (harde schijf en voeding) kan je vrij goedkoop een upgrade kitje kopen, zijn diverse mogelijkheden in.
Wij hebben laatst voor mijn moeder zo'n setje gekocht voor nog geen 140 euro. Dan krijg je een moederbord met onboard video (HD4250), 4GB geheugen en een AMD X2 processor, je kan ook kiezen voor intel.
Volgens mij kan die wel HD video aan, ik zal het vanmiddag even testen.
http://www.alternate.nl/h(...)WARE&l1=Upgrade+kits
No problem, dit zijn dingen die ik erg graag doe en erg leuk vindquote:Op donderdag 4 augustus 2011 12:27 schreef EchtGaaf het volgende:
Dat is een goed idee, Auti![]()
Ik ga het bekijken, bedankt voor de tip
Netjes! Kan je zeggen om wat voor functie het gaat of is dat te voorbarig en onverstandig?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 13:01 schreef Ceased2Be het volgende:
Ik ben net half/half gescout voor m'n droombaan... de vrouw die erover gaat bij de potentiële nieuwe werkgever heb ik 5 jaar mee samengewerkt bij mijn vorige.
te
cool
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |