abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 30 juli 2011 @ 23:44:49 #151
297051 schaal_9
Caissière B
pi_100142977
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juli 2011 22:16 schreef Auti het volgende:

[..]

Ik heb mij altijd anders gevoeld en ik weet nu waar dat bij hoort.
En er zijn zat van die typische dingen waar je achteraf gewoon kan zeggen, tistje..
Zoals dus extreme spreekbeurt over Egypte en alles er over lezen, dat kwam van mijn uber opa, die gaf ook lezingen e.d. Ik doe al jaren niets meer mee, is net zoals met dino's en carnivoren en spinnen en slangen en etc etc, maar even inlezen en ik zit er zo weer in.. Fascinerend, soms kijk ik ook nog wel eens een docu op TV over de Farao's en al dat.

Ik wil ook zeker een keer naar Egypte :Y

Hoezo lang leve de webwinkel?
Heel wat winkels heb je van dat chagrijnige personeel, zeggen vaak geen gedag. Vooral vrouwen van middelbare leeftijd met een pittig kort kapsel kunnen er wat van. Het beste tref je het over het algemeen in zaken waar ook studenten werken.

Preoccupaties wisselen elkaar vaak af. Ze ontstaan en gaan weer als een nachtkaars uit. Soms keert eenzelfde object terug. Ik heb daar ook wel last van, dat bepaalde onderwerpen me heel erg bezig kunnen houden. Soms is dat de maximumsnelheid of het weer, dan weer de beleefdheid van het personeel (en hoe je ze daarop wijst).

Egypte... je hebt al reizen van 8 dagen. Voor een tistje is dat nog net te overzien...

[ Bericht 2% gewijzigd door schaal_9 op 30-07-2011 23:53:28 ]
Eindoordeel: je gaat boven de gestelde eisen uit.
pi_100143569
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juli 2011 23:44 schreef schaal_9 het volgende:

[..]

Vooral vrouwen van middelbare leeftijd met een pittig kort kapsel kunnen er wat van.

Zeker als ze rood haar (al dan geen verfdoos) hebben en al helemaal in combinatie met zo'n rechthoekige bril met enorme brede poten :r
  zondag 31 juli 2011 @ 00:29:28 #153
297051 schaal_9
Caissière B
pi_100144527
quote:
0s.gif Op zondag 31 juli 2011 00:00 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Zeker als ze rood haar (al dan geen verfdoos) hebben en al helemaal in combinatie met zo'n rechthoekige bril met enorme brede poten :r
Leuk dat het topictitel vrouwen is!

Ik kan anders wel enkele voorbeelden noemen :P
- de blokkert in mijn woonplaats
- winkeltje in het treinstation bij mijn werk
- benzinestation in mijn woonplaats

Enkele goede voorbeelden met vriendelijk personeel:
- de bakker om de hoek (vlakbij mijn huis)
- broodjeszaak in de Theresiastraat, Den Haag
- tommie in Rotterdam

Het heeft er misschien wel mee te maken of het personeel waarde hecht aan klantenbinding. De bakker ondervindt bijvoorbeeld concurrentie van de nabijgelegen supermarkt en moet dus echt een toegevoegde waarde leveren.
pi_100144917
quote:
0s.gif Op zondag 31 juli 2011 00:29 schreef schaal_9 het volgende:

[..]

Leuk dat het topictitel vrouwen is!

Ik kan anders wel enkele voorbeelden noemen :P
- de blokkert in mijn woonplaats
- winkeltje in het treinstation bij mijn werk
- benzinestation in mijn woonplaats

Enkele goede voorbeelden met vriendelijk personeel:
- de bakker om de hoek (vlakbij mijn huis)
- broodjeszaak in de Theresiastraat, Den Haag
- tommie in Rotterdam

Het heeft er misschien wel mee te maken of het personeel waarde hecht aan klantenbinding. De bakker ondervindt bijvoorbeeld concurrentie van de nabijgelegen supermarkt en moet dus echt een toegevoegde waarde leveren.
Dat laatste scheelt echt heel veel inderdaad..... Bij ons bij de apotheek vind ik het personeel ook geen bal aan, bij de gratie dat er bij ons in de buurt weinig alternatieven zijn. :') En dat uit zich in weinig klantvriendelijkheid, klanten veelste lang laten wachten etc.

In de supermarkten is het personeel doorgaans best vriendelijk, verschilt ook wel van persoon tot persoon. :)
  zondag 31 juli 2011 @ 00:54:57 #155
297051 schaal_9
Caissière B
pi_100145269
quote:
7s.gif Op zondag 31 juli 2011 00:42 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Dat laatste scheelt echt heel veel inderdaad..... Bij ons bij de apotheek vind ik het personeel ook geen bal aan, bij de gratie dat er bij ons in de buurt weinig alternatieven zijn. :') En dat uit zich in weinig klantvriendelijkheid, klanten veelste lang laten wachten etc.

In de supermarkten is het personeel doorgaans best vriendelijk, verschilt ook wel van persoon tot persoon. :)
Een apotheek heeft inderdaad ook niet zoveel concurrentie. En zorg hebben mensen toch nodig.

Dat laatste klopt wel ja. De zondag vind ik zo’n slechte dag nog niet, dan zijn alle kassa’s open dan heb je de mensen voor het uitkiezen.
  zondag 31 juli 2011 @ 22:40:24 #156
297051 schaal_9
Caissière B
pi_100173904
quote:
0s.gif Op zondag 31 juli 2011 00:00 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Als we dan toch bezig zijn:
1500 euro bruto @ fulltime :r
Je zou zo iemand bijna een fooi geven...

Ik haal soms dingen uit zijn verband, maar ja...
Hey dames en heren... heb geen zin om morgen te werken, het wordt weer beter weer :P

[ Bericht 2% gewijzigd door schaal_9 op 31-07-2011 22:47:11 ]
  zondag 31 juli 2011 @ 22:57:17 #157
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_100174859
Morgen zwemmen inderdaad *O*
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
“To forgive the terrorists is up to God, but to send them there is up to me.”
Vladimir Putin
  zondag 31 juli 2011 @ 22:57:57 #158
297051 schaal_9
Caissière B
pi_100174888
quote:
0s.gif Op zondag 31 juli 2011 22:57 schreef phpmystyle het volgende:
Morgen zwemmen inderdaad *O*
Zee of zwembad?
  zondag 31 juli 2011 @ 23:10:37 #159
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_100175603
quote:
0s.gif Op zondag 31 juli 2011 22:57 schreef schaal_9 het volgende:

[..]

Zee of zwembad?
Nee, meer een soort plas in het bos, met strand erbij. Lekker genieten met tablet, peukie, redbull, croissant, en een zonnetje op je face. 8-) En lekker nergens aan denken.

[ Bericht 9% gewijzigd door phpmystyle op 31-07-2011 23:21:53 ]
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
Vladimir Putin
pi_100188655
Wat een mooie dag O+
-weg-
  maandag 1 augustus 2011 @ 19:57:32 #161
297051 schaal_9
Caissière B
pi_100204800
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2011 12:00 schreef Auti het volgende:
Wat een mooie dag O+
Zeker een mooie dag! Heb je ervan genoten?

Gelukkig is het weer druk op mijn werk. Als het op FOK! morgen ook rustig is, kan ik een keer overwerken/doorwerken :)

Aan de andere kant... als ik een beetje opschiet, blote benen kijken in Scheveningen!
Altijd prijs *O*

[ Bericht 5% gewijzigd door schaal_9 op 01-08-2011 20:26:01 ]
pi_100223661
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2011 19:57 schreef schaal_9 het volgende:

[..]

Zeker een mooie dag! Heb je ervan genoten?

Gelukkig is het weer druk op mijn werk. Als het op FOK! morgen ook rustig is, kan ik een keer overwerken/doorwerken :)

Aan de andere kant... als ik een beetje opschiet, blote benen kijken in Scheveningen!
Altijd prijs *O*
Ik heb zeker genoten, zo veel dat ik s'avonds echt helemaal kapot was.. ik lag al om 1800 uur te slapen.
Heb ik echt even nodig, een paar dagen mooi weer en alles optimistisch. Even een break van wat klusjes en even opladen. En ik moet veel lichamelijke energie kwijt, dus lekker op de fiets :9

Ik moet nog
* een computer hier uit het netwerk even nakijken.
* een harde schijf recoveren
* een lijstje .mkv films omzetten naar .mp4
* een computer ombouwen naar een andere kast.
* een paar "offertes" maken voor een goedkope nieuwe computer.
* opruimen
* Afspraak/intake nieuwe psych
* Servicebeurt fiets
* XP installeren op een oude bak.

En ik moet plannen/voorbereiden voor het bouwen van een nieuwe computer voor mijzelf want mijn primaire desktop is aan het overlijden (help! mijn terminal is terminaal), maar ik ben ook wel toe aan nieuw en snel spul. SandyBridge en Sata-600 is erg sexy :9 en dan het liefst in RAID0 ^O^
-weg-
pi_100265898
quote:
0s.gif Op zondag 31 juli 2011 00:54 schreef schaal_9 het volgende:

[..]

Een apotheek heeft inderdaad ook niet zoveel concurrentie. En zorg hebben mensen toch nodig.

Dat laatste klopt wel ja. De zondag vind ik zo’n slechte dag nog niet, dan zijn alle kassa’s open dan heb je de mensen voor het uitkiezen.
Ik kijk altijd maar waar de rij het kortste en snelste loopt. Wie achter de kassa zit maakt me niet zoveel uit :)

Natuurlijk vind ik het ook plezier als winkelpersoneel vriendelijk en behulpzaam is.

Bij de apotheek tref je het meest chararijnige bitchen aan :N
pi_100266256
Bij mijn apotheek zijn ze meestal wel vriendelijk.
-weg-
pi_100267606
Bij mijn apotheek ook.
  woensdag 3 augustus 2011 @ 13:02:50 #166
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_100267695
Dan hebben jullie de Aldi nog niet meegemaakt.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
  woensdag 3 augustus 2011 @ 13:09:20 #167
297051 schaal_9
Caissière B
pi_100267964
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 augustus 2011 09:14 schreef Auti het volgende:

[..]

Ik heb zeker genoten, zo veel dat ik s'avonds echt helemaal kapot was.. ik lag al om 1800 uur te slapen.
Heb ik echt even nodig, een paar dagen mooi weer en alles optimistisch. Even een break van wat klusjes en even opladen. En ik moet veel lichamelijke energie kwijt, dus lekker op de fiets :9

Ik moet nog
* een computer hier uit het netwerk even nakijken.
* een harde schijf recoveren
* een lijstje .mkv films omzetten naar .mp4
* een computer ombouwen naar een andere kast.
* een paar "offertes" maken voor een goedkope nieuwe computer.
* opruimen
* Afspraak/intake nieuwe psych
* Servicebeurt fiets
* XP installeren op een oude bak.

En ik moet plannen/voorbereiden voor het bouwen van een nieuwe computer voor mijzelf want mijn primaire desktop is aan het overlijden (help! mijn terminal is terminaal), maar ik ben ook wel toe aan nieuw en snel spul. SandyBridge en Sata-600 is erg sexy :9 en dan het liefst in RAID0 ^O^
Veel mensen liggen tegenwoordig om 18.00 uur op bed hoor... hoewel :P

Leuk dat je zo genoten hebt! Ook goed weer om te fietsen. Sandy Bridge is een mooi platform. Wordt het een Intel Core i3 of een i5?
Ik moet weer gaan werken. Gelukkig maar, komt er weer brood op de plank :)
pi_100268171
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 13:09 schreef schaal_9 het volgende:

[..]

Veel mensen liggen tegenwoordig om 18.00 uur op bed hoor... hoewel :P

Leuk dat je zo genoten hebt! Ook goed weer om te fietsen. Sandy Bridge is een mooi platform. Wordt het een Intel Core i3 of een i5?
Ik moet weer gaan werken. Gelukkig maar, komt er weer brood op de plank :)
Ik denk een i7 2600K. En anders wordt het een i5 2500K. En dan 16GB geheugen + 120GB SSD Sata600 schijf of 2 x 60 in RAID0. Dat draait dan eerst nog op een oude videokaart maar later wil ik er een GTX580 in hebben.
-weg-
pi_100268959
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 12:23 schreef Auti het volgende:
Bij mijn apotheek zijn ze meestal wel vriendelijk.
Bij ons reageren ze zo extreem zakelijk, kan nog geen vriendelijke grijns vanaf. En ze laten je erg lang wachten, zo van 'wees maar blij dat je bij ons terecht kan ' :')
  woensdag 3 augustus 2011 @ 13:46:14 #170
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_100269243
quote:
1s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 13:39 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Bij ons reageren ze zo extreem zakelijk, kan nog geen vriendelijke grijns vanaf. En ze laten je erg lang wachten, zo van 'wees maar blij dat je bij ons terecht kan ' :')
Als ik mij bezwaart voel dan maak ik zoiets kenbaar ook, wel nadat ik het product heb gekregen wat ik wilde.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
pi_100270583
Ik heb gewoon een oude pc die ik net zo lang gebruik totdat ie er mee ophoud ;)
Dat enkele potje WoW draait er ook goed op trouwens.
pi_100271178
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 14:21 schreef ScarFace- het volgende:
Ik heb gewoon een oude pc die ik net zo lang gebruik totdat ie er mee ophoud ;)
Dat enkele potje WoW draait er ook goed op trouwens.
Ik heb er meerdere en wordt voor van alles gebruikt, maar er moet er minstens 1 een baasje blijven en ik ben wel toe aan een update omdat er;
a- nieuwe spellen komen en ik geen DX11 heb en nog op PCI-E 1.0 systeem draai
b- De nieuwe hardware (s1155 + sata600 etc) is beduidend sneller en dat is weer handig voor videos converten en editten en van alles nog meer.
c- ik heb een nieuw basis platform nodig om de komende 3 jaar mee te doen.
-weg-
  woensdag 3 augustus 2011 @ 16:54:12 #173
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_100276993
Hmm, al eens aan ebay gedacht? Lijkt beduidend goedkoper daar, ga er ook een aanschaffen binnen nu en 2 weken.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
pi_100277886
Vandaag weer bij mijn pa gewerkt. Vooral in Excel formules bedenken om de berekeningen makkelijker te maken. Erg leuk werk. :)
signatuurloos
pi_100279306
Ik heb ook meerdere pc's maar ik moet echt aan het geld en het grotere plaatje denken ;)
pi_100279482
Heb wel Ubuntu 11.04 op bootable usb stick besteld nu we het er toch over hebben :P cd speler is stuk, voor de laptop.
Weer eens wat nieuws :) en ik ben al zeker langer bekend met Ubuntu voordat je het vraagt ;)
pi_100279663
Had teveel pc's nu nog gewoon 1 stevige desktop voor het betere gamewerk :)
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_100280131
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 17:57 schreef ScarFace- het volgende:
Heb wel Ubuntu 11.04 op bootable usb stick besteld nu we het er toch over hebben :P cd speler is stuk, voor de laptop.
Weer eens wat nieuws :) en ik ben al zeker langer bekend met Ubuntu voordat je het vraagt ;)
Ik heb zelf ook ooit Ubuntu gehad, maar dat is alweer 5 jaar geleden.
signatuurloos
  woensdag 3 augustus 2011 @ 20:11:31 #179
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_100284780
Ik koop sowieso nooit het nieuwste van het nieuwste, ik laat lekker iemand anders de zgn ''kop'' betalen.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
pi_100288015
Ik heb zelf ook een paar afdankertjes zoals mijn iPod, HD TV en iPhone waar nog geen simkaart in zit.
signatuurloos
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')