Heel wat winkels heb je van dat chagrijnige personeel, zeggen vaak geen gedag. Vooral vrouwen van middelbare leeftijd met een pittig kort kapsel kunnen er wat van. Het beste tref je het over het algemeen in zaken waar ook studenten werken.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 22:16 schreef Auti het volgende:
[..]
Ik heb mij altijd anders gevoeld en ik weet nu waar dat bij hoort.
En er zijn zat van die typische dingen waar je achteraf gewoon kan zeggen, tistje..
Zoals dus extreme spreekbeurt over Egypte en alles er over lezen, dat kwam van mijn uber opa, die gaf ook lezingen e.d. Ik doe al jaren niets meer mee, is net zoals met dino's en carnivoren en spinnen en slangen en etc etc, maar even inlezen en ik zit er zo weer in.. Fascinerend, soms kijk ik ook nog wel eens een docu op TV over de Farao's en al dat.
Ik wil ook zeker een keer naar Egypte![]()
Hoezo lang leve de webwinkel?
Zeker als ze rood haar (al dan geen verfdoos) hebben en al helemaal in combinatie met zo'n rechthoekige bril met enorme brede potenquote:Op zaterdag 30 juli 2011 23:44 schreef schaal_9 het volgende:
[..]
Vooral vrouwen van middelbare leeftijd met een pittig kort kapsel kunnen er wat van.
Leuk dat het topictitel vrouwen is!quote:Op zondag 31 juli 2011 00:00 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Zeker als ze rood haar (al dan geen verfdoos) hebben en al helemaal in combinatie met zo'n rechthoekige bril met enorme brede poten![]()
Dat laatste scheelt echt heel veel inderdaad..... Bij ons bij de apotheek vind ik het personeel ook geen bal aan, bij de gratie dat er bij ons in de buurt weinig alternatieven zijn.quote:Op zondag 31 juli 2011 00:29 schreef schaal_9 het volgende:
[..]
Leuk dat het topictitel vrouwen is!
Ik kan anders wel enkele voorbeelden noemen
- de blokkert in mijn woonplaats
- winkeltje in het treinstation bij mijn werk
- benzinestation in mijn woonplaats
Enkele goede voorbeelden met vriendelijk personeel:
- de bakker om de hoek (vlakbij mijn huis)
- broodjeszaak in de Theresiastraat, Den Haag
- tommie in Rotterdam
Het heeft er misschien wel mee te maken of het personeel waarde hecht aan klantenbinding. De bakker ondervindt bijvoorbeeld concurrentie van de nabijgelegen supermarkt en moet dus echt een toegevoegde waarde leveren.
Een apotheek heeft inderdaad ook niet zoveel concurrentie. En zorg hebben mensen toch nodig.quote:Op zondag 31 juli 2011 00:42 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Dat laatste scheelt echt heel veel inderdaad..... Bij ons bij de apotheek vind ik het personeel ook geen bal aan, bij de gratie dat er bij ons in de buurt weinig alternatieven zijn.En dat uit zich in weinig klantvriendelijkheid, klanten veelste lang laten wachten etc.
In de supermarkten is het personeel doorgaans best vriendelijk, verschilt ook wel van persoon tot persoon.
Als we dan toch bezig zijn:quote:Op zondag 31 juli 2011 00:00 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Zeker als ze rood haar (al dan geen verfdoos) hebben en al helemaal in combinatie met zo'n rechthoekige bril met enorme brede poten![]()
Nee, meer een soort plas in het bos, met strand erbij. Lekker genieten met tablet, peukie, redbull, croissant, en een zonnetje op je face.quote:
Zeker een mooie dag! Heb je ervan genoten?quote:
Ik heb zeker genoten, zo veel dat ik s'avonds echt helemaal kapot was.. ik lag al om 1800 uur te slapen.quote:Op maandag 1 augustus 2011 19:57 schreef schaal_9 het volgende:
[..]
Zeker een mooie dag! Heb je ervan genoten?
Gelukkig is het weer druk op mijn werk. Als het op FOK! morgen ook rustig is, kan ik een keer overwerken/doorwerken
Aan de andere kant... als ik een beetje opschiet, blote benen kijken in Scheveningen!
Altijd prijs
Ik kijk altijd maar waar de rij het kortste en snelste loopt. Wie achter de kassa zit maakt me niet zoveel uitquote:Op zondag 31 juli 2011 00:54 schreef schaal_9 het volgende:
[..]
Een apotheek heeft inderdaad ook niet zoveel concurrentie. En zorg hebben mensen toch nodig.
Dat laatste klopt wel ja. De zondag vind ik zo’n slechte dag nog niet, dan zijn alle kassa’s open dan heb je de mensen voor het uitkiezen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
“To forgive the terrorists is up to God, but to send them there is up to me.”
Vladimir Putin
Veel mensen liggen tegenwoordig om 18.00 uur op bed hoor... hoewelquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 09:14 schreef Auti het volgende:
[..]
Ik heb zeker genoten, zo veel dat ik s'avonds echt helemaal kapot was.. ik lag al om 1800 uur te slapen.
Heb ik echt even nodig, een paar dagen mooi weer en alles optimistisch. Even een break van wat klusjes en even opladen. En ik moet veel lichamelijke energie kwijt, dus lekker op de fiets![]()
Ik moet nog
* een computer hier uit het netwerk even nakijken.
* een harde schijf recoveren
* een lijstje .mkv films omzetten naar .mp4
* een computer ombouwen naar een andere kast.
* een paar "offertes" maken voor een goedkope nieuwe computer.
* opruimen
* Afspraak/intake nieuwe psych
* Servicebeurt fiets
* XP installeren op een oude bak.
En ik moet plannen/voorbereiden voor het bouwen van een nieuwe computer voor mijzelf want mijn primaire desktop is aan het overlijden (help! mijn terminal is terminaal), maar ik ben ook wel toe aan nieuw en snel spul. SandyBridge en Sata-600 is erg sexyen dan het liefst in RAID0
Ik denk een i7 2600K. En anders wordt het een i5 2500K. En dan 16GB geheugen + 120GB SSD Sata600 schijf of 2 x 60 in RAID0. Dat draait dan eerst nog op een oude videokaart maar later wil ik er een GTX580 in hebben.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 13:09 schreef schaal_9 het volgende:
[..]
Veel mensen liggen tegenwoordig om 18.00 uur op bed hoor... hoewel
Leuk dat je zo genoten hebt! Ook goed weer om te fietsen. Sandy Bridge is een mooi platform. Wordt het een Intel Core i3 of een i5?
Ik moet weer gaan werken. Gelukkig maar, komt er weer brood op de plank
Bij ons reageren ze zo extreem zakelijk, kan nog geen vriendelijke grijns vanaf. En ze laten je erg lang wachten, zo van 'wees maar blij dat je bij ons terecht kan 'quote:Op woensdag 3 augustus 2011 12:23 schreef Auti het volgende:
Bij mijn apotheek zijn ze meestal wel vriendelijk.
Als ik mij bezwaart voel dan maak ik zoiets kenbaar ook, wel nadat ik het product heb gekregen wat ik wilde.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 13:39 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Bij ons reageren ze zo extreem zakelijk, kan nog geen vriendelijke grijns vanaf. En ze laten je erg lang wachten, zo van 'wees maar blij dat je bij ons terecht kan '
Ik heb er meerdere en wordt voor van alles gebruikt, maar er moet er minstens 1 een baasje blijven en ik ben wel toe aan een update omdat er;quote:Op woensdag 3 augustus 2011 14:21 schreef ScarFace- het volgende:
Ik heb gewoon een oude pc die ik net zo lang gebruik totdat ie er mee ophoud
Dat enkele potje WoW draait er ook goed op trouwens.
Ik heb zelf ook ooit Ubuntu gehad, maar dat is alweer 5 jaar geleden.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 17:57 schreef ScarFace- het volgende:
Heb wel Ubuntu 11.04 op bootable usb stick besteld nu we het er toch over hebbencd speler is stuk, voor de laptop.
Weer eens wat nieuwsen ik ben al zeker langer bekend met Ubuntu voordat je het vraagt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |