Dan krijg je deze:quote:Op zondag 24 juli 2011 18:28 schreef Mday het volgende:
[..]
ja en als het 1024mb vidgeheugen had dan zou ie iets minder goed om kunnen gaan met de hoge reso. ik hoop dat die 2GB wel dedicated is though
vraagje: is ie ook in i7?
Foto'squote:Op zondag 24 juli 2011 17:55 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Vriendinnetjes![]()
Toffe outfitjes![]()
Lekkere hapjes
geweldig. Ben benieuwd hoe snel ze hierop springenquote:I just bought Modern Warfare 2, the game. It is probably the best military simulator out there and it’s one of the hottest games this year. I played MW1 as well but I didn’t really like it as I’m generally more the fantasy RPG kind of person – Dragon Age Origins etc .and not so much into first person shooters. I see MW2 more as a part of my training-simulation than anything else.
Je hebt gisteren nog een gratis knuffel van me gekregen.. Is dat niet genoeg?quote:Op zondag 24 juli 2011 16:37 schreef koei het volgende:
[..]
Voor een vrouw die 27 wordt (lees: mezelf)
Er zijn foto's maar niet op mijn toestel, helaas poit, had je maar moeten komenquote:
Jamaar, het regende zo hard dat ik door het water in m'n puppyoogjes niets meer kon zien!quote:Op zondag 24 juli 2011 18:31 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Er zijn foto's maar niet op mijn toestel, helaas poit, had je maar moeten komen
Boe?quote:
quote:Op zondag 24 juli 2011 18:30 schreef Mday het volgende:
oh en btw: in het manifesto van die klapmongool uit noorwegen stond dit
[..]
geweldig. Ben benieuwd hoe snel ze hierop springen
In welk opzicht bedoel je dat precies kuuk?quote:Op zondag 24 juli 2011 18:33 schreef Kuukske het volgende:
Nee, sorry. Helpt niet.
Wat ben je trouwens Poit-ish in het echt Poit.
Haha,quote:
Oeh, ik heb helemaal geen probleem met masseren.. Doe het graag zelfs maar ik vind voeten zo ieuw dat ik dat niet doequote:Op zondag 24 juli 2011 18:37 schreef Kuukske het volgende:
Dacht ik wel. Voor zover ik heb kunnen beoordelen. Al had je wel even m'n voeten mogen masseren toen ze op het voetenbankje lagen.
Heb ik er voor over.. Voetenquote:
Kom volgende keer maar voor me zitten met je rug naar me toe, zal ik je schouders en bovenrug verwennen..quote:
Haha, zo waren ze niet bedoeld maar euh.. Dan niet!quote:Op zondag 24 juli 2011 18:42 schreef Kuukske het volgende:
Die suggestieve 2 puntjes aan het eind van je zin, maken dat ik toch liever zo naar je toe ga zitten, dat ik kan zien wat je uitspookt.
Laten we ons inderdaad druk gaan maken over de spelletjes die deze psychopaat speelde.. Vergeet vooral zijn militaire achtergrond en z'n vergunningen voor een shotgun en een automatisch wapen...quote:Op zondag 24 juli 2011 18:30 schreef Mday het volgende:
oh en btw: in het manifesto van die klapmongool uit noorwegen stond dit
[..]
geweldig. Ben benieuwd hoe snel ze hierop springen
en wat poit zegt for cryin out loud
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |