stuk of 8, en het zou niet uit moeten maken in ieder gevalquote:Op zondag 24 juli 2011 09:22 schreef Pisces29 het volgende:
Leuk! Moet hoeveel man op de skaips?![]()
Toevallig heb ik gister Skype geïnstalleerd op m'n nieuwe laptop, maar volgens mij is m'n koptelefoon een beetje verprutst, want ik was onverstaanbaargeen idee of het scheelt of je echt een nummer belt of skype-belt zeg maar...
Ah ja dat dacht ik al, maar ik hoopte nogquote:Op zondag 24 juli 2011 09:23 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
stuk of 8, en het zou niet uit moeten maken in ieder geval
Gefeliciteerd met de 13halfjaardagquote:
Heb je nog iets van toart?quote:Op zondag 24 juli 2011 13:52 schreef oh-oh het volgende:
Dank je
Ik baal dat ik het bezoek gecancelled heb, tis best nog wandelweer![]()
Maar Chico vindt het wss wel lekkerder zo
Pattatekesquote:Op zondag 24 juli 2011 13:55 schreef oh-oh het volgende:
Neeeeee patatten krijgt ie natuurlijk!
En ik had gisteren voor de honden gekookt, macaroni met gehakt en worteltjes, dat krijgen ze straks
Ohquote:Op zondag 24 juli 2011 14:08 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb trouwens icekoffee in de maak in de koelkast
Oh ik zal eens kijken ofdeze hier al ligt, of anders van de week even langs gaan.quote:Op zondag 24 juli 2011 14:11 schreef oh-oh het volgende:
En ik heb net het jumbomagazine doorgebladerd ( daar kwam dit recept ook uit ) en twee recepten eruit gehaald, gehaktballetjes met cocos en ananas, dat leek me erg bentowaardig, en mihoen met mango, en daarvan kun je dan ook nog loempiavulling maken![]()
En een kortingsbon voor coolbest raw juice !
Ga jij wel es naar de Jumbo eigenlijk?
Ik heb helemaal geen Jumbo in de buurt. Alleen een Aldi, AH, AH XLquote:Op zondag 24 juli 2011 14:11 schreef oh-oh het volgende:
En ik heb net het jumbomagazine doorgebladerd ( daar kwam dit recept ook uit ) en twee recepten eruit gehaald, gehaktballetjes met cocos en ananas, dat leek me erg bentowaardig, en mihoen met mango, en daarvan kun je dan ook nog loempiavulling maken![]()
En een kortingsbon voor coolbest raw juice !
Ga jij wel es naar de Jumbo eigenlijk?
Dat is wel lekker uitgebreid!quote:Op zondag 24 juli 2011 14:25 schreef Lutte het volgende:
Wij hebben een AH, twee Jumbo's, een Aldi en een Lidl. En dat voor een dorp
Hier in een straal van 20 minuten fietsen. 3 Aldi's 3 Ah's (1 XL) 2 c1000's, 3 Jumbo's, 1 plus 2 Lidls.quote:Op zondag 24 juli 2011 14:25 schreef Lutte het volgende:
Wij hebben een AH, twee Jumbo's, een Aldi en een Lidl. En dat voor een dorp
Oh ja de EMTE hier ook, ik blijf het een aparte naam vindenquote:Op zondag 24 juli 2011 14:28 schreef -Vaduz- het volgende:
Wij hebben een PLUS, C1000, EMTE, Jumbo, AH, Aldi hier. Gewoon een puik aanbod.
Ik vind het net een C1000, vreselijkquote:Op zondag 24 juli 2011 14:31 schreef Lutte het volgende:
Oh de Em-Te hebben we ook nog! Maar daar heb ik echt zo niks mee.
Heb je beneden zo'n rijtje winkeltjes? Wat lekkerquote:Op zondag 24 juli 2011 14:38 schreef oh-oh het volgende:
Ik doe alleen hier beneden boodschappen, en op de markt en bij de bakker.
Ik rij zo met mn kar door de Jumbo, dan door de Aldi en dan de lift in en mn flat weer in, zal gek zijn als ik ga slepen
Er komt een dag dan rij ik naar jou toe en ga ik de Aldi en C1000 checkenquote:Op zondag 24 juli 2011 14:35 schreef -Vaduz- het volgende:
C1000 is hier zo goed, hebben een eigen identiteit.
Ja. Alleen is de Nettorama zover weg. Als ik bij pa ben ga ik er wel eens heen. Er zit er 1 in het centrum van Geldrop.quote:Op zondag 24 juli 2011 14:30 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh ja de EMTE hier ook, ik blijf het een aparte naam vinden![]()
Eigenlijk heeft iedereen dus alle winkels zo te lezen
een van de C1000's hier is te vergelijken met een AH XLquote:Op zondag 24 juli 2011 14:43 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Er komt een dag dan rij ik naar jou toe en ga ik de Aldi en C1000 checken
Wat grappig die verschillen. Ik heb in 2 provincies nog nooit 1 fatsoenlijke niet-armoedige (verkapte Aldi) C1000 gezien.quote:Op zondag 24 juli 2011 14:44 schreef Bos81 het volgende:
[..]
een van de C1000's hier is te vergelijken met een AH XL
Vroeger zat er bij pa in de buurt ook een c1000 (is nu een AH), maar die was ook gewoon prima. En het vlees is er veel beter dan dat met zout overstrooide vlees van de AH.quote:Op zondag 24 juli 2011 14:46 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat grappig die verschillen. Ik heb in 2 provincies nog nooit 1 fatsoenlijke niet-armoedige (verkapte Aldi) C1000 gezien.
Een heus winkelcentrum hoor, de Jumbo, de Aldi, een Blokker en een speelgoedblokker, een Etos, slager, Bakker Steevens, Bruna met postkantoor, dierenwinkel, kapper en twee snackbarrenquote:Op zondag 24 juli 2011 14:41 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Heb je beneden zo'n rijtje winkeltjes? Wat lekker
Ik weet wel genoeg van vleesquote:Op zondag 24 juli 2011 14:50 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Vroeger zat er bij pa in de buurt ook een c1000 (is nu een AH), maar die was ook gewoon prima. En het vlees is er veel beter dan dat met zout overstrooide vlees van de AH.
Wat ben je een lekker huismoeke met planningquote:Op zondag 24 juli 2011 14:52 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Een heus winkelcentrum hoor, de Jumbo, de Aldi, een Blokker en een speelgoedblokker, een Etos, slager, Bakker Steevens, Bruna met postkantoor, dierenwinkel, kapper en twee snackbarren![]()
Dat is omringd door drie hele grote blokken met appartementen, ik woon niet op het winkelcentrum maar op een rustig stukje, maar ik kan wel via de hoofdingang zo het winkelcentrum op met mn boodschappenkar.
Die staat in de logeerkamer, daar mik ik al het recyclespul gesorteerd in de hele week, en voor ik boodschappen doen ga ik dan eerst ff de kar legen bij het recycleperron, en dan de kar weer vol mikken in de winkels.
Dan rij ik m de keuken in om hem leeg te ruimen, en daarna parkeer ik m weer in de slaapkamer![]()
Voor welke winkel is de coupon?quote:Op zondag 24 juli 2011 15:00 schreef oh-oh het volgende:
Wil je een kortingsbon voor de kaasprodukten voor komende week Pisje?
Ik heb dr 2 maar ik neem meestal biokaas van de biomarkt
Eet je wel vis trouwens?
Kijk, mijn noodles met gamba's van gisteren:
[ afbeelding ]
Okee je bent dus een echte Nederlands vegetarier.quote:Op zondag 24 juli 2011 15:07 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Voor welke winkel is de coupon?
Nee geen vis
quote:Op zondag 24 juli 2011 15:16 schreef oh-oh het volgende:
Voor de Jumbo
En hij geldt komende week voor de hele kaasafdeling!
quote:Op zondag 24 juli 2011 14:22 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb helemaal geen Jumbo in de buurt. Alleen een Aldi, AH, AH XLen een Bas.
Ik vind jouw feitjes altijd zo leukquote:Op zondag 24 juli 2011 15:18 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee je bent dus een echte Nederlands vegetarier.
Mensen die wel vis eten en geen vlees zijn volgens Nederlands begrippen Pescotarier
Veel mensen weten dat niet..
Merendeel eet heel sporadisch vis en dus noemen ze zich vega.quote:Op zondag 24 juli 2011 15:18 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee je bent dus een echte Nederlands vegetarier.
Mensen die wel vis eten en geen vlees zijn volgens Nederlands begrippen Pescotarier
Veel mensen weten dat niet..
Ik heb net ff de keuken gedaan, gister begonnen aan het uitmesten van m'n kledingkasten. Vanavond nog ff verder opruimen, heerlijkquote:
Okeequote:Op zondag 24 juli 2011 15:34 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Merendeel eet heel sporadisch vis en dus noemen ze zich vega.
Leuk Bos, ben je ook goed in dingen zoals een quiz?quote:
Pat en ik zijn ook al aan het opruimenquote:Op zondag 24 juli 2011 15:43 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb net ff de keuken gedaan, gister begonnen aan het uitmesten van m'n kledingkasten. Vanavond nog ff verder opruimen, heerlijk
redelijk. maar vooral bij Muziek en Voetbal zal ik wel veel weten. Vraag me niet naar de ministers van de laatste jaren, want dat heb ik totaal niet bijgehoudenquote:Op zondag 24 juli 2011 15:44 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Leuk Bos, ben je ook goed in dingen zoals een quiz?
Je hoeft alleen Gerda Verburg te weten.quote:Op zondag 24 juli 2011 15:45 schreef Bos81 het volgende:
[..]
redelijk. maar vooral bij Muziek en Voetbal zal ik wel veel weten. Vraag me niet naar de ministers van de laatste jaren, want dat heb ik totaal niet bijgehouden
Dat was die vrouw die mede door GeenStijl af trad?quote:Op zondag 24 juli 2011 15:46 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Je hoeft alleen Gerda Verburg te weten.
Nee, alleen afgelopen weekquote:Op zondag 24 juli 2011 15:44 schreef Pisces29 het volgende:
Lut, heb jij deze week nog steeds die vakantieweek?
quote:Op zondag 24 juli 2011 15:46 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Je hoeft alleen Gerda Verburg te weten.
Zegt me echt niks. Ik lees er meer over dan dat ik de gezichten erbij ken..quote:Op zondag 24 juli 2011 15:49 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Gerda is met die sublieme witte haarloque. Is Vogelaar waar je op doelt ja!
Heb je ook nog iets op crea gebied met ze gedaan? Wat gefröbeld?quote:Op zondag 24 juli 2011 15:48 schreef Lutte het volgende:
[..]
Nee, alleen afgelopen weekMaar goed ook, heb erna drie dagen lang tot elf uur uitgeslapen
quote:Op zondag 24 juli 2011 15:46 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat was die vrouw die mede door GeenStijl af trad?
Een ware parel is hetquote:
Maar natuurlijkquote:Op zondag 24 juli 2011 15:51 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Heb je ook nog iets op crea gebied met ze gedaan? Wat gefröbeld?
Bij de Aldi waar ik laatst was, werkt ook een mevrouw Bruggink inclussief Twents accentquote:Op zondag 24 juli 2011 15:53 schreef -Vaduz- het volgende:
Wat zoek je ook weer een mooie foto uit.
Bij voetbalvragen kun je vaak het antwoord Arnold Bruggink geven. Bij verslaggevers Marga van Praag. Bij tv series is Mien Dobbelsteen meestal goed.
quote:Op zondag 24 juli 2011 16:00 schreef Pisces29 het volgende:
Ik moet zo lachen om de nieuwe CarGlass reclame, na alle Rottûrdammerts erin is er nu een Tukker
Wat leuk en wat veel verschillende dingen worden er dan gemaaktquote:Op zondag 24 juli 2011 15:56 schreef Lutte het volgende:
[..]
Maar natuurlijkDinsdag en woensdag waren de waterspelen en crea/dansmiddagen, de ene helft de ene dag waterspelen en de andere helft de andere dag waterspelen en zo ook met crea/dans.
We hadden drie tafels, aan eentje konden ze een tasje maken, aan andere verrekijkers/onderwaterkijkers en aan de andere armbandjes enzo.
Simpel maar zo leuk, veel versieren, dan kun je echt zien hoe leuk ze oplossingen bedenken.
Donderdag zouden er eigenlijk buitenspelletjes zijn, maar net toen alles klaar stond begon het zooooo te regenen. Gauw een gymzaal gefixt, maar daar kon niet iedereen in, dus moesten er last minute wat knutsels bedacht worden zodat er weer gewisseld kon worden. Alle knutselspulleb waren al opgeruimd, gauw moeten halenToen hadden we wat snoepjes in lege wc-rollen gedaan, dichtgeniet, en dan konden ze die versieren en werd er een slinger per groepje gemaakt met een keukenrol met groepsnaam erop, en een heel groot stuk behang waar de groepsnaam op kwam te staan en die mochten ze dan ook helemaal versieren en de leukste won iets kleins.
Op vakantie dus, in het buitenland.quote:Op zondag 24 juli 2011 16:00 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Bij de Aldi waar ik laatst was, werkt ook een mevrouw Bruggink inclussief Twents accent
Ze wonnen jou?quote:Op zondag 24 juli 2011 15:56 schreef Lutte het volgende:
[..]
Maar natuurlijkDinsdag en woensdag waren de waterspelen en crea/dansmiddagen, de ene helft de ene dag waterspelen en de andere helft de andere dag waterspelen en zo ook met crea/dans.
We hadden drie tafels, aan eentje konden ze een tasje maken, aan andere verrekijkers/onderwaterkijkers en aan de andere armbandjes enzo.
Simpel maar zo leuk, veel versieren, dan kun je echt zien hoe leuk ze oplossingen bedenken.
Donderdag zouden er eigenlijk buitenspelletjes zijn, maar net toen alles klaar stond begon het zooooo te regenen. Gauw een gymzaal gefixt, maar daar kon niet iedereen in, dus moesten er last minute wat knutsels bedacht worden zodat er weer gewisseld kon worden. Alle knutselspulleb waren al opgeruimd, gauw moeten halenToen hadden we wat snoepjes in lege wc-rollen gedaan, dichtgeniet, en dan konden ze die versieren en werd er een slinger per groepje gemaakt met een keukenrol met groepsnaam erop, en een heel groot stuk behang waar de groepsnaam op kwam te staan en die mochten ze dan ook helemaal versieren en de leukste won iets kleins.
Ik geloof dat het drie of vier euro is voor vier dagen.. Maar daar zit eten en alles bijquote:Op zondag 24 juli 2011 16:01 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat leuk en wat veel verschillende dingen worden er dan gemaakt![]()
Is het voor de kinderen gewoon gratis om hier aan mee te doen?
quote:Op zondag 24 juli 2011 16:02 schreef Pisces29 het volgende:
Gisteravond zag ik nog ene Sjakie uit Sjjjkijndel iets winnen bij Gordon geloof ik.
Mooie prijs voor zoiets leuksquote:Op zondag 24 juli 2011 16:03 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik geloof dat het drie of vier euro is voor vier dagen.. Maar daar zit eten en alles bij
In mijn hoofd corrigeerde ik Gordon, want die zei heel simpel Schijndel, zonder enig accent! Zo zonde!quote:
Waarschijnlijk met harde g dus?quote:Op zondag 24 juli 2011 16:05 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
In mijn hoofd corrigeerde ik Gordon, want die zei heel simpel Schijndel, zonder enig accent! Zo zonde!
Kan niet, kan echt niet, ben trots op je!quote:Op zondag 24 juli 2011 16:05 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
In mijn hoofd corrigeerde ik Gordon, want die zei heel simpel Schijndel, zonder enig accent! Zo zonde!
quote:Op zondag 24 juli 2011 16:05 schreef Bellatrix het volgende:
Een vriend van me uit Noorwegen, zijn middelbare school vriendin heeft gewoon 5 mensen verloren.
GADVERquote:Op zondag 24 juli 2011 16:05 schreef Bellatrix het volgende:
Een vriend van me uit Noorwegen, zijn middelbare school vriendin heeft gewoon 5 mensen verloren.
Fuck.quote:Op zondag 24 juli 2011 16:05 schreef Bellatrix het volgende:
Dan is dus ca 55 als hij "vrij" komt, als hij de gevangenis overleefd.quote:Op zondag 24 juli 2011 16:09 schreef Bellatrix het volgende:
Ja, echt misselijkmakend. En dan beseffen dat in Noorwegen maximale straf 21 jaar is.
Echt niet te begrijpen gewoon..quote:Op zondag 24 juli 2011 16:05 schreef Bellatrix het volgende:
Ja. En de Noorse gevangenissen zijn zelfs beter dan die in Nederland. Maar ik denk dat er wel een TBS systeem is? Het probleem is, die kerel is gewoon heel intelligent en heeft dit jaren gepland, hij is gewoon toerekeningsvatbaar. Ik denk dat Noorwegen vooral door de publieke opinie de wet wel zal moeten aanpassen.quote:Op zondag 24 juli 2011 16:14 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dan is dus ca 55 als hij "vrij" komt, als hij de gevangenis overleefd.
Maar ja mag je een wet aanpassen zodat iemand die een misdaad pleegt voor die wetgeving wordt gestraft volgens de nieuwe wetgeving?quote:Op zondag 24 juli 2011 16:16 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja. En de Noorse gevangenissen zijn zelfs beter dan die in Nederland. Maar ik denk dat er wel een TBS systeem is? Het probleem is, die kerel is gewoon heel intelligent en heeft dit jaren gepland, hij is gewoon toerekeningsvatbaar. Ik denk dat Noorwegen vooral door de publieke opinie de wet wel zal moeten aanpassen.
Ja inderdaad. Vooral schokkend omdat het zo willekeurig is. En Noorwegen is een land waar nooit iets gebeurt. Ironisch trouwens, die vriend zei het de dag er voor nog ''Er gebeurt echt geen fuck in dit land''.quote:Op zondag 24 juli 2011 16:20 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik kan m'n gedachten nog niet zo verzetten naar het 'wat nu' wat betreft die tragedie. Zoveel mensenlevens verwoest. De slachtoffers, de mensen er omheen.
Dit is iets wat nog nooit gebeurt is in Noorwegen. En er zullen wel mazen in de wet zitten zodat ze het toch kunnen klaarspelen.quote:Op zondag 24 juli 2011 16:21 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Maar ja mag je een wet aanpassen zodat iemand die een misdaad pleegt voor die wetgeving wordt gestraft volgens de nieuwe wetgeving?
Tja, advocaten horen geen gevoelens te hebben, geen hart bijna.quote:Op zondag 24 juli 2011 16:24 schreef Bos81 het volgende:
Ja en ik heb het eigenlijk ook wel te doen met de advocaat van die Brejvik. Hij is beroepsmatig verplicht voor een zo mild mogelijke straf te pleiten, maar diep van binnen zal hij toch ook wel koken en hopen op een zware straf..
Rob studeert rechtenquote:Op zondag 24 juli 2011 16:25 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Tja, advocaten horen geen gevoelens te hebben, geen hart bijna.Daarom worden die ook zo gehaat.
Ja snap ik hoor!quote:Op zondag 24 juli 2011 17:05 schreef Lutte het volgende:
[..]
Rob studeert rechtenMaar hij wil de bestuursrecht kant op, om zoiets te vermijden.
Ja, ik moest even nadenken.quote:Op zondag 24 juli 2011 17:06 schreef -Vaduz- het volgende:
Je bedoelt Ron.
Maar misschien begint Bella wel over haar broer Ron. Dan ben ik in verwarring.
Autocorrect maakt van 'Ron' 'Rob'quote:Op zondag 24 juli 2011 17:11 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja snap ik hoor!
Maar wat leuk dat ie rechten studeert, hoe ver is ie?
*zapt*quote:Op zondag 24 juli 2011 17:24 schreef oh-oh het volgende:
Saluki's bij 101 Dogs op Animal Planet, oooooooh gotta love them
Ik ook nietquote:Op zondag 24 juli 2011 17:30 schreef oh-oh het volgende:
Die Norwich terriers vind ik echt helemaal niks, net als wheatens, norfolks, en westies
Ja uiteraard dan wel een lap grond op de boerderie Texel met een hek.quote:Op zondag 24 juli 2011 17:33 schreef oh-oh het volgende:
Binnen vragen ze heel weinig aandacht, maar je moet echt een hele hoge omheining hebben ergens wil je ze los kunnen laten, en dat bestaat haast niet.
Podenco's kunnen nog wel vaak los.
Maar die zijn dan weer minder mooi dan de echte vind ik.
Ik zou als ik een grrrrrrrrrroooooooooote tuin met hek had en een racetrack, wel een saluki, afghaan, galgo, grey, barzoi en ier willen hebben
Oh bij digitenne info staat hij als eerste. Mooi!quote:Op zondag 24 juli 2011 17:36 schreef oh-oh het volgende:
De bullterriers?
Nee die komen nog hoor, de saluki was als eerste.
Dat doet een border ook toch?quote:
Die hebben we nodig voor de schapen op Texel. Of kun je Sjon trainen?quote:Op zondag 24 juli 2011 17:43 schreef oh-oh het volgende:
Border wil ik niet hoor, veel te druk en nerveus![]()
Echt?quote:
quote:Op zondag 24 juli 2011 18:29 schreef pgrferrari het volgende:
Ja, ben gisteren na het werk doorgegaan naar Heerhugowaard
Om 15.00 vanmiddag weer weg gegaan.
En het was leuk
Dat is idd echt zonde van je wandeldatequote:Op zondag 24 juli 2011 18:31 schreef oh-oh het volgende:
En geloof het of niet, nu schijnt zelfs de zon
Met een schommelstoel en een bakkie leut met een avondzonnetje en wat fröbelwerkjes wiebelen op de verandaquote:
Oh het idee alleen alquote:Op zondag 24 juli 2011 18:35 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Met een schommelstoel en een bakkie leut met een avondzonnetje en wat fröbelwerkjes wiebelen op de veranda
Dat heb ik een tijd gekeken.quote:Op zondag 24 juli 2011 18:37 schreef Lutte het volgende:
[..]
Oh het idee alleen alNet als bij McLeods Daughters!!
quote:
Ik vond dat zo heerlijkquote:
Wanneer mag jij weer?quote:Op zondag 24 juli 2011 21:28 schreef oh-oh het volgende:
Kutjepikandijvie, die workaholic Prince doet vanavond gewoon ff spontaan Melkweg ....
Ik heb met dit weer meteen trek in een thee en een speculaasjequote:
Overmorgen !quote:
Wat voor chips?quote:Op zondag 24 juli 2011 21:38 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Overmorgen !
Als ik in de randstad woonde ging ik wel ff vanaaf hoor, maja, toen het bekend werd kon ik dr al niet meer op tijd zijn![]()
Ik heb pickel chips van de jumbo
quote:
Jup, daarom heb ik de theedoos maar weer opgedieptquote:Op zondag 24 juli 2011 21:32 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb met dit weer meteen trek in een thee en een speculaasje
Oh dat had ik moeten wetenquote:
Zwanger?quote:Op zondag 24 juli 2011 21:45 schreef Pisces29 het volgende:
Ik eet in 3 dagen een XL-pot met augurken leeg, nu ben ik nieuwsgierig
Is het eigen merk chips oh-oh?
Neuh, gewoon dol op augurkenquote:
quote:
Oh lekker zijn ze zekerquote:Op zondag 24 juli 2011 21:48 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Neuh, gewoon dol op augurkenNet als komkommers, 1 per dag is niet vreemd, maar augurken zijn nog lekkerderder
Alleen die potten zijn altijd zo zwaar
Ik weet het zeker. MIjn broer had wat vrienden over de vloer en die hadden zo;n zak meegenomen. MIjn broer zei toen, bah augurken en chips.. of zo iets. En volgens mij had ma ook een keer zo'n zak meegenomen. Uiteindelijk kwam die in de prullenbak terecht, nog niet leeg. Ik vond ze ook niet lekker.quote:Op zondag 24 juli 2011 21:53 schreef Lutte het volgende:
[..]
Toen leefde ik nog op Yogho en plopkoeken dus ik kan je helaas niet verder helpen
quote:Op zondag 24 juli 2011 21:56 schreef Lutte het volgende:
[..]
Oh lekker zijn ze zeker![]()
[Bos]Augurken zijn van zichzelf niet zuur, ze worden zuur gekweekt.[/Bos]
* Lutte loopt naar de keuken, doet de koelkast openquote:En komkommers zijn ook, er gingen er al veel dooreen maar nu met Fabians
Ja echt!! Dat beest gaat los, al kraak je maar met een zakje. En hard!!quote:Op zondag 24 juli 2011 21:58 schreef Bos81 het volgende:
[..]
[..]
* Lutte loopt naar de keuken, doet de koelkast open
Wieeeooooow WIeeeeeeeeeeeeewwwwwwwwww klinkt het vanuit Fabians kooi *
quote:Op zondag 24 juli 2011 21:58 schreef Bos81 het volgende:
* Lutte loopt naar de keuken, doet de koelkast open
Wieeeooooow WIeeeeeeeeeeeeewwwwwwwwww klinkt het vanuit Fabians kooi *
Ik weet er alles van. Mijn broer heeft 4 cavia'squote:Op zondag 24 juli 2011 21:59 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ja echt!! Dat beest gaat los, al kraak je maar met een zakje. En hard!!
Wat lijkt me dat heerlijkquote:Op zondag 24 juli 2011 21:59 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik weet er alles van. Mijn broer heeft 4 cavia's
Ik vind het maar rare beesten.quote:Op zondag 24 juli 2011 22:02 schreef Lutte het volgende:
[..]
Wat lijkt me dat heerlijk![]()
Het wordt wel een beetje een dierentuin hier nu, twee egels, een duif, een kaalkopgierachtigevogel, twee katten en Fabian. En alleen Fabian en Missy waren gepland
Plus nog kippen bij oma waar ik voor zorg
En er komt misschien nog een kitten bij
Ik raak echt verteder door die geluidjes. Ik kan een kwartier praten over hoe ie een stapje zetten. Echt, moedergevoelens overal.quote:Op zondag 24 juli 2011 21:59 schreef oh-oh het volgende:
Daarom zou ik nooit een caaf nemen, die krengen maken meer herrie dan mijn 5 honden bij elkaar
Ideetje van mama haha, ik vind hem ook tofquote:Op zondag 24 juli 2011 22:04 schreef Pisces29 het volgende:
Ik vind Missy zo'n toffe naam voor een kat
Slaap lekker Bosquote:
Ja daarom zeker, leuk gevondenquote:Op zondag 24 juli 2011 22:06 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ideetje van mama haha, ik vind hem ook tofHoor je niet zo vaak als die standaardnamen
Dit vond ik vroeger altijd zo tof om te zien als ik in de trein zat en dan iemand met een kat/cavia/konijn zag reizenquote:
Echt leuk!! Ik wil later heel veel dierenquote:Op zondag 24 juli 2011 22:07 schreef oh-oh het volgende:
Ik had vanaf mijn zevende tot en met mn studententijd altijd tamme konijnen, die maken geen herrie![]()
En die die ik had toen ik studeerde, Pino, die zat ook op mn bed en sprong op mn bureau, die zat echt zelden in dr hok, alleen om te plassen en te poepen, dat was net een hondje, ging ook altijd mee naar mn ouders als ik een weekend naar huis ging, in zo een reiskennel in de trein, en dan zodra we zaten deurtje los, lag ze naast me of op schoot![]()
Hahahaha, ja toen had ik niet gedacht dat ik ooit met 5 honden in de trein het hele land door zou gaan hoorquote:Op zondag 24 juli 2011 22:08 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dit vond ik vroeger altijd zo tof om te zien als ik in de trein zat en dan iemand met een kat/cavia/konijn zag reizen![]()
Konijnen zijn leuk, heb ze ook vroeger gehad
quote:Op zondag 24 juli 2011 22:11 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Hahahaha, ja toen had ik niet gedacht dat ik ooit met 5 honden in de trein het hele land door zou gaan hoor
Lekker naar buiten loerenquote:Op zondag 24 juli 2011 22:19 schreef oh-oh het volgende:
En ze vinden het zo leuk ook nog, dat treinen
[ afbeelding ]
Oh wat leuk, weer met de muis!quote:Op zondag 24 juli 2011 22:33 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
We hebben ook zo een schattig wolkjesdekentje
Gelijk heb je, geniet ervan! En alvast weltrustenquote:Op zondag 24 juli 2011 22:44 schreef oh-oh het volgende:
Ik kruip nog ff met het spul op de bank om van het laatste uurtje van het weekend te genieten
Ah dat snuitjequote:Op zondag 24 juli 2011 22:19 schreef oh-oh het volgende:
En ze vinden het zo leuk ook nog, dat treinen
[ afbeelding ]
Dat zit ik me nu te bedenkenquote:Op maandag 25 juli 2011 08:56 schreef oh-oh het volgende:
Het is echt haast wel onmogelijk dat je die deken nog nooit gezien had heur
quote:Op maandag 25 juli 2011 08:57 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat zit ik me nu te bedenken, volgens mij heb ik hem al 100 keer gezien, maar ik zag hem vanochtend op m'n mobiel net wakker
De wolkjes herkende ik wel meteen!quote:
Nee we hadden hier zo een kleine euroshop, die verkocht die een hele poos geleden.quote:Op maandag 25 juli 2011 09:08 schreef pgrferrari het volgende:
Dat dekentje is van de euroshop?
Die met dat groen gele logo?
En sowieso erg breed denk ik?quote:Op maandag 25 juli 2011 10:41 schreef -Vaduz- het volgende:
O, geen probleem. Mijn muziekterrein is enorm gespitst op het werk van allerlei zangeresjes.
Ik doe na elke show even de liedjes die ik heb gedraaid in een wordbestandje zetten, dat ik het later terug kan zoeken en niet te vaak in de herhaling val.quote:Op maandag 25 juli 2011 11:05 schreef oh-oh het volgende:
Ah Luts, wat leuk dat je het zo leuk vindt zeg![]()
Heb je setlijstjes?
Headbangen is niks voor je?quote:Op maandag 25 juli 2011 11:15 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Redelijk. Ik ben wel iemand die vooral rustige muziek luistert.
Haha, nee.quote:
Meer van de Adèle enzo?quote:Op maandag 25 juli 2011 11:19 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Haha, nee.
Ik heb ook wel een cd van The Prodigy, Armin en Flinke Namen. Vind ik zeker tof, maar ze zijn zwaar in de minderheid.
Adele is tof ja.quote:Op maandag 25 juli 2011 11:20 schreef Lutte het volgende:
[..]
Meer van de Adèle enzo?
Gisteren waren ze gewoon met zijn vijven tegen Adèle
Ik vind haar ook echt geweldig, ze lijkt me als persoon ook gewoon echt tofquote:Op maandag 25 juli 2011 11:21 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Adele is tof ja.Ik ben altijd voor haar. (en voor jou natuurlijk)
Je hebt er te veel van gehoord?quote:Op maandag 25 juli 2011 11:21 schreef oh-oh het volgende:
Ik ben ben ook tegen Adele inmiddels![]()
Ik moet nog steeds die cd's es in de verkoop gooien
* pgrferrari giet op oh-ohquote:Op maandag 25 juli 2011 11:23 schreef oh-oh het volgende:
Echt compleet doodgedraaid hebben ze die op de radio ja, ik kan het niet meer aanhoren
Oeh, nu Garbage![]()
POOOOOOOOOOOOUR YOUR MISERY DOWN ON MEEEEEEE
quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 25 juli 2011 11:26 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
[..]
Ik ga voor de spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik zocht in m'n stickerboek naar rassen die zij heeft, of jij. Alleen een chi stond er tussen, de rest allemaal cliché hondenquote:Op maandag 25 juli 2011 11:01 schreef oh-oh het volgende:
Oh Pisces, ik vergeet al de hele tijd te zeggen dat de stickertjes op Thessa dr vlopje zo cute zijn
Jij bent datquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Garbagequote:Op maandag 25 juli 2011 11:23 schreef oh-oh het volgende:
Echt compleet doodgedraaid hebben ze die op de radio ja, ik kan het niet meer aanhoren
Oeh, nu Garbage![]()
POOOOOOOOOOOOUR YOUR MISERY DOWN ON MEEEEEEE
quote:Op maandag 25 juli 2011 11:29 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Jij bent dat
Ik ben niet voor niks CRE-modSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op maandag 25 juli 2011 11:29 schreef oh-oh het volgende:
Knap als je dat kan gieten hoor, ik heb t hier nie over laf druppelen he prg
quote:
Trage mekkerjammerkrijsnummersquote:Op maandag 25 juli 2011 11:31 schreef oh-oh het volgende:
Haaaaaaaaaaaaaa Pisces, I am so with you about Adele!
Dr up tempo dingen zijn stukken leuker dan die trage mekkerjammerkrijs nummers
Iemand zei dat ze ook meer uptempo heeft, nou heb ik toevallig de cd eergister gezocht en ik hoor tot nu alleen maar jankerds.quote:Op maandag 25 juli 2011 11:31 schreef oh-oh het volgende:
Haaaaaaaaaaaaaa Pisces, I am so with you about Adele!
Dr up tempo dingen zijn stukken leuker dan die trage mekkerjammerkrijs nummers
Het is hier echt prachtig weer ookquote:
Papakezelquote:Op maandag 25 juli 2011 11:35 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ja! Vanmiddag lekker winkelen, nu is er het weer voor
Papakezel mee
Lekker winkelenquote:Op maandag 25 juli 2011 11:35 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ja! Vanmiddag lekker winkelen, nu is er het weer voor
Papakezel mee
Hij schoot me ineens te binnenquote:
Onze grote 'nu eindelijk nummer 1 ster' Glennisquote:GLENNIS GRACE boeken?
Boek Glennis Grace voor uw evenement of feest bij
Wees we snel bij!quote:Op maandag 25 juli 2011 12:00 schreef Pisces29 het volgende:
Links in het rijtje banners:
[..]
Onze grote 'nu eindelijk nummer 1 ster' Glennis
Dat is wel bijzonder als zoiets zo snel en ook gewoon goed gaatquote:Op maandag 25 juli 2011 11:39 schreef oh-oh het volgende:
Zo, petje af voor Oxxio zeg!
Ik ben een poos geleden overgestapt, naar Oxxio, van Essent ( ik had eerst Essent, overgestapt naar RWE, werd dat weer Essent) en Oxxio zou eventuele kosten die je maakt door contractbreuk dan weer vergoeden.
Vorige maand eindafrekening van RWE gekregen, 80 euro contractbreukkosten, en dan nog 32 euro energiekosten, krijg ik gewoon nu al 100 eurootjes retour van Oxxio zeg![]()
Dus en heel snel en ook nog meer dan ze zouden moeten betalen
Ja echt, petje af hoorquote:Op maandag 25 juli 2011 12:06 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat is wel bijzonder als zoiets zo snel en ook gewoon goed gaat
Echt wel triest hoe dat mens ook weer doet alsof ze een gearriveerde zangeres is.quote:Op maandag 25 juli 2011 12:00 schreef Pisces29 het volgende:
Links in het rijtje banners:
[..]
Onze grote 'nu eindelijk nummer 1 ster' Glennis
Hopen mag altijdquote:Op maandag 25 juli 2011 12:40 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Echt wel triest hoe dat mens ook weer doet alsof ze een gearriveerde zangeres is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |