stuk of 8, en het zou niet uit moeten maken in ieder gevalquote:Op zondag 24 juli 2011 09:22 schreef Pisces29 het volgende:
Leuk! Moet hoeveel man op de skaips?![]()
Toevallig heb ik gister Skype geïnstalleerd op m'n nieuwe laptop, maar volgens mij is m'n koptelefoon een beetje verprutst, want ik was onverstaanbaargeen idee of het scheelt of je echt een nummer belt of skype-belt zeg maar...
Ah ja dat dacht ik al, maar ik hoopte nogquote:Op zondag 24 juli 2011 09:23 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
stuk of 8, en het zou niet uit moeten maken in ieder geval
Gefeliciteerd met de 13halfjaardagquote:
Heb je nog iets van toart?quote:Op zondag 24 juli 2011 13:52 schreef oh-oh het volgende:
Dank je
Ik baal dat ik het bezoek gecancelled heb, tis best nog wandelweer![]()
Maar Chico vindt het wss wel lekkerder zo
Pattatekesquote:Op zondag 24 juli 2011 13:55 schreef oh-oh het volgende:
Neeeeee patatten krijgt ie natuurlijk!
En ik had gisteren voor de honden gekookt, macaroni met gehakt en worteltjes, dat krijgen ze straks
Ohquote:Op zondag 24 juli 2011 14:08 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb trouwens icekoffee in de maak in de koelkast
Oh ik zal eens kijken ofdeze hier al ligt, of anders van de week even langs gaan.quote:Op zondag 24 juli 2011 14:11 schreef oh-oh het volgende:
En ik heb net het jumbomagazine doorgebladerd ( daar kwam dit recept ook uit ) en twee recepten eruit gehaald, gehaktballetjes met cocos en ananas, dat leek me erg bentowaardig, en mihoen met mango, en daarvan kun je dan ook nog loempiavulling maken![]()
En een kortingsbon voor coolbest raw juice !
Ga jij wel es naar de Jumbo eigenlijk?
Ik heb helemaal geen Jumbo in de buurt. Alleen een Aldi, AH, AH XLquote:Op zondag 24 juli 2011 14:11 schreef oh-oh het volgende:
En ik heb net het jumbomagazine doorgebladerd ( daar kwam dit recept ook uit ) en twee recepten eruit gehaald, gehaktballetjes met cocos en ananas, dat leek me erg bentowaardig, en mihoen met mango, en daarvan kun je dan ook nog loempiavulling maken![]()
En een kortingsbon voor coolbest raw juice !
Ga jij wel es naar de Jumbo eigenlijk?
Dat is wel lekker uitgebreid!quote:Op zondag 24 juli 2011 14:25 schreef Lutte het volgende:
Wij hebben een AH, twee Jumbo's, een Aldi en een Lidl. En dat voor een dorp
Hier in een straal van 20 minuten fietsen. 3 Aldi's 3 Ah's (1 XL) 2 c1000's, 3 Jumbo's, 1 plus 2 Lidls.quote:Op zondag 24 juli 2011 14:25 schreef Lutte het volgende:
Wij hebben een AH, twee Jumbo's, een Aldi en een Lidl. En dat voor een dorp
Oh ja de EMTE hier ook, ik blijf het een aparte naam vindenquote:Op zondag 24 juli 2011 14:28 schreef -Vaduz- het volgende:
Wij hebben een PLUS, C1000, EMTE, Jumbo, AH, Aldi hier. Gewoon een puik aanbod.
Ik vind het net een C1000, vreselijkquote:Op zondag 24 juli 2011 14:31 schreef Lutte het volgende:
Oh de Em-Te hebben we ook nog! Maar daar heb ik echt zo niks mee.
Heb je beneden zo'n rijtje winkeltjes? Wat lekkerquote:Op zondag 24 juli 2011 14:38 schreef oh-oh het volgende:
Ik doe alleen hier beneden boodschappen, en op de markt en bij de bakker.
Ik rij zo met mn kar door de Jumbo, dan door de Aldi en dan de lift in en mn flat weer in, zal gek zijn als ik ga slepen
Er komt een dag dan rij ik naar jou toe en ga ik de Aldi en C1000 checkenquote:Op zondag 24 juli 2011 14:35 schreef -Vaduz- het volgende:
C1000 is hier zo goed, hebben een eigen identiteit.
Ja. Alleen is de Nettorama zover weg. Als ik bij pa ben ga ik er wel eens heen. Er zit er 1 in het centrum van Geldrop.quote:Op zondag 24 juli 2011 14:30 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh ja de EMTE hier ook, ik blijf het een aparte naam vinden![]()
Eigenlijk heeft iedereen dus alle winkels zo te lezen
een van de C1000's hier is te vergelijken met een AH XLquote:Op zondag 24 juli 2011 14:43 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Er komt een dag dan rij ik naar jou toe en ga ik de Aldi en C1000 checken
Wat grappig die verschillen. Ik heb in 2 provincies nog nooit 1 fatsoenlijke niet-armoedige (verkapte Aldi) C1000 gezien.quote:Op zondag 24 juli 2011 14:44 schreef Bos81 het volgende:
[..]
een van de C1000's hier is te vergelijken met een AH XL
Vroeger zat er bij pa in de buurt ook een c1000 (is nu een AH), maar die was ook gewoon prima. En het vlees is er veel beter dan dat met zout overstrooide vlees van de AH.quote:Op zondag 24 juli 2011 14:46 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat grappig die verschillen. Ik heb in 2 provincies nog nooit 1 fatsoenlijke niet-armoedige (verkapte Aldi) C1000 gezien.
Een heus winkelcentrum hoor, de Jumbo, de Aldi, een Blokker en een speelgoedblokker, een Etos, slager, Bakker Steevens, Bruna met postkantoor, dierenwinkel, kapper en twee snackbarrenquote:Op zondag 24 juli 2011 14:41 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Heb je beneden zo'n rijtje winkeltjes? Wat lekker
Ik weet wel genoeg van vleesquote:Op zondag 24 juli 2011 14:50 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Vroeger zat er bij pa in de buurt ook een c1000 (is nu een AH), maar die was ook gewoon prima. En het vlees is er veel beter dan dat met zout overstrooide vlees van de AH.
Wat ben je een lekker huismoeke met planningquote:Op zondag 24 juli 2011 14:52 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Een heus winkelcentrum hoor, de Jumbo, de Aldi, een Blokker en een speelgoedblokker, een Etos, slager, Bakker Steevens, Bruna met postkantoor, dierenwinkel, kapper en twee snackbarren![]()
Dat is omringd door drie hele grote blokken met appartementen, ik woon niet op het winkelcentrum maar op een rustig stukje, maar ik kan wel via de hoofdingang zo het winkelcentrum op met mn boodschappenkar.
Die staat in de logeerkamer, daar mik ik al het recyclespul gesorteerd in de hele week, en voor ik boodschappen doen ga ik dan eerst ff de kar legen bij het recycleperron, en dan de kar weer vol mikken in de winkels.
Dan rij ik m de keuken in om hem leeg te ruimen, en daarna parkeer ik m weer in de slaapkamer![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |