Woensdag is FC Utrecht - Málaga.quote:Op zondag 24 juli 2011 14:45 schreef onlogisch het volgende:
Staan er voor Malaga eigenlijk nog oefenwestrijden op het programma?
Hehe, dat wist ik. Mijn zin is ook een beetje krom. Ik bedoel of Feyenoord voor volgende week zondag nog een oefenpot heeft?quote:
Nee. En die dingen zijn toch ook gewoon zowat op elke Feyenoord-website te vinden?quote:Op zondag 24 juli 2011 15:02 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hehe, dat wist ik. Mijn zin is ook een beetje krom. Ik bedoel of Feyenoord voor volgende week zondag nog een oefenpot heeft?
True, maar ik ben lui en wacht op gasten zoals jij die antwoord geven.quote:Op zondag 24 juli 2011 15:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee. En die dingen zijn toch ook gewoon zowat op elke Feyenoord-website te vinden?
twitter:FR1908Nieuws twitterde op zondag 24-07-2011 om 16:08:32De presentatie van Ronald #Koeman bij #Feyenoord zal morgen live worden uitgezonden op Radio en TV Rijnmond. reageer retweet
twitter jij ja?quote:Op zondag 24 juli 2011 16:41 schreef Caland het volgende:
twitter:FR1908Nieuws twitterde op zondag 24-07-2011 om 16:08:32De presentatie van Ronald #Koeman bij #Feyenoord zal morgen live worden uitgezonden op Radio en TV Rijnmond. reageer retweet
Hij wil je graag volgen natuurlijkquote:Op zondag 24 juli 2011 16:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zelf niet, volg alleen wel wat accounts, hoezo?
Ik zou niet weten waarom wel.quote:Op zondag 24 juli 2011 18:51 schreef Tronaldo het volgende:
misschien gaan we het juist beter doen tegen betere tegenstanders
Het zou me anders niets verbazen. Malaga heeft flink ingekocht..quote:Op zondag 24 juli 2011 18:43 schreef PIETR het volgende:
Tegen Malaga komen we te kort, maar het zal heus geen 0-4/5 gaan worden ofzo ..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |