Ik geloof het best als ze in zo'n organisatie zitten, vergaderingen hebben en samen (?) aan het manifest hebben gewerkt. Want hij had ook veel gekopieerd toch?quote:Op zondag 24 juli 2011 01:33 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik wilde posten 'ik geloof niet echt dat er nog 11 debielen rondlopen die het daadwerkelijk zouden uitvoeren', maar dat is gewoon nergens op gebaseerde wishfull thinking.
quote:Op zondag 24 juli 2011 01:41 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
De Nederlander die genoemd wordt als 1 van de 12 medeoprichters post ook op Fok!.
doe eens een linkje postenquote:Op zondag 24 juli 2011 01:41 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
De Nederlander die genoemd wordt als 1 van de 12 medeoprichters post ook op Fok!.
Ik verdenk Waarheid, hij is al een tijd niet online gekomen, en hij heeft vast tegen zijn omgeving gezegd dat hij homo is en zichzelf wilt ontdekken.quote:Op zondag 24 juli 2011 01:41 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Ik denk ik gooi eens een proefballonnetje op.quote:
Ze willen FOK! aanklagen?quote:Op zondag 24 juli 2011 01:42 schreef Dubbeldrank het volgende:
Wat zijn dit voor dwazen dan? Ze hebben iig door wat er ontdekt wordt op FOK!.
Ik denk wel dat het handig is als de politie hierover geïnformeerd word, voor hetzelfde geld is het een pact van mensen die allemaal een eigen taak hebben ofzo.quote:Op zondag 24 juli 2011 01:39 schreef Colonel_Gaddafi het volgende:
Waarom verschijnt dit niet op een nieuwsite, dat boek is nu al een aardige tijd te vinden. Je zou toch verwachten dat CNN , Al Jazeere , de NOS , Nu.nl erover zouden berichten?
En heeft Fok! dit trouwens gevonden, of heeft een Fokker! dit weer via een andere forum gevonden?
Wie zijn de pubers eigenlijk?quote:Wat een zieke pubertjes bij FOK! Kunnen we FOK! ook aanklagen???
Ik denk dat de politie hier wel van op de hoogte is, anders moeten ze allemaal per direct worden ontslagen.quote:Op zondag 24 juli 2011 01:43 schreef Mishu het volgende:
[..]
Ik denk wel dat het handig is als de politie hierover geïnformeerd word, voor hetzelfde geld is het een pact van mensen die allemaal een eigen taak hebben ofzo.
quote:Q: How would you view your own current political standpoints 15 years ago?
A: I would most likely think I was a complete nut job due to the fact that I was ignorant about most issues then. But if you actually take the time to study the non-PC documentation available you cannot avoid making many of the same conclusions I have made today.
Fighting for your people’s survival, when threatened, is the most logical thing to do to. Defending your people and culture from genocide is the most basic and recognised human right and one of few causes actually worth dying for. I do not regret any of my actions or major life choices. In fact, I would do it all again, without any hesitation, if I was given the chance.
quote:Op zondag 24 juli 2011 01:44 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Wie zijn de pubers eigenlijk?Gasten met V for Vendetta maskertjes die Zorro denken te zijn.
Die reactie: "kunnen we FOK ook aanklagen?"quote:Op zondag 24 juli 2011 01:42 schreef Dubbeldrank het volgende:
Wat zijn dit voor dwazen dan? Ze hebben iig door wat er ontdekt wordt op FOK!.
quote:Category A traitors are usually any current Heads of State, ministers/senators, directors and leaders of certain organisations/boards etc. who are guilty of charges 1-8. Category A traitors consist of the most influential and highest profile traitors.
10 per 1 million citizens.
Punishment: death penalty and expropriation of property/funds
Tering, dit is de 4e keer ofzo dat je roept dat de politie gebeld moet worden. Chill, ook de politie heeft nerds in dienst, die her en der meelezen.quote:Op zondag 24 juli 2011 01:43 schreef Mishu het volgende:
[..]
Ik denk wel dat het handig is als de politie hierover geïnformeerd word, voor hetzelfde geld is het een pact van mensen die allemaal een eigen taak hebben ofzo.
quote:Op zondag 24 juli 2011 01:37 schreef Doler12 het volgende:
Misschien leeft hij over een jaar niet meer!
[..]
quote:Ammonium Nitrate: Cancer Causing Agent?
University of Missouri-Columbia researchers have found that ammonium nitrate may cause the formation of cancerous agents. When ammonium nitrate is ingested into the body, it is transferred into the blood stream through normal digestive processes. Once in the blood stream, some of the nitrate is transported to the saliva glands where bacteria in the saliva transform the nitrate into nitrite. The nitrite is swallowed back into the stomach where it combines with certain amino acids that are not combined with any particular protein, which then forms nitrolic acid. The resulting compound has properties that could lead to the formation of cancer in various areas of the body. The study was published in Chemical and Engineering News.
Geen gezond spul idd.quote:Inhalation
The inhalation of ammonium nitrate can cause irritation to the respiratory tract. According to a white paper from jtbaker.com, the symptoms include but are not limited to coughing, sore throat, rapid heart rate, shortness of breath, and labored breathing. Inhalation of large quantities can cause systemic acidosis and abnormal hemoglobin in the cells. This can often be identified by a bluish discoloration of the skin, known as cyanosis. In case of inhalation, remove victim from the problem area to fresh air.
Goed dat ze na je dood die spullen nog afpakken. Anders zou je ze mee kunnen nemen naar de hemel, nietwaar?quote:
Zelfs RTL Boulevard leest hier mee, lijkt me sterk dat de politie dat niet doet.quote:Op zondag 24 juli 2011 01:45 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Tering, dit is de 4e keer ofzo dat je roept dat de politie gebeld moet worden. Chill, ook de politie heeft nerds in dienst, die her en der meelezen.
Ja, ga jij de polite bellen?quote:Op zondag 24 juli 2011 01:43 schreef Mishu het volgende:
[..]
quote:For future design of medals and insignia, the Overseer should consider using international suppliers as it will be the most cost efficient production option:
Supplier market places such as http://www.alibaba.com/ or similar should be used for this purpose.
Echt?quote:Op zondag 24 juli 2011 01:46 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Zelfs RTL Boulevard leest hier mee, lijkt me sterk dat de politie dat niet doet.
Politie leest uiteraard overal mee.quote:Op zondag 24 juli 2011 01:43 schreef Mishu het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |