SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voorstel voor een Bossche-Fok-Meet: Ergens in ... nouja ooit, op een terrasje!
De OP is hier te vinden.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
niet?quote:Op zondag 24 juli 2011 00:31 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Bier en taaitaai is geen goeie combinatie.
Mijn smaakpapil werd er iig niet blij van.quote:
quote:Op zondag 24 juli 2011 16:22 schreef BarrieButsers het volgende:
Komkommertijd is weer over, ik ben weer in 's-Hertogenbosch.
Op een paar dingen na was het echt super leukquote:
Verhuizing is klaar.quote:Op zondag 24 juli 2011 16:59 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Op een paar dingen na was het echt super leukEn hoe staat het ervoor met je verhuizing?
quote:Op zondag 24 juli 2011 16:22 schreef BarrieButsers het volgende:
Komkommertijd is weer over, ik ben weer in 's-Hertogenbosch.
Moet nog wel het eea opruimen.quote:Op zondag 24 juli 2011 17:04 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Het opruimen en uitpakken ookal?
Kamer opgeruimd en wat anders ingerichtquote:
Waar zit je op school? In Rosmalen is bijv wel iets te vinden denk ik (of een ander dorp), en de verbinding Rosmalen-Den Bosch is wel goed.quote:
Mja ik weet, rosmalen is genoeg te vinden. Maar ga OV vermijden. Zit volgend jaar op St Joost dus wou ergens in de buurt iets hosselenquote:Op maandag 25 juli 2011 13:14 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Waar zit je op school? In Rosmalen is bijv wel iets te vinden denk ik (of een ander dorp), en de verbinding Rosmalen-Den Bosch is wel goed.
Is dat bij de schoolboulevard? Daar zal je wel lastig iets vindenquote:Op maandag 25 juli 2011 13:15 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Mja ik weet, rosmalen is genoeg te vinden. Maar ga OV vermijden. Zit volgend jaar op St Joost dus wou ergens in de buurt iets hosselen
Ja tuurlijk is daar genoeg te vinden, daar wil niemand wonen.quote:Op maandag 25 juli 2011 13:14 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Waar zit je op school? In Rosmalen is bijv wel iets te vinden denk ik (of een ander dorp), en de verbinding Rosmalen-Den Bosch is wel goed.
Obvious Troll is Obviousquote:Op maandag 25 juli 2011 13:39 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja tuurlijk is daar genoeg te vinden, daar wil niemand wonen.
ahhahahahaahahahaahquote:Op maandag 25 juli 2011 12:58 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Iedereen is/was op vakantie zeker?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.~Si vis amari, ama~
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |