SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voorstel voor een Bossche-Fok-Meet: Ergens in ... nouja ooit, op een terrasje!
De OP is hier te vinden.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
niet?quote:Op zondag 24 juli 2011 00:31 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Bier en taaitaai is geen goeie combinatie.
Mijn smaakpapil werd er iig niet blij van.quote:
quote:Op zondag 24 juli 2011 16:22 schreef BarrieButsers het volgende:
Komkommertijd is weer over, ik ben weer in 's-Hertogenbosch.
Op een paar dingen na was het echt super leukquote:
Verhuizing is klaar.quote:Op zondag 24 juli 2011 16:59 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Op een paar dingen na was het echt super leukEn hoe staat het ervoor met je verhuizing?
quote:Op zondag 24 juli 2011 16:22 schreef BarrieButsers het volgende:
Komkommertijd is weer over, ik ben weer in 's-Hertogenbosch.
Moet nog wel het eea opruimen.quote:Op zondag 24 juli 2011 17:04 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Het opruimen en uitpakken ookal?
Kamer opgeruimd en wat anders ingerichtquote:
Waar zit je op school? In Rosmalen is bijv wel iets te vinden denk ik (of een ander dorp), en de verbinding Rosmalen-Den Bosch is wel goed.quote:
Mja ik weet, rosmalen is genoeg te vinden. Maar ga OV vermijden. Zit volgend jaar op St Joost dus wou ergens in de buurt iets hosselenquote:Op maandag 25 juli 2011 13:14 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Waar zit je op school? In Rosmalen is bijv wel iets te vinden denk ik (of een ander dorp), en de verbinding Rosmalen-Den Bosch is wel goed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |