Mee eens!quote:Op zondag 24 juli 2011 18:54 schreef Godtje het volgende:
Volgend jaar weer avondetappe
Ik ben er blij mee. Heb weer genoten deze weken.
Volente?quote:
Volgens mij meer kijkers door het slechte weer , er waren maar weinig dagen met mooi zomer weer tijdens de 3 weken tour.quote:Op zondag 24 juli 2011 19:24 schreef TargaFlorio het volgende:
Heeft Avondetappe dit jaar dan zoveel meer kijkers als voorgaande jaren? Ik heb het idee dat er een spelletje gespeeld is door de NOS.
Die praatjes met Lieven leveren echter ook nauwelijks interessante uitspraken op.quote:Op zondag 24 juli 2011 18:33 schreef SportmanNR1 het volgende:
[..]
Inderdaad, meer wielrenners/ploegleiders/andere werknemers die niet meedoen aan de betreffende koers. Neem daarnaast een voorbeeld aan Sporza bijvoorbeeld. Die schakelen iedere dag over naar iemand van binnen het peloton. Dat is tenminste wat boeiender.
Ik denk dat ze er een stekker hebben uitgetrokken omdat Mart met pensioen moest.quote:Op zondag 24 juli 2011 19:24 schreef TargaFlorio het volgende:
Heeft Avondetappe dit jaar dan zoveel meer kijkers als voorgaande jaren? Ik heb het idee dat er een spelletje gespeeld is door de NOS.
Volentequote:Op zondag 24 juli 2011 18:59 schreef Symer het volgende:
Mart met pensioen! Oh nee, toch niet.
Avondetappe stopt! Oh nee, toch niet.
Hadden ze kijkcijfers te weinig of zo?
[..]
Volente?
In november wordt Ruijgh 25...quote:Op zondag 24 juli 2011 18:44 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Je kan het ook eens van de positieve kant bekijken. Ze zien het van de zonnige kant als iemand van 21 in zn eerste Tour 21e wordt en willen dat vieren.
Wat ergquote:Op zondag 24 juli 2011 16:47 schreef TLC het volgende:
[..]
Dat heb ik altijd zo geleerd, ik zie nu pas dat het met een f moet, ach ja miereneukers heb je overal he of is dat met dubbel n ?
Zouden ze een voorbeeld aan kunnen nemen zoals Tour 2011 Vive le Vélo Talkshow waarin Karl Vannieuwkerke dagelijks het beste van de voorbije tourdag bundelt.quote:Op maandag 25 juli 2011 09:57 schreef FastFox91 het volgende:
Waarom geen avondetappe na Parijs? Beetje napraten, terugblikken en vooruit kijken.
Dat is al jaren zo. Wellicht omdat Mart zich tegen dan ergens in een VIP-tent langs de champs Elysees al krankjorum gezopen heeft zeker ?quote:Op maandag 25 juli 2011 09:57 schreef FastFox91 het volgende:
Waarom geen avondetappe na Parijs? Beetje napraten, terugblikken en vooruit kijken.
quote:Op zaterdag 30 juli 2011 10:40 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Dat is al jaren zo. Wellicht omdat Mart zich tegen dan ergens in een VIP-tent langs de champs Elysees al krankjorum gezopen heeft zeker ?
Mijn sportzomer is weer goed.quote:Op woensdag 20 juni 2012 12:43 schreef Felagund het volgende:
*kick*
Ook dit jaar weer gewoon met Mart Smeets.
Mooi, als het maar niet te veel "Mart-kijk-mij-eens-geweldig-zijn-Smeets" wordtquote:Op woensdag 20 juni 2012 12:43 schreef Felagund het volgende:
*kick*
Ook dit jaar weer gewoon met Mart Smeets.
quote:Op woensdag 20 juni 2012 13:02 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Mooi, als het maar niet te veel "Mart-kijk-mij-eens-geweldig-zijn-Smeets" wordt
quote:Op woensdag 20 juni 2012 13:02 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Mooi, als het maar veel "Mart-kijk-mij-eens-geweldig-zijn-Smeets" wordt
quote:
Je kent Mart toch.quote:Op woensdag 20 juni 2012 13:02 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Mooi, als het maar niet te veel "Mart-kijk-mij-eens-geweldig-zijn-Smeets" wordt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |