Over een weekje komt de eerste van dit aanbod gebruik maken.quote:Wellicht zijn er Fokkers die deze zomer eigenlijk niet op vakantie kunnen, maar wel willen kamperen? Onze woonboerderij ligt op een rustige plaats net over de Duitse grens, in de regio Boxmeer/Nijmegen en heeft de beschikking over een rustig veld met kampeermogelijkheid en voldoende privacy.
oh en schade deutschland alles ist vorbei ..quote:Op zaterdag 23 juli 2011 23:26 schreef Rewimo het volgende:
[..]
We geven je wel een spoedcursus
[Aangeboden] Gratis kampeerplek deel III
Jij moest ook nodig naar bed zie ikquote:Op zondag 24 juli 2011 00:22 schreef ElisaB het volgende:
@ Rewimo: Kwik, Kwek, Kwak, Eén, twee drie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
quote:Op zondag 24 juli 2011 07:55 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Jij moest ook nodig naar bed zie ik
Goeiemorgen, het is prachtig kampeerweer!Zeker, het is stralend weerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en als dat kind net als Christan is het liefst een week lang dezelfde..quote:Op zondag 24 juli 2011 09:35 schreef Rewimo het volgende:
Met die kleintjes moet je ook nog zoveel dingen meeslepen. Als ze groter worden hoeven ze alleen nog maar een T-shirt en een spijkerbroek
Ehm... niet van zijn moederquote:Op zondag 24 juli 2011 09:52 schreef qltel het volgende:
en als dat kind net als Christan is het liefst een week lang dezelfde..
van wie zal hij dat nou hebben..
Whehehehequote:Op zondag 24 juli 2011 14:37 schreef Rewimo het volgende:
Zo, iedereen is gearriveerd en geïnstalleerd De familie B is weer vertrokken. De logeerkamer is verbouwd voor vannacht, en Jan inspecteert het huis. We zijn niet echt peuterproef meer
Nee hoor, geen enkel probleem. Jullie zijn vanzelfsprekend ook samen van harte welkom!quote:Op maandag 25 juli 2011 14:31 schreef asfalthooligan het volgende:
Als het allemaal lukt gaan WIJ ik en de vriendin met zijn 2tjes naar jullie toe voor een paar dagen
als jullie het goed vinden
er is waarschijnlijk sowieso geld voor benzine dan zijn we al een heel end .
ik vond dat zij ook eventueel mee moest zodat ze der koppie ook weer wat leeg heeft na alle shit die er gebeurt is.
als het goed is dat ze mee komt en ze kan het regelen dan wouden wij of 4 augustus of 5 augustus die kant op rijden tot dinsdags 9 augustus als dat geen probleem is
Zal ik ook meekomen? Kunnen we overdag - als Rewimo werkt - gezellig klaverjassenquote:Op maandag 25 juli 2011 15:29 schreef qltel het volgende:
Nee hoor, geen enkel probleem. Jullie zijn vanzelfsprekend ook samen van harte welkom!
Ja leuk! Ik kan alleen niet klaverjassen, maar daar vinden we wel wat op..quote:Op maandag 25 juli 2011 15:36 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Zal ik ook meekomen? Kunnen we overdag - als Rewimo werkt - gezellig klaverjassen
Ik duim mee..quote:Op maandag 25 juli 2011 15:42 schreef asfalthooligan het volgende:
top qltel
hopen en bidden dat ze mee kan (is me collega overdag heeft nogal een moeilijke job coach
Ik ook niet, maar ik gok dat Asfalt & vriendin het ook niet kunnen, dus dat wordt reuze leukquote:Op maandag 25 juli 2011 15:49 schreef qltel het volgende:
Ja leuk! Ik kan alleen niet klaverjassen, maar daar vinden we wel wat op..
Ze is toch wel meerderjarigquote:Op maandag 25 juli 2011 15:52 schreef asfalthooligan het volgende:
klopt ja ze is van de wii generatie hhahahaha
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |