Het eerste wat ik dacht was: Schoolvoorbeeld van iemand die geen vriendin kan krijgenquote:Op zondag 24 juli 2011 13:11 schreef Chooselife het volgende:
Ik zag die foto van die knakker, met die stoere pose, die doordringende zwoele blik en dat op de millimeter nauwkeurig geschoren sikje, en het eerste wat ik dacht was: Narcistische persoonlijkheidsstoornis. Deze jongen is gek op zichzelf.
Schoolvoorbeeld van een aantrekkelijke gozer die massa's vriendinnen kan krijgen.quote:Op zondag 24 juli 2011 13:13 schreef DRidder het volgende:
[..]
Het eerste wat ik dacht was: Schoolvoorbeeld van iemand die geen vriendin kan krijgen
Hij gelooft datgene wat Geert Wilders rondbazuint. Je kunt niet stellen dat Wilders bloed aan z'n handen heeft (dat gaat te ver), maar qua gedachtengoed hoort deze man thuis in de richting van de PVV en SGP.quote:Op zondag 24 juli 2011 12:16 schreef DRidder het volgende:
Meneer is er van overtuigd dat immigranten/moslims Nederland tot een totalitaire staat hebben gemaakt, waar Nederland ooit een tolerante samenleving was. Het hilarische/verontrustende is dat in Nederland zelf genoeg schizoïde figuren rondlopen met dezelfde overtuiging.
Ja, dat was ook zo klaar als een klontje.quote:Op zondag 24 juli 2011 01:17 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Dacht ik gelijk aan toen dat op het eiland bekend werd. Die bom was gewoon een afleiding.
In zijn boek schrijft hij dat hij op een homo, een zonderling en een WoW-verslaafde wil lijken, zodat hij mensen op afstand kan houden en zo zijn meesterplan uit kan voeren.quote:Op zondag 24 juli 2011 13:11 schreef Chooselife het volgende:
Ik zag die foto van die knakker, met die stoere pose, die doordringende zwoele blik en dat op de millimeter nauwkeurig geschoren sikje, en het eerste wat ik dacht was: Narcistische persoonlijkheidsstoornis. Deze jongen is gek op zichzelf.
Schoolvoorbeeld van iemand die vrouwen niet ziet als gelijke en als verrijking, maar als nederig derderangs gebruiksvoorwerp. Denk niet dat iemand zijn aan zijn rationele eisen zou kunnen voldoen.quote:Op zondag 24 juli 2011 13:13 schreef DRidder het volgende:
[..]
Het eerste wat ik dacht was: Schoolvoorbeeld van iemand die geen vriendin kan krijgen
Dat denk ik ook. Dat zijn ook wel de typische kenmerken van een hoog IQ en (automatisch als gevolg) lager EQ.quote:Op zondag 24 juli 2011 13:16 schreef Klaudias het volgende:
Ik denk dat het eerder gezegd andersom is ... hij worstelt met z'n seksualiteit en vindt het soms moeilijk om te kunnen stoppen met computerspellen en gewoon wat te socializen met vrienden ... en vervolgens heeft hij deze hele fantasiewereld over moslims en tempeliers er om heen verzonnen
Wat een onzin zeg.quote:Op zondag 24 juli 2011 13:11 schreef Chooselife het volgende:
Hahaha. Was niet persoonlijk bedoeld!quote:Op zondag 24 juli 2011 13:18 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Wat een onzin zeg.Dat is jouw manier om een diagnose te stellen? Er zijn talloze mannen die zichzelf goed verzorgen.
Ow.quote:Op zondag 24 juli 2011 13:19 schreef Chooselife het volgende:
[..]
Hahaha. Was niet persoonlijk bedoeld!
Helemaal met je eens.quote:Op zondag 24 juli 2011 13:15 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Hij gelooft datgene wat Geert Wilders rondbazuint. Je kunt niet stellen dat Wilders bloed aan z'n handen heeft (dat gaat te ver), maar qua gedachtengoed hoort deze man thuis in de richting van de PVV en SGP.
Maar bij het lezen van het manifest kun je niet loskomen van de gedachte dat het geschreven is door een gewetenloze moordenaar die doelbewust bijna 100 pubers om het leven heeft gebracht. Afgezien van de inhoud moet dat voor een normaal mens toch "voldoende" zijn om er afstand van te houden.quote:Op zondag 24 juli 2011 13:02 schreef revolutionarymen het volgende:
Plan B is denk ik effectiever dan plan A je hebt zat van zulke platforms terwijl niemand het wil weten, Nu leest iedereen hier stukken van zijn manifest dus zijn doel is nu al bereikt.
Net zoals veel Moslims niets kunnen met de acties van Al Qaidaquote:Op zondag 24 juli 2011 13:22 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Ik ben het op bepaalde vlakken ook best met hem eens (moslimimmigratie, de EU, multi-culturele samenleving, dat Europa veel, veel harder moet worden etc)
Maar dan komt het Knights- en massamoorden verhaal en daar kan ik dus totaal niets mee.
Klopt en daarom snap ik hier ook niets van. Hij had beter richting een als extremistisch bekend staande moskee kunnen gaan of zo (die gasten in Engeland bv) en die opblazen. Dan had hij ook zijn aandacht gehad en veel minder totale afkeur zou hem ten deel zijn gevallen. En dit weet hij dondersgoed want hij geeft het ook aan dit te verwachten.quote:Op zondag 24 juli 2011 13:20 schreef quo_ het volgende:
[..]
Maar bij het lezen van het manifest kun je niet loskomen van de gedachte dat het geschreven is door een gewetenloze moordenaar die doelbewust bijna 100 pubers om het leven heeft gebracht. Afgezien van de inhoud moet dat voor een normaal mens toch "voldoende" zijn om er afstand van te houden.
Ik ben ook geen fan van de multiculturele samenleving, maar er gaan wel steeds meer stemmen op die zeggen dat de EU nauwer zal moeten samenwerken met Noord-Afrika om de economie op peil te houden. Het barst daar van de jonge beroepsbevolking, terwijl hier juist de vergrijzing inzet.quote:Op zondag 24 juli 2011 13:22 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Ik ben het op bepaalde vlakken ook best met hem eens (moslimimmigratie, de EU, multi-culturele samenleving, dat Europa veel, veel harder moet worden etc)
Maar dan komt het Knights- en massamoorden verhaal en daar kan ik dus totaal niets mee.
Ja daar heb je een verdomd goed punt. Had ik zelf ook al bedacht omdat heel links Fok nu opeens beweert dat je in zijn hoek zit als je GW steunt. Waarop ik dan weer antwoordde dat als zij dat vinden, zij dan automatisch ook vinden dat iedere moslim terreuraanslagen van AQ en co steunt.quote:Op zondag 24 juli 2011 13:24 schreef -Techno- het volgende:
[..]
Net zoals veel Moslims niets kunnen met de acties van Al Qaida
Triest dat er slechts blanken zijn omgekomen he?quote:Op zondag 24 juli 2011 13:24 schreef LXIV het volgende:
Als hij zijn doelstellingen had willen bereiken dan had hij moeten toeslaan in de moslim-gemeenschap, en moeten hopen dat er vanuit die hoek een 'antwoord' kwam. Dan een wederantwoord, etc. en er ontstaat een vicieuze cirkel.
Nu bereikt hij enkel dat zowat iedereen zich afkeert van hem, en dat moslims en Noren dit gezamelijk kunnen veroordelen.
9 jaar werk voor niks, om het tegengestelde te bereiken wat je eigenlijk wil.
Die vergrijzing is geen probleem wat daarmee opgelost kan worden, dat is al 1000 x uitgerekend. Het is een middel erger dan de kwaal en het 'probleem' lost zich vanzelf op.quote:Op zondag 24 juli 2011 13:25 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik ben ook geen fan van de multiculturele samenleving, maar er gaan wel steeds meer stemmen op die zeggen dat de EU nauwer zal moeten samenwerken met Noord-Afrika om de economie op peil te houden. Het barst daar van de jonge beroepsbevolking, terwijl hier juist de vergrijzing inzet.
Zoiets ja.quote:Op zondag 24 juli 2011 13:15 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Hij gelooft datgene wat Geert Wilders rondbazuint. Je kunt niet stellen dat Wilders bloed aan z'n handen heeft (dat gaat te ver), maar qua gedachtengoed hoort deze man thuis in de richting van de PVV en SGP.
Waar slaat dat op? LXIV geeft aan dat de dader zijn doel niet heeft bereikt.quote:Op zondag 24 juli 2011 13:25 schreef DRidder het volgende:
Triest dat er slechts blanken zijn omgekomen he?
Of hij is nog slimmer als dat velen denken en is hij juist extreem links.quote:Op zondag 24 juli 2011 13:24 schreef LXIV het volgende:
Als hij zijn doelstellingen had willen bereiken dan had hij moeten toeslaan in de moslim-gemeenschap, en moeten hopen dat er vanuit die hoek een 'antwoord' kwam. Dan een wederantwoord, etc. en er ontstaat een vicieuze cirkel.
Nu bereikt hij enkel dat zowat iedereen zich afkeert van hem, en dat moslims en Noren dit gezamelijk kunnen veroordelen.
9 jaar werk voor niks, om het tegengestelde te bereiken wat je eigenlijk wil.
In zijn opinie zal hij wel de oorzaken hebben willen treffen, en niet de gevolgen.quote:Op zondag 24 juli 2011 13:24 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Klopt en daarom snap ik hier ook niets van. Hij had beter richting een als extremistisch bekend staande moskee kunnen gaan of zo (die gasten in Engeland bv) en die opblazen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |