abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_99873144
Ik zag die foto van die knakker, met die stoere pose, die doordringende zwoele blik en dat op de millimeter nauwkeurig geschoren sikje, en het eerste wat ik dacht was: Narcistische persoonlijkheidsstoornis. Deze jongen is gek op zichzelf.
pi_99873227
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 13:11 schreef Chooselife het volgende:
Ik zag die foto van die knakker, met die stoere pose, die doordringende zwoele blik en dat op de millimeter nauwkeurig geschoren sikje, en het eerste wat ik dacht was: Narcistische persoonlijkheidsstoornis. Deze jongen is gek op zichzelf.
Het eerste wat ik dacht was: Schoolvoorbeeld van iemand die geen vriendin kan krijgen :{
pi_99873276
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 13:13 schreef DRidder het volgende:

[..]

Het eerste wat ik dacht was: Schoolvoorbeeld van iemand die geen vriendin kan krijgen :{
Schoolvoorbeeld van een aantrekkelijke gozer die massa's vriendinnen kan krijgen.
pi_99873321
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 12:16 schreef DRidder het volgende:
Meneer is er van overtuigd dat immigranten/moslims Nederland tot een totalitaire staat hebben gemaakt, waar Nederland ooit een tolerante samenleving was. Het hilarische/verontrustende is dat in Nederland zelf genoeg schizoïde figuren rondlopen met dezelfde overtuiging.
Hij gelooft datgene wat Geert Wilders rondbazuint. Je kunt niet stellen dat Wilders bloed aan z'n handen heeft (dat gaat te ver), maar qua gedachtengoed hoort deze man thuis in de richting van de PVV en SGP.
pi_99873325
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 01:17 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

Dacht ik gelijk aan toen dat op het eiland bekend werd. Die bom was gewoon een afleiding.
Ja, dat was ook zo klaar als een klontje.
Lambo of Rekt
pi_99873332
quote:
In zijn boek schrijft hij dat hij op een homo, een zonderling en een WoW-verslaafde wil lijken, zodat hij mensen op afstand kan houden en zo zijn meesterplan uit kan voeren.

Ik denk dat het eerder gezegd andersom is ... hij worstelt met z'n seksualiteit en vindt het soms moeilijk om te kunnen stoppen met computerspellen en gewoon wat te socializen met vrienden ... en vervolgens heeft hij deze hele fantasiewereld over moslims en tempeliers er om heen verzonnen :{
Roses are grey. Violets are grey. I am a dog.
pi_99873353
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 13:13 schreef DRidder het volgende:

[..]

Schoolvoorbeeld van iemand die vrouwen niet ziet als gelijke en als verrijking, maar als nederig derderangs gebruiksvoorwerp. Denk niet dat iemand zijn aan zijn rationele eisen zou kunnen voldoen.
pi_99873393
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 13:16 schreef Klaudias het volgende:

Ik denk dat het eerder gezegd andersom is ... hij worstelt met z'n seksualiteit en vindt het soms moeilijk om te kunnen stoppen met computerspellen en gewoon wat te socializen met vrienden ... en vervolgens heeft hij deze hele fantasiewereld over moslims en tempeliers er om heen verzonnen :{
Dat denk ik ook. Dat zijn ook wel de typische kenmerken van een hoog IQ en (automatisch als gevolg) lager EQ.
  zondag 24 juli 2011 @ 13:18:28 #159
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_99873405
quote:
Wat een onzin zeg. :') Dat is jouw manier om een diagnose te stellen? Er zijn talloze mannen die zichzelf goed verzorgen.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_99873426
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 13:18 schreef Federer-fan het volgende:

[..]

Wat een onzin zeg. :') Dat is jouw manier om een diagnose te stellen? Er zijn talloze mannen die zichzelf goed verzorgen.
Hahaha. Was niet persoonlijk bedoeld! :D
  zondag 24 juli 2011 @ 13:19:16 #161
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_99873441
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 13:19 schreef Chooselife het volgende:

[..]

Hahaha. Was niet persoonlijk bedoeld! :D
Ow. ;( Ik bedoelde trouwens mezelf niet, maar de vele mannen die zich echt heel goed verzorgen.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  Moderator zondag 24 juli 2011 @ 13:19:35 #162
236264 crew  capricia
pi_99873459
quote:
15s.gif Op zondag 24 juli 2011 13:15 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Hij gelooft datgene wat Geert Wilders rondbazuint. Je kunt niet stellen dat Wilders bloed aan z'n handen heeft (dat gaat te ver), maar qua gedachtengoed hoort deze man thuis in de richting van de PVV en SGP.
Helemaal met je eens.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_99873490
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 13:02 schreef revolutionarymen het volgende:
Plan B is denk ik effectiever dan plan A je hebt zat van zulke platforms terwijl niemand het wil weten, Nu leest iedereen hier stukken van zijn manifest dus zijn doel is nu al bereikt.
Maar bij het lezen van het manifest kun je niet loskomen van de gedachte dat het geschreven is door een gewetenloze moordenaar die doelbewust bijna 100 pubers om het leven heeft gebracht. Afgezien van de inhoud moet dat voor een normaal mens toch "voldoende" zijn om er afstand van te houden.

En of het voor niet normale mensen die het stuk als inspiratiebron of als gebruiksaanwijzing willen gebruiken wordt het niet echt makkelijker om een explosief in elkaar te knutselen, Er staat genoeg vermeld over de te volgen werkwijze om triggers te zetten door inlichtingendiensten.

De beste strategie zou nu zijn om hem gek te verklaren en in een dwangbuis in de isoleer te laten verblijven. Weg podium.
-
pi_99873552
Ik ben het op bepaalde vlakken ook best met hem eens (moslimimmigratie, de EU, multi-culturele samenleving, dat Europa veel, veel harder moet worden etc)
Maar dan komt het Knights- en massamoorden verhaal en daar kan ik dus totaal niets mee.
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
  zondag 24 juli 2011 @ 13:24:05 #165
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_99873608
Als hij zijn doelstellingen had willen bereiken dan had hij moeten toeslaan in de moslim-gemeenschap, en moeten hopen dat er vanuit die hoek een 'antwoord' kwam. Dan een wederantwoord, etc. en er ontstaat een vicieuze cirkel.

Nu bereikt hij enkel dat zowat iedereen zich afkeert van hem, en dat moslims en Noren dit gezamelijk kunnen veroordelen.

9 jaar werk voor niks, om het tegengestelde te bereiken wat je eigenlijk wil.
The End Times are wild
  zondag 24 juli 2011 @ 13:24:33 #166
231576 -Techno-
De kracht van herhaling
pi_99873629
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 13:22 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Ik ben het op bepaalde vlakken ook best met hem eens (moslimimmigratie, de EU, multi-culturele samenleving, dat Europa veel, veel harder moet worden etc)
Maar dan komt het Knights- en massamoorden verhaal en daar kan ik dus totaal niets mee.
Net zoals veel Moslims niets kunnen met de acties van Al Qaida ;)
We stoppen niet met spelen omdat we oud worden.... We worden oud omdat we stoppen met spelen.
pi_99873630
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 13:20 schreef quo_ het volgende:

[..]

Maar bij het lezen van het manifest kun je niet loskomen van de gedachte dat het geschreven is door een gewetenloze moordenaar die doelbewust bijna 100 pubers om het leven heeft gebracht. Afgezien van de inhoud moet dat voor een normaal mens toch "voldoende" zijn om er afstand van te houden.
Klopt en daarom snap ik hier ook niets van. Hij had beter richting een als extremistisch bekend staande moskee kunnen gaan of zo (die gasten in Engeland bv) en die opblazen. Dan had hij ook zijn aandacht gehad en veel minder totale afkeur zou hem ten deel zijn gevallen. En dit weet hij dondersgoed want hij geeft het ook aan dit te verwachten.
Snap echt niet hoe hij denkt dat dit zijn zaak ten goede komt.
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
pi_99873678
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 13:22 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Ik ben ook geen fan van de multiculturele samenleving, maar er gaan wel steeds meer stemmen op die zeggen dat de EU nauwer zal moeten samenwerken met Noord-Afrika om de economie op peil te houden. Het barst daar van de jonge beroepsbevolking, terwijl hier juist de vergrijzing inzet.
pi_99873680
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 13:24 schreef -Techno- het volgende:

[..]

Net zoals veel Moslims niets kunnen met de acties van Al Qaida ;)
Ja daar heb je een verdomd goed punt. Had ik zelf ook al bedacht omdat heel links Fok nu opeens beweert dat je in zijn hoek zit als je GW steunt. Waarop ik dan weer antwoordde dat als zij dat vinden, zij dan automatisch ook vinden dat iedere moslim terreuraanslagen van AQ en co steunt.
pi_99873682
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 13:24 schreef LXIV het volgende:
Als hij zijn doelstellingen had willen bereiken dan had hij moeten toeslaan in de moslim-gemeenschap, en moeten hopen dat er vanuit die hoek een 'antwoord' kwam. Dan een wederantwoord, etc. en er ontstaat een vicieuze cirkel.

Nu bereikt hij enkel dat zowat iedereen zich afkeert van hem, en dat moslims en Noren dit gezamelijk kunnen veroordelen.

Triest dat er slechts blanken zijn omgekomen he?
pi_99873736
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 13:25 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Ik ben ook geen fan van de multiculturele samenleving, maar er gaan wel steeds meer stemmen op die zeggen dat de EU nauwer zal moeten samenwerken met Noord-Afrika om de economie op peil te houden. Het barst daar van de jonge beroepsbevolking, terwijl hier juist de vergrijzing inzet.
Die vergrijzing is geen probleem wat daarmee opgelost kan worden, dat is al 1000 x uitgerekend. Het is een middel erger dan de kwaal en het 'probleem' lost zich vanzelf op.
  zondag 24 juli 2011 @ 13:27:17 #172
188877 Stupendous76
wenst iedereen veel plezier
pi_99873750
quote:
15s.gif Op zondag 24 juli 2011 13:15 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Zoiets ja.
Repent, Pray, Forgive
Overzicht privacy-inperkende maatregelen/wetten/voorstellen
Mensen doen niet dingen omdat ze dat willen, maar omdat het kan.
pi_99873752
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 13:25 schreef DRidder het volgende:
Triest dat er slechts blanken zijn omgekomen he?
Waar slaat dat op? LXIV geeft aan dat de dader zijn doel niet heeft bereikt.
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 24 juli 2011 @ 13:28:17 #174
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_99873780
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 13:24 schreef LXIV het volgende:

Of hij is nog slimmer als dat velen denken en is hij juist extreem links.
pi_99873835
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 13:24 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Klopt en daarom snap ik hier ook niets van. Hij had beter richting een als extremistisch bekend staande moskee kunnen gaan of zo (die gasten in Engeland bv) en die opblazen.
In zijn opinie zal hij wel de oorzaken hebben willen treffen, en niet de gevolgen. :{
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')