SPOILER: De Radio49 DJ's (in willekeurige volgorde)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat kan ik als luisteraar verwachten op Radio 49?
Alles. Simpeler is het niet samen te vatten. Iedere DJ heeft zijn eigen stijl, van muziekspecials tot talkshows en verzoekprogramma's. Een bepaald nummer of thema in gedachten? Vraag het eens in het topic, wie weet is er wel iemand die het draait! Zo niet, mag je - als je het leuk vindt - dat zélf doen!
En als er geen DJ draait?
Dan zorgt Guppie (de verzoekjes-automaat) voor lekkere muziek. Klik op de grote zwarte VERZOEKJES knop hierbeneden om iets aan te vragen. Guppie wordt beheerd door robdriessen en kan ook bediend worden door Redskillz, Viro, Knetterkrankjorum en Outpost76
Ik wil ook! Hoe meld ik me aan en kom ik op het rooster?
Aanmelden voor het rooster kan door een DM of PM (liefst naar 2 of meer personen) te sturen naar Mr-green, Samzz, Gewoonfaye, Knetterkrankjorum of Carooltje79.
Nadat je op het rooster bent gezet ontvang je de gegevens waarmee je kan inloggen op de stream.
LET OP: DJ's moeten zich minimaal 10 minuten voor hun show melden in het topic, zijn ze er niet dan wordt hun uurtje weggegeven!
Zijn er eisen aan DJ's of hun programma's?
Niet echt, draai wat je leuk vindt, of juist totaal iets anders. Hoe meer stijlen, hoe beter! Het enige wat we van je vragen is enthousiasme, de juiste software (zoals SAM of VDJ) en als je durft: een goede microfoon!
Luisteren in een media player?
Dat kan, klik hier om naar Radio 49 in je media player te luisteren.
Slowchat is toegestaan, maar tot bepaalde hoogte! Het topic is voornamelijk bedoeld voor feedback voor de DJ's.
Statistieken
Uiteraard zijn er statistieken voor deze reeks: http://piles.nl/fok/index.php?reeks_id=16
Radio49 Marathon Aanmeldtopic Radio 49 marathon topic (6/7 augustus)
open!!Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"
quote:
Daar mag Wes - Alane zeker niet ontbrekenquote:Op zaterdag 23 juli 2011 21:35 schreef Jofunu-kun het volgende:
Even een mededeling!
Ik wil "mama appelsap" liedjes van jullie hebben!
Wat zijn mama appelsap liedjes? Liedjes waarin je iets totaal anders hoort dan dat de tekst werkelijk is. Stuur ze per PM naar me op, het liefst met zippyshare linkje, zet erbij waar je het mama appelsapje hoort, en natuurlijk wat je hoort!
Doe goed je best, ik wil er in het totaal 30 hebben!
Shania Twain - Man, I Feel Like a Woman?quote:Op zaterdag 23 juli 2011 21:36 schreef Outpost76 het volgende:
Tip:
Vrouw
Ja weinig maar doe t er maar mee.
Ik wil nieuwe, van jullie, die nog niet bekend zijn!quote:Op zaterdag 23 juli 2011 21:35 schreef LightLuke het volgende:
[..]
Daar mag Wes - Alane zeker niet ontbreken
Anouk - Womanquote:Op zaterdag 23 juli 2011 21:36 schreef Outpost76 het volgende:
Tip:
Vrouw
Ja weinig maar doe t er maar mee.
Neequote:
Nee maar de titel is goed.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 21:36 schreef robdriessen het volgende:
John Lennon - Woman
Wolfmother - Woman
Nope.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 21:36 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Shania Twain - Man, I Feel Like a Woman?
Dat zei ik nou ook al.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 21:35 schreef LightLuke het volgende:
[..]
Daar mag Wes - Alane zeker niet ontbreken
1:55 "harige piemel"quote:Op zaterdag 23 juli 2011 21:34 schreef Jofunu-kun het volgende:
Even een mededeling!
Ik wil "mama appelsap" liedjes van jullie hebben!
Wat zijn mama appelsap liedjes? Liedjes waarin je iets totaal anders hoort dan dat de tekst werkelijk is. Stuur ze per PM naar me op, het liefst met zippyshare linkje, zet erbij waar je het mama appelsapje hoort, en natuurlijk wat je hoort!
Doe goed je best, ik wil er in het totaal 30 hebben!
No way! Die is briljant!quote:Op zaterdag 23 juli 2011 21:37 schreef iBenny het volgende:
[..]
1:55 "harige piemel"
Elke andere Mama appelsap is hierbij vergeleken ruk
Ja die wilde ik ook al noemenquote:Op zaterdag 23 juli 2011 21:37 schreef iBenny het volgende:
[..]
Whahahahaha das een goeie voor deze tip ja!quote:Op zaterdag 23 juli 2011 21:37 schreef Watertornado het volgende:
Bran Van 3000 ft. Eek a Mouse - Go Shoppin'?
Anouk.quote:
quote:Op zaterdag 23 juli 2011 21:38 schreef heloef het volgende:
[..]
Anouk.![]()
Goede zangeres maar had zij niet in plaats kunnen gaan van wijnhuis?
mooie woordspeling ookquote:Op zaterdag 23 juli 2011 21:37 schreef iBenny het volgende:
[..]
Pleur op! Anouk is Bazin!quote:Op zaterdag 23 juli 2011 21:38 schreef heloef het volgende:
[..]
Anouk.![]()
Goede zangeres maar had zij niet in plaats kunnen gaan van wijnhuis?
*Tik em aan vrouwe*quote:
Just sayin . . .quote:Op zaterdag 23 juli 2011 21:38 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Whahahahaha das een goeie voor deze tip ja!
Krimpt die!?quote:Op zaterdag 23 juli 2011 21:39 schreef Outpost76 het volgende:
Tip:
Je doet als man je broek uit met een half stijve en dan ...............
Nee!quote:Op zaterdag 23 juli 2011 21:40 schreef charmed_angel het volgende:
Britt! DOE JOE NOO DE WEEJ TOE DE PLEEJ???
20 Fingers - Short Dick Man.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 21:39 schreef Outpost76 het volgende:
Tip:
*splet* ?quote:Op zaterdag 23 juli 2011 21:39 schreef Outpost76 het volgende:
Tip:
quote:Op zaterdag 23 juli 2011 21:40 schreef Watertornado het volgende:
[..]
KUT IK HEB GEEN X-BOKS MET C_A GEDAAN![]()
WAT?!quote:Op zaterdag 23 juli 2011 21:41 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
![]()
Ik heb wel een keer een X-Factor gedaan met een fokker
Ik kan zelfs de X-boks 360!quote:Op zaterdag 23 juli 2011 21:41 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
![]()
Wat een vage.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 21:39 schreef Outpost76 het volgende:
Tip:
quote:Op zaterdag 23 juli 2011 21:41 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
![]()
Anouk - It's Oh So Hard.quote:
Geniaalquote:Op zaterdag 23 juli 2011 21:41 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Anouk - It's Oh So Hard.
Oh wacht ......
Nopequote:Op zaterdag 23 juli 2011 21:43 schreef heloef het volgende:
Je hebt een halve stijve je doet je broek dan kan je neuken en dat is fuck dus:
Tonight im Fucking you
Fuck you
Goeie voor Jofu zn showquote:Op zaterdag 23 juli 2011 21:44 schreef Watertornado het volgende:
Hier hoor ik altijd "Whoop that ass" in, maar dat terzijde.
quote:Op zaterdag 23 juli 2011 21:44 schreef Watertornado het volgende:
Hier hoor ik altijd "Whoop that ass" in, maar dat terzijde.
quote:
Niemand sneller dusquote:Op zaterdag 23 juli 2011 21:44 schreef charmed_angel het volgende:
Brittje???? Beetje bosnegers versieren?
*tikt em aan*quote:
doen we daar X ???quote:Op zaterdag 23 juli 2011 21:45 schreef iBenny het volgende:
[..]
Jawel! Die met ons vier!
Jij hebt die volgens mij
Niks mis met dit nummer!quote:Op zaterdag 23 juli 2011 21:45 schreef LightLuke het volgende:
En ik heb deze nog wel in m'n muziek bieb *Schande dat ik m niet weet
Usain Bolt?quote:
Heeft er idd wel wat van weg ja.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 21:46 schreef Watertornado het volgende:
Door dit nummer moet ik denken aan Apache Indian - Boom Shak-a-lak of hoe je het ook schrijft.
C_a PM die evenquote:Op zaterdag 23 juli 2011 21:45 schreef iBenny het volgende:
[..]
Jawel! Die met ons vier!
Jij hebt die volgens mij
Usain Bolt is vast sneller dan C_Aquote:
Money, Money, Moneyquote:
Nopequote:Op zaterdag 23 juli 2011 21:48 schreef LightLuke het volgende:
The Notorious B.I.G - Mo Money Mo problems ?
Nopequote:
Neequote:Op zaterdag 23 juli 2011 21:48 schreef robdriessen het volgende:
Simply Red - Money's Too Tight To Mention
Prince - Money Don't Matter Tonight
Luniz - I Got 5 On It
Travis McCoy - Billionaire
Met flink wa witte saus, lekker stinkequote:Op zaterdag 23 juli 2011 21:50 schreef charmed_angel het volgende:
Ik heb meer trek in Broodje Doner ofzo
Money fort nothing, dire straits.quote:
quote:Op zaterdag 23 juli 2011 21:50 schreef Watertornado het volgende:
Ik wilde net al Dire Straits zeggen.
Jij bent mijn nieuwe heldin van de week!quote:Op zaterdag 23 juli 2011 21:50 schreef charmed_angel het volgende:
Ik heb meer trek in Broodje Doner ofzo
trouwenquote:Op zaterdag 23 juli 2011 21:50 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Jij bent mijn nieuwe heldin van de week!
Dire Straits - Money for nothingquote:Op zaterdag 23 juli 2011 21:50 schreef Lutte het volgende:
[..]
Money for nothing and chicks for free.. Weet niet hoe ie heet
MET SNELKOOKFUNCTIE EN EIWEKKERquote:
WUTquote:Op zaterdag 23 juli 2011 21:51 schreef Outpost76 het volgende:
Zo kan ik even pissen deze duurt 8.26 minuten.
Lange versie?quote:Op zaterdag 23 juli 2011 21:51 schreef Outpost76 het volgende:
Zo kan ik even pissen deze duurt 8.26 minuten.
Herziene versie.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 21:52 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik dan wat gemist.
Ik wil een stereo in mijn toilet.quote:
Je hoort toch dat 'ie bazig begint zoals je gewend bent van je plaat waarbij de plaat doet denken aan het schilderij "who's afraid of red, yellow and blue"?quote:
Youp van 't Hek!quote:Op zaterdag 23 juli 2011 21:53 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Ik wil een stereo in mijn toilet.
En een toilet in mijn stereo.
Jaquote:Op zaterdag 23 juli 2011 21:53 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Je hoort toch dat 'ie bazig begint zoals je gewend bent van je plaat waarbij de plaat doet denken aan het schilderij "who's afraid of red, yellow and blue"?
Klinkt hitsig ik wil wel een ring van osmium, wolfraamcarbide of iridium is dat een bezwaar?quote:
Kakapparatuurquote:
Wat ik nu ook doe met een flesje pap erbij!quote:Op zaterdag 23 juli 2011 21:54 schreef _Fanta het volgende:
Echt een nummer om peukje bij op te steken en achterover te leunen in mn zetel
Alhoewel ik Sultans of Swing zoals hij op Alchemy staat ook wel heeeel gaaf vind. Maar dat zijn bijna alle nummer op Alchemy, omdat dat gewoon hun meest bazige album is.quote:
flesje pap?quote:Op zaterdag 23 juli 2011 21:54 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Wat ik nu ook doe met een flesje pap erbij!
Zijn die krengen duur?quote:Op zaterdag 23 juli 2011 21:53 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Klinkt hitsig ik wil wel een ring van osmium, wolfraamcarbide of iridium is dat een bezwaar?
Insgelijks kerel, fles HJ erbij en allesquote:Op zaterdag 23 juli 2011 21:54 schreef _Fanta het volgende:
Echt een nummer om peukje bij op te steken en achterover te leunen in mn zetel
Bierrrrr!quote:
Vind je dit niks?quote:Op zaterdag 23 juli 2011 21:51 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
WUT
Dan ga ik even tante sjaan luisteren, verzoekje gekregen via msn, die moet ik dus gaan draaien vannacht
Bazen nummers horen lang.quote:
ik hou niet van lange nummersquote:Op zaterdag 23 juli 2011 21:56 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Vind je dit niks?
[..]
Bazen nummers horen lang.
Ik weet niet of het bestaat, maar echte dudes laten dat gewoon effe uitdraaien. Alleen daarvoor heb je waarschijnlijk wel diamantkoppen voor nodig (wolfraamcarbide heet ook wel Widia (=wie diamant)).quote:Op zaterdag 23 juli 2011 21:55 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Zijn die krengen duur?
Gaan we dan wel shoppen in de PC Hooftstraat
Een vrouw naar mijn hart.quote:
Telegraph Road. Goud.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 21:55 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Alhoewel ik Sultans of Swing zoals hij op Alchemy staat ook wel heeeel gaaf vind. Maar dat zijn bijna alle nummer op Alchemy, omdat dat gewoon hun meest bazige album is.
Was toffe show man, Heb zeker genotenquote:Op zaterdag 23 juli 2011 21:56 schreef Outpost76 het volgende:
Was meteen mn laatste nummer mensen. Bedankt voor het mee doen en ik hoop dat jullie t leuk vonden en genoten hebben van de musiekjens.![]()
OKquote:Op zaterdag 23 juli 2011 21:57 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik weet niet of het bestaat, maar echte dudes laten dat gewoon effe uitdraaien. Alleen daarvoor heb je waarschijnlijk wel diamantkoppen voor nodig (wolfraamcarbide heet ook wel Widia (=wie diamant)).
Draait gij ook Ruby Tuesday?quote:
Op mijn speakers heb ik altijd kippenvel als ik de hi-hats kan ruiken, zo realistisch.quote:
Thx man!quote:Op zaterdag 23 juli 2011 21:57 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Was toffe show man, Heb zeker genoten
Wij gaan echt een perfect huwelijk hebben waarbij ik aan het strijken ben en jij aan het gamen.quote:
Je wil stiekem een meisje zijn he?quote:Op zaterdag 23 juli 2011 21:59 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wij gaan echt een perfect huwelijk hebben waarbij ik aan het strijken ben en jij aan het gamen.
Nooooooooooooooooh, Jones wordt altijd vergeten!quote:Op zaterdag 23 juli 2011 22:00 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik draai geen Stones vandaag. Ik heb nog zitten twijfelen.
Ze geeft weer een spetterend optreden.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 21:59 schreef robdriessen het volgende:
Wat wordt er vandaag toch veel Amy Winehouse gedraaid. Is ze jarig of zo?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
quote:Op zaterdag 23 juli 2011 21:58 schreef iBenny het volgende:
[..]
maar die belanden op dr iPod... ik ben bang
Ik ben hem niet vergeten, ik heb gekozen voor zingende 27'ers.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 22:00 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Nooooooooooooooooh, Jones wordt altijd vergeten!
quote:Op zaterdag 23 juli 2011 21:59 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wij gaan echt een perfect huwelijk hebben waarbij ik aan het strijken ben en jij aan het gamen.
neger wat! oké.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 22:01 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik ben hem niet vergeten, ik heb gekozen voor zingende 27'ers.
Met een echte Amy smiley ook nogquote:Op zaterdag 23 juli 2011 21:59 schreef robdriessen het volgende:
Wat wordt er vandaag toch veel Amy Winehouse gedraaid. Is ze jarig of zo?
Thx!quote:
Nog meer useless Trivia: Als de zanger van Blind Melon (je kent ze nog wel van No Rain) vier weken eerder zijn fatale overdose had genomen, dan had ie ook bij de club van 27 gehoord.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 22:01 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik ben hem niet vergeten, ik heb gekozen voor zingende 27'ers.
Schattig hequote:Op zaterdag 23 juli 2011 22:03 schreef Watertornado het volgende:
[..]
WTF flitst je - JAAAA DIT NUMMERRRR - UI opeens.
Doodzonde.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 22:03 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Nog meer useless Trivia: Als de zanger van Blind Melon (je kent ze nog wel van No Rain) vier weken eerder zijn fatale overdose had genomen, dan had ie ook bij de club van 27 gehoord.
Huh wat? zo oud ben jij nog niet toch?quote:Op zaterdag 23 juli 2011 22:02 schreef charmed_angel het volgende:
Watertornado ik ben alleen wel 10 jaar ouder dan jou, is dat erg?
Als hij ja zegt, doe ik wel een aanzoekquote:Op zaterdag 23 juli 2011 22:02 schreef charmed_angel het volgende:
Nee, want:quote:Op zaterdag 23 juli 2011 22:02 schreef charmed_angel het volgende:
quote:Op zaterdag 23 juli 2011 22:04 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Huh wat? zo oud ben jij nog niet toch?
Hmm, dan had ik hem er nog niet bijgerekend. 1 hit is niet genoeg.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 22:03 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Nog meer useless Trivia: Als de zanger van Blind Melon (je kent ze nog wel van No Rain) vier weken eerder zijn fatale overdose had genomen, dan had ie ook bij de club van 27 gehoord.
Eigenlijk vind ik dat Amy Winehouse ook niet echt tot de Club 27 hoort. Maarja.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 22:04 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Hmm, dan had ik hem er nog niet bijgerekend. 1 hit is niet genoeg.
Vandaag welquote:Op zaterdag 23 juli 2011 22:04 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Eigenlijk vind ik dat Amy Winehouse ook niet echt tot de Club 27 hoort. Maarja.
Mokkel van de grote stad.quote:
10 jaar ouder dan WTquote:Op zaterdag 23 juli 2011 22:04 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Huh wat? zo oud ben jij nog niet toch?
Hou je van strijken dan?quote:Op zaterdag 23 juli 2011 22:04 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Als hij ja zegt, doe ik wel een aanzoek
Maar hebben jullie al een datum geprikt.quote:
Ik heb een werkster die van strijken houdt. Nog beter. Meer tijd om te gamen.quote:
Ik dacht eerst dat je een vrouw was maar dat komt door Fanta-stick!quote:Op zaterdag 23 juli 2011 22:07 schreef _Fanta het volgende:
C_A ik keek stiekem je profiel, maar je bent ook 7 jaar ouder dan mij. Had ik had echt niet gedacht
Wil je mijn sleep vasthouden?quote:Op zaterdag 23 juli 2011 22:07 schreef heloef het volgende:
[..]
Maar hebben jullie al een datum geprikt.
En mag ik komen zingen op de bruiloft?
dat is een beetje tequote:Op zaterdag 23 juli 2011 22:07 schreef Watertornado het volgende:
C_A: http://www.nu.nl/achterkl(...)16-jarig-meisje.html
ik word altijd rond de 25 geschatquote:Op zaterdag 23 juli 2011 22:07 schreef _Fanta het volgende:
C_A ik keek stiekem je profiel, maar je bent ook 7 jaar ouder dan mij. Had ik had echt niet gedacht
Nee en nee.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 22:08 schreef WickedTunes het volgende:
@ Val Hallen: Komen Canned Heat en the Drifters nog voorbij?
Fanta-stick is wel vrouwtje idd. Maar ik nie hoorquote:Op zaterdag 23 juli 2011 22:07 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik dacht eerst dat je een vrouw was maar dat komt door Fanta-stick!
Nee zanger.quote:
Yay, meer useless trivia!quote:Op zaterdag 23 juli 2011 22:08 schreef Watertornado het volgende:
Wellicht overbodig, maar toch even vertellen dat Mr. Mojo Risin een anagram van Jim Morrison is.
Jaaa! En dan vrijgezellennacht en dan eindigen zoals in the Hangover maar nog 10 x ergerquote:
quote:
Bruidsmeisje/zangeres dus.quote:
Jah ik dacht dus ook dat je beetje van rond mijn leeftijd wasquote:Op zaterdag 23 juli 2011 22:08 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik word altijd rond de 25 geschat
quote:Op zaterdag 23 juli 2011 22:09 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Jaaa! En dan vrijgezellennacht en dan eindigen zoals in the Hangover maar nog 10 x erger
Wat? HEB JE AL EEN ANDER?quote:Op zaterdag 23 juli 2011 22:10 schreef charmed_angel het volgende:
[..]Nu nog knetter vragen als mijn andere getuige
Dat vrijgezellenfeest moet zondag, want ik ga maandag trouwens
Let me guess:quote:Op zaterdag 23 juli 2011 22:08 schreef ValHallen het volgende:
Het 1e rondje is trouwens een kennismakingsrondje. Ik heb 6 artiesten voor jullie in de aanbieding.
Wel live in de uitzending he?quote:
Wijn!quote:Op zaterdag 23 juli 2011 22:11 schreef charmed_angel het volgende:
Hmzzzz..... nog een biertje of toch die fles wijn opentrekken?
Doe nou maar die Kronenbourg. Je aankomende man weet wel wat goed voor je is.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 22:11 schreef charmed_angel het volgende:
Bier!quote:Op zaterdag 23 juli 2011 22:11 schreef charmed_angel het volgende:
Een beetje jammer dit.quote:
dingdingding!quote:Op zaterdag 23 juli 2011 22:11 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
Let me guess:
Jim Morrison
Jimi Hendrix
Janis Joplin
Robert Johnson
Kurt C`obain
Amy Winehouse
Ik vertrouw mensen die alleen maar bier drinken niet!quote:
Wat zo'n feitje allemaal niet kan triggeren hèquote:Op zaterdag 23 juli 2011 22:12 schreef robdriessen het volgende:
Rob Driessen = Bride Sensor = Briesend Ros![]()
![]()
Ga toch mijn schoenen beoordelen!quote:
Je vertrouwt me niet?quote:Op zaterdag 23 juli 2011 22:12 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik vertrouw mensen die alleen maar bier drinken niet!
Succesfull backfire is succesfull.quote:
Panterprintje op canvas, zwartrubberen zool gelijmd aan de rest van de schoen.quote:
anagrammen rule. Ik ben ook nog Iers Besnord, hahaha.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 22:12 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wat zo'n feitje allemaal niet kan triggeren hè
Ga je weer katjelam?quote:Op zaterdag 23 juli 2011 22:13 schreef charmed_angel het volgende:
Meeste stemmen gelden![]()
Die fles wijn gaat nog wel open hoor vandaag
jaquote:
Vast wel en jij bent de man ik huis jij bepaalt.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 22:12 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Als ik op tijd terug ben van Harry Potter wel
Als WT het goed vind
giet jij er nooit een lekker mixje in?quote:
Soms en af en toe een baco.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 22:14 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
giet jij er nooit een lekker mixje in?
Mr. Cafeinegolf. Nog beterquote:Op zaterdag 23 juli 2011 22:14 schreef Watertornado het volgende:
Ik ben Mr. Golf Cafeïne. Zelf bedacht, zonder computer.
Gewoon drinken waar je zin in hebt, ik plop nog biertje open hieroquote:Op zaterdag 23 juli 2011 22:13 schreef charmed_angel het volgende:
Meeste stemmen gelden![]()
Die fles wijn gaat nog wel open hoor vandaag
Dat kweekt vertrouwen.quote:
JA!quote:Op zaterdag 23 juli 2011 22:12 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Als ik op tijd terug ben van Harry Potter wel
Als WT het goed vind
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |