Wat ik er mee bedoel: het is onmogelijk geschreven in een reactie op de aanslagen, dus het moet haast wel van zijn hand zijn.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 22:16 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Is niet in een korte tijd geschreven en is gisteren voor het laatst bijgewerkt.
Is het doorlinken van een dergelijk artikel niet strafbaar ?quote:Op zaterdag 23 juli 2011 22:14 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Hopelijk gaan mensen het boek niet volgen en hem nadoen.
Geen rauwe kiemeh eten he!quote:Op zaterdag 23 juli 2011 22:19 schreef Marlan het volgende:
[..]
Gezien de aantal Somali's, Pakistani en Irakezen in Noorwegen denk je eerder aan qat, roti en kiemeh.
quote:Op zaterdag 23 juli 2011 22:20 schreef eight het volgende:
[..]
Is het doorlinken van een dergelijk artikel niet strafbaar ?
Op basis waarvan?quote:Op zaterdag 23 juli 2011 22:20 schreef eight het volgende:
[..]
Volgens mij moet zo'n document eerst strafbaar verklaard worden, maargoed, ik ben verre van een juridisch expert.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 22:20 schreef eight het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 23 juli 2011 22:19 schreef jack4ya het volgende:
http://translate.google.c(...)d%3D10080671&act=url
Ow.. duh... zlefde linkje als boven deze post.
Wat.quote:"I see myself as a laid-back type, which is quite tolerant in most areas."
dat heeft hij vlak van tevoren online gezet...quote:Op zaterdag 23 juli 2011 22:21 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Ik snap het even niet, waar komt dat boek of zo vandaan?
contentquote:
Heb ik ja. Ik denk niet dat iemand hem als gestoord zou aanmerken als hij dit documentje zou uitbrengen zonder 100 mensen dood te maken.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 22:14 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Heb je wel goed gelezen, vraag ik me dan af.
O jawel hoor.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 22:22 schreef Merkie het volgende:
[..]
Heb ik ja. Ik denk niet dat iemand hem als gestoord zou aanmerken als hij dit documentje zou uitbrengen zonder 100 mensen dood te maken.
Uh, jawel.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 22:22 schreef Merkie het volgende:
[..]
Heb ik ja. Ik denk niet dat iemand hem als gestoord zou aanmerken als hij dit documentje zou uitbrengen zonder 100 mensen dood te maken.
Denken is 1, daadwerkelijk uitvoeren is iets anders..quote:Op zaterdag 23 juli 2011 22:23 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
O jawel hoor.
Mensen die dat soort dingen schrijven kúnnen gewoon niet goed bij hun hoofd zijn.
Dit is het internet, zoiets kun je niet strafbaar maken. Hij wist heel goed dat eenmaal gevonden het boek zich zou verspreiden als een wild vuur. En over het strafbaarheid van het in het bezit zijn van het boek.... je kunt toch onmogelijk weten wat er in staat voor je het download.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 22:20 schreef eight het volgende:
[..]
Klinkt toch niet zo heel extreem. Dat bedoel ik.quote:Secondly, I don’t hate Muslims at all. I acknowledge that there are magnificent Muslim individuals in Europe. In fact, I have had several Muslim friends over the years, some of which I still respect.
Iemand die praat over als je het moeilijk vind om vrouwen te doden dat je dan bij het vermoorden van vrouwen maar aan het feit moet denken dat iemand die verkacht is door moslims zelfmoord heeft gepleegd, zou ik toch wel een gevaarlijke gek willen noemen... maarja dat ben ik he.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 22:22 schreef Merkie het volgende:
[..]
Hij wilde vooral dat deze daden aan zijn naam zouden worden gelinkt. Vandaar dat-ie nog leeft en zo makkelijk meewerkt.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 22:23 schreef Jor_Dii het volgende:
Lijkt me dat Anders B veelvuldig op camera zal staan rond de gebouwen die zijn opgeblazen. Gezien zijn minuscule voorbereiding.
Dat zeker, maar dat maakt je nog steeds niet helemaal normaal als je dat soort dingen alleen maar denkt zonder er iets mee te doen.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 22:23 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Denken is 1, daadwerkelijk uitvoeren is iets anders..
Dus hij heeft dat boek zelf geschreven? O_Oquote:Op zaterdag 23 juli 2011 22:22 schreef alors het volgende:
[..]
dat heeft hij vlak van tevoren online gezet...
Of kan je gewoon niet zo goed Engels?quote:.46 Killing women on the field of battle – directly or indirectly
Every female category A, B, C traitor or system protector out there is someone’s daughter, someone’s sister or mother. But then again, so are the victims of the current systems, f example the girl who committed suicide after being gang-raped by Muslims.
Dat wel ja, maar zijn politieke overtuigingen vind ik echt niet heel extreem ofzo. HIj is conservatief, rechts, en heeft het niet zo op de multi-culturele samenleving. Daarnaast is hij erg pro-vrije markt. Nou, goh, laten we hem stenigen.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 22:24 schreef alors het volgende:
[..]
Iemand die praat over als je het moeilijk vind om vrouwen te doden dat je dan bij het vermoorden van vrouwen maar aan het feit moet denken dat iemand die verkacht is door moslims zelfmoord heeft gepleegd, zou ik toch wel een gevaarlijke gek willen noemen... maarja dat ben ik he.
Iets met een klok en een klepel ofzoquote:Op zaterdag 23 juli 2011 22:25 schreef Gulmez het volgende:
wat een mongolen staan jullie hem nou te bewonderen voor een rechts extreem boek, waarom zou je zo iets lezen, dat wil hij zo graag dat dit gebeurd
hier heeft hij het allemaal voor gedaan kut nationalistische nederlanders
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |