Heb je wel goed gelezen, vraag ik me dan af.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 22:12 schreef Merkie het volgende:
Ik vind het allemaal niet zo extreem wat hij zegt. Hij is niet extreem-rechts, hij waardeert bepaalde apsecten van de multiculturele samenleving zelfs. Het enige wat hem extreem maakt is dat hij besloten heeft 100 mensen dood te maken. Hij neemt ook meerdere malen afstand van de nazi's.
Hopelijk gaan mensen het boek niet volgen en hem nadoen.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 22:13 schreef Notenkast het volgende:
Eerste link gespot op Reddit. Ben bang dat dit nog wel eens groot nieuws kan worden.
Wat dan? Shoarma?quote:Op zaterdag 23 juli 2011 22:12 schreef Merkie het volgende:
Ik vind het allemaal niet zo extreem wat hij zegt. Hij is niet extreem-rechts, hij waardeert bepaalde apsecten van de multiculturele samenleving zelfs. Het enige wat hem extreem maakt is dat hij besloten heeft 100 mensen dood te maken. Hij neemt ook meerdere malen afstand van de nazi's.
Je moet er maar zin in hebben....quote:Op zaterdag 23 juli 2011 22:09 schreef Robin__ het volgende:
3000x gedownload het afgelopen kwartier ofzo
Dat zijn ook de termen die in mij opkomen.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 22:13 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Ik zie het. Dat zou al helemaal onlogisch geweest zijn.
Deze gast was gewoon psychotisch, een narcist en een psychopaat op z'n minst.
Nou brrrr...quote:Op zaterdag 23 juli 2011 22:14 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Hopelijk gaan mensen het boek niet volgen en hem nadoen.
quote:
Er is altijd een kans op copycat gedrag na dit soort dingen, met of zonder boek...quote:Op zaterdag 23 juli 2011 22:14 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Hopelijk gaan mensen het boek niet volgen en hem nadoen.
Is niet in een korte tijd geschreven en is gisteren voor het laatst bijgewerkt.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 22:14 schreef MrTorture het volgende:
Fok! zegt "mogelijk" levenswerk, maar hoe zou zo'n enorm document kunnen worden geschreven en aangepast naar de actualiteit in zo'n korte tijd?
ik heb niets te verbergenquote:Op zaterdag 23 juli 2011 22:15 schreef MaLo het volgende:
Zouden wij die het boek hebben gedownload, nu getraced worden?
[aluhoedje op]
quote:I believe this will be my last entry. It is now Fri July 22nd, 12.51.
Sincere regards,
Andrew Berwick
Justiciar Knight Commander
Knights Templar Europe
Knights Templar Norway
Als het niet gebeurd, dan zal dat binnenkort wel snel gebeuren.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 22:15 schreef MaLo het volgende:
[aluhoedje op]
en dan wordt fok platgelegd. terreurorganisatie!quote:Op zaterdag 23 juli 2011 22:16 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Als het niet gebeurd, dan zal dat binnenkort wel snel gebeuren.
Leuk toch.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 22:15 schreef MaLo het volgende:
[aluhoedje op]
De internationale doorbraak van FOK!quote:Op zaterdag 23 juli 2011 22:06 schreef superworm het volgende:
Levenswerk Anders B. vermoedelijk gevonden
GRAAAAAG kritiek aanvullingen en VEEL lezen zodat het FOK!'s primeur écht kan zijn dit keer
Volgens mij was dat niet bewezen en ik hoorde ook iets dat er meer mensen die naam gebruiken...quote:Op zaterdag 23 juli 2011 22:16 schreef Marlan het volgende:
Als hij de persoon onder de naam Fjordman is, waarom wordt hem dan iets gevraagd over zijn favoriete auteur Fjordman?
Ik heb hem 2 x gedownload, dan kan ik er eventueel 1 weggeven.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 22:17 schreef Madame_Paon het volgende:
Ik heb het document niet gedownload (geen zin in dat extremistische geblaat), dus ik hoef me nergens zorgen over te maken..
Psychologisch gezien vind ik het best een boeiend stuk tekst.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 22:17 schreef Madame_Paon het volgende:
Ik heb het document niet gedownload (geen zin in dat extremistische geblaat), dus ik hoef me nergens zorgen over te maken..
vooroordeel! dat dagboek is down to earth en apart om te lezen. aanradertje!quote:Op zaterdag 23 juli 2011 22:17 schreef Madame_Paon het volgende:
Hangt er vanaf wanneer dit natuurlijk op het internet gezet is.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 22:18 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
ik denk dat mensen teveel verwachten van de overheid. ik denk dat ze dit heul niet uit zoeken. als ze zo goed waren hadden ze ook al wel profilering gedaan op internet en bedrijfsgegevens en hem al in de zoeker gehad.
anyways, ellende is makkelijker aan te richten dan te voorkomen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |