Zelfinterview? Even zoeken.quote:combat engineer posted:
In the book he talks about meetings with other "knights" and even references matters of idealogy where he and other knights disagree. Seriously hoping these are the delusions of a sick narcissist.
He does give himself an interview at one point so it could just be narcissism. Or it could be psychological warfare vs the govt.
mja. het is een proces he. wij zien enkel het eindresultaat nu, voor hem was er toen nog niets gebeurd.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 22:11 schreef Cee het volgende:
Bloedserieus bedoelde strategieën en dan 'lol' en smileys er tussendoor plaatsen. *bibber*
ook hoe hij met een huyndai atos naar praag gaat. enzo. geniaal hoor, dit boek hak anders wel gekochtquote:
quote:Op zaterdag 23 juli 2011 22:10 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Nee dat was de VVD, ik las het ook al verkeerd eerst
Dan moet je het document maar eens doorlezen.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 22:12 schreef Merkie het volgende:
Ik vind het allemaal niet zo extreem wat hij zegt. Hij is niet extreem-rechts, hij waardeert bepaalde apsecten van de multiculturele samenleving zelfs. Het enige wat hem extreem maakt is dat hij besloten heeft 100 mensen dood te maken. Hij neemt ook meerdere malen afstand van de nazi's.
Heb je wel goed gelezen, vraag ik me dan af.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 22:12 schreef Merkie het volgende:
Ik vind het allemaal niet zo extreem wat hij zegt. Hij is niet extreem-rechts, hij waardeert bepaalde apsecten van de multiculturele samenleving zelfs. Het enige wat hem extreem maakt is dat hij besloten heeft 100 mensen dood te maken. Hij neemt ook meerdere malen afstand van de nazi's.
Hopelijk gaan mensen het boek niet volgen en hem nadoen.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 22:13 schreef Notenkast het volgende:
Eerste link gespot op Reddit. Ben bang dat dit nog wel eens groot nieuws kan worden.
Wat dan? Shoarma?quote:Op zaterdag 23 juli 2011 22:12 schreef Merkie het volgende:
Je moet er maar zin in hebben....quote:Op zaterdag 23 juli 2011 22:09 schreef Robin__ het volgende:
3000x gedownload het afgelopen kwartier ofzo
Dat zijn ook de termen die in mij opkomen.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 22:13 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Ik zie het. Dat zou al helemaal onlogisch geweest zijn.
Deze gast was gewoon psychotisch, een narcist en een psychopaat op z'n minst.
Nou brrrr...quote:Op zaterdag 23 juli 2011 22:14 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Hopelijk gaan mensen het boek niet volgen en hem nadoen.
quote:
Er is altijd een kans op copycat gedrag na dit soort dingen, met of zonder boek...quote:Op zaterdag 23 juli 2011 22:14 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Hopelijk gaan mensen het boek niet volgen en hem nadoen.
Is niet in een korte tijd geschreven en is gisteren voor het laatst bijgewerkt.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 22:14 schreef MrTorture het volgende:
Fok! zegt "mogelijk" levenswerk, maar hoe zou zo'n enorm document kunnen worden geschreven en aangepast naar de actualiteit in zo'n korte tijd?
ik heb niets te verbergenquote:Op zaterdag 23 juli 2011 22:15 schreef MaLo het volgende:
Zouden wij die het boek hebben gedownload, nu getraced worden?
[aluhoedje op]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |