Ik stem D66 hoor en ben niet eens blank.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 22:25 schreef Gulmez het volgende:
wat een mongolen staan jullie hem nou te bewonderen voor een rechts extreem boek, waarom zou je zo iets lezen, dat wil hij zo graag dat dit gebeurd
hier heeft hij het allemaal voor gedaan kut nationalistische nederlanders
Ja, natuurlijk is dat wel gestoord. Dat is een beschrijving van zijn daad. Maar zijn politieke overtuiging, zijn denkbeelden over de samenleving en wat er mis mee is, die vind ik niet zo heel extreem. Ik zou zijn gedachtegoed niet als extreem-rechts bestempelen.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 22:25 schreef -Strawberry- het volgende:
Maar Merkie, dit soort dingen vind je dus niet gestoord?
[..]
Of kan je gewoon niet zo goed Engels?
Op de frontpage wordt oa vermeld: "Werkelijk elk aspect van het chemisch samenstellen, brouwen en verzamelen van (materialen voor de) bom, tot psychologische hulp bij het mentaal voorbereiden op het afslachten van vrouwen wordt behandeld"quote:Op zaterdag 23 juli 2011 22:23 schreef Notenkast het volgende:
[..]
Dit is het internet, zoiets kun je niet strafbaar maken. Hij wist heel goed dat eenmaal gevonden het boek zich zou verspreiden als een wild vuur. En over het strafbaarheid van het in het bezit zijn van het boek.... je kunt toch onmogelijk weten wat er in staat voor je het download.
Ik heb wel meer haatzaaiende boeken gelezen, Mein Kampf bijvoorbeeld (met moeite, wat een brak kutboek was dat).quote:Op zaterdag 23 juli 2011 22:25 schreef Gulmez het volgende:
wat een mongolen staan jullie hem nou te bewonderen voor een rechts extreem boek, waarom zou je zo iets lezen, dat wil hij zo graag dat dit gebeurd
Pauperchristenen nogwat.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 22:26 schreef Notenkast het volgende:
SA forum update:
In het boek noemt hij zijn 'groep' de PCCTS
En ze hebben blijkbaar ook een website....
http://pccts.com/
watquote:Op zaterdag 23 juli 2011 22:26 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Iets met een klok en een klepel ofzo
Hij heeft dat document waarschijnlijk jaren op zijn bureaublad gehad, elke dag een stukje schrijven, herschrijven, heroverdenken, malen, etc.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 22:26 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ik denk dat je veel kan zeggen maar, gezien zijn document van 1500 pgs, niet dat zijn voorbereiding miniscuul was.
Hij heeft het over genocide ... dat noem ik zeker wel extremistisch.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 22:26 schreef Merkie het volgende:
[..]
Dat wel ja, maar zijn politieke overtuigingen vind ik echt niet heel extreem ofzo. HIj is conservatief, rechts, en heeft het niet zo op de multi-culturele samenleving. Daarnaast is hij erg pro-vrije markt. Nou, goh, laten we hem stenigen.
Het is inderdaad onverantwoord om de download link op 1 van Nederlands meest bezochte nieuws site te zetten ja.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 22:26 schreef eight het volgende:
[..]
Op de frontpage wordt oa vermeld: "Werkelijk elk aspect van het chemisch samenstellen, brouwen en verzamelen van (materialen voor de) bom, tot psychologische hulp bij het mentaal voorbereiden op het afslachten van vrouwen wordt behandeld"
Vervolgens volgt er een download link.
Ik heb geen juridische kennis maar ik kan me voorstellen dat dit nog een staartje krijgt
Want zulke instructies zijn nergens anders op het internet te vinden.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 22:28 schreef Piperidine het volgende:
FOK is goed bezig door even te vermelden dat er een uitgebreide instructie is hoe je zo'n bom moet maken.
Volgens mij heeft hij het juist niet over genocide en keurt hij dat af.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 22:28 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Hij heeft het over genocide ... dat noem ik zeker wel extremistisch.
En stenigen is, na wat hij gedaan heeft, zeker geen gepaste straf.
Veel te mild.
Misschien komt de eigenaar straks wel langs Anders in de cel te zitten.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 22:28 schreef Piperidine het volgende:
FOK is goed bezig door even te vermelden dat er een uitgebreide instructie is hoe je zo'n bom moet maken.
Wanneer heeft iemand volgens jou dan wel extreme opvattingen?quote:Op zaterdag 23 juli 2011 22:26 schreef Merkie het volgende:
[..]
Dat wel ja, maar zijn politieke overtuigingen vind ik echt niet heel extreem ofzo. HIj is conservatief, rechts, en heeft het niet zo op de multi-culturele samenleving. Daarnaast is hij erg pro-vrije markt. Nou, goh, laten we hem stenigen.
Dat je goed op weg bent naar een ban op deze manier.quote:
Extreem zou ik het vinden als hij het stereotype nazi uit zou hangen en alles wat niet Noors is uit zou willen moorden. Ik heb het idee dat je niet in staat bent zijn boek te lezen los van de daden die hij heeft gepleegd.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 22:29 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Wanneer heeft iemand volgens jou dan wel extreme opvattingen?
Zelden zo'n extreem racistisch, nazistisch, narcistisch en onlogisch stuk tekst gezien.
de gemiddelde FOK!ker komt niet aan 6 ton kunstmest en de overige stoffen die hij heeft gebruikt, laat staan dat ze de manieren begrijpen waarop hij dit heeft gemaakt, hoog scheikundig niveau is wel vereistquote:Op zaterdag 23 juli 2011 22:28 schreef Piperidine het volgende:
Zeg ik dat? Nee.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 22:29 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Want zulke instructies zijn nergens anders op het internet te vinden.
Je weet maar nooit wie er hier op het forum zit.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 22:30 schreef behemoth449 het volgende:
[..]
de gemiddelde FOK!ker komt niet aan 6 ton kunstmest en de overige stoffen die hij heeft gebruikt, laat staan dat ze de manieren begrijpen waarop hij dit heeft gemaakt, hoog scheikundig niveau is wel vereist
quote:Op zaterdag 23 juli 2011 22:13 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Dan moet je het document maar eens doorlezen.
"Niet extreem" zijn niet echt de woorden die in mij opkomen.
Jullie hebben het hele document al doorgelezen?quote:Op zaterdag 23 juli 2011 22:14 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Heb je wel goed gelezen, vraag ik me dan af.
Als je nagaat dat je met zo ongeveer elke zoekterm bij FOK! uitkomt, is de kans groot dat er genoeg mensen met veel verstand van scheikunde het artikel hebben gelezen.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 22:30 schreef behemoth449 het volgende:
[..]
de gemiddelde FOK!ker komt niet aan 6 ton kunstmest en de overige stoffen die hij heeft gebruikt, laat staan dat ze de manieren begrijpen waarop hij dit heeft gemaakt, hoog scheikundig niveau is wel vereist
Nee, dat is het niet.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 22:30 schreef behemoth449 het volgende:
hoog scheikundig niveau is wel vereist
Dat doet me denken aan Mein Kampf.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 22:31 schreef Xessive het volgende:
[..]
[..]
Jullie hebben het hele document al doorgelezen?
Als ik kruislings door het document lees, lijkt het mij eerder een opzet voor een revolutie die zijn voltooiing vindt in 2083. Hij begint met het verleden, beschrijft dan het heden en eindigt met de fasen die nodig zouden zijn om te komen tot een in zijn ogen ideale samenleving in 2083.
Dat valt reuze mee, dat scheikundige niveau. Iedereen met 1ste klas scheikunde kan het. Het verkrijgen van grote hoeveelheden mest moet ook best te doen zijn.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 22:30 schreef behemoth449 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |