quote:Op zondag 24 juli 2011 08:23 schreef AnaalFaBtje het volgende:
Uruguay 0-1 Paraguay (0-0).
Suarez (e.d.) 0-1 85 min.
maak hem af he,quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 24 juli 2011 18:10 schreef 16meter het volgende:
schwalbuarez is nix, kan alleen maar duike
vieze 020er
16meter is nix, kan alleen maar trolle
vieze aidspatiënt
vieze 020er
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja ja
Ah, we hebben een taalvirtuoos in ons midden.quote:Op zondag 24 juli 2011 18:10 schreef 16meter het volgende:
vieze 020er
21u Nederlandse tijdquote:Op zondag 24 juli 2011 18:56 schreef tjoptjop het volgende:
21:00, is dat nu NL tijd, of Argentijnse tijd?
Op VI staat 21:00, maar dat zou betekenen dat het daar in de middag wordt gespeeld, een finale![]()
Hmm lastige keuze dan, Top Gear of de finalequote:Op zondag 24 juli 2011 18:56 schreef tjoptjop het volgende:
21:00, is dat nu NL tijd, of Argentijnse tijd?
Op VI staat 21:00, maar dat zou betekenen dat het daar in de middag wordt gespeeld, een finale![]()
Top Gear download ik welquote:Op zondag 24 juli 2011 19:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hmm lastige keuze dan, Top Gear of de finale
Zenk joe!quote:Op zondag 24 juli 2011 20:55 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
http://atdhenet.tv/38209/watch-uruguay-vs-paraguay
Gaat wel soepel, zonder schokken ofzo, maar gewoon matig beeld.quote:Op zondag 24 juli 2011 21:06 schreef snellehenk het volgende:
hoe is de kwaliteit bij jullie?
of kijken jullie op sport 1?
Matig.. Zelfs in de herhaling kon ik die handsbal niet zien.quote:Op zondag 24 juli 2011 21:06 schreef snellehenk het volgende:
hoe is de kwaliteit bij jullie?
of kijken jullie op sport 1?
haha idem,quote:Op zondag 24 juli 2011 21:08 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Matig.. Zelfs in de herhaling kon ik die handsbal niet zien.
Ja, klopt idd. Maar nu zag ik dat het zeker een handsbal was en dus een pingel moest zijn.quote:Op zondag 24 juli 2011 21:07 schreef Sdivad het volgende:
[..]
Gaat wel soepel, zonder schokken ofzo, maar gewoon matig beeld.
Geen idee ... Ik heb Sport1quote:Op zondag 24 juli 2011 21:12 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Welke DSC channel op Sopcast?
Thanks a lot.quote:Op zondag 24 juli 2011 21:15 schreef snellehenk het volgende:
channel 74348 is zelfde als die site, maar kwaliteit is wel iets beter imo
Idd, zal wel niet met 22 man eindigenquote:Op zondag 24 juli 2011 21:29 schreef Contador_The_Best het volgende:
Smerig harde tackles worden er gemaakt, allemachtig zeg.
Klopt ja. Ongelofelijk hoe sommigen inkomen. Als ze met 22 eindigen, eet ik een stuk uit de vloer. Quote me maar.quote:Op zondag 24 juli 2011 21:31 schreef snellehenk het volgende:
[..]
Idd, zal wel niet met 22 man eindigen
Hehe, echt he. Beetje smerig idd.quote:Op zondag 24 juli 2011 21:39 schreef snellehenk het volgende:
haha smerig, bal kwam richting hem en hij stond weer op
klopt, maar luister er niet naar,quote:Op zondag 24 juli 2011 21:43 schreef Contador_The_Best het volgende:
Het geluid loop trouwens niet gelijk met het beeld.
So zeg, die pegel zat er lekker in.quote:
haha sorry, ik had tweetdeck aanstaan, en sport1 twitterde het,quote:Op zondag 24 juli 2011 21:47 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
So zeg, die pegel zat er lekker in.![]()
Maar op het moment dat jij dit schreef, was de stream nog niet zover bij mij. Daarom vond ik het een beetje teleurstellend dat ik al wist dat Uruguay ging scoren, maar daar kan jij niks aan doen.
Hehe, kan eens gebeuren he. Is geen ramp natuurlijk. Rampen zijn zoals in Oslo. So, dat was trouwens lekker wijfie van Uruguay op de tribune. Zou ik het bed wel mee willen delen, maar dat is een andere kwestie.quote:Op zondag 24 juli 2011 21:50 schreef snellehenk het volgende:
[..]
haha sorry, ik had tweetdeck aanstaan, en sport1 twitterde het,
ik zal het vanaf nu niet meer verklappen, haha
damn, gemistquote:Op zondag 24 juli 2011 21:52 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Hehe, kan eens gebeuren he. Is geen ramp natuurlijk. Rampen zijn zoals in Oslo. So, dat was trouwens lekker wijfie van Uruguay op de tribune. Zou ik het bed wel mee willen delen, maar dat is een andere kwestie.
Ik had er graag pics van genomen, maar ze was kort in beeld.quote:
Idd. Mooie redding, maar ook mooie knal op de lat.quote:Op zondag 24 juli 2011 22:21 schreef tjoptjop het volgende:
Dat vingertje van Muslera was net voldoende
Jeps, heb het geluid al afgezet.quote:Op zondag 24 juli 2011 22:26 schreef Yi-Long het volgende:
Iemand anders irritant geluid dat wegvalt bij de stream?
idem, zolang Uruguay maar wintquote:Op zondag 24 juli 2011 22:27 schreef Adames het volgende:
Hopelijk blijft het 2-0, dan heb ik nog wat gewonnen ook.
was het deze beeldschone vrouw?quote:Op zondag 24 juli 2011 22:19 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Ik had er graag pics van genomen, maar ze was kort in beeld.![]()
Ze was écht knap.
Trouwens, wat is Suarez een zeikstraal zeg. Voetballen kan hij, maar leer toch eens die verdomde maniertjes af. Altijd loopt hij te zwaaien met zijn armen, bah.
Zij is ook bloedjemooi, maar degene die ik zag was een supporter van Uruguay.quote:Op zondag 24 juli 2011 22:29 schreef snellehenk het volgende:
[..]
was het deze beeldschone vrouw?
http://www.google.nl/sear(...)ource=og&sa=N&tab=wi
haha oke,quote:Op zondag 24 juli 2011 22:30 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Zij is ook bloedjemooi, maar degene die ik zag was een supporter van Uruguay.
Nou, dan was ik haar eerste bekijker.quote:Op zondag 24 juli 2011 22:32 schreef snellehenk het volgende:
[..]
haha oke,
wel jammer dat uruguay gaat winnen, anders zou ze naakt door de straten lopen, las ik ergens
Nee dat zal die bekende WK supporter naakt op de middenstip gaan staan in een vol stadion. Eigenlijk wel onaardig dat ze het niet juist als troost doet.quote:Op zondag 24 juli 2011 22:32 schreef snellehenk het volgende:
[..]
haha oke,
wel jammer dat uruguay gaat winnen, anders zou ze naakt door de straten lopen, las ik ergens
Ze zal vast wel over te halen zijn met een leuke glimlach.quote:Op zondag 24 juli 2011 22:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee dat zal die bekende WK supporter naakt op de middenstip gaan staan in een vol stadion. Eigenlijk wel onaardig dat ze het niet juist als troost doet.
als je de minuten niet erbij had gezet.quote:Op zondag 24 juli 2011 08:23 schreef AnaalFaBtje het volgende:
Uruguay 2-0 Paraguay (0-0).
Suarez 1-0 56 min.
forlán 2-0 88 min.
Vorig jaar heeft ze het wel gedaan als troost kennelijk, getuige haar Playboy foto'squote:Op zondag 24 juli 2011 22:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee dat zal die bekende WK supporter naakt op de middenstip gaan staan in een vol stadion. Eigenlijk wel onaardig dat ze het niet juist als troost doet.
Klopt. Leuk doorgekopt van Suarez, maar wellicht randje buitenspel. Maar bij twijfel niet fluiten vind ik wel goed.quote:
Hehe, wie was er eigenlijk van overtuigd dat Paraguay ging winnen?quote:Op zondag 24 juli 2011 22:55 schreef msnk het volgende:
Mensen die dachten dat Uruguay niet de Copa ging winnen!
dit achteraf zeggenquote:Op zondag 24 juli 2011 22:55 schreef msnk het volgende:
Mensen die dachten dat Uruguay niet de Copa ging winnen!
EK is wel zwaarder denk ik,quote:Op zondag 24 juli 2011 22:59 schreef Contador_The_Best het volgende:
Wat ik me nu afvraag is het volgende: zou het EK nu zwaarder zijn of de Copa America?
Achteraf? Ik zei het ook in mijn eerdere posts hoorquote:
ik wist niet dat je dit vooraf al had gezegd,quote:Op zondag 24 juli 2011 23:00 schreef msnk het volgende:
[..]
Achteraf? Ik zei het ook in mijn eerdere posts hoor![]()
![]()
Jij dacht zeker dat Argentinië ging winnen of zo?
Kan ik je wel gelijk in geven.quote:Op zondag 24 juli 2011 23:01 schreef Harmankardon het volgende:
Paraguy stata in de finale maar speelt gewoon ruk en Uruguy legt het af tegen NL, Spanje, Duitsland en wellicht Engeland en Frankrijk. Brazilië en Argentinië zijn alleen nog in naam groot.
Ik ook, geen fuck aan ook. Wedstrijden van Brazilië en Argentinië waren het saaist.quote:Op zondag 24 juli 2011 22:57 schreef Paul-89 het volgende:
Ik vond het over het algemeen een erg matig toernooi.
Die twee landen worden overhypt en tijd dat ze echt samba speelden ( vooral Brazilië in het geval samba ) is al weer zoooo lang geleden. Altijd maar dat geleuter van veel mensen. Zogenaamd onverslaanbaar, dat Brazilië en Argentinië.quote:Op zondag 24 juli 2011 23:07 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ik ook, geen fuck aan ook. Wedstrijden van Brazilië en Argentinië waren het saaist.
De laatste keer dat Brazilië samba voetbal liet zien was in '94quote:Op zondag 24 juli 2011 23:09 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Die twee landen worden overhypt en tijd dat ze echt samba speelden ( vooral Brazilië in het geval samba ) is al weer zoooo lang geleden. Altijd maar dat geleuter van veel mensen. Zogenaamd onverslaanbaar, dat Brazilië en Argentinië.
Ken je nagaan idd.quote:Op zondag 24 juli 2011 23:10 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
De laatste keer dat Brazilië samba voetbal liet zien was in '94
Ik dacht eigenlijk Brazilie hoe slecht ze ook zijn verwachtte ik toch wel dat ze goed voor het daglicht wilde komen ivm het dramatische WK en het komende WK in eigen land. Al had ik Uruguay wel in de finale verwacht want Argentinie is al jaren niks.quote:Op zondag 24 juli 2011 23:00 schreef msnk het volgende:
[..]
Achteraf? Ik zei het ook in mijn eerdere posts hoor![]()
![]()
Jij dacht zeker dat Argentinië ging winnen of zo?
Maar ondertussen wel weer gewoon 2x Wereldkampioenquote:Op zondag 24 juli 2011 23:10 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
De laatste keer dat Brazilië samba voetbal liet zien was in '94
Maar niet met "samba voetbal"quote:Op zondag 24 juli 2011 23:13 schreef Santello het volgende:
[..]
Maar ondertussen wel weer gewoon 2x Wereldkampioen
in 1994 was t ook geen sambavoetbal. Alle ballen op Romario en Bebeto. 1990 was t laatste sambateam, maar gingen de mist in tegen Argentinië.quote:
in 90 was het ook al minder swingend dan 86 en 82quote:Op zondag 24 juli 2011 23:27 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
in 1994 was t ook geen sambavoetbal. Alle ballen op Romario en Bebeto. 1990 was t laatste sambateam, maar gingen de mist in tegen Argentinië.
Sowieso WK 90quote:Op zondag 24 juli 2011 23:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
in 90 was het ook al minder swingend dan 86 en 82![]()
quote:Suarez pakt nog een prijs
Luis Suarez is zondag verkozen tot beste speler van de Copa America. De voormalig Ajacied scoorde voor Uruguay in de met 3-0 gewonnen finale tegen Paraguay. De huidige spits van Liverpool maakte in totaal vier doelpunten bij het toernooi in Argentinië.
Justo Villar kreeg de prijs voor beste doelman van het toernooi. De sluitpost van Paraguay was belangrijk in twee strafschoppenseries. Suarez en Diego Forlan (2x) konden hem in de eindstrijd wel passeren.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |