damn, gemistquote:Op zondag 24 juli 2011 21:52 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Hehe, kan eens gebeuren he. Is geen ramp natuurlijk. Rampen zijn zoals in Oslo. So, dat was trouwens lekker wijfie van Uruguay op de tribune. Zou ik het bed wel mee willen delen, maar dat is een andere kwestie.
Ik had er graag pics van genomen, maar ze was kort in beeld.quote:
Idd. Mooie redding, maar ook mooie knal op de lat.quote:Op zondag 24 juli 2011 22:21 schreef tjoptjop het volgende:
Dat vingertje van Muslera was net voldoende
Jeps, heb het geluid al afgezet.quote:Op zondag 24 juli 2011 22:26 schreef Yi-Long het volgende:
Iemand anders irritant geluid dat wegvalt bij de stream?
idem, zolang Uruguay maar wintquote:Op zondag 24 juli 2011 22:27 schreef Adames het volgende:
Hopelijk blijft het 2-0, dan heb ik nog wat gewonnen ook.
was het deze beeldschone vrouw?quote:Op zondag 24 juli 2011 22:19 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Ik had er graag pics van genomen, maar ze was kort in beeld.![]()
Ze was écht knap.
Trouwens, wat is Suarez een zeikstraal zeg. Voetballen kan hij, maar leer toch eens die verdomde maniertjes af. Altijd loopt hij te zwaaien met zijn armen, bah.
Zij is ook bloedjemooi, maar degene die ik zag was een supporter van Uruguay.quote:Op zondag 24 juli 2011 22:29 schreef snellehenk het volgende:
[..]
was het deze beeldschone vrouw?
http://www.google.nl/sear(...)ource=og&sa=N&tab=wi
haha oke,quote:Op zondag 24 juli 2011 22:30 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Zij is ook bloedjemooi, maar degene die ik zag was een supporter van Uruguay.
Nou, dan was ik haar eerste bekijker.quote:Op zondag 24 juli 2011 22:32 schreef snellehenk het volgende:
[..]
haha oke,
wel jammer dat uruguay gaat winnen, anders zou ze naakt door de straten lopen, las ik ergens
Nee dat zal die bekende WK supporter naakt op de middenstip gaan staan in een vol stadion. Eigenlijk wel onaardig dat ze het niet juist als troost doet.quote:Op zondag 24 juli 2011 22:32 schreef snellehenk het volgende:
[..]
haha oke,
wel jammer dat uruguay gaat winnen, anders zou ze naakt door de straten lopen, las ik ergens
Ze zal vast wel over te halen zijn met een leuke glimlach.quote:Op zondag 24 juli 2011 22:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee dat zal die bekende WK supporter naakt op de middenstip gaan staan in een vol stadion. Eigenlijk wel onaardig dat ze het niet juist als troost doet.
als je de minuten niet erbij had gezet.quote:Op zondag 24 juli 2011 08:23 schreef AnaalFaBtje het volgende:
Uruguay 2-0 Paraguay (0-0).
Suarez 1-0 56 min.
forlán 2-0 88 min.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |