Thanks a lot.quote:Op zondag 24 juli 2011 21:15 schreef snellehenk het volgende:
channel 74348 is zelfde als die site, maar kwaliteit is wel iets beter imo
Idd, zal wel niet met 22 man eindigenquote:Op zondag 24 juli 2011 21:29 schreef Contador_The_Best het volgende:
Smerig harde tackles worden er gemaakt, allemachtig zeg.
Klopt ja. Ongelofelijk hoe sommigen inkomen. Als ze met 22 eindigen, eet ik een stuk uit de vloer. Quote me maar.quote:Op zondag 24 juli 2011 21:31 schreef snellehenk het volgende:
[..]
Idd, zal wel niet met 22 man eindigen
Hehe, echt he. Beetje smerig idd.quote:Op zondag 24 juli 2011 21:39 schreef snellehenk het volgende:
haha smerig, bal kwam richting hem en hij stond weer op
klopt, maar luister er niet naar,quote:Op zondag 24 juli 2011 21:43 schreef Contador_The_Best het volgende:
Het geluid loop trouwens niet gelijk met het beeld.
So zeg, die pegel zat er lekker in.quote:
haha sorry, ik had tweetdeck aanstaan, en sport1 twitterde het,quote:Op zondag 24 juli 2011 21:47 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
So zeg, die pegel zat er lekker in.![]()
Maar op het moment dat jij dit schreef, was de stream nog niet zover bij mij. Daarom vond ik het een beetje teleurstellend dat ik al wist dat Uruguay ging scoren, maar daar kan jij niks aan doen.
Hehe, kan eens gebeuren he. Is geen ramp natuurlijk. Rampen zijn zoals in Oslo. So, dat was trouwens lekker wijfie van Uruguay op de tribune. Zou ik het bed wel mee willen delen, maar dat is een andere kwestie.quote:Op zondag 24 juli 2011 21:50 schreef snellehenk het volgende:
[..]
haha sorry, ik had tweetdeck aanstaan, en sport1 twitterde het,
ik zal het vanaf nu niet meer verklappen, haha
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |