Dat weet ik ook. Iedereen met een beetje gezond verstand, trouwens. Maar dat is helaas niet voor iedereen weggelegd, logisch nadenken. Twitter explodeert, media openen er massaal mee en ik heb hier al drie voorbeelden gepost waarin over "breaking news" wordt gesproken. Onder meer CNN noemt het zo.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 18:51 schreef nero7 het volgende:
Jij zou toch wel moeten weten, wat belangrijk nieuws is in het algemeen, en hoeveel er waarde aan wordt gehecht door de mensen zelf.
quote:Op zaterdag 23 juli 2011 18:58 schreef shmoopy het volgende:
Een hartgrondig godverdomme.
Zo zonde, zo'n talent en dan zo voor het oog van de wereld naar de klote gaan.
Je-zús, wat zonde.
Helaas wel ja, wat is dat een vreselijk iemandquote:
Die hier een ban opleveren, dat je het vast weet.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 18:58 schreef Brosef_Mengele het volgende:
Ik ga eens even op 4chan kijken.
Ik durf te wedden dat vele creatievelingen Paint en Photoshop al open hebben gegooid.
quote:Op zaterdag 23 juli 2011 19:00 schreef Morendo het volgende:
Ik vind dit erger dan Noorwegen.
Who's with me?!
Dat was de rest van het topic 150 posts geleden al.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 18:59 schreef Elfletterig het volgende:
Maar ben wel klaar met de discussie over het woordje "breaking" nu.
Je schoonmoederquote:Op zaterdag 23 juli 2011 19:00 schreef Morendo het volgende:
Ik vind dit erger dan Noorwegen.
Who's with me?!
Wat valt er nog verder te relativeren, toetsenbordheld?quote:
Ze is ook beter dan Lady Gaga.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 19:03 schreef Gtaboy107 het volgende:
Ik zeg een ding over dat ze beter is dan Lady Gaga op Twitter en krijg gelijk mensen over me heen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |