abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 23 juli 2011 @ 19:04:12 #226
15600 BB-King
Long live the King!
pi_99847349
quote:
10s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 19:03 schreef summer2bird het volgende:

[..]

Ze is ook beter dan Lady Gaga.
Allebei vrij matig ook goed?
Wat lees je mijn signature? Heb ik soms wat van je aan?
  zaterdag 23 juli 2011 @ 19:04:15 #227
218617 YazooW
bel de wouten!
pi_99847352
Vanavond maar een fles JD kort zuipen voor Amy ;(

RIP
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 23 juli 2011 @ 19:04:33 #228
862 Arcee
Look closer
pi_99847369
quote:
15s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 19:00 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Ik baal ervan dat ik die video op youtube niet kan vinden. Daar zien we een jongere Amy (minstens 15 kg zwaarder) die echt een fantastisch optreden laat zien. Inclusief een fantastische glimlach, echt een onwijs leuk wijf om te zien die fantastisch kan zingen...
Toen was ze ergens begin 20...
Was dat niet Lady Gaga?
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  zaterdag 23 juli 2011 @ 19:04:37 #229
198365 Morendo
The Real Deal
pi_99847372
quote:
Amy Winehouse found dead
Published: Today
Add a comment (34)

TROUBLED pop star Amy Winehouse has been found dead at her home in Camden, north London.
The Rehab singer, 27, was discovered at the property in north London by emergency services at around 3.54pm this afternoon, according to sources.

A police statement said: "Police were called by London Ambulance Service to an address in Camden Square NW1 shortly before 16.05hrs today, Saturday 23 July, following reports of a woman found deceased.

"On arrival officers found the body of a 27-year-old female who was pronounced dead at the scene.

"Enquiries continue into the circumstances of the death. At this early stage it is being treated as unexplained."

Amy had recently cancelled all tour dates and engagements after a series of erratic public appearances.

But she appeared with her goddaughter Dionne Bromfield earlier this week at the iTunes festival where she urged the crowd to buy the young singer's album.

Amy had battled drink and drugs problems throughout her career.

She also had troubled relationships with Pete Doherty and Blake Fielder-Civil.

More to follow...
Die Lebenslust bringt dich um.
pi_99847373
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 19:04 schreef YazooW het volgende:
Vanavond maar een fles JD kort zuipen voor Amy ;(

RIP
Dat zal ze op prijs stellen. Bedankt.
Ron Paul 2012
pi_99847375
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 19:04 schreef BB-King het volgende:

[..]

Allebei vrij matig ook goed?
Hmm, ja. Wel zo'n beetje.
Twiddel
pi_99847390
http://en.wikipedia.org/wiki/27_club

"Suffocated herself on a mix of semen and cocaine."

Wiki :D :') ;(
Evolution is from the Devil
Did you know that Ted Bundy's first dog, a collie, was named Lassie, did you know that?
pi_99847444
Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
pi_99847547
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 19:00 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

:') :') :')

Relativeer eens , wtf.
Je hebt gelijk, de enige gepaste reactie is: "Nou en, stomme cokehoer, doet ze zelf."

Gaan we serieus weer een half topic vervuilen met een welles-nietes dicsussie over dat je het erg kan vinden dat iemand dood is? Is dat inmiddels niet heel erg 2009? :')

Ik vind het erg, lekker boeiend of dat van jou 'mag'.
Als het pannen van daken waait
Als het gras naar je voeten graait
Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
pi_99847549
Hm, voorlopig behandelt de politie de dood als 'onverklaarbaar', ben benieuwd of dat op aanraden van de ambulance/artsen is geweest? De politie beschouwt haar woning nu als een plaats delict.
Ja doei.
pi_99847550
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 19:03 schreef Pietverdriet het volgende:
Triest
Zou dit voorkomen kunnen zijn? Denk het niet, zo zelfdestructief als ze was.
Ik weet het niet, maar heb er al een paar jaar geleden een topic over geopend: Amy Winehouse en ethische grenzen

Ik kan me er best boos over maken: het lijkt erop dat er zelden iemand op de rem heeft getrapt. Mevrouw moest en zou optreden, in wat voor staat ze ook was. Ze is letterlijk kapot gemaakt. Natuurlijk heeft ze dat grotendeels aan zichzelf te wijten, maar het lijkt erop dat niemand haar tegen zichzelf in bescherming heeft genomen.

NB: Voor mensen die mij "emotioneel" vinden: ik ben geen uitgesproken fan van Amy Winehouse. Het is meer dat dit er gewoon een keer zat aan te komen en dat ik het enorm treurig vind dat dit nu de afloop is.
  Moderator zaterdag 23 juli 2011 @ 19:08:23 #238
236264 crew  capricia
pi_99847551
quote:
13s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 19:07 schreef Misstique het volgende:

[..]

Hahaha. Wat enorm respectloos, bah. :r.
Ik vond hem wel leuk.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
  zaterdag 23 juli 2011 @ 19:08:24 #239
23344 Sheepcidus
Is it an excuse?
pi_99847554
quote:
13s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 19:07 schreef Misstique het volgende:

[..]

Hahaha. Wat enorm respectloos, bah. :r.
idd iedereen weet dat ze het liefst van Heroine hield
Were making, were making!
Radio Soulwax!
pi_99847562
Een dode ster levert meer op dan een ster die aan de drugs zit.
If not now, then when.
pi_99847564
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 19:02 schreef Elfletterig het volgende:
Ik snap niks van reacties in de categorie "Is dit nu opeens erger dan Noorwegen? :') " - Nee, tuurlijk niet, dat is helemaal geen discussieonderwerp. Maar nieuws is gewoon nieuws; zo simpel is dat.
Het is niet gewoon nieuws, het is breaking news. :D

Ik denk dat dat zorgt voor de reacties. Voor veel mensen is het nogal vreemd dat de dood van een enkel individu blijkbaar zo gruwelijk belangrijk is.

Mij verbaast dit ook enorm, vandaar mij vraag op de eerste pagina of dit breaking news is. Blijkbaar wel dus...

Ik, en velen met mij blijkbaar, vinden dit vreemd. Onderschatten wij de invloed die zij had op de wereld? Of de gevolgen van haar dood?

Kijk, het is altijd erg als een jong iemand overlijdt. Omdat zij bekend was komt dat in de krant, soit. Maar waarom is dit zo'n groot nieuws?

Leg jij, met een HBO-diploma journalistiek, mij eens uit wat er zo belangrijk is aan dit nieuwsfeit.

Ik zou verwachten dat die bij SBS-shownieuws zou komen. Wellicht een korte vermelding bij het NOS-journaal. Maar als ik het goed begrijp gaat het NOS journaal hier mee openen?
pi_99847599
Vond ze zo leuk voor alle drugs en ellende. Echt heel jammer dat het zo gelopen is :'(
  zaterdag 23 juli 2011 @ 19:09:32 #243
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_99847606
Wat erg. Het zat er aan te komen, maar wat een zonde van haar talent.
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
  zaterdag 23 juli 2011 @ 19:09:43 #244
139330 TNA
For the stars that shine
pi_99847614
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 19:08 schreef Gulo het volgende:

[..]

Het is niet gewoon nieuws, het is breaking news. :D

Ik denk dat dat zorgt voor de reacties. Voor veel mensen is het nogal vreemd dat de dood van een enkel individu blijkbaar zo gruwelijk belangrijk is.

Mij verbaast dit ook enorm, vandaar mij vraag op de eerste pagina of dit breaking news is. Blijkbaar wel dus...

Ik, en velen met mij blijkbaar, vinden dit vreemd. Onderschatten wij de invloed die zij had op de wereld? Of de gevolgen van haar dood?

Kijk, het is altijd erg als een jong iemand overlijdt. Omdat zij bekend was komt dat in de krant, soit. Maar waarom is dit zo'n groot nieuws?

Leg jij, met een HBO-diploma journalistiek, mij eens uit wat er zo belangrijk is aan dit nieuwsfeit.

Ik zou verwachten dat die bij SBS-shownieuws zou komen. Wellicht een korte vermelding bij het NOS-journaal. Maar als ik het goed begrijp gaat het NOS journaal hier mee openen?
Beroemdheden die jong sterven zijn nieuws.
  zaterdag 23 juli 2011 @ 19:09:46 #245
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_99847615
Ik wil eigenlijk eerst wel nog een bevestiging lezen.
  zaterdag 23 juli 2011 @ 19:09:58 #246
321038 feeling_sinister
ABC-Always Be Closing
pi_99847622
Het tegenovergestelde van liefde is niet haat, maar onverschilligheid.
"Do you still smoke a lot of pot?" "Oh, every day. But not a lot."
"Our first assignment is a documentary. They're like real movies but with ugly people."
"Well, I gotta go learn a bunch of people's names before I fire them."
pi_99847623
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 19:08 schreef motorbloempje het volgende:
Hm, voorlopig behandelt de politie de dood als 'onverklaarbaar', ben benieuwd of dat op aanraden van de ambulance/artsen is geweest? De politie beschouwt haar woning nu als een plaats delict.
Ik las dierenartsen :')

Maar volgens mij gewoon door overdosis.
Twiddel
pi_99847629
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 19:08 schreef capricia het volgende:

[..]

Ik vond hem wel leuk.
Dat zegt genoeg over jou.
I am so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying.
  zaterdag 23 juli 2011 @ 19:10:11 #249
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_99847631
Mag die hele discussie over wel of niet breaking gewoon opzouten?

Het gaat om de dood van een wereldberoemd persoon, dit haalt alle nieuwssites en programma's. Natuurlijk is het brekend.

Ga in de SC maar verder bakkeleien over de definitie van breaking.
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
pi_99847637
quote:
Mitch, de vader van Amy WInehouse weet waarschijnlijk nog niet dat zijn dochter is overleden.

Mitch zit volgens SkyNews momenteel in het vliegtuig naar New York om daar op te treden op een Jazz-festival.

Amy Winehouse's deed er alles aan om zijn verslaafde dochter van haar verslavingen af te helpen. Eerder liet hij weten: "Ik wil dat haar fans weten dat ze weer zichzelf is en zeer binnenkort als vanouds prachtige muziek gaat maken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')