Waarvan, dat ze dood is?quote:Op zaterdag 23 juli 2011 19:09 schreef Daniel1976 het volgende:
Ik wil eigenlijk eerst wel nog een bevestiging lezen.
quote:Op zaterdag 23 juli 2011 19:09 schreef Daniel1976 het volgende:
Dat is lachen, om die geintjes op internet te lezen en er dan achterkomen dat ze dood isquote:
Ik mag toch hopen dat ze even contact opnemen met het vliegtuig of dat ze hem meteen opvangen zodra hij een voet buiten het vliegtuig zet zodat er niet meteen een horde journalisten op hem duikt.quote:
Carpe diem, is het toch?quote:
Nee, want het is nu stoer om te zeggen dat ze een crackhoer was en te vergeten hoe ze werd bejubeld na haar alom geprezen debuut.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 19:13 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Goooodddderrrrreedommmme help nou even mee zoeken. Video van Amy Winehouse van een jaar of 8 geleden. Ze is veel voller, zingt fantastisch en heeft een killer-smile. HELP ME NOU EENS ZOEKEN GDV VOORDAT IK OOK EEN OD NEEM.
TMZ.com (politieverklaring)quote:Op zaterdag 23 juli 2011 19:09 schreef Daniel1976 het volgende:
Doe het voor mij, alsjeblieft.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 19:13 schreef TNA het volgende:
[..]
Nee, want het is nu stoer om te zeggen dat ze een crackhoer was en te vergeten hoe ze werd bejubeld na haar alom geprezen debuut.
Dat heeft werkelijk geen hol te maken met respect hebben voor de doden en diens nabestaanden, helemaal niet een paar uur nadat het gebeurd is. Maak dus ajb niet van die domme opmerkingen.quote:
Of te doen alsof ze nog nooit van haar gehoord hebben, want ook dat is stoer, maar vrij ongeloofwaardig als diezelfde mensen ook met regelmaat op de FP te vinden zijn.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 19:13 schreef TNA het volgende:
[..]
Nee, want het is nu stoer om te zeggen dat ze een crackhoer was en te vergeten hoe ze werd bejubeld na haar alom geprezen debuut.
Alcohol en drugs mensen noemenquote:Op zaterdag 23 juli 2011 19:12 schreef yavanna het volgende:
Triest voor de mensen die van haar hielden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |