Sorry, ik heb geen HBO-diploma journalistiek op zak, kun je me vertellen waar we precies op moeten letten?quote:Op zaterdag 23 juli 2011 18:52 schreef Elfletterig het volgende:
CNN:
[ afbeelding ]
(Voor de dombo's hier: let even op het woordje in het gele balkje)
Zo veel talent en er dan zo mee omgaan. Faal.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 18:51 schreef beantherio het volgende:
[..]
I care. D'r levensstijl mag dan volkomen verrot geweest zijn, maar als zangeres was ze een supertalent. Ze was een van de weinige hedendaagse acts die ik de moeite waard vond.
Joh, het is ook breaking. Let go, let goooooooooo!quote:Op zaterdag 23 juli 2011 18:52 schreef Elfletterig het volgende:
CNN:
[ afbeelding ]
Nee.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 18:53 schreef Niles-Crane het volgende:
[..]
is toch zo. Stiekem verwacht je toch dat ze er weer bovenop komt. nergens ook maar iets bekend dat ze op sterven zou liggen..
Lol, het zit je nogal hoog hé. Een paar post geleden zei je dat je er niets meer over wou zeggen, en nu doe je toch.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 18:52 schreef Elfletterig het volgende:
CNN:
[ afbeelding ]
Dat. TS, adem in, adem uit!quote:Op zaterdag 23 juli 2011 18:54 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Joh, het is ook breaking. Let go, let goooooooooo!
quote:Op zaterdag 23 juli 2011 18:55 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Laat dit een waarschuwing zijn voor velen.
Eigenaren van drankwinkels sowiesoquote:Op zaterdag 23 juli 2011 18:55 schreef de_boswachter het volgende:
Zouden er serieus mensen huilen nu ?
Serieus? Ik geef helemaal niet om popmuziek, en ken ook heel veel zogenaamd bekende mensen niet, maar van haar had ik toch wel meermaals gehoord hoor.quote:
Wie?quote:
Het zit diep he, dat het geen breaking news is, ga in een hoekje huilen ofzo, fanboyquote:Op zaterdag 23 juli 2011 18:52 schreef Elfletterig het volgende:
CNN:
[ afbeelding ]
Bij Michael Jackson ik me dat voorstellen.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 18:55 schreef de_boswachter het volgende:
Zouden er serieus mensen huilen nu ?
Niet persoonlijk.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 18:56 schreef Gulo het volgende:
[..]
Serieus? Ik geef helemaal niet om popmuziek, en ken ook heel veel zogenaamd bekende mensen niet, maar van haar had ik toch wel meermaals gehoord hoor.
Ze zal wel fan zijn geweest van die drugsgebruikers.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 18:56 schreef de_boswachter het volgende:
Hopelijk heeft ze wel nog de spannende ontknoping van de Tour meegemaakt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |