Zeg ik ergens van niet dan? Maakt dat Lion opeens beter??quote:Op zaterdag 23 juli 2011 17:27 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Dingen werken niet zoals jij vindt dat ze moeten werken. De dingen die niet werken, had je van tevoren kunnen weten.
[..]
Zeg ik ergens van niet dan? Maakt dat Lion opeens beter??quote:
Waar heb ik het over de jouwen???quote:Eerst mensen betichten dat ze je proberen te overtuigen en ze vervolgens sterretje noemen en vervolgens hier verontwaardigd over doen
[..]
Niet?!??quote:Nee, die ik beter vind: zie de post waar ik meld 'begin ik steeds handiger/nuttiger te vinden'. Ik zeg nergens dat ik vind dat jij dat ook moet vinden.
Inderdaad daar had ik niet over gehoord, heb het nu gelezen en het doet me geen reet. Juist simpel zoeken EN vinden was de kracht van de search in OSX. Dus die tokens voegen voorlopig geen kut toe voor mij.quote:Daarnaast meld ik je over Search Tokens en daar had je niet eens over gehoord. Fantastisch
Als jij jezelf nog volgt, vind ik het allemaal goed, jochie.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 17:32 schreef Swetsenegger het volgende:
[quote]
Zeg ik ergens van niet dan? Maakt dat Lion opeens beter??
Zie reactie 1quote:Waar heb ik het over de jouwen???
Vergezeld van wat ik vind, niet wat jij vindt of moet vinden. Voor de zoveelste keer.quote:
Gewoon een uitgebreide boolean search. Beter zoeken dus. En beter lezen. Dan had je ook geweten dat Samba uit Lion was gesloopt en dat Expose anders werkte in Mission Control/Lion.quote:Inderdaad daar had ik niet over gehoord, heb het nu gelezen en het doet me geen reet. Juist simpel zoeken EN vinden was de kracht van de search in OSX. Dus die tokens voegen voorlopig geen kut toe voor mij.
Misschien had je dat gelijk moeten doen in plaats van me proberen te overtuigen terwijl je me niet probeert te overtuigen, maar wel een losstaande post quote en vervolgens gaat opsommen wat JIJ wel goed vind, maar waarmee je niet de bedoeling hebt degene die je quote te overtuigenquote:Op zaterdag 23 juli 2011 17:38 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Maar ik ga inmiddels wat nuttigere dingen doen dan een selectief-winkelende zeiksnor van replieken te voorzien die ie liever niet hoort.
Niet voor ¤80,-quote:Op zaterdag 23 juli 2011 17:22 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Het lijkt er wel op? Wil je geen cd drive trouwens?
Nou ja, daarom is ie ook zo goedkoopquote:
Wie/wat?quote:Op zaterdag 23 juli 2011 17:56 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Nou ja, daarom is ie ook zo goedkoop
iStat nano.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 17:57 schreef Pino112 het volgende:
Welk programma gebruiken jullie om alle temps en CPU-usage bij te houden?
Activity Monitor onderin de Dock zetten. Weergave op CPU usage zetten.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 17:57 schreef Pino112 het volgende:
Welk programma gebruiken jullie om alle temps en CPU-usage bij te houden?
Ik ook niet.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 18:17 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ja, die heb ik ook. Ik kijk er trouwens echt nooit naar, maar goed.
Kun je die niet rechtstreeks koppelen?quote:Op zaterdag 23 juli 2011 19:08 schreef w00h00 het volgende:
Misschien domme vraag, maar kan ik een airport express ook gebruiken om geluid van mijn PS3 door mijn onkyo versterker te laten lopen?
Nop.. of ik moet een 4 meter lange optische kabel leggen en dat wil ik liever niet. Daarnaast wil ik sowieso wel een Express aanschaffen om de muziek vanaf mijn Macbook / iMac af te spelen.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 19:11 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Kun je die niet rechtstreeks koppelen?
Ja kan, maar vergeet niet dat er vertraging tussen zit hequote:Op zaterdag 23 juli 2011 19:08 schreef w00h00 het volgende:
Misschien domme vraag, maar kan ik een airport express ook gebruiken om geluid van mijn PS3 door mijn onkyo versterker te laten lopen?
De MacBook Air. Je zat toch zo te zeuren dat ie zo goedkoop was? Dan kan een SuperDrive voor de MacBook Air à ¤ 80 er ook nog wel vanaf.quote:
Zo erg dat wanneer ik een film kijken via mijn PS3 dit niet synchroon zal lopen met het geluid?quote:Op zaterdag 23 juli 2011 19:30 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Ja kan, maar vergeet niet dat er vertraging tussen zit he
Jepquote:Op zaterdag 23 juli 2011 19:45 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Zo erg dat wanneer ik een film kijken via mijn PS3 dit niet synchroon zal lopen met het geluid?
100% zeker ja.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 19:45 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Zo erg dat wanneer ik een film kijken via mijn PS3 dit niet synchroon zal lopen met het geluid?
Veel gebruiken en kijken wat fijn is in jouw beleving.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 19:52 schreef Pino112 het volgende:
Pff, ik moet nog wel wennen aan de Finder en ook dat Mission Control enzulks..
Iemand nog tips daarvoor?
Contention: the UI design of Windows 7 is still an eyesorequote:Op zaterdag 23 juli 2011 11:20 schreef Walter_Sobchak het volgende:
W7 faalt als een malle dolle. Nutteloze en inconsistente eyecandy (Aero Flip, Snap 2 nog wat). De enige manier waarop W7 nog enigszins werkt is als je Classic Windows theme aan zet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |