Die leeft gewoon nog hoor? Hij staat?quote:Op zaterdag 23 juli 2011 15:56 schreef SolDat het volgende:
[..]
Ik weet het niet, maar daar zit niet veel beweging meer in.
Zoals ik al vroeg net, stond er niet best wel een harde stroming, aan die witte golven te zien aan 1 kant van het eiland.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 15:57 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik denk juist dat die hele rush van het moment ervoor kan zorgen dat je het in recordtijd kan halen.
Je hebt gelijk, zie nu ook dat hij zijn hoofd omdraait.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 15:57 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Die leeft gewoon nog hoor? Hij staat?
Hij heeft zelfs z'n hand omhoog om aan te geven waar hij zit.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 15:57 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Die leeft gewoon nog hoor? Hij staat?
als je moet zwemmen voor je leven giert de adrenaline door je lijf heen en kan je gewoon alles wat je normaal niet kan, ook is adrenaline de sterkste natuurlijke drugs.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 15:56 schreef waht het volgende:
[..]
Je kleding wordt doorgaans erg zwaar en belemmert het zwemmen.
Dat verschilt per persoon denk ik, sommige zullen door de adrenaline juist sneller kunnen vluchten.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 15:56 schreef Cee het volgende:
[..]
En door de spanning en shock verstijven je spieren ook volgens mij. Dan kom je nog moeilijker vooruit.
Volgens mij werkt het averechts. In het begin zwem je sneller dan je ooit gedaan hebt, om vervolgens te vermoeid te zijn om het laatste stuk te halen.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 15:58 schreef apple_pie het volgende:
[..]
Dat verschilt per persoon denk ik, sommige zullen door de adrenaline juist sneller kunnen vluchten.
deed hij ookquote:Op zaterdag 23 juli 2011 15:58 schreef Asskicker14 het volgende:
De overlevingskans is natuurlijk het grootst door je naast alle dode lichamen te voegen en doen alsof je dood bent. Tenzij de serie-moordenaar iemand is die voor de zekerheid een paar kogels door je hoofd jaagt.
Die video van die jongen die op de rotswand staat bewijst het tegendeel.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 15:56 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Precies. Dat bedoel ik ook. Er is geen overlevingsstrategie, slechts geluk kan je helpen.
Dat deed hij ook.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 15:58 schreef Asskicker14 het volgende:
De overlevingskans is natuurlijk het grootst door je naast alle dode lichamen te voegen en doen alsof je dood bent. Tenzij de serie-moordenaar iemand is die voor de zekerheid een paar kogels door je hoofd jaagt.
ja dat deed hij dusquote:Op zaterdag 23 juli 2011 15:58 schreef Asskicker14 het volgende:
Waarna je nergens meer houvast hebt, het is geen zwembad.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 15:58 schreef SuperHarregarre het volgende:
Ja maar als je halverwege bent en je veilig denkt te zijn, zakt je adrenaline weer en merk je dat je boven je eigen kunnen hebt gezwommen en verkramp je.
Klopt, dan voel je je opeens heel erg moe. Heb ik zelf ook wel eens gehad.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 15:58 schreef SuperHarregarre het volgende:
Ja maar als je halverwege bent en je veilig denkt te zijn, zakt je adrenaline weer en merk je dat je boven je eigen kunnen hebt gezwommen en verkramp je.
Moet je het geluk hebben dat je aan die kant van de moordenaar zit en niet aan de kant zonder rotswand. Dus nog steeds geluk.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 15:59 schreef Mercer het volgende:
[..]
Die video van die jongen die op de rotswand staat bewijst het tegendeel.
Bij zo'n Arische nationalist had ik meer Noorse metalbands verwachtquote:Op zaterdag 23 juli 2011 15:57 schreef Darklight het volgende:
Hij heeft trouwens wel een slechte muzieksmaak, Armin van Buuren etc
Dat schijnt hij dus gedaan te hebben: de gewonden/doden nog een keer door het hoofd te schieten.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 15:58 schreef Asskicker14 het volgende:
En dat was hij, hij zou tegen lijken hebben geschopt, en mensen met een shotgun door het hoofd hebben geschoten..quote:Op zaterdag 23 juli 2011 15:58 schreef Asskicker14 het volgende:
Toch denk ik dat die tegendruk van de stroming ook een stuk minder relevant wordt.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 15:57 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Zoals ik al vroeg net, stond er niet best wel een harde stroming, aan die witte golven te zien aan 1 kant van het eiland.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |