abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator zaterdag 23 juli 2011 @ 14:34:34 #181
236264 crew  capricia
pi_99837533
quote:
15s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 14:33 schreef Jane het volgende:

[..]

Det falls ferry tegen hoor.
"I would like to thank your cock for this lovely dinner."
:D
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_99837545
quote:
2s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 14:30 schreef Jane het volgende:
Die Noren die overal geinterviewd worden spreken allemaal wel supergoed Engels. Daar kunnen wij Nederlanders nog een puntje aan zuigen, ondanks alle pretenties die we wat dat betreft altijd hebben.
Wereldwijd gezien spreken Nederlands aardig Engels. De Germaanse talen lijken, mijn inziens althans, ook genoeg op elkaar dat de spreker van één (of meer) relatief gemakkelijk een andere kan leren.
pi_99837554
quote:
7s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 14:33 schreef Specularium het volgende:

[..]

Veel Nederlanders spreken redelijk Engels.
In de praktijk valt dat echt behoorlijk tegen is mijn ervaring.
pi_99837556
quote:
9s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 14:34 schreef Captainp00face het volgende:

2:03 is echt een heel naar gezicht..

Weet iemand of het nou zeker is of niet, of het die dader is, op die ene foto waar hij in het water staat tussen de lichamen?
Op de CNN zag je net eenzelfde soort still, maar daar stond een persoon links op het beeld, met z'n armen in de houding alsof hij een wapen vasthield, heb 'm nog niet kunnen vinden.
pi_99837558
quote:
Die Noren die overal geinterviewd worden spreken allemaal wel supergoed Engels. Daar kunnen wij Nederlanders nog een puntje aan zuigen, ondanks alle pretenties die we wat dat betreft altijd hebben.
Volgens mij leren veel Scandinaviërs vrij snel een andere taal.
Ook genoeg mensen uit die landen die heel snel en goed Nederlands spreken als ze een paar maanden hier zij.

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 23-07-2011 14:37:02 ]
  zaterdag 23 juli 2011 @ 14:35:52 #186
171161 Bellatrix
video et taceo
pi_99837560
Valt echt wel mee dat Nederlanders slecht Engels praten, integendeel juist. Moet je eens kijken naar Duitsers, Fransen en Spanjaarden. :')
“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”
pi_99837566
quote:
15s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 14:33 schreef Jane het volgende:

[..]

Det falls ferry tegen hoor.
Zo praten Nederlanders alleen in reclames en sketches.

Nederlanders praten goed Engels, vergeleken met andere landen. Zeker vergeleken met Frankrijk.
Roses are grey. Violets are grey. I am a dog.
pi_99837591
Nederlanders zijn inderdaad helden wat betreft andere talen-kennis.
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
pi_99837592
quote:
3s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 14:35 schreef Bellatrix het volgende:
Valt echt wel mee dat Nederlanders slecht Engels praten, integendeel juist. Moet je eens kijken naar Duitsers, Fransen en Spanjaarden. :')
Wij kunnen die harde R en G uitspreken als geen ander. Behalve zuiderlingen.

Voordeel als je een andere taal wil leren.
pi_99837611
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 14:26 schreef Tonio-mcdo het volgende:

[..]

En de opgepakte jongen/man heeft roodachtig haar, de jongen bij de premier niet.
Ik zag dit filmpje en die opgepakte gast heeft echt roodgeverfd haar. Mijn gedachte dat degene voor zijn arrestatie naast de premier stond klopt dus niet.
http://nos.nl/l/tcm:5-1011825/

[ Bericht 1% gewijzigd door Dzjonka op 23-07-2011 14:48:23 ]
pi_99837624
quote:
3s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 14:35 schreef Bellatrix het volgende:
Dat de rest slecht(er) is maakt "ons" niet goed. Hooguit minder slecht.
pi_99837625
quote:
7s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 14:37 schreef Specularium het volgende:

[..]

Zuiderlingen zijn ook geen Nederlanders. Het zijn reserve-Belgen :)
pi_99837626
quote:

[..]

Als je Arabisch wil leren ja. :') Voor de rest helpt die harde G geen zak en is het enkel spuuglelijk.
Ron Paul 2012
  zaterdag 23 juli 2011 @ 14:39:03 #194
181126 MouzurX
Misschien?
pi_99837636
Maar mijn vraag is: Hoe kan je nou een eiland hebben met 700 man, waar een oud-premier langs komt ... ZONDER beveiliging?

Hier heb je bij ieder evenement wat een beetje mensen trekt toch wel beveiliging hoor of zie ik dat verkeerd?
When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.
pi_99837657
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 14:38 schreef Dzjonka het volgende:

[..]

Ik zag dit filmpje en die opgepakte gast heeft echt roodgeverfd haar. Mijn gedachte klopt dus niet.
http://nos.nl/l/tcm:5-1011825/
Dit gedoe wordt echt vreemder met de minuut..
pi_99837660
quote:

[..]

En dat moet je dus juist niet doen bij het leren van een andere taal.

Elke taal gebruikt zijn eigen klanken. De reden dat sommige Nederlanders zo belachelijk klinken als ze Engels spreken, is omdat ze de dichtsbijzijnde Nederlandse klank maken ipv de Engelse.
pi_99837663
quote:
2s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 14:39 schreef MouzurX het volgende:
Maar mijn vraag is: Hoe kan je nou een eiland hebben met 700 man, waar een oud-premier langs komt ... ZONDER beveiliging?

Hier heb je bij ieder evenement wat een beetje mensen trekt toch wel beveiliging hoor of zie ik dat verkeerd?
Activiteiten van Nederlandse PJO's (Politieke JongerenOrganisaties) met >500 man worden ook niet beveiligd hoor.
pi_99837666
Als je op dat eiland in de struiken was verstopt zat je goed. Probleem was natuurlijk dat er zoveel mensen waren op een te klein eiland dat het voor veel moeilijk was een goede schuilplaats te vinden.
  zaterdag 23 juli 2011 @ 14:40:07 #199
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_99837668
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 14:27 schreef Captainp00face het volgende:
Shit 91 doden.. Ziek..

Ben wel héél benieuwd wat de dader te zeggen heeft, en wat voor een diagnose er uit gaat komen.

Misschien mishandelt in ze'n jeugd, who knows.
1 dader en 91 doden en meer gewonden?? daar heb je normaal 1 leger voor nodig.
pi_99837673
quote:

Blijkbaar was dat tot gisteren niet nodig in Noorwegen. Dat zal nu helaas wel moeten veranderen.
pi_99837677
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 14:38 schreef nikk het volgende:

[..]

Dat de rest slecht(er) is maakt "ons" niet goed. Hooguit minder slecht.
Vind ik wel. Je moet het vergelijken met andere mensen die een andere taal proberen te spreken, niet met mensen die het als moedertaal hebben. En zo gezien doen Nederlanders het over algemeen best wel goed.
  zaterdag 23 juli 2011 @ 14:41:00 #202
8369 speknek
Another day another slay
pi_99837693
quote:
Dat is niet echt een eerlijke vergelijking.

1. De jongeren die in een jeugdvereniging van een politieke partij zitten zijn vrijwel allemaal hoogopgeleid
2. Sociaal-democratische jongeren zullen overwegend meer internationaal gericht zijn (de dader zelf noemde het een oorlog tussen nationalisten en internationalisten, ik denk dat ook in Nederland de jongeren van de pvda en d66 bijvoorbeeld vaker mee zouden doen met de Model United Nations)
3. Zelfselectie van de kinderen, degenen die goed Engels kunnen zullen eerder voor de camera van internationale ploegen gaan staan dan degenen die dat niet kunnen.
4. Selectie van de cameraploeg; die maakt een praatje en kiest degene uit die helder kan uitleggen wat er is gebeurd.
5. Je bent veel beter geprimed om typisch Nederlandse fouten in andere talen op te merken, plus dat het daardoor veel erger klinkt.

Nederlanders spreken waarschijnlijk het beste Engels van de niet-natives niet-gekoloniseerden, heb ik tevens van meerdere Engelstaligen vernomen (en niet omdat ik zelf Nederlands was).
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  Donald Duck held zaterdag 23 juli 2011 @ 14:41:12 #203
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_99837698
quote:

Net als Nederland voor de aanslag op Fortuyn. Ze hadden zoiets natuurlijk nooit verwacht in hun kleine vreedzame landje.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_99837704
quote:

Ook pas sinds Fortuyn denk ik.
pi_99837707
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 14:40 schreef Mercer het volgende:
Als je op dat eiland in de struiken was verstopt zat je goed. Probleem was natuurlijk dat er zoveel mensen waren op een te klein eiland dat het voor veel moeilijk was een goede schuilplaats te vinden.
Moet je die shots uit de helikopter zien, het is echt geen groot eiland, kijk maar naar de tentjes.
pi_99837708
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 14:39 schreef apple_pie het volgende:

[..]

En dat moet je dus juist niet doen bij het leren van een andere taal.

Elke taal gebruikt zijn eigen klanken. De reden dat sommige Nederlanders zo belachelijk klinken als ze Engels spreken, is omdat ze de dichtsbijzijnde Nederlandse klank maken ipv de Engelse.
Wat een nonsens, hoe breder het scala aan klanken in je eigen taal hoe beter. Daarom hebben Japanners en Chinezen moeite met r/l/n.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pi_99837717
Waarom moet er persé een diagnose uit komen? Misschien was hij wel helder van geest? Moet ook wel met zo'n plan. Had hij voor zichzelf zo'n ideologie ontwikkeld dat toekomstige linkse politici afgeknald moesten worden. Het kan allemaal, zonder serieuze mentale stoornissen.
Ron Paul 2012
pi_99837719
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 14:41 schreef speknek het volgende:

[..]

Dat is niet echt een eerlijke vergelijking.

1. De jongeren die in een jeugdvereniging van een politieke partij zitten zijn vrijwel allemaal hoogopgeleid
2. Sociaal-democratische jongeren zullen overwegend meer internationaal gericht zijn (de dader zelf noemde het een oorlog tussen nationalisten en internationalisten, ik denk dat ook in Nederland de jongeren van de pvda en d66 bijvoorbeeld vaker mee zouden doen met de Model United Nations)
3. Zelfselectie van de kinderen, degenen die goed Engels kunnen zullen eerder voor de camera van internationale ploegen gaan staan dan degenen die dat niet kunnen.
4. Selectie van de cameraploeg; die maakt een praatje en kiest degene uit die helder kan uitleggen wat er is gebeurd.
True
pi_99837725
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 14:40 schreef THEFXR het volgende:

[..]

1 dader en 91 doden en meer gewonden?? daar heb je normaal 1 leger voor nodig.
Hij had schijnbaar 3 wapens bij zich, en ruim 30 minuten de tijd.. Ruim 500 man aanwezig..

Het kan toch dat er slechts 1 dader was?

Overigens las ik nog ergens dat er ook jongeren waren die zich dood voordeden, maar deze werden vervolgens door het hoofd geschoten met een shotgun :/ Hij wou zeker weten dat de gewonde ook dood waren. Krijg je toch de rillingen van?
pi_99837726
Nieuwe beelden met schoten:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')