Nou! De volgende keer dat een politieagent mij aanspreekt vraag ik echt wel eerst om legitimatie.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 13:53 schreef Monidique het volgende:
Verschrikkelijk ook dat hij zich als politieagent had verkleed. "Kom maar," en dan schiet hij ze neer. Brr.
Uiteraard, maar dat was al een tijdje duidelijk lijkt mij. Daarom zal het niet iemand in bv een psychose zijn geweest, zoals Tristan vd Vlis.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 13:55 schreef Monidique het volgende:
Dit is trouwens niet het werk van een gek, althans, gezond zou ik hem niet noemen, maar het is geen opwelling geweest. Dit is gepland, dit heeft voorbereiding nodig gehad en als er een tweede dader is, overleg.
Perfectquote:Op zaterdag 23 juli 2011 13:56 schreef LB06 het volgende:
Ander topic voor de analyse: [Noorwegen] Aanslagen: de analyse
Maar zijn die foto's niet gewoon gemaakt door een nieuwszender met een he?quote:Op zaterdag 23 juli 2011 13:57 schreef Dzjonka het volgende:
[..]
Bizar dat daar foto's van zijn en dat ze vrijgegeven zijn. Als je daar als interventieteam aankomt per heli, lijkt het me dat de foto's die je maakt ivm bewijs classified zijn....
Bold, het topic waar om gevraagd werdquote:Op zaterdag 23 juli 2011 13:56 schreef LB06 het volgende:
Ander topic voor de analyse: [Noorwegen] Aanslagen: de analyse
En dat lost het probleem op als iemand je dood wilt schietenquote:Op zaterdag 23 juli 2011 13:58 schreef Morendo het volgende:
[..]
Nou! De volgende keer dat een politieagent mij aanspreekt vraag ik echt wel eerst om legitimatie.
Dat is een gestrekte middelvinger, flippo.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 13:59 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Die persoon linksonder... smekend om z'n leven?![]()
Denk jij dat een heli daar rond mag vliegen zodra er zoiets aan de hand is? Ik denk eerder dat de heli dan gecharterd zou worden door politietroepen die niet verder met hun busjes konden.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 13:59 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Maar zijn die foto's niet gewoon gemaakt door een nieuwszender met een he?
Ziet er wel zo naar uit.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 13:59 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Als die camera man er gisteren was geweest, was het een rare horror film.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 14:00 schreef behemoth449 het volgende:
[ afbeelding ]
foto van het kamp de dag voor de gruweldaad
Dat sowieso, hè! Ik doel alleen niet op de gevolgen en hoe men politieagenten zal benaderen vanaf nu (dat zal niet veranderen), ik vind het zo verschrikkelijk dat hij niet alleen die kinderen moest vermoorden, maar dat dan ook nog eens deed door ze te lokken via autoriteit, het maakt het allemaal iets zieker.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 13:58 schreef Morendo het volgende:
[..]
Nou! De volgende keer dat een politieagent mij aanspreekt vraag ik echt wel eerst om legitimatie.
Hoe bedoel je?quote:Op zaterdag 23 juli 2011 14:02 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Ik snap wel dat iemand een wapen mee zou nemen naar een bijeenkomst van overlevenden. Zeker zo vlak erna.
Ik niet, dan ben je gewoon een idioot.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 14:02 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Ik snap wel dat iemand een wapen mee zou nemen naar een bijeenkomst van overlevenden. Zeker zo vlak erna.
Natuurlijk wel. Want op het moment dat hij uit zijn borstzak zijn legitimatie haalt, heb ik een aantal seconden om mijn rechterschoen uit te doen en die vol in zijn gezicht te gooien.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 13:59 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
En dat lost het probleem op als iemand je dood wilt schieten. Net of het wat uitmaakt of je nu van 10 meter afstand vraagt om iemand zijn legitimatie of van een meter. Op het moment dat iemand een wapen draagt heeft dat weinig tot geen invloed.
quote:Op zaterdag 23 juli 2011 14:03 schreef Morendo het volgende:
[..]
Natuurlijk wel. Want op het moment dat hij uit zijn borstzak zijn legitimatie haalt, heb ik een aantal seconden om mijn rechterschoen uit te doen en die vol in zijn gezicht te gooien.
Bij deze foto zie ik eigenlijk meer een soort visnet dat die "smekende persoon" in het water vastheeft om alle doden naar de kant te trekken. Ik had de fot eerder gezien, maar zag het dus alls een bergingsfoto.quote:
Ook al 10000000000000000000000x gezegdquote:Op zaterdag 23 juli 2011 13:59 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
is begrijpelijk toch, mensen komen hier in rollen, lezen voor geen anus en willen een quick updeetje.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 14:04 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Ook al 10000000000000000000000x gezegd
Owja, nu je het zegt. Ik denk dat het inderdaad een bergingsfoto is.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 14:04 schreef Dzjonka het volgende:
[..]
Bij deze foto zie ik eigenlijk meer een soort visnet dat die "smekende persoon" in het water vastheeft om alle doden naar de kant te trekken. Ik had de fot eerder gezien, maar zag het dus alls een bergingsfoto.
Ik heb net een enorm traumatisch iets meegemaakt en ik wil iig íets op zak hebben?quote:
Want? Je moet er maar op vertrouwen dat de politie de volgende keer wel op tijd is?quote:Op zaterdag 23 juli 2011 14:03 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Ik niet, dan ben je gewoon een idioot.
Hij had moeite zich goed te houden toen hij die toespraak hield...quote:Op zaterdag 23 juli 2011 13:52 schreef clumsy_clown het volgende:
Wat moet Stoltenberg zich trouwens ook verschrikkelijk voelen. Ik kan me voorstellen dat je (onterecht) toch een enorm schuldgevoel kweekt.
Tenzij het niet de schutter is, nee, dan lijkt het op een net.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 14:05 schreef Monidique het volgende:
Die "smekende" persoon was mij nog niet opgevallen. Jezus... Het lijkt er ook op dat de schutter op hem richt, ja.
Ik zou ook bang zijn dat er daar weer wat zou gebeuren, zeker zolang er nog niets duidelijk is of er nog meer van die gasten rondlopen.quote:
Je bent dan gewoon een ridicule idioot om überhaupt een wapen op zak te dragen zonder daar een vergunning voor te hebben. Daarbij is het ook nog eens ontzettend dom om dit te doen net na zo'n gebeurtenis. Daarbij opgesteld dat je geen opsporingsambtenaar bent of deel uit maakt van de 'security' geeft al te kennen dat dit krankzinnig is. Een burger hoort geen wapens te dragen als dit bij wetgeving verboden is.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 14:05 schreef Gulo het volgende:
[..]
Want? Je moet er maar op vertrouwen dat de politie de volgende keer wel op tijd is?
Als je dan toch naar zo'n bijeenkomst gaat en er is een vermoeden dat er nog een tweede dader rondloopt, vind ik dit niet zo vreemd hoor.
Het is een foto uit de Albert Heijn nou goed.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 14:05 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Owja, nu je het zegt. Ik denk dat het inderdaad een bergingsfoto is.
Het arrestatieteam heeft zich per boot naar het eiland verplaatst.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 14:01 schreef Dzjonka het volgende:
[..]
Denk jij dat een heli daar rond mag vliegen zodra er zoiets aan de hand is? Ik denk eerder dat de heli dan gecharterd zou worden door politietroepen die niet verder met hun busjes konden.
Volgens mij richt de schutter niet op hem, je ziet twee lichte vlekken die zijn handen lijken en in het verlengde ervan iets dat op de loop van een geweer lijkt. Volgens mij houdt hij het geweer daar voor zijn lichaam.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 14:05 schreef Monidique het volgende:
Die "smekende" persoon was mij nog niet opgevallen. Jezus... Het lijkt er ook op dat de schutter op hem richt, ja.
Ah zo. Maar de vermeende tweede dader is toch al opgepakt?quote:Op zaterdag 23 juli 2011 14:06 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Ik zou ook bang zijn dat er daar weer wat zou gebeuren, zeker zolang er nog niets duidelijk is of er nog meer van die gasten rondlopen.
Die witnesses zijn er al een paar geweest. Raar toch, de allereerste die op tv kwam via haar moeder had het gisteravond al over geweervuur uit verschillende richtingen.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 14:06 schreef lindquist het volgende:
BREAKING: Witnesses describe shooting at two different places on Utøya. One with handgun and automatic weapon, another with 'sniper rifle'.
http://www.nrc.nl/nieuws/(...)na-het-noorse-drama/
Joh. Je weet zijn motief toch?quote:Op zaterdag 23 juli 2011 14:04 schreef Document1 het volgende:
Op sky interviewen ze mensen van de eiland shooting, er zitten wel een hoop buitenlanders tussen.
Ben je, door dat stukje papier wat een vergunning wordt genoemd, geen mongool meer?quote:Op zaterdag 23 juli 2011 14:07 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Je bent dan gewoon een grote mongool om überhaupt een wapen op zak te dragen zonder daar een vergunning voor te hebben. Daarbij is het ook nog eens ontzettend dom om dit te doen net na zo'n gebeurtenis. Daarbij opgesteld dat je geen opsporingsambtenaar bent of deel uit maakt van de 'security' geeft al te kennen dat dit krankzinnig is.
Ja he doei he. Na zo'n gebeurtenis zou ik ook iets op zak nemen. En het liefst nog wat zwaardersroters dan een mes.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 14:07 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Je bent dan gewoon een grote mongool om überhaupt een wapen op zak te dragen zonder daar een vergunning voor te hebben. Daarbij is het ook nog eens ontzettend dom om dit te doen net na zo'n gebeurtenis. Daarbij opgesteld dat je geen opsporingsambtenaar bent of deel uit maakt van de 'security' geeft al te kennen dat dit krankzinnig is.
Het is helemaal nog niet bekend of er een tweede dader is. Die dude die opgepakt is, had een mes bij zich en liep in de buurt van waar de PM was, dus ja, is opgepakt. Maar vooralsnog is er geen link met de dader.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 14:07 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ah zo. Maar de vermeende tweede dader is toch al opgepakt?
Nee, er is iemand met een mes op zak gearresteerd, zover we weten nog geen connectie.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 14:07 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Dat is dezelfde persoon als waar we het over hebben.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 14:07 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Sjezusquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |